Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verassing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verassing

Hi almal, Ons doen 'n studie oor verassing vs begrawing gebasseer op die Bybel. Staan daar in die Bybel dat verassing verkeerd is? en waar? Ek het heelwat ge-googel, maar meestal was dit persoonlike opinies wat gelig is. Ek sal julle hulp baie waardeer. Jesus groete
    Marline

Originally posted by marline View Post
    Hi almal, Ons doen 'n studie oor verassing vs begrawing gebasseer op die Bybel. Staan daar in die Bybel dat verassing verkeerd is? en waar? Ek het heelwat ge-googel, maar meestal was dit persoonlike opinies wat gelig is. Ek sal julle hulp baie waardeer. Jesus groete
    Marline
    Haai Marline - ek het op die Engelse Online Bible in drie verskillende Bybels gaan kyk, maar kry niks oor verassing (cremation) nie.

Ek wonder net: dis nie ongewoon vir mense om in vure te sterf nie. Dis tog 'n vorm van verassing, en, alhoewel gruwelik, heel natuurlik. Ek mag verkeerd wees, maar myns insiens is daar nie veel verskil tussen dit en verassing nie, en ek kan niks verkeerd vind met lg. nie. ()
    Jeremiah 29:11
    "For I know the plans that I have for you, declares the Lord, plans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Comment

Hi Marline,

Dis inderdaad so dat verassing 'n grys area is. In die Bybel is daar geen verwysing daarna en of dit aanvaarbaar of afstootlik vir God is nie. Soos met enige grys area, waar die Bybel nie vir ons 'n duidelike riglyn geen nie, sal jy maar na almal se persoonlike menings moet luister en dan jou eie opinie vorm, nadat jy dit natuurlik ook self met God uitgemaak het. Ek kan ook dalk vir jou noem dat verassing oorspronklik 'n heidense gebruik was. Ek persoonlik wil nie veras word nie want dis nie wat met Jesus se liggaam gebeur het toe hy gesterf het nie. Hoop dit help.
      The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Ek stem baie saam met Lanie hier, daar is 'n draad hieroor gewees in Vrae en Menings oor die Bybel, iemand kan dit vir ons gaan soek, anders sal ek later gaan kyk of ek dit kan kry.

Ek persoonlik (en ek gaan seker weer gestenig word ) is sterk gekant teen verassing

Comment

Ek stem 100 % saam met Lanie en Phil. Ek is sterk gekant teen verassing en my rede is dat die woord s ons is van stof gemaak en sal tot stof terugkeer. Wanneer jy iets brand, kry jy as - nie stof nie.

Dis my mening, en ek sal ook glad nie veras wil word nie want soos Lanie ges het, dis nie met Jesus se liggaam gedoen nie - en die woord s tog immers ons moet in Jesus se voetspore volg.

Hoop ek klink dalk nie te kras nie, maar dis iets waaroor ek nogal sterk voel. Ek het in my lewe ook nog nooit 'n verassings diens bygewoon nie.

Comment

My persoonlike opinie:
            Ek dink as my gees id hemel is, is ek gelukkig.... wat hulle dan met die as en stof en vleis maak is nie so van belang nie, wou op 'n stadium 'n kadawer word vir studente maar my liefie het vir my baie mooi vertel dit sal nie gebeur nie.....
            Vlees, Siel, Gees? ..... maak dit saak: (as of vrot ...) nie vir my nie!!!
            Joh 8:36 "Eers as die Seun julle vry maak, sal julle werklik vry wees."
            John 8:36 "So if the Son sets you free, you will be free indeed"

Comment

Toe ek die titel van hierdie draad lees, het ek opgewonde oopgemaak om te sien wat die verrassing (surprise) is....

Persoonlik sien ek geen probleem met verassing nie - die feit dat dit nie die gebruik was onder die Jode in die Bybelse tyd nie, maak dit beslis nie verkeerd nie. 'n Mens se liggaam is uiteindelik net stof en dit gaan in elk geval tot niet. Wat belangrik is, is wat met jou gees (siel) gebeur. Wat van bv die mense wat op die vliegtuie in die 911 ramp oorlede is? Hulle liggame is waarskynlik tot as verbrand. Ek kan persoonlik nie sien dat dit enigsins iets kan wees wat die Here 'n probleem mee kan he nie. Maar dit is my persoonlike oortuiging, ek wil nie probeer voorgee dat ek alleen reg is nie.

Die vorige draad oor hierdie onderwerp het nogal heelwat interressante menings en kommentare hieroor. Gaan kyk gerus daarna :http://bibleforums.org/showthread.php?t=130869

Comment

Ek het interessante inligting oor verassing gekry. Mag ek 'n link plaas of hoe gaan ek iemand laat weet waar om dit te kry?

Comment

Sonia

Jy mag 'n skakel plaas, solank dit net nie na 'n kommersiele webwerf (waar hulle goeters verkoop) of na 'n ander forum ("message board") toe is nie.

Comment

Baie dankie!

