Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veilig terug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veilig terug

Eideindlik terug by die huis. Dankie vir al die gebede en liefde..........sjoe maar dit is omtrent warm hier!
    Saved by Grace!

Praying for Mieke and Charles
    Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony
    http://bibleforums.org/forum/showthread.php?t=149096

Ek's bly jy's veilig terug by die huis! Hoe gaan dit met jou pa?
    The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Ons dog al jy het die planeet verlaat!!! Welkom terug, en ek bid dat alles goed sal gaan met jou. En jy dog ons kla net oor die hitte nÍ?

Comment

Haai jy - ek is baie bly jy het veilig by die huis aangekom. Ons chat later weer.

Tatta
        Jeremiah 29:11
        "For I know the plans that I have for you,í declares the Lord, Ďplans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Comment

Ook ik ben blij dat je veilig thuis gekomen bent. Geniet van de hitte!!
          Who have I in heaven but You oh God? Besides You, I desire nothing here on earth. My heart and my flesh may fail me, but God will be the strength of my heart and my portion forever...as for me, the nearness of God is my good - Psalm 73:25-26, 28a

Check out my new blog at pilgrimtozion.blogspot.com

Comment

Prys die Here! Sussie-van-annerland is veilig in eie-land! Weggegaan as weggooikind, teruggekom as Koningskind!

Comment

Originally posted by Lanie View Post
              Ek's bly jy's veilig terug by die huis! Hoe gaan dit met jou pa?
              Bid asb vir my pa.......sy organe is besig om te gaan. Hy is onder morfien behandeling, en is baie deurmekaar...dit breek my hart om hom so te sien, en maak dinge soveel meer gekompliseerd by die huis....

Bid asb dat my pa die geleentheid sal kry om die Here aan te neem. Ek is bereid om te deel, en moet dinge met hom regmaak, maar hy is so deurmekaar, ek bid die Here gee my net die een geleentheid......dis al wat ek vra.
              Saved by Grace!

Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony

Comment

Welkom terug Linda en bly om te sien jy so gou weer hier. Hoop alles loop reg en dat jy gou jou voete sal vind. Ek bid dat die Here jou pa genadig sal wees en dat Hy jou sal gebruik, soos dit Hom behaag en iets sÍ net vir my dat Hy jou reeds gebruik. As jy soveel mense hier kon aanraak, sal jy dit ook vir mense naby aan jou kan doen, die bewyse is daar!
                The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
                but I must confess, donít worry
                the rapture is not before the Great Tribulation
                itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                itís for all the people in the zoo
                think about it and refreshÖ
                you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                the rapture is for you and me
                when we decide to leave from here
                that very day, oh! God adhereÖ

Comment

.........

sterkte en seeninge met die nuwe kinkels in jou pad..... JY IS NIE ALLEEN NIE !

sien jy is online hier. maar nie op Skype nie...... ??
                  Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Hi Linda, Ek is jammer om te hoor dit gaan sleg met jou pa. Ek bid dat jy binnekort met hom kan gesels. Hou vas aan Die Here, ook hierdeur sal HY jou dra.

Comment

God was goedgunstig vandag. Ek het via my terapeut kans gekry om tyd met my pa te spandeer, buiten besoek tyd. Hy is in 'n staats hospitaal en julle weet hoe gaan dit daar. Ek het hom alles vertel, maar ek is nie seker hy het eens iets gehoor nie, toe ek vir hom se God het biede van ons lief, het hy ja geantwoord............dit was amper genoeg vir my.....

Ek hou nie op met bid nie, ek gaan elke keer as ek daar kan kom met hom oor Jesus praat.... ek gaan nie moedeloos word nie, al maak dit op die oomblik seer..........

Dankie vir julle gebede
                      Saved by Grace!

My testimony

Comment

Mag jy jou hart uitgepraat kry by hom
                        The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
                        God plants in our hearts
                        to remind us
                        there are better things ahead.
                        -Holley Gerth

Comment

Dis nou die tyd om in geloof te loop.. my ma het gese dat sy met haar pa gepraat het en alhoewel hy nooit oor die Here gepraat het was dit verskriklike groot troos vir haar toe hy eendag haar hand druk toe sy hom vra of sy vir hom kan bid; hy was toe baie swak , maar sy se ( moet onthou om verlede tyd te gebruik, maar hoekom? ons het 'n vaste hoop en ewige lewe! ) dat sy oortig is dat hy wel gehoor het as sy uit bybel vir hom gelees het en vir hom gebid het.

Onthou die Here kan hom laat hoor wat jy se al se al die dokters dis onmoontlik en ons God is Genadig en IS Liefde.. so praat en getuig en wees lief!

Dink aan jou... en manlief ook ( sien die Here sorg ! )

Groete julle 2
                          Dis alles net genade -Ma Grace
                          "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Comment

Linda,

my gebed vir jou is dat die Heilige Gees jou pa se geestelike oŽ en ore sal open, sodat hy kan sien dat die goeie boom goeie vrugte dra, en hy daarvan kan eet, en dat die Heilige Gees deur jou sal werk, en dit op jou hart sal lÍ - die regte woord op die regte tyd - sodat kan bevestig word in jou pa se hart, dit wat die Heilige Gees met hom spreek.
                            Dat jy sal plant - nie deur oorredende woorde nie, maar deur die betoning van gees en krag - en iemand anders sal natmaak, en dat die Heilige Gees sal laat groei.

Bid/praat met Vader hieroor, vertrou op Hom en doen soos die Heilige Gees jou lei in jou hart.

'n Skriffie:

1 Kor 2:1-5
                            En toe ek by julle gekom het, broeders, het ek nie aan julle die getuienis van God kom verkondig met voortreflikheid van woorde of van wysheid nie, want ek het my voorgeneem om niks anders onder julle te weet nie as Jesus Christus, en Hom as gekruisigde. Ek was ook by julle in swakheid en in vrees en in veel bewing; en my rede en my prediking was nie in oorredende woorde van menslike wysheid nie, maar in die betoning van gees en krag, sodat julle geloof nie in wysheid van mense sou bestaan nie, maar in die krag van God.

Comment

Working...
                            X