Announcement

Collapse
No announcement yet.

Die moets en moenies van trauma berading.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Die moets en moenies van trauma berading.

Dankie Fila! Het ek n verkeerde woordkeuse gemaak? Ek bedoel Goddelike/geestelike berading en nie noodwendig die berading wat die wereld jou bied nie. Wat is die korrekte term?

Ferdie, hierdie en net hierdie soort berading wil ek doen. Nie noodwendig die soort wat jy in boeke leer nie, maar die 'houspypie' soort: Jy wat net n middel/pyp is wat deur Jesus gebruik word om die regte 'medesyne' by n emosioneel gewonde persoon uit te kry. En daarvoor moet jy sensitief wees vir die influistering van die Heilige Gees soos jy tereg se. Ek wil amper vra: Is daar dan n ander soort berading......? Ken ek nie die gevoel van 'hoe benouder mens raak om te weet wat om te se , hoe minder weet jy wat om te se nie' en genadiglik kom die vrede en die helende woorde as die Heilige Gees oorvat nie! Wat n verligting! Want dan word daar Goddelik woorde van wysheid en heling gepraat deur ons Meester , Heler en Verlosser. En ons bly maar net die 'houspyie'.... Alle eer aan ons Vader wie vir ons SO lief is!

Dankie vir julle wyse woorde.
    Groetnis
    Protea

Comment

Hi Mona,

Dis darem maar lekker as mens 110% saam met iemand kan stem en ek dink berading op die wyse wat jy so mooi beskryf, is werklik die enigste soort berading wat sin maak, wanneer die Groot Berader deur Sy agente werk.
      The Rapture

My dearest friends, I’m so sorry… so sorry
      but I must confess, don’t worry
      the rapture is not before the Great Tribulation
      it’s before God’s wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
      it’s for all the people in the zoo
      think about it and refresh…
      you will see there’s no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
      the rapture is for you and me
      when we decide to leave from here
      that very day, oh! God adhere…

Comment

Een oorsaak van selfmoord.

Herman het vir elk van sy kinders en vir Annie briewe geskryf wat hulle na sy dood gekry het. So vir sommige vrae het hulle immers antwoorde in teenstelling van net n doodse stilte in ander gevalle. Selfs sy eie roudiens het Herman haarfyn en in die fynste detail beplan, wie die diens moet lei, wat gesing moet word, ens (Wie kan in elk geval by die knop in jou keel verby sing by n roudiens....?) En op die agterkant van die begrafnisbriefie is sy eie redes geskryf oor hoekom hy dit beplan . Daarin maak hy die deur op n skrefie oop sodat mens kan probeer begryp wat in so n mens se emosies en gedagtes aangaan voordat hy die onnoemlike daad pleeg.

Hy skryf:
        "I am so tired of pretending to be the man I am not"......
        "The world see me laugh, but my heart is in pain".....

Is dit nie gewoonlik die 'village clown' wat met sy vrolike masker op die een is wat baie keer n diepe, diepe depressie het nie? Die wereld weet nie daarvan nie, want die masker wat hy op het , verbloem sy ware emosies en gevoelens. Herman se emosionele pyn wat hom gedryf het om sy lewe te neem: Het ons ENIGE idee hoe seer en rou en diep so n seer kan wees? Daardie pyn se intensiteit wat SO hoog is dat die 'enjin' net uitsny....

Hoekom tel ons as gewone lede van die samelewing nie van hierdie noodseine op nie? Het ons al so afgestomp geraak omdat dit so gereeld gebeur sodat dit nie meer as die uitsondering beskou kan word nie? Die laaste twee vrae het ek self nie antwoorde op nie.... Gebrek aan sensitiwiteit by die moderne mens? Het mense die Hoop verloor? Herman was n wedergebore Christen en hy sluit sy eie begrafnisbriefie so af:

"My life of eternity has now only begun, cleanly washed through His Blood. No more pain or regrets, only PEACE through His loving grace!"

Comment

Die vis , die visstok en die oseaan.

