Announcement

Collapse
No announcement yet.

Die Hemel is 'n werklikheid.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die Hemel is 'n werklikheid.

Drie van my vriendinne in die geloof het Choo Thomas se boek, Die Hemel is 'n werklikheid, gelees. Ek het 'n paar keer verby die boek geloop in CNA en dit opgetel maar kon myself net nie sover kry om dit te koop nie. Dit voel eerlikwaar asof my gees daarmee bots al weet ek nie regtig waaroor dit gaan nie. Nou het die een vriendin haar boek in my hande gestop en gevra om dit te lees. Dit staan nou in my boekrak.

Ek het twee vrae.
    1. Is daar iemand wat die boek dalk gelees het en vir my dalk kan sÍ wat hulle daarvan gedink het.
    2. Hoekom voel ek so "funny" om die boek te lees terwyl my vriendinne wat 'n baie langer pad met die Here stap en baie sterker verhoudings met Hom het as ek, (altans dit voel vir my baie keer so) geen probleem daarmee gehad om die boek te lees (en daarvan gehou het) nie?
    The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Hoekom voel jy funny Lanie?

Want die Gees van God in jou is totaal gekant teen hierdie gemors. My raad, gee die boek eerder terug vir jou vriendin en se vir haar die Heilige Gees in jou weerhou jou van dwaling en dan deel jy sommer met haar dat sy eerder moet soek vir kennis in die Woord en slegs die Woord.

Sonder om verder daarop in te gaan, want dan gaan ons die draad kontroverse sake toe moet skuif en jy het nog nie toegang tot daardie forum nie, los die boek uit, dit is nie van God nie, dit leer nie wat die Bybel leer nie en jy het baie goeie rede om "funny" te voel oor die boek, dit is die gawe van onderskeid van die Heilige Gees en dit is beter om nie daarteen te gaan nie.

Groete en baie seen vir jou
    Phil

Comment

Hallo Lanie,
      Ek beaam wat Phil sÍ 100% .
      Daar is 'n baie goeie rede hoekom jy snaaks voel oor die boek, maar ons kan nie in te veel detail ingaan sonder dat die draad geskuif moet word nie. Dit betrek ondere andere 'n baie bekende Suid afrikaanse dame wat graag mense verwys na hierdie boek.
      In kort : bly weg, dit is absolute twak.

Comment

Laat ons net a.s.b. sover moontlik hier by die draad bly en so aan.

Groete
        Phil

Comment

New Age - Hou wyd verby

Originally posted by David2
          In dieselfde artikel merk die Burger op dat daar wel 'n paar ander "goeie" boeke in die boekwinkel is wat mens eerder moet koop. Hulle sÍ daar is onder andere 'n nuwe boek van Julian Muller op die rak wat mens veel liewer moet koop. Ek het ook na die boek gaan kyk. Die Titel is "Die opstanding" Julian is professor in praktiese teologie by Pretoria. In die boek neem hy duidelik die standpunt in dat die opstanding van Jesus nie 'n fisiese gebeurtenis was nie. Ons moet Jesus nou ontmoet in ander mense. Hy sÍ ons moet dag na dag leef in die verwagting om Jesus weer te ontmoet. Maar nie by die wederkoms nie. Nee, Jesus is vir hom nie nou in die hemel nie. Ons kan Hom net in ander mense ontmoet.
          Hierdie kommentaar het nie betrekking op die onderwerp van hierdie draad nie. In stede daarvan dat ons 'n nuwe draad begin en weer hierdie onderwerp van voor af deurtrap, verwys ek julle eerder na vorige drade waar dit reeds omvattend bespreek is. Belangstellendes kan dit dan eerder daar volg.

