Announcement

Collapse
No announcement yet.

Love dare

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bespreking Love dare

Wie van julle dames doen die werkboek wat saam met die Fireproof DVD gaan ??

Kom ons doen ons eie "Love dare"

Vir die volgende 7 dae, pos elke dag 'n rede oor hoekom jy jou man lief het

OK, kom ons begin tel by Maandag, om die dames wat werk 'n kans te gee om aan te pas....
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Ek is lief vir my man omdat :

Dag 1. Hy sy G_d-gegewe taak as Voorsiener ernstig opneem.
    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    -Holley Gerth

Comment

Ek is lief vir my man omdat:

Dag 1. Hy die lekkerste drukkies en soentjies kan gee.
      The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Dag 1:My man is nie net my minnaar en vader van my kinders nie ,maar ook my beste maat.

Comment

Dag 1; hy my in die afgrond in bederf!!!

Comment

Dag 1 - Ek is lief vir my man omdat hy my aanvaar en lief het nes ek is
            Jeremiah 29:11
            "For I know the plans that I have for you,’ declares the Lord, ‘plans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Comment

Dag 2 Omdat hy gister 'n 19 ure skof gewerk het, en nie eers knorrig was toe hy vanoggend weer moes gaan werk nie.

Comment

Dag 1: Omdat hy die mooiste sin vir humor het, en my liefhet net soos ek is!
                Saved by Grace!

Praying for Mieke and Charles
                Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony
                http://bibleforums.org/forum/showthread.php?t=149096

Comment

Dag 2 : Ek is vir Hubby SO lief al wil hy nie die rinkhals slang in die buitenste kantoor doodmaak nie want slange doen meer goed as kwaad en buitendien , jy het mos oge om te kyk waar hy is......

Comment

Originally posted by protea View Post
                    Dag 2 : Ek is vir Hubby SO lief al wil hy nie die rinkhals slang in die buitenste kantoor doodmaak nie want slange doen meer goed as kwaad en buitendien , jy het mos oge om te kyk waar hy is......
                    Kyk hoe laat jy my nou lag!!!

Comment

Dag 2 - Ek is so lief vir my man want hy hou niks van gedigte nie maar sal so ewe gedwee suffer terwyl ek myna aan hom voorlees (en ek weet dit is pure marteling vir hom). As DIT nou nie liefde is nie ......
                      Jeremiah 29:11
                      "For I know the plans that I have for you,’ declares the Lord, ‘plans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Comment

dag 1 : ek lief die boeppens kaalkop man wat as spieremeneer my 15 jaar gelede gedare het dat ek nooit man sal vang nie, want ek is " met die kerk getroud" ......

en toe ......... .... 6 maande later ........

( seeeriaaas ! - so oor die kerk se toonbank met my neus in die Bybel en sy hande vol gries ! )

m
                        Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Dag 2: Hy die sagste hart het vir diere. Ons eerste groot "fight" toe ons nog uitgegaan het was omdat ek 'n spinnekoppie doodgemaak het.
                          The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Dag 2 : ek lief my man wat my gevat het soos ek is en bereid was om saam met my in geloof te staan vir volkome genesing....... en 8 jaar gebid en gewag het vir 'n bondeltjie vreugde ........... die spesiale kleinman wat nou ook al amper 8 jaar oud is ! ......
                            Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Dag 2

Ek is lief vir hom omdat hy my geleer het om vir myself te dink, en nie net op bevele te reageer nie, oftewel andere se besluite uit te voer nie .
                              The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                              God plants in our hearts
                              to remind us
                              -Holley Gerth

Comment

Working...
                              X