Ek gesels die naweek met n vriendin oor n verskynsel dat mens gewoonlik by vroue dit kry dat as hulle hulp verleen aan iemand in nood, hulle skoon oorboord gaan en uit jammerte die vis , die visstok EN sommer die oseaan ook vir die getraumatiseerde wil gee net sodat hy of sy kan beter voel. Doen vrouens dit so omdat hulle met hulle harte dink en met hulle emosies reageer? (Hieraan is ek self skuldig!) Gelukkig het ons mans wat met hulle koppe dink en ons in 'toom' hou omdat hulle besef dat jy met sulke hulpbetoning slegs n 'kruk' verskaf en nie die werklike probleem oplos nie.

Annie (wie se man Herman selfmoord gepleeg het) se niggie het na die begrafnis vir so 3 weke by haar gaan bly en as sy weggaan , dan kom Annie se tannie weer vir n ruk by haar bly. Maar hierdie scenario kan mens tog nie vir lank volhou nie. Wanneer is die afsnypunt waar jy vir Annie half moet 'forseer' om nou die wereld in die oe te kyk om weer self te moet 'cope'? Anders gaan sy mos altyd wil he iemand moet by haar bly en haar ondersteun? Hoe se die spreekwoord: 'You have to be cruel to be kind....'

Annie het nie n baie sterk persoonlikheid nie en was haar hele getroude lewe die 'afhanklike' tipe persoonlikheid. In n mate is Annie deur Herman gedomineer want hy het haar gewig met arendsoe dopgehou sodat sy nie gram mag opgetel het nie. Tot kort duskant Anorexia... Want alleenlik as die skeletagtige wese was sy vir hom aanvaarbaar. SO tragies.... Hoe kry jy haar dat sy haar lewe se 'leisels' in haar eie hande neem en die lewe 'aanvat'? Iets wat nog altyd VIR haar gedoen is...

Omdat Annie ver van my af bly deesdae, is gebed nog die enigste ding wat ek vir haar kon doen , maar geen fisiese hulp nie a.g.v. die afstand. Ek gaan sit haar elke dag aan die voete van Jesus neer in die gebed want Hy weet van Annie se stukkende lewe, die verwerping , haar lae selfbeeld, die onbeantwoorde vrae... Hy weet ook dat Annie altyd die kroon op Herman se kop gehou het as hoof van die huis en hom gerespekteer het daarvoor.

Elke geval sal seker ander antwoorde he. Omdat Annie die afhanklike tipe vrou is, sal die tyd wat jy haar fisies moet bystaan seker langer wees as n ander mens s'n? Waarna kyk jy sodat jy kan weet : Nou is die tyd om terug te staan?
          Sondaggroete
          Protea

Comment

• Originally posted by protea View Post
            Ek dink ek het al die preek erens op die forum gesit , maar ek plaas dit weer aangesien dit so ter sake is met wat ons hier bespreek.

n Goeie vriendin het n BAIE , UITERS, GEWELDIGE moeilike skoonma . Annie kon die gedurige emosionele terrorisme nie langer hanteer nie en sy besluit toe om na n sielkundige toe te gaan. Sy beland toe gelukkig by n Christen berader en hy gee haar toe die volgende raad: Neem n wit sakdoek of n wit servet en plaas jou skoonma se foto daarin. Vou dan die foto toe deur die vier punte na mekaar te bring sodat die foto soos n ooievaar-baba hang. Lig die foto met die sakdoek op en bid : Here, hierdie probleem kan ek nie langer hanteer nie . Daarom gee ek dit nou vir U want U het belowe dat U ons laste op U sal neem en VIR ons sal dra. Here, ek wil hierdie probleem NOOIT weer terughe nie want die las om die probleem te dra is te swaar. Dankie dat U die probleem sal oplos .Deur U Seun Jesus se kruisdood op Golgota het Hy ook vir ons heling in gebroke verhoudings bewerkstellig. In die Naam van Jesus ons Verlosser, Amen.

Ek plaas bg definitief nie NET vir mense met skoonouer-probleme nie ,maar om n heel ander rede ook. Daardie visuele OORGEE van hartseer , rou, bekommernis ens voor die Troon is SO n helende aksie omdat jy weet voor WIE se Troon jy dit gaan le het. DAAR is heling, vrede en aanvaarding. Natuurlik is dit nie menslik moontlik om nooit weer aan die betrokke ongelukkige situasie te dink nie , maar HULP is beskikbaar in die dra van jou las. Ek dink nou spesifiek aan mense wie van hulle kinders aan die dood afgestaan het op watter manier ook al. My hart bloei vir julle. Wat maak jy met jou hartseer? Raak dit nie vir jou te veel nie? Voel jy nie soos n warm enjin wat uitgesny het nie? My pa het na my mammie se dood gese: Sus, ek lewe nie meer nie, ek bestaan nog net.... Voel jy ook so? Ek was so MAGTELOOS om hom te help want hy wou nie gehelp wees nie... Hy sou WAT wou gee om saam met haar te kon gaan.

