Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kort Kursus in Bybelse Berading

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kort Kursus in Bybelse Berading

Ek wil graag sien wie wil 'n kort kursus in "Bybelse" of "Neothetiese" Berading wil doen

Vereistes:
    Die werklading sal +_ 1-2 ure per week behels plus 15 minute per dag lees werk.

Uitkoms:
    1. Toerusting van Christene om effektief te beraad
    2. Beter evangelis en getuie van jou geloof te wees
    3. Geestelike groei in jou eie lewe te ervaar
    4. Jouself eerstens te beraad in tye van krises

Minimum groep [5] Maximum groep [10]

www.collegia.blogspot.com
    Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

Ek sou graag dit wou doen

Groete

Nardus

Comment

Ek stel ook belang, sal dit baie graag saam wil doen!

Comment

Bybelse Berading

Ek is opgewonde om te begin met hierdie kursus 20 Junie 2008

Die kursus uit die aard van die saak het 'n handboek wat julle moet lees saam met die kursus.

Ek dink ook om die kursus bietjie uit te sprei oor 'n maand en so die weeklikse werklading te verminder.

So hier is die handboek:

1. Christian Counselor's Manual
        Adams J.E.
        The Practice of Nouthetic Counseling.

Hier is die plek waar julle dit baie goedkoper kan kry, dit sal so R160,00 wees vir die handboek (By o.g.)

http://www.augustine.co.za/search.ph...&search=Search

Sodra julle die handboek het - kontak my op hierdie forum.
        Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

Comment

Ek dink al 'n jaar daaraan om so 'n kursus te doen. Ek het nounet my handboek bestel en kan nie wag om te begin nie. Dankie vir jou inisiatief. Ek dink almal wat die kursus gaan doen gaan "gebless" word!!!!!!!
          The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Aggggeeee neeeeeee!!!!! Ek het 'n e-pos van Augustine Books gekry dat die handboek wat ek bestel het vir ons kursus uit voorraad is. Dit gaan nou 6-8 weke vat as hulle dit eers moet bestel. Ek het by Kalahari.net gaan soek maar hulle het nie dieselfde boek nie. Ek is sooooo teleurgesteld.
            The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Ek het dieselfde ervaring met Augustine gehad en het hulle ook gebel. Ek het die hele Suid Afrika se boeke websites deursoek en kry die boek nerens anders nie.

Anton, wat stel jy voor?

Groete

Nardus

Comment

Probeer hierdie Kerk, hulle mag dit he:

Church office: +27 12 803 9838
                Church fax: 0866 919 730 or +27 12 803 4261

Probeer ook Christ Baptist Church and Seminary in Pietersburg

So nie , kan ek dit van die VSA vir jou stuur
                Anton VS

-- Abraham Kuyper --

Comment

Christian Counselor's Manual

Augustine Bookroom het vandag laat weet dat hulle voorraad van die boek gekry het. Ek het dit bestel, dit kos nou R176 plus R23 posgeld.

So kry asb die boek laat ons kan begin!

Comment

Great!

Goed, ons wag net vir Lanie dat sy "in-check" dan spring ons weg.

Groete
                    Anton
                    Anton VS

-- Abraham Kuyper --

Comment

Môre julle, ek het ook die e-pos van augustine vanoggend gekry. Sal laat weet sodra ek die boek ontvang het. Sien baie uit!

Comment

Ek het my boek gekry!

Comment

Anton

Ek het jou PM gekry maar kan nie daarop respond nie, jou adres is geblok vir PM's.

PM vir my jou epos adres sodat ek myne kan aanstuur.

Groete

Nardus Tredoux

Comment

Week 1 Bybelse Berading

WeeK 1 (sien A + B)
                            A. Jou lees werk en studie materiaal is beskikbaar by hierdie skakel

http://cid-ae4774f56733d422.skydrive.live.com/self.aspx/Bible%20Resources/Discipleship%20Counseling/01%20|0%2002%20-%20Definition%20and%20Theological%20Foundation.pdf

B. Lees Handboek CCM -- blds 2-63 (Tegniek: Gebruik Spoedlees en Potlood Metode - Moenie broei oor die leeswerk nie maak eerder 'n merkie en kom later terug)

Metodiek
                            Lees Materiaal / Dink oor die gedagtes / Skryf vragies uit / Oordink vrae / Lees handboek
                            --> soek vir oplossing --> Nog vrae --> Plaas op hierdie die forum --> http://bibleforums.org/showthread.php?t=132744

Tempo
                            Op hierdie pas sal ons so 10 weke besig wees met die kursus
                            As ek die werklading verdubbel 4 weke = laat weet my
                            Last edited by Antonvs; Jul 21 2008, 06:28 PM.
                            Anton VS

-- Abraham Kuyper --

Comment

Week 2 Berading Kursus

Week 2

Lees deur Syllabus
                              http://cid-ae4774f56733d422.skydrive.live.com/self.aspx/Bible%20Resources/Discipleship%20Counseling/03%20-%20Physical%20|0%20Spiritual%20Aspects.pdf

Hfst 4
                              http://cid-ae4774f56733d422.skydrive...g%20Models.pdf

Hfst 5
                              http://cid-ae4774f56733d422.skydrive...f%20Change.pdf

Lees Handboek blds 63-137

Weereens kry die hoofgedagtes en onderstreep slegs hoof punte.

Na voltooing van werk stuur epos aan instrukteur met 'n kort opsomming van jou gedagtes (100-120 woorde): Sper datum 15 Augustus.

Sterkte, en onthou die kursus gaan beslis nie 'n "walk in the park" wees nie; die druk gaan hoog wees, maar so gaan dit met berading ook wees. So hou moet en gee jou beste.
                              Anton VS

-- Abraham Kuyper --

Comment

Working...
                              X