Announcement

Collapse
No announcement yet.

Adam, Eva, Noag, en moderne genetika.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adam, Eva, Noag, en moderne genetika.

Al ooit gewonder of dit wat ons weet en leer van moderne genetika ooreenstem met die Bybelse geskiedenis ?

Volgens wat ons lees in die Woord is daar drie sleutel gebeurtenisse wees wat 'n rol moet speek in hoe ons genetiese "bloudruk" daarna uitsien, nl die skepping, die sondvloed, en natuurlik die verstrooiing by Babel.

Hier is 'n interesante artikel oor die onderwerp (so geskryf dat selfs ek dit kon verstaan ! , met die volgende uittreksel :

It comes as a surprise to most people to hear that there is abundant evidence that the entire human race came from two people just a few thousand years ago (Adam and Eve), that there was a serious population crash (bottleneck) in the recent past (at the time of the Flood), and that there was a single dispersal of people across the world after that (the Tower of Babel). It surprises them even more to learn that much of this evidence comes from evolutionary scientists. In fact, an abundant testimony to biblical history has been uncovered by modern geneticists. It is there for anyone to see, if they know where to look!
    Verseker die lees werd, en interesant om te merk dat moderne wetenskap, teen die wil van moderne sekulÍre wetenskaplikes natuurlik, al hoe meer die geskiedenis van die Bybel begin ondersteun. Daar is daagliks meer en meer geluide vanuit hierdie einste sekulÍre bronne dat evolusie al hoe minder antwoorde bied vir die massas inligting wat vanaf ooral oor stroom. Die probleem is egter dat daar **niks** anders is om die teorie mee te vervang nie.... behalwe natuurlik die skeppingsmodel, maar ons hoef nie ons asem op te hou dat dit oorals-oor aanvaar gaan word nie.

Re: Adam, Eva, Noag, en moderne genetika.

so geskryf dat selfs ek dit kon verstaan
    Dit wil gedoen wees. Wie is die skrywer? Miskien kan ek 'n paar tips by hom leer. Spot maar net.

Die ou weerspreek homself so 'n bietjie nadat hy die regte vers aanhaal. God het 'n ribbebeen geneem en nie "flesh" soos waarna hy verwys nie.

ďAnd the Lord God caused a deep sleep to fall on Adam, and he slept; and he took one of his ribs, and closed up the flesh in its place. Then the rib which the Lord God had taken from the man he made into a woman, and He brought her to the man.Ē Gen 2:21Ė22

These simple statements have profound implications. They put a limit on the amount of diversity we should find in people living today. The Bible clearly says the human race started out with two people only. But how different were these two people? There is an intriguing possibility that Eve was a clone of Adam. The science of cloning involves taking DNA from an organism and using it to manufacture an almost perfect copy of the original. Here, God is taking a piece of flesh, with cells, organelles, and, importantly, Adamís DNA, and using it to manufacture a woman. Of course, she could not be a perfect clone, because she was a girl! But what if God had taken Adamís genome and used it to manufacture Eve? All he would have had to do was to leave out Adamís Y chromosome and double his X chromosome and, voilŠ, instant woman!
    Die kaart wys ook dat die mensdom hier onder in middel Afika iewers ontstaan, wat natuurlik nie waar is nie.

Comment

Originally posted by Johnny View Post
      Dit wil gedoen wees. Wie is die skrywer? Miskien kan ek 'n paar tips by hom leer. Spot maar net.

Die ou weerspreek homself so 'n bietjie nadat hy die regte vers aanhaal. God het 'n ribbebeen geneem en nie "flesh" soos waarna hy verwys nie.

Die kaart wys ook dat die mensdom hier onder in middel Afika iewers ontstaan, wat natuurlik nie waar is nie.

Ag nee Johnny, kan ek vra dat jy die artikel eers LEES voor jy kommentaar lewer ?