CFJ het al lankal die valsheid van die Nuwe Hervormers (soos die uwe Julian) se siening uitgewys. Hier is 'n baie interessante draad oor die onderwerp:
          http://bibleforums.org/archive/index.php?t-94616.html

Die Filadelfieer het ook 'n goeie gesprek gehad wat die waarheid uitwys:
          http://bibleforums.org/showthread.php?t=107394
          Last edited by Son of the South; Jul 9th 2008, 02:22 PM.

Comment

Vir die laaste keer, sal ons a.s.b. by die onderwerp van die draad bly, anders gaan die draad kontroverse sake toe moet gaan en die openings plaser (Lanie) het nog nie toegang tot daardie forum nie. So, groot asseblief los die name

Comment

Dankie vir die terugvoer. Dit verwar my net dat die Heilige Gees my kon waarsku om nie die boek te lees nie voordat ek eers geweet het presies waaroor dit gaan, maar nie dieselfde vir my vriendinne wat net so lief is vir ons Koning nie. Ek gaan nou iets vra wat ek dalk nie moet vra nie maar - kan dit wees omdat hulle baie meer charismaties is en meer oop is vir sulke "vreemde" ervarings?
              The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Originally posted by Lanie View Post
                Dankie vir die terugvoer. Dit verwar my net dat die Heilige Gees my kon waarsku om nie die boek te lees nie voordat ek eers geweet het presies waaroor dit gaan, maar nie dieselfde vir my vriendinne wat net so lief is vir ons Koning nie. Ek gaan nou iets vra wat ek dalk nie moet vra nie maar - kan dit wees omdat hulle baie meer charismaties is en meer oop is vir sulke "vreemde" ervarings?

Lanie,
                Ek het self beleef hoe mense op hol gaan met iets sensasioneel soos hierdie. (Hierdie is egter glad nie die enigste voorbeeld nie )

Persoonlik dink ek dit is 'n geval waar die Woord van God net nie meer genoeg is vir mense nie. Ons is 'n samelewing van sensasiesoekers, waar ons kultuur en ons waardes bepaal word deur 7de laan en Days of our lives. In hierdie omgewing gaan mense natuurlik dinge soos hierdie aangryp, net soos die stom laaitie wat sulke mooi briefies vir sy mamma skryf en die hemel in die proses openbaar, en basta of dit waar is of nie, want dit is tog so mooi.....

Ek vermoed as ons terug beweeg na die waardes van die Bybel, waar die huisgesin as 'n hegte eenheid die eerste stappie na die Liggaam van Christus raak, gaan ons nie meer sulke nonsens soos hierdie duld nie.

Comment

Ek beaam 100% wat Phil daar se: BLY WEG!!! (Jesaje het gedink Hy sterf voor die troon van God - Jes 6; Paulus was beangs toe hy Jesus in sy glorie sien). Ag, kom ons bid tog net vir mense se onderskeid oor boeke.

'n Bybelse en uitstekende weergawe oor die onderwerp HEMEL / HEAVEN sien Randy Alcorn se boek "Heaven" en nou in Afrikaans "Hemel"

Sterkte

PS: Ek het hom hoor praat by 'n konferensie - wat 'n wonderlike man van God.
                  Anton VS

Slegs beskawings wat hulle wortels skiet in die Christelike Geloof kan werklikwaar as beskawing bestempel word.

-- Abraham Kuyper --

www.collegia.blogspot.com

Comment

Dis jammer dat julle nie op te veel besonderhede kan ingaan nie. Ek sou graag wou weet wat presies fout is met die boek. Ek gaan die boek vir my vriendin teruggee maar voel ook verplig om met al drie te praat oor die boek, en my beste vriendin (sy is die een wat my na die Here gelei het) gaan nie net 'n vae verduideliking aanvaar nie. Sy gaan "specifics" soek.

Kan een van julle dalk vir my 'n pm stuur met meer besonderhede of is dit teen die reŽls?

Comment

Lanie

Dit is doodreg dat iemand vir jou beter via PM inlig hieroor.

