Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gebed: Ek wil werk vir Jesus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebed: Ek wil werk vir Jesus

Die afgelope week in my lewe was totaal en al chaoties, maar as ek kyk na omstandighede, en elke slag as ek bid dat God beheer moet neem, is dit heerlik hoe 'n mens God se genade in ons lewens kan aanskou!

Ek het 'n groot uitdaging in die lewe gekry om my man te help met probleem tieneners, maar is nog nie so seker of ek die nodige Bybelse kennis het om op hierdie gebied te help nie. My man is heeltemal te besig deur die dag, en daar is nie mense in hierdie omgewing wat by hierdie kinders betrokke wil raak nie.
    Ek sal graag wil betrokke raak, maar ek wil ook versigtigheid aan die dag lÍ. Hierdie is 'n groot verantwoordelikheid, en ek het tog nie kinders van my eie om te weet of ek dit het om hulle in die regte rigting te lei nie....

Ek moet teen volgende week 'n antwoord gee, en wil seker maak dat as dit is wat God wil hÍ ek moet doen, dat ek dit sal doen, maar as dit God nie sou behaag nie, dat ek dit van die hand sal wys, al wil ek hoe graag deel wees van die saak......

Daar is baie gevare wat dit vir my ook inhou, omdat sommige verslaafdes is. Hierdie kan of 'n geleentheid wees, of 'n strik.........ek is nie seker.
    Ek wil werk vir Jesus, maar nie tot my gewin nie, en op hierdie staduim is dit seker vir my die belangrikste om binne Sy wil te bly en te beweeg........
    Saved by Grace!

Praying for Mieke and Charles
    Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony
    http://bibleforums.org/forum/showthread.php?t=149096

Hi MC,

Mens wil so graag 'n bevestigende antwoord vanuit mens self probeer gee, veral as dit gaan oor dienswerk vir die Here, want dit is iets wat elkeen moet doen. In hierdie geval is daar egter 'n strik in die feit dat daar verslaafdes ook is, maar soms is dit juis hoe die Here werk, deur iemand wat al daar was, te kan gebruik om ander wat daar is, by te staan.

Net jy sal weet of jou oorwinning al volkome gekom het en jy sal moet sensitief wees oor die deure wat die Here oopmaak of toemaak. As die deur oopgemaak word, moet jy deurstap en as dit toe is, moet nie probeer om die deur oop te maak nie.
    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
    but I must confess, donít worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    itís for all the people in the zoo
    think about it and refreshÖ
    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Linda, ek bid dat jy werklik by die Here sal hoor wat is Sy roeping vir jou en jou man. Die een ding wat so n bediening sonder verdenking kan laat voortbestaan is as jy EN jou man sou betrokke raak as n span al is dit vir eers na ure en naweke. Ons op die forum weet jy wil daardie kinders help , maar die wereld kan so n vrou-alleen-bediening so gou skeeftrek as hulle die geringste kans het. Maar as dit die Here se wil is , sal NIKS dit kan keer nie. Ons bid jou die Here se wysheid en kennis en insig toe .

Comment

Comment

Working...
        X