Gaan haal jou wit sakdoek en gee jou hartseer/bekommernis/trauma vir ons Hemelse Vader. Is jy nog te rou om dit te doen? Mag ek dit namens jou doen?

Hemelse Vader, ek kan nie meer nie. Daarom gee ek hierdie alles oorheersende hartseer en rou en ek kom le dit voor U Troon van genade. U bring heling en vrede. Op U vertrou ek . Stuur U Trooster om my las van rou en hartseer namens my te dra. Dankie dat ek kan weet dat my kind alreeds by U is. Dankie dat ek kan weet dat my kind nerens in die heelal beter versorg is as by U nie, in U beskermende arms! In Jesus se Naam, Amen.
            Die wit sakdoek preek en die 'bubble'.

.... en Annie se moeilike skoonma leef nog steeds..... Maar Annie het n heerlike geskenk by die Here gekry. Elke keer as sy by haar skoonma kuier, plaas die Here vir haar in n 'bubble' waar sy lekker warm , veilig en gekoester kan wees en waar die woord-pyle van n skerp tong haar nie kan raak en affekteer of seermaak nie. Hulle bons werklik terug na die sender en het geen effek op die 'teiken' nie! En Annie word nie meer getraumatiseer en afgekraak of verneder deur woedende woorde nie en so kuier sy haar 'moet'-kuier klaar sonder om as emosionele wrak daar uit te stap. Is ons Here se ingrype nie 'amazing' nie?!

En Annie se reaksie: Na 30 jaar van getroude lewe gee die Here nou vir Annie die vermoe om haar skoonma lief te kry... Daardie skerp 'woordpyle' kan slegs deur n skild van liefde afgeweer word. Want waar liefde is, is die Here. Liefde 'ontwapen' die sterkste vyand. En gee die Woord van God nie vir ons die opdrag om ons vyande lief te he nie? As jy kies om dit te doen , gee die Here vir jou die vermoe. So eenvoudig soos dit. Miskien kry jy ook n 'bubble' as hulp... of iets anders, maar daardie vermoe sal jy kry omdat jou keuse reg is.

Deernisvolle liefde aan al die lesers van die trauma draad.
            xxxxxProtea
            Last edited by Ta-An; Oct 29 2011, 06:21 PM.

Comment

• Boekgeleerdheid versus lewenservaring.

n Vriendin van my is een van n identiese tweeling. Lenie is opgelei in kommunikasiekunde en haar sussie Laetitia is n kliniese sielkundige. Onlangs het hulle pappie n beroerte gehad wat hom gedeeltelik verlam gelaat het. Gelukkig is sy verstand nie aangetas nie, maar fisies wel. Hulle huis moes dus verander word sodat dit rystoel-vriendelik word . Maar die emosionele verwerking daarvan is vir die tweeling se mammie Mari (wat in my oe n baie sterk vrou is) geweldig traumaties. So tannie Mari is amper nie in staat om die situasie te hanteer nie en Laetitia (die kliniese sielkundige ) ook nie.

Lenie is in haar getroude lewe al deur geweldige trauma en nou is sy die een wat die leisels net natuurlik en gemaklik oorneem met praktiese voorstelle van hoe die huis verander kan word sowel as die gee van emosionele bemoediging . Tannie Mari en Laetitia kyk nou na Lenie vir leiding want sy is nou die sterk een waarop die hele gesin steun alhoewel sy nie die spesifieke opleiding het om so-iets te kan hanteer nie. Lenie wat waardevolle maar moeilike lesse in die universiteit van die lewe geleer het , word nou die natuurlike, 'swaargewig' berader/steunpilaar na wie die gesin opsien. Laetitia wat die opleiding het om juis sulke sake te kan hanteer, sny net uit en kyk na Lenie vir antwoorde, hulp en raad.