Die "vlees" waarna die skrywer verwys is die selle, DNA ensovoorts wat God verwyder het uit Adam, geen weerspreking nie, en die kaart se onderskrif sÍ baie mooi die is die " evolutionary map of world migrations " , nie die post-Babilon kaart nie.

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
        Ag nee Johnny, kan ek vra dat jy die artikel eers LEES voor jy kommentaar lewer ?

Die "vlees" waarna die skrywer verwys is die selle, DNA ensovoorts wat God verwyder het uit Adam, geen weerspreking nie, en die kaart se onderskrif sÍ baie mooi die is die " evolutionary map of world migrations " , nie die post-Babilon kaart nie.
        Sorry as ek nie verstaan nie. Lyk my dit is aansteeklik. Ribebeen vir my beteken ribebeen en vlees beteken vlees. Ek kan maar net nie insien dat God nodig het om selle en DNA te neem om nog 'n mens te maak nie.

Waar was Babilon en die tuin van Eden?

Comment

Sorry as ek nie verstaan nie. Lyk my dit is aansteeklik. Ribebeen vir my beteken ribebeen en vlees beteken vlees. Ek kan maar net nie insien dat God nodig het om selle en DNA te neem om nog 'n mens te maak nie.

Johnny, "been" bevat selle en DNS, m.a.w. Adam se ribbebeen het sy selle en DNA bevat. Dit is nie net vlees (per jou eie definisie vel, spiere, ens.) wat 'n wese se DNS bevat nie.
          As jy nie sy manier van skryf "verstaan" nie, gaan die volgende jou NOG meer deurmekaar maak :

Gen 6:12 Toe sien God die aarde aan, en—dit was verdorwe, want alle vlees het sy wandel op die aarde verderwe.
          Volgens jou redenasie was alles behalwe die geraamtes van die lewende wesens verderwe.... interesante teologie !

Waar was Babilon en die tuin van Eden?
          Die tuin van Eden, asook die landmerke wat die omgewing van die tuin beskryf is vernietig tydens die vloed. Daar is dus geen manier om te bepaal presies waar die tuin geleŽ was nie.

Wat Babilon betref kan mens seker aanneem dat dit was waar dit nou is, m.a.w. omtrent 90km suid van Bagdad in hedendaagse Irak.

Comment

Johnny, "been" bevat selle en DNS, m.a.w. Adam se ribbebeen het sy selle en DNA bevat. Dit is nie net vlees (per jou eie definisie vel, spiere, ens.) wat 'n wese se DNS bevat nie.
            As jy nie sy manier van skryf "verstaan" nie, gaan die volgende jou NOG meer deurmekaar maak :

Volgens jou redenasie was alles behalwe die geraamtes van die lewende wesens verderwe.... interesante teologie !

Die tuin van Eden, asook die landmerke wat die omgewing van die tuin beskryf is vernietig tydens die vloed. Daar is dus geen manier om te bepaal presies waar die tuin geleŽ was nie.

Wat Babilon betref kan mens seker aanneem dat dit was waar dit nou is, m.a.w. omtrent 90km suid van Bagdad in hedendaagse Irak.
            Ja nee....nou is ek deurmekaar.

TUIN VAN EDEN

Genesis 2-3 locates the garden with reference to four rivers and the regions they flow through:

Now a river flowed out of Eden to water the garden; and from there it divided and became four rivers. The name of the first is Pishon; it flows around the whole land of Havilah, where there is gold.[...] The name of the second river is Gihon; it flows around the whole land of Cush. The name of the third river is Tigris; it flows east of Assyria And the fourth river is the Euphrates.

