Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goeie Christelike DVD's, Boeke, CD's en Videos

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie Christelike DVD's, Boeke, CD's en Videos

Daar is ongelukkig nie 'n groot verskeidenheid Christelike materiaal in Afrikaans beskikbaar nie, maar daar is bepaald meer as wat mens besef. Plaas enige inligting wat jyself kan aanbeveel, rakende DVD's, boeke, CD's en videos in hierdie draad. Dit sal ander help om keuses te maak, want mens kan nie alles vir soetkoek opeet wat tans in die handel beskikbaar is nie. Gee ook sommer 'n resensie as jy dit enigsins nodig vind. Natuurlik sal Engelse materiaal ook waardeer word, laat weet gerus as jy van iets weet wat die moeite werd is om te deel!

Hier is 'n skakel (Truth To Tell Media) oor David Pawson se werk. Mens kan hom werklik aanbeveel en daar is 'n verskeidenheid boeke, DVD's en CD's beskikbaar. Onder andere is daar 'n reeks van 45 DVD's oor die hele Bybel. Dit is nie dogmaties nie en sluit basies net die Bybel oop, rakende die struktuur van elke boek en agtergrond wat nodig is, om te weet wat die doel van die boek is. Levitikus en Numeri, wat vir meeste mense baie vervelige boeke is, kry sommer nuwe waarde, na jy besef hoe relevant dit wel is, om hierdie boeke te bestudeer. David Pawson gaan baie analities te werk en bring Jesus tot lewe deur die Ou Testament. Byvoorbeeld...
    Drie uur die middag is die paaslam geslag en drie dae later het die Israeliete deur die Rooi-see getrek, waarna die wet 50 dae later ontvang is op die berg Sinai. Hierdie inligting trek soos vele ander, 'n direkte parallel met die werklikhede van Jesus se lewe op aarde!
    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
    but I must confess, donít worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    itís for all the people in the zoo
    think about it and refreshÖ
    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhereÖ

Ferdi, ek kan die twee DVD reeks van Dr. John McArthur, genaamd Does the Truth Matter Anymore ten sterkste aanbeveel

Comment

Originally posted by Phil Fourie View Post
      Ferdi, ek kan die twee DVD reeks van Dr. John McArthur, genaamd Does the Truth Matter Anymore ten sterkste aanbeveel
      Phil,

Waar kan mens dit bestel, want CUM of Gospel Direct hou nie enige DVD's van hom aan nie? Ek het al gesoek en het 'n boek of twee (ook sy Studie-Bybel) van John McArthur wat werklik uitstekend is en sal graag hierdie DVD's onder oŽ wil kry.
      The Rapture

Comment

Ek gaan vir jou uitving Ferdi, ek sal my dominee vra, ek het destyds dit by hom geleen

Comment

Manne, as julle John MacArthur material soek - wel laat weet my ek is in sy kerk
          Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

www.collegia.blogspot.com

Comment

En jy sÍ dit nou eers Anton, skies ek gaan bietjie van die onderwerp af, maar hoe ervaar jy sy gemeente?

Comment

Weet jy noem MacArthur en Grace Kerk - fundementaliste, maar ek se vir jou ek
              het nog nooit sulke vrygewige, liefdevolle en toegewyde gemeente in my lewe gesien nie.

Dit is iets ongelooflik om op 'n Sondag 8000 mense te sien, daar is twee oggende dienste deur John, en omtrent 10 ander dienste vir wat hulle noem Adult sunday School.

Ons laai ons kinders 08h00 af by die Sondagskool en gaan haal hulle eers twaalfuur - daar kry hulle 'n OT en NT klassie - en my kinders is 2 en 4 jaar oud.

Ja, daar kom nie verniet jaarliks 4-5000 besoekers per jaar na Grace toe
              Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

www.collegia.blogspot.com

Comment

Anton, ek gaan 'n draad oopmaak in Alles en nog Wat genaamd "Hoe hou julle kerk", wil jy nie vir ons meer kom vertel op daardie draad hoe julle gemeente funksioneer nie.