Is dit nie ironies dat die 'universiteit van die lewe' in baie gevalle n beter 'berader' kan produseer as enige boeke kennis nie? Iemand wat gebrei is deur moeilike tye, moontlik verwerping, die dood van n geliefde , fisiese siekte, probleemkinders, werkloosheid ens word nou die empatieke oor waaroor ons al so baie gepraat het. Lenie gaan definitief nie in die 'gat van moedeloosheid' sit nie ,maar help juis die ander twee dames EN haar pappie om nie in depressie te verval nie. Haar positiewe bydra , optimisme en ondersteuning DRA hierdie gesin. En natuurlik kry sy haar krag by die Bron! Waar anders kry jy krag om in hierdie wrede wereld te moet 'cope'?! Slegs as n Bron-kind is jy ingeprop om die lewe met n glimlag en n lied in jou hart tegemoet te loop! Want jy weet waar jou krag vandaan kom!

Hiermee insinueer ek geensins dat die res van die gesin nie gelowiges is nie , inteendeel . Hierdie gesin is diep gelowige mense. Maar neem almal Hom op Sy Woord? Weet jy van die outoriteit wat Jesus vir jou aan die kruis verdien het? Weet jy dat jy in Sy krag kan optree? Glo jy Jesus en is jy gewillig as Hy jou as Sy instrument wil gebruik?

Groetnis
              Protea

Comment

Liefdesteleurstellings by adolossente.

Ai , die jong hartjies wat so broos is..... Twee van my vriendinne se seuns en ons jongste prinses beleef n liefdesteleurstelling . En om alles te kroon verbreek die 'ander helftes' die verhoudings innie-mirrel-Cyril-vannie eksamen! Hoe wreed kan n mens nou wees!? Een van die jong manne se eksamenuitslae is nog in die weegskaal maar die ander twee is darem deur. Wat se jy? Wat se jy nie? Dinge om NIE te noem nie: Daar is baie visse in die see....More voel jy weer beter... Tyd heel alle wonde.....

Mens moet onthou dat hierdie verwerping vir hierdie jong mense selfs erger as die dood is want die persoon wat hulle verwerp het, lewe nog. Hierdie jong mense gaan deur die diepste , diepste trauma en jy as ouer voel meer as magteloos om te help. Menslike 'pleisters' help nie.... Hulle wil nie eers daaroor praat nie so seer is dit.... Om net die 'verwondes' by Jesus se voete te gaan neersit sodat Hy met Sy sagte aanraking en koestering die ontsettende 'eina' kan heelmaak is die enigste weg tot heling. Die 'hands off' benadering. Want geen mens kan dit doen nie. Net ons Groot Heler kan. Hy wat die Kenner van ons harte is weet watter 'muti' daardie seer hartjie nodig het.

Die fisiese besig hou van so n getraumatiseerde help geweldig. Sis het in die teestoor gehelp merk aan teesakke, sy het gehelp saad peule oes wat NOU gedoen moet word (teen Januarie is die sade uitgespring), gras gesny met die trekkertjie en dan het sy ook vir sakgeld 'pouches' met 40 teesakkies in verpak vir sakgeld.(Studente het ALTYD geld nodig!) Enigiets net om haar besig te hou sodat sy minder tyd het om aan die trauma te dink. En so gaaaaaaandeweg , na 5 weke, kruip daar weer n glimlaggie om die mondhoeke en giggel sy oor n snaakse insident van haar kleuterdae. So heel tyd wonde..... Maar aanvanklik kan jy dit nie vir haar se nie!

Die trauma laat die oudjies ook gewig verloor. Ek moet se: Daar is lekkerder maniere om te verslank! Hulle het net GEEN behoefte aan kos nie. Punt!

En nog steeds praat die ouer nie tensy die kind dit ophaal nie. Dan WIL hy of sy daaroor praat. Anders is julle op verskillende golflengtes en praat julle bymekaar verby.

Daar is ongelukkig nie n maklike manier om trauma te verwerk nie. Jy bid vir jou kind die hele dag as jy aan hom/haar dink. Kop-woorde bring nie genesing nie. Hart-woorde wat vanaf die kniee 'gelanseer' word , bring ons Vader se helende krag in werking. Die Here hoor en VERhoor al ons woorde van die hart. Nie noodwendig soos ons dit wou he nie ,maar soos Hy in Sy hemelse almag weet wat vir ons die beste is. Dit ALLEEN is die volmaakte oplossing/antwoord .