BABEL

Babylon lies in the land of Shinar as revealed in the Bible (Gen 10:10) and its general location has never been disputed. See Geography

The Tower of Babel

The Bible reveals that all false systems of religion began in the land of Babylon and will have their consummation from the spirit of Babylon in the last days. It is interesting to note that every organized system of religion in the world today has traces of ancient Babylon. The Bible records in Genesis 10:10, that, after the great flood, all men spoke one common language and a man named Nimrod built a city and established a common religion. Nimrod was a descendant of Noahís son, Ham. Genesis 11:1-9 describes the building of the city and its famous tower "whose top may reach unto heaven." It also records how God came down and punished the peopleís arrogance by creating a confusion of different languages and possibly their racial distinctions. This way man would be forced to obey Godís original command to "be fruitful and fill the whole earth." It is interesting that the materials used to build the Tower of Babel were the same as those employed for the construction of the great ziggurat of Babylon and similar ziggurats, according to ancient building inscriptions.

Lyk vir my die twee was ongeveer in dieselfde area? Hulle kon dus bymekaar gewees het?

Comment

Ja nee....nou is ek deurmekaar.

TUIN VAN EDEN

BABEL

Lyk vir my die twee was ongeveer in dieselfde area? Hulle kon dus bymekaar gewees het?

Moontlik, maar nie noodwendig nie nee. Daar is redelike goeie bewyse dat die kontinente radikaal verander het tydens die vloed, wat sal beteken dat ons nooit seker kan wees waar die tuin regtig was nie. Gaan doen bietjie navorsing rondom vloed-geologie vir meer inligting.

Comment

Hier is 'n interesante artikel oor die ligging van die tuin :

Was the Garden of Eden Located in Iraq?

'n opsomming :

Contrary to popular belief, then, the Garden of Eden was not in Iraq. It was destroyed by the global Flood, and so its actual location under piles of sediment can never be known. For that matter, the original Garden could have been on the other side of the world!
                Nog 'n artikel :

The Biblical Testimony of a Global Flood

The purpose of the Flood was to destroy not just all people, but also all land animals and birds and the surface of the earth itself. “I will destroy man whom I have created from the face of the earth, both man and beast, creeping thing and birds of the air, for I am sorry that I have made them. . . . I will destroy them with the earth” (Genesis 6:7, 13). Only a global Flood would accomplish that purpose, for a local Flood in the Mesopotamian valley would not affect any animals or birds in North and South America, Europe, Africa, Russia, India, China, or Australia.

Comment

Moontlik, maar nie noodwendig nie nee. Daar is redelike goeie bewyse dat die kontinente radikaal verander het tydens die vloed, wat sal beteken dat ons nooit seker kan wees waar die tuin regtig was nie. Gaan doen bietjie navorsing rondom vloed-geologie vir meer inligting.
                  Dus kon die aarde iets soos die gelyk het?

Nee.....ek dink God het alles op sy plek gesit by die grondlegging en elke kontinent en grense van die see is nogsteeds waar dit was +6000 gelede. Ek dink nie ek hoef navorsing te doen oor vloed-geologie nie....jy hoef net hoofstuk 38 in die boek Job te lees.