Ek het so bietjie gaan soek en het hierdie gekry. Miskien kan julle dit gaan lees.

http://www.egafrikaans.co.za/verassing.htm

Dit het my ook bietjie meer insig gegee, maar ek stem nogsteeds nie saam met verassing nie

Comment

Ek het nog inligting gekry oor verassing, maar wil nie die links plaas nie want ek is bang ek doen iets verkeerd. Kan ek dit hierin "copy & paste"? Van dit is net baie lank....

Comment

O jitte hier gaan ons weer.......

Sonia skryf :

Ek is sterk gekant teen verassing en my rede is dat die woord s ons is van stof gemaak en sal tot stof terugkeer. Wanneer jy iets brand, kry jy as - nie stof nie.
                        Eerstens moet ons onthou dat "stof tot stof" soos ons dit in Genesis 3 vind deel is van God se vervloeking wat Hy uitgespreek het na die sondeval. Dit is dus nie 'n "opdrag" nie, maar 'n vloek wat oor die mens uitgespreek is.

Tweedens 'n interesantheid : Kyk na die woord "stof" se verklaring in die Strongs :

aphar -- pronounced: aw-fawr'
                        from 6080; dust (as powdered or gray); hence, clay, earth, mud: KJV -- ashes, dust, earth, ground, morter, powder, rubbish.

mmmm..... dit wil voorkom asof dieselfde hebreeuse woord vir stof en as gebruik kan word !

Ek glo eerlikwaar dat wat met mens se oorskot gebeur niks met jou saligheid uit te waai het nie. Ek gaan ook nie veroordelend teenoor iemand staan wat die keuse tussen begrawe en veras maak nie. God se Woord is absoluut. Indien dit wel so sou gewees het dat verassing 'n gruwel in die o van die Here is, wat gemaak met die honderde duisende Christene wat vir hulle geloof op brandstapels vermoor is ?

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
                          Tweedens 'n interesantheid : Kyk na die woord "stof" se verklaring in die Strongs :

mmmm..... dit wil voorkom asof dieselfde hebreeuse woord vir stof en as gebruik kan word !
                          Okay, hoe meer ek eintlik inligting oor die verassings kry, hoe meer is ek ook besig om myself verkeerd te bewys

Kyk hierna (ek kan nie die link plaas)
                          Ek wil vandag die sluier net effens lig oor een van die ontelbare aspekte waaroor ons mense mislei word in ons dag nl. die menslike en Onskriftuurlike instelling en gebruik van liggaamsverbranding of beter bekend as verassing. Tydens hierdie lering wat moontlik in twee dele gedek sal word, gaan ons geen ander bron raadpleeg as die Heilige Skrif, die Woord van ons God nie.
                          2 Tim. 3:16-17 verklaar onomwonde dat die Skrif die betroubare bron is om te raadpleeg: "Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid, sodat die mens van God volkome kan wees, vir elke goeie werk volkome toegerus." Wil u Hom ten volle behaag, Sy wil vir u lewe soek en ten volle toegerus wees vir elke goeie werk of is u maar tevrede met 'n normale "godsdienstige lewe"? As u Sy volkome wil vir u lewe soek, sal u ook gehoorsaam raak aan wat Sy Woord s. Wanneer u u beplanning doen wat betref u liggaam na die dood, het u al daaraan gedink om te kyk wat die Woord daarvan s? Het dit by u opgekom dat u liggaam die tempel van die Heilige Gees is, geskape na die Beeld en gelykenis van die Almagtige of vir uself die vraag gevra: Wat sal God behaag met my liggaam gedoen moet word? Die meeste mense kyk na alles behalwe wat God se wil hierin is of hoe Hy daaroor voel. Dit gaan eerder oor dinge soos kostebesparing, wat my begrafnisondernemer of selfs my leraar / predikant daarvan s, maar weining oor wat die Woord daarvan s. 'n Hele reeks verskonings word aangebied, maar nie een keer gevra: Wat is die wil van God? nie !! Sy wil is in Sy Woord duidelik uiteengesit (volgende keer breedvoerig behandel).
                          1 Kor. 3:16 "Weet julle nie dat julle 'n tempel van God is en die Gees van God in julle woon nie? As iemand die tempel van God skend, sal God hom skend; want die tempel van God is heilig, en dit is julle. Laat niemand homself mislei nie:" Of u liggaam lewend is of dood, dit bly die eiendom van die Almagtige. U kan nie met hierdie tempel handel en besluit soos u wil nie. God moet vir u besluit daaroor, want dit behoort aan Hom. Hy kom weer op die wolke om dit op te wek, met belning vir die gehoorsames of veroordeling vir die ongehoorsames. Die keuse is u s'n wat u gaan ontvang.
                          In hierdie deel van my boodskap het ek 'n inleiding gegee tot die ware feite omtrent begrafnis of verassing. Moenie die volgende uitgawe of twee mis nie, waarin ek u duidelik gaan lei in wat God se Woord omtrent hierdie uiters sensitiewe onderwerp te s het. U sal ook sien waarom sekere begrafnisondernemers dit verkies dat u liggaam verbrand moet word i.p.v. in 'n kis begrawe moet word. Let wel, die misleiding is groot, daarmee saam gaan altyd die ongeregtigheid en die leuen! Moenie u laat mislei nie!
                          Volgende keer o.a. Skrifverwysings na verbranding van liggame asook na begrafnisse - hoe en om watter rede elkeen hanteer is in Bybelse tye.

