Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huweliksbelofte hernu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Huweliksbelofte hernu

Hoe Bybels is dit om jou huweliksbelofte te hernu (soos hulle in engels sÍ "renew vows")? Is daar ok om dit te doen, is dit enigsens nodig of is dit dalk 'n volksvreemde (heidense) gebruik?
    The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Lanie

Ek kan nie sien dat dit juis verkeerd kan wees nie. Miskien is dit goed om in die openbaar herrinner te word aan die beloftes wat jy voor die kansel afgele het. Dis nie 'n Bybelse gebruik nie, maar daar is beslis nie iets in die Bybel wat dit teenstaan nie.

Persoonlik voel ek dat dit maar een van daardie Amerikaanse gebruike is wat oorgewaai het na ons toe, en dat dit 'n blote foefie is wat weinig betekenis het..... maar dan weer, ek kom uit die oertyd (dis wat my dogter se), so as jy dit graag wil doen, "go for it," moenie jou aan my steur nie

Eugene

Comment

Dit wat Gene sÍ....
      Ook : Klink soos 'n goeie verskoning om weer te gaan honeymoon. (Nota aan self)

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
        Dit wat Gene sÍ....
        Ook : Klink soos 'n goeie verskoning om weer te gaan honeymoon. (Nota aan self)
        Mmmmm. Kan myne op die Seychelles wees!

Gene, ongelukkig is dit nie ekke wat 'n 2nd honeymoon kry nie. 'n KliŽnt wel. Ek het maar net gewonder, want deesdae (onder lighuis-invloed) meet ek als aan die Woord.
        The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Mens hoef nie WEG te gaan vir wittebrood nie. Om die kinders uit die pad te kry voor Sondag se siesta: Gooi n lekker GROOT pak Smarties WYD oop op die gras en verdwyn.....

Comment

Originally posted by protea View Post
            Gooi n lekker GROOT pak Smarties WYD oop op die gras en verdwyn.....
            SO ?

Comment

Hallo Julle,

So van beloftes gepraat, ek het nou die dag hierdie preek (The Word of a man) geluister en dit handel oor beloftes en is werklik puik.

http://www.ligonier.org/media_player...abID=2&id=2328

Dr. R.C. Sproul is een van my gunsteling sprekers. Die bostaande is die skakel na deel 1, en van daar kan mens deel 2 ook luister.

ps. 'The trust of a man' en 'The price of a man' is die opvolg preke en is ook uitstekend.

Groete

V.

Comment

Fila, die pak Smarties se groote is voldoende vir eers...

Comment

Working...
                X