Job 38:1 Daarna het die HERE Job uit ‘n storm geantwoord en gesÍ:
                  Job 38:2 Wie maak die raadsbesluit daar tot duisternis met woorde sonder kennis?
                  Job 38:3 Gord dan soos ‘n man jou heupe—dan sal Ek jou ondervra, en onderrig jy My.
                  Job 38:4 Waar was jy toe Ek die aarde gegrond het? Gee te kenne as jy insig het.
                  Job 38:5 Wie het sy afmetinge bepaal? —jy weet dit mos! Of wie het daaroor die meetsnoer gespan?
                  Job 38:6 Waar is sy fondamentklippe op ingesink? Of wie het sy hoeksteen gelÍ?
                  Job 38:7 Toe die mŰresterre saam gejubel en al die seuns van God gejuig het?
                  Job 38:8 En wie het die see met deure afgesluit toe dit uitgebreek, uit die moederskoot voortgekom het?
                  Job 38:9 Toe Ek die wolk tot sy kleding gemaak het en die donkerheid tot sy windsel.
                  Job 38:10 Toe Ek my grens daarvoor uitgebreek en grendel en deure gemaak het;
                  Job 38:11 en gesÍ het: Tot hiertoe mag jy kom en nie verder nie; en hier word ‘n grens gestel vir jou trotse golwe.
                  Job 38:12 Het jy, solank as jy lewe, die mŰre ontbied, die dageraad sy plek aangewys,
                  Job 38:13 om die some van die aarde aan te gryp, sodat die goddelose daarvan afgeskud word?
                  Job 38:14 Dit neem nuwe vorme aan soos die klei onder ‘n seŽl; en die dinge kry gestalte soos ‘n kleed.
                  Job 38:15 En aan die goddelose word hulle lig ontneem, en die hoŽ arm word verbreek.
                  Job 38:16 Het jy gekom tot by die bronne van die see? En het jy rondgewandel in die binneste diepte van die wÍreldvloed?
                  Job 38:17 Is die poorte van die dood vir jou ontbloot? En het jy die poorte van die doodskaduwee gesien?
                  Job 38:18 Omvat jou begrip die breedtes van die aarde? Gee te kenne as jy dit alles weet.
                  Job 38:19 Waar is tog die weg na die woning van die lig? En die duisternis—waar is tog sy plek,
                  Job 38:20 sodat jy dit kan bring, elkeen na sy gebied en kan verstaan die paaie na hulle huis?
                  Job 38:21 Jy weet dit seker wel, want jy is toe gebore! En die getal van jou dae is groot!
                  Job 38:22 Het jy gekom by die skatkamers van die sneeu? En het jy die skatkamers van die hael gesien,
                  Job 38:23 wat Ek opgespaar het vir die tyd van benoudheid, vir die dag van stryd en oorlog?
                  Job 38:24 Waar is tog die weg na die plek waar die lig gedeel word, die oostewind hom uitsprei oor die aarde?
                  Job 38:25 Wie het ‘n kanaal gesplyt vir die stortvloed en ‘n pad vir die onweerstraal;
                  Job 38:26 om te laat reŽn op ‘n land waar geen mens is nie, op ‘n woestyn waar niemand woon nie;
                  Job 38:27 om woestheid en verwoesting te versadig en op die groeiplek jong gras te laat uitspruit?
                  Job 38:28 Het die reŽn ‘n vader? Of wie verwek die doudruppels?
                  Job 38:29 Uit wie se moederskoot kom die ys te voorskyn? En die ryp van die hemel—wie baar dit?
                  Job 38:30 Die waters word hard soos ‘n klip, en die oppervlakte van die watervloed sluit aanmekaar.
                  Job 38:31 Kan jy die bande van die Sewe-ster knoop? Of die toue van die OrŪon losmaak?
                  Job 38:32 Kan jy die Diereriem uitbring op sy tyd? En die Beer met sy kleintjies lei?
                  Job 38:33 Ken jy die wette van die hemel? Of kan jy sy heerskappy oor die aarde bestel?
                  Job 38:34 Kan jy jou stem na die wolke verhef, sodat ‘n oorvloed van water jou oordek?
                  Job 38:35 Kan jy die bliksems uitstuur, sodat hulle heengaan en vir jou sÍ: Hier is ons!
                  Job 38:36 Wie het wysheid neergelÍ in die wolke? Of wie het verstand gegee aan die wolkgevaarte?
                  Job 38:37 Wie kan die wolke met wysheid tel? En die watersakke van die hemel—wie giet hulle leeg
                  Job 38:38 wanneer die stof saamvloei tot ‘n stuk gietwerk en die kluite aanmekaar klewe?
                  Job 38:39 (39:1) Kan jy prooi jag vir die leeuin? Of die honger van die jong leeus stil maak
                  Job 38:40 (39:2) as hulle neerbuig in die lÍplekke, klaar sit in die skuilplek om te loer?
                  Job 38:41 (39:3) Wie berei vir die kraai sy spys as sy kleintjies roep tot God, ronddwaal by gebrek aan voedsel?

Comment

Dus kon die aarde iets soos die gelyk het?