Ek nomineer vir Die Filadelfieer en Anton vir dit

Groete
                      Phil

Comment

Lanie,
                        Ek sal vir jou 'n meer gedetaileerde pm skryf. Jy kan egter solank aan die volgende dink : Vra iemand wat die boek gelees het om dit te evalueer aan die hand van die laaste paragraaf van Openbaring :

Op. 22:16 Ek, Jesus, het my engel gestuur om hierdie dinge aan julle voor die gemeentes te betuig. Ek is die wortel en die geslag van Dawid, die blink mŰrester.
                        17 En die Gees en die bruid sÍ: Kom! En laat hom wat hoor, sÍ: Kom! En laat hom wat dors het, kom; en laat hom wat wil, die water van die lewe neem, verniet.
                        18 Want ek betuig aan elkeen wat die woorde van die profesie van hierdie boek hoor: As iemand by hierdie dinge byvoeg, dan sal God oor hom die plae byvoeg waarvan in hierdie boek geskrywe is.
                        19 En as iemand iets van die woorde van die boek van hierdie profesie wegneem, dan sal God sy deel wegneem uit die boek van die lewe en uit die heilige stad en uit die dinge waarvan in hierdie boek geskrywe is.

Sien jy watse verskriklike dinge word hier gesÍ ?
                        Indien Thomas se bewerings wel waar is, is Openbaring nie die laaste boek in die Bybel nie, maar wel "Heaven is so real" !
                        Sien jy hoe gevaarlik is hierdie boek ?

Comment

Ons moet onthou dat die satan homself vermon as 'n "engel van die Lig" om christene te bereik. 2 Korintiers :11:13-15 "Want sulke mense is valse apostels, bedrieglike arbeiders wat hulleself verander in apostels van Christus. 14 En geen wonder nie! Want die Satan self verander hom in 'n engel van die lig. 15 Dit is dus niks besonders wanneer sy dienaars hulle ook voordoen as dienaars van geregtigheid nie. Maar hulle einde sal wees volgens hulle werke."

Dis juis boeke soos hierdie, wat op die oogaf vir 'n oningeligde lyk na 'n pragtige "christelike" boek, wat so gevaarlik is. Daarom dink ek ons moet, veral in hierdie tyd, bid vir onderskeidingsvermoee. En daarom dink ek dit is noodsaaklik dat christene die Bybel beter leer KEN, sodat alles wat teenstrydig daarmee is, raakgesien en verwerp kan word.

Comment

Originally posted by Gene View Post
                            Ons moet onthou dat die satan homself vermon as 'n "engel van die Lig" om christene te bereik. 2 Korintiers :11:13-15 "Want sulke mense is valse apostels, bedrieglike arbeiders wat hulleself verander in apostels van Christus. 14 En geen wonder nie! Want die Satan self verander hom in 'n engel van die lig. 15 Dit is dus niks besonders wanneer sy dienaars hulle ook voordoen as dienaars van geregtigheid nie. Maar hulle einde sal wees volgens hulle werke."

Dis juis boeke soos hierdie, wat op die oogaf vir 'n oningeligde lyk na 'n pragtige "christelike" boek, wat so gevaarlik is. Daarom dink ek ons moet, veral in hierdie tyd, bid vir onderskeidingsvermoee. En daarom dink ek dit is noodsaaklik dat christene die Bybel beter leer KEN, sodat alles wat teenstrydig daarmee is, raakgesien en verwerp kan word.
                            Ek kan nie anders as om te be-aam wat Eugene hier skryf nie, ons moet mense leer terugkeer tot die Woord, as hulle die Woord ken, sal dit nie nodig wees om hulle te leer om weg te bly van die dwaling af nie, want hulle sal dit self raaksien en besef dit is nie van God af nie

Comment

Phil,
                              Dit is duidelik dat die meeste van ons hier redelik sterk voel oor hierdie boek. Dalk is dit tyd vir 'n oordentlike resensensie oor die publikasie, wat dink jy ?

Comment

Working...
                              X