Ek hoor graag van julle eie ervarings in hierdie verband.

Groetnis
                Protea

Comment

Verwerping.

Paul en Sannie boer op n plaas . Hulle het drie kinders: Dewald (41) , Nellie (38) en die jongste Frikkie(30). Van jongs af was Dewald die kroonprins en alles is hom toegelaat. Hy hoef nie by die reels te gehou het nie ,maar Nellie en Frikkie moes. Paul het gese die twee seuns moet eers vir 4 jaar iets anders doen en dan kan hulle plaas toe kom. Frikkie is vir 4 jaar oorsee waar hy gaan werk het as plaasbestuurder. Dewald het sy studies opgeskop en ook nie lank gehou by die boer waar hy as bestuurder gewerk het nie. Na so bietjie meer as twee jaar arriveer hy net terug op die plaas en hy word met ope arms ontvang. Maar Frikkie wat by die reels gehou het, is nie welkom op die plaas nie. Nellie is getroud met n baie diep gelowige man en saam dien hulle die Here met oorgawe.

In haar jonger dae vertel Nellie het sy ook eendag met die Here gaan baklei en stoei het oor die onregverdigheid in hulle gesin oor Dewald wat niks geweier word nie terwyl hulle jonger twee ont-erf is. Dewald se kinders kry Kers-presente maar daar 'is nie geld' vir die ander nie. Vir die hele jaar word beplan wat kroonprins Dewald se kinders Kersfees gaan kry en natuurlik kyk Nellie se kinders met groot verwagting om ook iets te kry......maar verniet. In Nellie se stoei -met-die -Here praat Hy tot haar hart en se : MOENIE NA JOU AARDSE VADER KYK AS JOU VOORSIENER NIE. KYK OP NA MY AS DIE BRON VAN JOU VOORSIENING! En daar verkry sy toe haar vrede 'wat alle verstand te bowe gaan'! Haar Hemelse Koning is ook haar Pappa , haar Voorsiener en haar Kragbron! En daarom die rustigheid en vrede by haar oor enige onreg wat na haar kant toe kom. HAAR hemelse Pappa is n Vader van Geregtigheid wat haar NOOIT sal laat gebrek ly nie!

Frikkie (die jongste) is met n dierbare meisietjie getroud. Nou ervaar hy egter ernstige verwerping omdat die voortrekkery van Dewald en sy gesin oop en bloot net van krag tot krag gaan. Dit dring nou tot hom deur dat hy nooit welkom op die plaas sal wees om ook daar te boer nie. Maak nie saak WAT hy doen nie! n Ander betrekking waarvoor hy aansoek gedoen het , het hy nie gekry nie en daardie verwerping word net bo-op die ander pakkaas van verwerpings gelaai SODAT VERWERPING SY HELE IDENTITEIT GEWORD HET. In die proses het aan -die -brand-vir-die-Here- Frikkie in n kort-af, afsydige bot en 'brooding' jong man ontaard. Sy vrou is dronkgeslaan en 'weet nie wat in hom ingevaar het nie'.... Frikkie wat n uitgesproke man van God was tydens die laaste twee MMC wat in Natal gehou is, is nou n persoon wat nie meer wil kerk toe gaan nie en wat skaars sy Bybel lees.

Ek glo dat daar n geestelike oorlogvoering is om Frikkie se lewe. Daarom eis Nellie en ek vir Frikkie terug van die bose IN JESUS SE NAAM! Dis SO n tameletjie dat ek nie eers weet hoe bid mens vir hom in hierdie situasie nie. Daarom gebruik Nellie en ek die outoriteit wat Jesus by Golgota vir ons verdien het en verklaar: Frikkie , jy behoort aan die Allerhoogste. Hy is jou Bron , jou Voorsiening en jou Rots waarop jy kan vertrou, wat jou NOOIT in die steek sal laat nie want Hy is dan jou liefdevolle Pappa by wie jy ALTYD welkom en aanvaarbaar is. Hy is trots op jou! Want Hy het jou gemaak. En Hy maak nie 'junk' nie! Hy beplan mooi dinge vir jou en jou vrou. GLO Hom , vertrou Hom en vind jou VREDE by Hom! HY SAL JOU NOOIT VERWERP NIE!!! Want jy is n Koningskind!