Nee.....ek dink God het alles op sy plek gesit by die grondlegging en elke kontinent en grense van die see is nogsteeds waar dit was +6000 gelede. Ek dink nie ek hoef navorsing te doen oor vloed-geologie nie....jy hoef net hoofstuk 38 in die boek Job te lees.

Dit kon baie maklik so gelyk het ja, maar, soos jy sÍ, stel jy nie belang om meer te weet nie. Die idee van 'n enkele "superkontinent" word wyd aanvaar en die bewyslas is van so aard dat dit nie regtig in dispuut is nie. Hierdie artikel as voorbeeld :

Moreover, rocks and fossils found on the facing shores of the different continents were remarkably similar. We now understand this, not just theoretically, but experimentally, by recognizing that the continents are indeed drifting apart. Using satellite data we can measure that South America and Africa are moving apart at an average rate of 5.7 centimeters per year, about the same rate at which your fingernails grow. This spreading apart of the continents is now understood because material is measured to be moving up to the surface from deep in the earth at the mid-ocean ridges. Our understanding of the Earth’s dynamics is completely consistent with this observation,
                    Let veral op die volgende :

Since this is an observation that can be made in the present, this falls under operational science. And, of course, creationists agree with these observable facts.
                    Weet jy iets oor die onderwerp van kontinentale verskuiwing wat bogenoemde verkeerd bewys ?

As jy byvoorbeeld belang gestel het om meer te weet sou jy al gehoor het van tektoniese plate, en hoe Christen wetenskaplikes 'n baie goeie model het van hoe vinnig kontinente tydens die vloed kon geskuif het : Dit word die " catastrophic plate tectonics model " genoem en is 'n absolute fassinerede lees, mits jy belang stel om meer te weet natuurlik.

Comment

Dit kon baie maklik so gelyk het ja, maar, soos jy sÍ, stel jy nie belang om meer te weet nie. Die idee van 'n enkele "superkontinent" word wyd aanvaar en die bewyslas is van so aard dat dit nie regtig in dispuut is nie. Hierdie artikel as voorbeeld :

Let veral op die volgende :

Weet jy iets oor die onderwerp van kontinentale verskuiwing wat bogenoemde verkeerd bewys ?

As jy byvoorbeeld belang gestel het om meer te weet sou jy al gehoor het van tektoniese plate, en hoe Christen wetenskaplikes 'n baie goeie model het van hoe vinnig kontinente tydens die vloed kon geskuif het : Dit word die " catastrophic plate tectonics model " genoem en is 'n absolute fassinerede lees, mits jy belang stel om meer te weet natuurlik.
                      Fila, ek dink die Here het voorspel dat dinge in die laaste dae gaan verander soos jy noem. Ek weet egter nie of ons kan se dat dit 6000 jaar gelede al so was nie. Sal moet die Bybel raadpleed, en daarom glo ek vir eers wat in Job 38 staan, dat God alle grense bepaal het van alles.

Comment

Fila, ek dink die Here het voorspel dat dinge in die laaste dae gaan verander soos jy noem. Ek weet egter nie of ons kan se dat dit 6000 jaar gelede al so was nie. Sal moet die Bybel raadpleed, en daarom glo ek vir eers wat in Job 38 staan, dat God alle grense bepaal het van alles.
                        Interesant dat jy die laaste dae noem. Di Bybel het nogals iets hieroor te sÍ :

En net soos die dae van Noag was, so sal ook die koms van die Seun van die mens wees.
                        Want net soos hulle was in die dae voor die sondvloed toe hulle geŽet en gedrink het, getrou en in die huwelik uitgegee het, tot op die dag dat Noag in die ark gegaan het,
                        en dit nie verstaan het voordat die sondvloed gekom en almal weggevoer het nie, so sal ook die koms van die Seun van die mens wees. ( Mat 24 )

Raadpleeg gerus die Bybel, as jy ooit besluit om na my bronne te kyk sal jy opmerk dat dit nie sekulÍr van aard is nie, maar geskryf en nagevors deur Christen wetenskaplikes wat Skrif verwysings regdeur hulle navorsing gebruik en dit ook so plaas in die gepubliseerde artikels.

