Announcement

Collapse
No announcement yet.

VROUMENSE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Francois Marais
    replied
    Re: VROUMENSE!

Ek wonder of mense weet watter voorreg dit is om kinders te kry.

Ek het besluit om eerder die vriendskap te eindig met die dame wat ek gesien het. Dit was regtig nie lekker gewees nie, maar nou ja. So gaan ons maar aan op onse eige.

Leave a comment:

• CFJ
    replied

Originally posted by AndreHa View Post
    Hulle se mos "Trou is nie perdekoop nie." - ware woorde daardie.

Mens moet sulke dinge met onse Vader opneem - Hy kan beter sien as wat ons kan. Ek onthou nog, so 12 jaar terug - op pad huistoe, met 'n diep verlange om my ander helfte te ontmoet. Toe volg ek maar standaard prosedure en vra vir Vader. Kort voor lank vind ek uit dat my ma 'n ontmoeting gereel het met die diaken se dogter (die orrelis) net na kerk. Jo. Ek wou die bosse in hardloop. Ek dog toe later "Ag, wat kan ek tog verloor." - en speel toe saam. Wel, sy was toe die een - ons is al 10 jaar getroud. Ons eerste kindjie is laas jaar gebore - klein Michelle. Ek plak sommer 'n foto van haar hier vas.

Daar is darem niks soos die gesig van 'n trotste pa nie...

Leave a comment:

• AndreHa
    replied

Hulle se mos "Trou is nie perdekoop nie." - ware woorde daardie.

Mens moet sulke dinge met onse Vader opneem - Hy kan beter sien as wat ons kan. Ek onthou nog, so 12 jaar terug - op pad huistoe, met 'n diep verlange om my ander helfte te ontmoet. Toe volg ek maar standaard prosedure en vra vir Vader. Kort voor lank vind ek uit dat my ma 'n ontmoeting gereel het met die diaken se dogter (die orrelis) net na kerk. Jo. Ek wou die bosse in hardloop. Ek dog toe later "Ag, wat kan ek tog verloor." - en speel toe saam. Wel, sy was toe die een - ons is al 10 jaar getroud. Ons eerste kindjie is laas jaar gebore - klein Michelle. Ek plak sommer 'n foto van haar hier vas.

Leave a comment:

• CFJ
    replied

Originally posted by Tonton View Post
    Dink net aan arme Adam wat vir Eva nog in hom gehad het voordat die HERE haar uit hom uit gehaal het... Hy het seker die klere rondgegooi EN opgetel. Wag, toe het hy nog nie klere gehad nie!

Anton

Ek dink daar is manne wat hulle rib moet laat uithaal, veral as hulle nie kan dink wat hulle doen nie...

Leave a comment:

• Tonton
    replied

Dink net aan arme Adam wat vir Eva nog in hom gehad het voordat die HERE haar uit hom uit gehaal het... Hy het seker die klere rondgegooi EN opgetel. Wag, toe het hy nog nie klere gehad nie!

Anton

Leave a comment:

• Willem
    replied

Hi Francois,

ja en my lief is die een mens op die aardbol wat my sonder om te probeer eers, meer kan rattle as tien gorillas in 'n mini!

Maar sonder haar !? Aikona, ek sien elke nou en dan hoe die Here haar vir my geksie het, al het ek ver van Hom geloop toe ons getrou het... Hy bly getrou en berei ons van kleins af al voor...

Sterkte

Leave a comment:

• Francois Marais
    replied

Dit is nogal hoe hulle mens se lewe laat voel

Leave a comment:

• Philip dT
    replied

Originally posted by Francois Marais View Post
    Aai dankie Willem. Ek voel regtig jammer vir vrou mense. Ek is een van daai ouens wat my (dink die afrikaans se dit so) hart op die mou loop.

Maar ek moet sÍ vroemense het net so ander manier om mens anderste seer te maak. Maar okay, ek is tans so deurmekaar soos 'n kar in 'n droogskoon maker masjien.
    Terwyl jy so oor kar in 'n wasmasjien praat, wat van 'n baksteen in 'n wasmasjien?

Leave a comment:

• Francois Marais
    replied

Aai dankie Willem. Ek voel regtig jammer vir vrou mense. Ek is een van daai ouens wat my (dink die afrikaans se dit so) hart op die mou loop.

Maar ek moet sÍ vroemense het net so ander manier om mens anderste seer te maak. Maar okay, ek is tans so deurmekaar soos 'n kar in 'n droogskoon maker masjien.

Leave a comment:

• Willem
    replied

Ja , anders as ons, SO anders en tog, sal nie sonder vroulief wil wees nie, gisteraand besef die dat sy so met my raas is miskien eerder here wat haar gebruik om my reg te help in daily goed waar ek kortkom

Sien ook meer en meer met 20 20 hindsight dat sy wel die een was wat Here vir my gekies het, ons is getroud toe ek nog in ver land was en nog nie teruggekom het nie... het dit nie eers geweet nie...en tog in genade het Hy haar vir my gegee...

Gister het 'n boetvir my vertel van vriend wat geweet het dis sy vrou en Here het vir hom en haar gese en hulle is 2 weke na ontmoet het getrou.... maar hulle het al2 van Here gehoor.... so vra...Hy SAL antwoord ...Hy se dan so en Hy jok nie!

Leave a comment:

• Francois Marais
    replied

LOL is ontrent 'n nasie op hulle se eie daai

Leave a comment:

• CFJ
    replied

'n Ou oom wat ek geken het, het altyd gesÍ, 'vroumense..., daai nasie wat agteruit loop as jy met hom dans'.

Leave a comment:

• Son of the South
    replied

Uitstekend!

Leave a comment:

• Francois Marais
    replied

Aai maar vroumense is soms sulke oulike goed. Die ontmoeting het wel afgegaan. Sal graaag haar weer wil ontmoet, maar dit is in die hande van Vader van nou af...

Leave a comment:

• Francois Marais
    replied

Sjoe, maar jy nou 'n traan kraan hier los vandag.

Iets wat ek moet sÍ wat ek mis is om vir iemand anders breakfast te maak. Dit is nie dieselfde om op 'n Saterdag op te staan breakfast te maak en terug in die bed te klim om dit self te eet nie. Dit werk net nie!

Dankie RR... Jy praat sommer die enkel looper weer moed in.

Leave a comment:

Working...
X