Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kuier, kuier, kuier!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BELANGRIK Kuier, kuier, kuier!!!!

Ons wil graag 'n Lighuis-kuier/braai reŽl, as dit die Here se wil is, vir Saterdag 11 April. Ta-An en haar man was so gaaf of hulle plekkie vir ons beskikbaar te stel. Dis Írens in Pretoria (as ek dit reg het, An?) So dit is redelik sentraal, behalwe nou vir al die maatjies in KZN en die Kaap... (sorry jong... julle moet maar julle strandhuise vir die Gautengers beskikbaarstel sodat ons 'n slag daai kant toe kan kom.... (ek was nog nooit eers verby Kimberley nie... ))

Een en almal is welkom. Indien jy en jou vroutjie (oeps - of hubbie) en kiddies en poedel en hamsters wil kom saamkuier, laat weet my asseblief op hierdie draad sodat ons verdere reŽlings kan tref. Ons gaan net lekker kuier, mekaar beter leer ken en 'n broodjie saam breek. Elke ou moet sy eie eetgerei, vleis en koeldrank saambring (geen drank word daar toegelaat nie...) en ek dink seker stoele, nť An? Ek sal dan later meer reŽlings deurgee oor slaaie en ander bykosse vir die vroutjies... en die manne moet asseblief net reŽl vir braaiers en daai tipe goed.... dis nie ons afdeling nie....

So... wie sien kans om vir Phil te ontmoet????
    The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Originally posted by Lanie View Post
    Ai jai jai jai jai jai jaaaaaaaaiiiiiii. Ek is nie SO 'n bad mens nie, julle darm

Comment

Originally posted by Lanie View Post

Ek self is bietjie ..uhhmmmm ..... "versigtig".

Comment

Versigtig vir wat, jy ken al my geite persoonlik. Ai en ek noem julle vriende

Comment

Ek het vergeet om te sÍ, daar is ongelukkig nie slaapplek by Anneke vir die wat vÍr ry nie, maar daar is 'n klomp B&B's en oornagplek binne 'n 5km radius van hulle huis. En vir die wie se budget so vrot soos myne lyk sal ons boere tussen ons 'n plan kan maak. Ons self gaan by my ouers kuier en daar is ekstra slaapplek vir 1 gesinnetjie minus die poedel....
          The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Julle kan maar die eetgerei los, ek het genoeg, los asseblief net julle hamsters en poedels by die huis.

My swembad area is nie omhein nie en dit is reg by die voordeur

Lanie, 'n goeie uur suid van Pretoria

Daar is 3 hotelle binne 3km omtrek vir slaap plek.
            The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
            God plants in our hearts
            to remind us
            there are better things ahead.
            -Holley Gerth

Comment

Tannie Ann

Hoe ver anderkant Centurion? Of sommer makliker, waar presies is julle?

Hoef nie presiese adres te gee nie, net waar, Gauteng is vir my soos 'n land op sy eie, 'n land wat ek nie graag besoek nie

Comment

Tannie An, 'n adres per pm asb ? Sodoende kan Racheltjie, my trusty Gee-pee-Ís die navigasie werk doen.

Comment

Originally posted by ACCM View Post

My swembad area is nie omhein nie en dit is reg by die voordeur
                  Sal mens dit maak as iemand, hoogs teoreties natuurlik, van die dak af sou spring ?

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
                    Sal mens dit maak as iemand, hoogs teoreties natuurlik, van die dak af sou spring ?
                    Jy maak alweer my dag!!!

Comment

Ek hoop my dinge werk reg uit, want ek moet iemand sien vir besigheid en dit kan net dalk in daardie tyd wees, dan kan ek ook weer vir Phil ontmoet...
                      The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
                      but I must confess, donít worry
                      the rapture is not before the Great Tribulation
                      itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                      itís for all the people in the zoo
                      think about it and refreshÖ
                      you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                      the rapture is for you and me
                      when we decide to leave from here
                      that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Ek hoop ook so, Ferdi... Ek gaan darem vreeslik teleurgesteld wees as ek jou nie ook van aangesig tot aangesig kan ontmoet nie. Ek moet darem vir myself sien of alles wat Phil my vertel, die waarheid is....

Comment

Ek het nou nie eers die ergste van Ferdi vertel nie

Comment

Originally posted by Phil Fourie View Post
                            Ek het nou nie eers die ergste van Ferdi vertel nie

oe ! oe ! oe ! Wag, ek gaan haal gou die popcorn dan vertel jy bietjie vir ons.

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
                              oe ! oe ! oe ! Wag, ek gaan haal gou die popcorn dan vertel jy bietjie vir ons.
                              Oppas dat ek nie jou skandes uit hom uit trek nie....

Okay, WIE GAAN SAAMKUIER???

Lanie +3 (2 kiddies)

Comment

Working...
                              X