Comment

Interesant dat jy die laaste dae noem. Di Bybel het nogals iets hieroor te sÍ :

Raadpleeg gerus die Bybel, as jy ooit besluit om na my bronne te kyk sal jy opmerk dat dit nie sekulÍr van aard is nie, maar geskryf en nagevors deur Christen wetenskaplikes wat Skrif verwysings regdeur hulle navorsing gebruik en dit ook so plaas in die gepubliseerde artikels.
                          Ek lees egter nie daar dat God gese het Hy gaan kontinente skuif of die aarde se geografie verander nie. Soos jy se.....raadpleeg die Bybel, en as ek dit doen, dan kry ek die volgende Skrif wat daarop wys dat daar 'n nuwe hemel en aarde kom....en die oue het verby gegaan. Dit verwys dus dat die 1ste aarde was soos van die begin af ,want eers in die eindtyd (soos genoem) gaan God dinge verander.

(Isa 65:17) Want kyk, Ek skep nuwe hemele en Ďn nuweaarde, en aan die vorige dinge sal nie gedink word en hulle sal in die hart nie opkom nie.

(Isa 66:22) Want soos die nuwe hemel en die nuwe aarde wat Ek maak, voor my aangesig sal bestaan, spreek die HERE, so sal julle nageslag en julle naam bestendig wees.

(2Pe 3:13) Maar ons verwag volgens sy belofte nuwe hemele en Ďn nuwe aarde waarin geregtigheid woon.

(Rev 21:1) En ek het Ďn nuwe hemel en Ďn nuwe aarde gesien, want die eerste hemel en die eerste aarde het verbygegaan; en die see was daar nie meer nie.

Comment

Johnny,
                            Soos wat jy voorheen geskryf het, stel jy nie regtig belang om meer oor die onderwerp te weet nie. My voorstel aan jou sal weereens wees om dit wat op die tafel is te bestudeer en dan van daar af 'n opinie te lug, anders as wat jy nou doen. Om lukraak versies uit konteks te plak en te stry vir die lekker doen jou saak glad nie goed nie.

Ek vra jou weer :

Het jy enige bewyse dat kontinentale verskuiwing nie plaasvind nie ?
                            Het jy enige bewyse dat ons genetiese bloudruk nie terug getrek kan word na die drie sleutel gebeure soos beskryf in die eerste pos nie ?

Comment

Johnny,
                              Soos wat jy voorheen geskryf het, stel jy nie regtig belang om meer oor die onderwerp te weet nie. My voorstel aan jou sal weereens wees om dit wat op die tafel is te bestudeer en dan van daar af 'n opinie te lug, anders as wat jy nou doen. Om lukraak versies uit konteks te plak en te stry vir die lekker doen jou saak glad nie goed nie.

Ek vra jou weer :

Het jy enige bewyse dat ons genetiese bloudruk nie terug getrek kan word na die drie sleutel gebeure soos beskryf in die eerste pos nie ?
                              Behalwe al die Skrif wat ek reeds gegee het...hier nog so 1 of 2 ter bevestiging.

Handelinge 17:26 "En Hy het uit een bloed al die nasies van die mensdom gemaak om oor die hele aarde te woon, terwyl Hy vooraf bepaalde tye en die grense van hulle woonplek
                              vasgestel het,..."

Het jy enige bewyse dat ons genetiese bloudruk nie terug getrek kan word na die drie sleutel gebeure soos beskryf in die eerste pos nie?
                              Prediker 1:4 Die een geslag gaan, en die ander geslag kom, en die aarde bly vir ewig staan.

BONUS SKRIF
                              Psalm 118:8 Dit is beter om by die HERE te skuil as om op mense te vertrou.

Comment

Working...
                              X