Verwerping....verwerping.....Die laaste daaroor is nog laaaaank nie geskryf nie. Daar is SOVEEL mense wat met n masker rondloop wat soveel seer verberg oor verwerping wat hulle heel moontlik in hulle kinderjare ervaar het en wat nou nog nie mee gedeel is nie. In die meeste gevalle is dit te seer. Hulle WIL NIE daarmee deel om dit te verwerk nie. En so dra hulle hierdie 'liefdelose vrag' hulle hele lewe saam. SO tragies..... Ons Vader se : " Die wat na My toe kom , sal Ek nooit uitwerp nie!" " My las is lig". Hoekom neem so baie mense nie vir God op Sy Woord nie?! Sy Woord is Waarheid! Maar ons BID vir hierdie hartseer gesin! By die Here is ENIGE IETS moontlik!!!

Sondag groetnis
                  Protea

Comment

" Waiting for your soul to catch up?"

As ek eendag groot is ne, en ek word nou n ge'pampierde' berader ne, sal ek al my pasiente vir n terapiesessie na n kajak/croc rehabiliterings trip op die Oranje verwys!

My ouma het die term " Waiting for your soul to catch up " gebruik as een van ons so 'op -moedverloor -se- vlakte' lyk. Daar kom tog tye dat jy net moet WEG uit die gedrang van heeltyd-beskikbaar-wees-media . So weg dat daar nie op jou nommer gedruk KAN word nie.

Eers was ons Oranjerivier trip n geslote groep en toe almal wat wou, klaar bespreek het, het ek gese hulle kan maar die groep 'oopmaak' vir enigeen wat sou wou. So ontmoet ons vir Siuol ! Ja, jy lees reg. Hy is n boerseun en toe hy op universiteit beland in sy eerste jaar met die naam Louis (skuilnaam) toe verander hulle sy naam want waar kom hy vandaan om dieselfde naam as die prim te he?! Vandag ken niemand hom as Louis nie! Siuol is besig om van sy vrou te skei en gaan deur soveel trauma dat sy familie die trip vir hom aanbeveel het net 'om sy kop oop te kry' en om net weer tot stilstand te kom. Want met God se wonderlike natuur so om jou , hoe kan jy anders as om stil te raak? In verwondering aan al die mooi om jou... Met nerens in telefoon wat jou aandag vra nie...Met die ruwe ruwe berge wat langs die rivier optroon ... Kan jy ook God se stem duideliker in sulke afsondering hoor? Ondervind jy ook God se vrede en kalmte in die natuur ? Eintlik is n berader glad nie nodig op so n trip nie , want ons Vader is self die Berader! Wat begeer jy meer as Iemand wat verstaan , wat weet waardeur jy gaan, wat die oplossing vir die probleem ken, wat die pad vorentoe ken, wat jou sal dra deur hierdie moeilike tyd (as jy Hom toelaat!)

Daar is maar tydens die trip net so terloops na Siuol se egskeiding-in-wording verwys en niemand het pertinent daaroor gepraat nie. maar die Siuol wat vertrek het, het HEELTEMAL anders gelyk as die een wat 4 dae vantevore daar aangeland het!!! Die Here het self met hom gewerk so in die eensaamheid van die gebied, afgesny van die wereld se rumoer.... Natuurlik is sy probleme nog nie oor nie en die hofsaak het nog voorgele wat sy huwelik sou beeindig ,maar Siuol het weer hoop en moed gehad om SAAM met die Here die pad te loop en die 'leeus' te oorwin!

Ek plaas vir julle n paar fotos sodat julle kan lus raak vir die Oranje - of jy nou terapie nodig het of nie!

Ag tog , ek kry dit nie reg nie! Moenie weggaan nie! Ek gaan kry gou hulp!
                    Attached Files

Comment

Dit is so jammer dat hierdie draad tot stilstand gekom het... Protea jy het verseker 'n manier om Mense te laat gesels. En te laat dink... Ek wonder hoe dit gaan met almal wat hier gesels het? En waarvan melding gemaak is? Is dit moontik om ooit van 'n traumatiese ervaring te genees? Met of sonder berading /medikasie of sielkundiges?? Is ons Geestelike leiers opgelei om trauma te beraad? Daar was vele meer onbeantwoorde vrae op die draad sowel as in my hart.... Soos Protea gese het.. Moeilike vra het verseker nie maklike antwoorde nie!!

Comment

Working...
                      X