Kom ons kyk na sekere Skrifgedeeltes waar verwys word na o.a. liggaamsverbranding en ook begrafnisse van die liggame van mense.
                          Wanneer ons na die Skrif gaan sal ons eerstens sien dat misdadigers van ernstige oortredinge liggaamsverbranding moes deurmaak en wel as 'n strafmaatrel en om geen ander rede nie. Dus - die verbranding van die menslike liggaam volgens die Skrif was streng toegepas slgs as strafmetode, 'n teken van oordeel deur die Almagtige aan wie die vergelding en die straf toekom. Enkele voorbeelde: Gen. 38:24 - "Na omtrent drie maande het hulle Juda laat weet en ges: Tamar, jou skoondogter het gehoereer, en sy is ook swanger deur hoerery! En Juda s: Bring haar uit, dat sy verbrand kan word."
                          Lev. 20:14 "En as 'n man 'n vrou en haar moeder neem (seksuele konnetasie), is dit 'n skandelike daad; hulle moet hom en di twee met vuur verbrand: daar mag geen bloedskande onder julle wees nie." Jos. 7:25 "En Josua het ges: Hoe het jy ons in die ongeluk gestort! Die Here sal jou vandag in die ongeluk stort! Daarop het die hele Israel hom gestenig, en hulle het hulle met vuur verbrand en klippe op hulle gegooi."
                          Ook gelowiges in die Woord is op brandstapels verbrand as strafmaatrel.
                          Tweedens leer die Skrif ons dat in gevalle van die oordeel en straf van die banvloek, verbranding toegepas was soos in die geval van Agan in Jos 7:15 wat gesteel het: "En hy wat in besit van die bangoed aangewys is, moet met vuur verbrand word, hy met alles wat aan hom behoort, omdat hy die verbond van God oortree en 'n skanddaad in Israel begaan het."
                          Die feit dat hierdie oordeel en straf van verbranding deur die Almagtige slf ingestel is, asook die spesifieke doel en rede waarom dit so bepaal is, nl. weereens as strfmaatrel, is duidelike bewys van die wil van God betreffende verbranding van die liggaam wat Hy self geskape het. Slegs God kan die finale besluit neem oor die mens se liggaam omrede Hy die Skepper en Alleeneienaar van die menslike liggaam is.
                          Aan die einde van hierdie dispensasie sal vuur weer 'n prominente rol speel wat die mens se wese betref en wr verbandhoudend met straf en oordeel nl. Gehenna - die ewige poel van vuur en swael vlg. Judas vers 7 (en ander Skrifte): "terwyl hulle die straf van die ewige vuur ondergaan."
                          Bo en behalwe bg. verwysings as strafmaatrel en oordeel deur die Almagtige is die oorsprong van verbranding van menslike liggame, ook van heidense afkoms. Dit is verdermeer as algemene strafmetode gebruik om hekse en ketters te straf in die middeleeue deur verbranding.

Comment

Baie dankie vir jull insette. Jammer ek het weer hierdie onderwerp aangeraak, ek het nie gesien dit is al bespreek nie. Dit gaan baie help met ons studie. Ek het ook altyd gedink ek moet veras word, maar twyfel ook nou sterk daaraan, veral toe ek opgelees het oor die offerhandes aan Magog!!! en toe ek lees presies wat gebeur met mens se liggaam tydens verassing. Mense, dit is "brutal" Nee, ek dink my liggaam moet maar rustig self tot stof kom.

Comment

Verassing in Paraguay

Originally posted by marline View Post
                              ...en toe ek lees presies wat gebeur met mens se liggaam tydens verassing. Mense, dit is "brutal" Nee, ek dink my liggaam moet maar rustig self tot stof kom.
                              Hier in Paraguay veras hulle nie mense nie, want dis meesal katolieke hier. Wat hulle wel doen is om sulke 'doodshuise' te bou (bo-gronds of in ondergrondse kelders), en dan word die hele famielie se kiste nou in so 'n doodshuis geplaas. 'n Jaar na die begrafnis word die lyk dan weer uitgehaal, oopgemaak en deur die famielie skoongemaak voordat die mooi blink bene dan teruggeplaas word in die kiste. Nou dink ek so - ek verkies dit dan maar liewers om veras te word as wat my man en kinders my geraamte moet staan en skoonmaak (gril gril). Gelukkig het ek nou die dag gehoor hulle het so 'n ruk terug 'n 'regte' begraafplaas buite die stad gebou vir die wat liewers daar begrawe sou wou word. (Sou nog steeds verassing verkies - kan die idee van wurms nie verdra nie - maar dis nou maar net hoe ek oor die saak voel. )
                              Jeremiah 29:11
                              "For I know the plans that I have for you, declares the Lord, plans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Comment

Working...
                              X