Ek sal dit vreeslik baie geniet

Dankie en groete
                Phil

Comment

As daar DVD's is wat almal tans aan die praat het, dan is Louie Giglio s'n sekerlik ook ingesluit en mens kan met groot vrymoedigheid hierdie DVD's aanbeveel. Veral die eerste 2 DVD's in sy reeks is redelik bekend, "How Great is our GOD" en "Indescribable". Hulle is by CUM boeke beskikbaar en kos tans heelwat goedkoper as normaalweg.
                  The Rapture

Comment

Charles Lorum?

Ek is op soek na boeke van Charles Lorum. Weet enige iemand dalk iets van hom? Ek het 'n uittreksel van hom gelees wat gaan oor Gelowiges en Trauma. (hoe 'n christen trauma beleef en hanteer)

Comment

Kan julle dalk vir my sÍ waar ek die flieks, Facing the Giants, Flywheel en Fireprook kan bestel. Ek het by Kalahari.net gesoek maar kry niks.
                      The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Originally posted by CFJ View Post
                        As daar DVD's is wat almal tans aan die praat het, dan is Louie Giglio s'n sekerlik ook ingesluit en mens kan met groot vrymoedigheid hierdie DVD's aanbeveel. Veral die eerste 2 DVD's in sy reeks is redelik bekend, "How Great is our GOD" en "Indescribable". Hulle is by CUM boeke beskikbaar en kos tans heelwat goedkoper as normaalweg.
                        Ons is nou besig om Louie se DVD the kyk - Hope. Sover gaan dit goed en ek het How Great is our God en Indescribable gesien en dit was awesome!

Comment

Ek het 'n rukkie terug op tv 'n cd van Lukie Carels gesien "rocking Gospel" Dit was vreeslik mooi, ek het nou al oral gesoek maar nieman weet waar om dit te kry nie. Kan imand my dalk hier help?

Comment

The Persuit of God - AW Tozer

Ek het sopas AW Tozer se boek, The Persuit of God, klaar gelees en kan dit waarlik aanbeveel.

Dit was 'n uitstekende boek, toe ek die laaste bladsy klaar gelees het was ek hartseer dat ek klaar was met die boek, daar is min sulke boeke, vir my is dit gewoonlik maar 'n struweling om deur sekere skrywers se boeke te werk, maar nie hierdie boek nie. Tozer spreek ware geestelike groei, heiligmaking, gebed en geloof aan op 'n kragtige manier, hy skryf oor dinge wat ons almal weet, dinge wat nie snaaks of nuut is vir ons nie, maar dinge wat elkeen van ons weer bietjie kan hoor, veral op die manier soos net Tozer dit kan stel. As jy klaar die boek gelees het, voel dit asof Tozer 'n persoonlike vriend van jou is, hy gee jou die geleentheid om in sy eie hart in te kyk en te deel in sy eie geestelike ervarings.

Neem kennis dat wanneer jy 'n boek van Tozer lees jy wel te doen het met 'n persoon wat sterk Calvinisties is, maar wat die evangelie en genade, 'n persoonlike verhouding met God as die kern van 'n Christen se lewe plaas, hy skryf byvoorbeeld:

"God wil not hold us responsible to understand the mysteries of election, predestination and the devine sovereignty. The best and safest way to deal with these truths is to raise our eyes to God and in the deepest reverence say. 'O Lord, Thou knowest'." - AW Tozer (The Persuit of God)

Dan gaan hy verder en skryf aangaande begenoemde:

"Prying into them may make theologians, but it will never make saints" - AW Tozer (The Persuit of God)

Sy verstaan van sekere kern elemente is so eenvoudig en sy illustrasies daarvan uitstekend. Hy beskryf byvoorbeeld geloof as volg in hierdie boek:

"Like the eye which sees everything in front of it and never sees itself, faith is occupied with the Object upon which it rests and pays no attention to itself at all" - AW Tozer (The Persuit of God)

Hierdie is waarlik 'n boek wat ek kan voorskryf vir diegene wat erns maak met hul gebedslewens en geestelike groei.

Groete
                            Phil

Comment

Kalahari.net het 'n massiewe boek uitverkoping ..... Studiebybels van R29, van Spurgeon se boeke so min as R9 ens....
                              Oom Solly en Nina Smit se oulike boeke en dagstuk albums ens...ens... ens.....

die boekwurms hier kan gerus gaan kyk en sien wat aan te beveel is.......

boekegroete
                              m
                              Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Working...
                              X