Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weet jy dat jy weet...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weet jy dat jy weet...

.... dat jy waaragtig weet ....dalk met ondervinding, dat daar krag is in die Bloed van Jesus...??

Hierdie poll wys nie name nie, so pos jou hart.... jy hoef nie te deel nie, maar as jy wil , is jy welkom om te deel
    12
    Ja
    100.00%
    12
    Nee
    0.00%
    0
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Re: Weet jy dat jy weet...

Lewenskrag
    Verlossingskrag
    Vergewingskrag
    Skeppingskrag
    Genesingskrag
    Bevrydingskrag
    Voorsieningskrag

ATOOMKRAG !
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Originally posted by Ta-An View Post
      .... dat jy waaragtig weet ....dalk met ondervinding, dat daar krag is in die Bloed van Jesus...??

Hierdie poll wys nie name nie, so pos jou hart.... jy hoef nie te deel nie, maar as jy wil , is jy welkom om te deel
      Hey, praat jy dan nou! Daar is krag, krag, wonderbare krag...
      Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Comment

Die eerste keer sal seker altyd uitstaan, as mens Jesus se naam in benoudheid en verlorenheid uitroep en jy daarna nooit weer dieselfde is nie. Geen mens het iemand anders nodig, om te weet, dat jy weet, Jesus lewe nie! God sorg dat ons hierdie sekerheid het, wanneer Sy Gees saam met ons gees getuig (Rom 8:16; 1Joh 4:13), dat ons nuwe skepsels is en nou kinders van God is (Joh 1:12-13). Dis persoonlik, dis kragtig en vas en dis 'n oomblik wat niemand kan mis, as jy Jesus persoonlik ontmoet nie...
        The Rapture

My dearest friends, I’m so sorry… so sorry
        but I must confess, don’t worry
        the rapture is not before the Great Tribulation
        it’s before God’s wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
        it’s for all the people in the zoo
        think about it and refresh…
        you will see there’s no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
        the rapture is for you and me
        when we decide to leave from here
        that very day, oh! God adhere…

Comment

Originally posted by Philip dT View Post
          Hey, praat jy dan nou! Daar is krag, krag, wonderbare krag...
          Ja, Philip, maar het jy dit al self ondervind, Het jy 'n persoonlike ervaring daarvan.... nie net geloof nie
          The LORD is my Miracle

Hope is a seed
          God plants in our hearts
          to remind us
          -Holley Gerth

Comment

Originally posted by mari View Post
            Lewenskrag
            Verlossingskrag
            Vergewingskrag
            Skeppingskrag
            Genesingskrag
            Bevrydingskrag
            Voorsieningskrag

ATOOMKRAG !
            mari, is dit kop kennis (geloof), of ondervindings/ervarings kennis
            The LORD is my Miracle

Hope is a seed
            God plants in our hearts
            to remind us
            -Holley Gerth

Comment

Originally posted by CFJ View Post
              Die eerste keer sal seker altyd uitstaan, as mens Jesus se naam in benoudheid en verlorenheid uitroep en jy daarna nooit weer dieselfde is nie. Geen mens het iemand anders nodig, om te weet, dat jy weet, Jesus lewe nie! God sorg dat ons hierdie sekerheid het, wanneer Sy Gees saam met ons gees getuig (Rom 8:16; 1Joh 4:13), dat ons nuwe skepsels is en nou kinders van God is (Joh 1:12-13). Dis persoonlik, dis kragtig en vas en dis 'n oomblik wat niemand kan mis, as jy Jesus persoonlik ontmoet nie...
              Ferdi,,,,, nie Naam nie...Bloed...
              The LORD is my Miracle

Hope is a seed
              God plants in our hearts
              to remind us
              -Holley Gerth

Comment

Lyk my ons kan nie een lees nie...

Ek sien nou wat jy bedoel Anneke. Alhoewel ek glo dat Jesus redding gee oor Sy bloed wat vir ons gestort is, verwys jy seker meer spesifiek na 'n direkte verwysing oor die krag van Sy bloed. By wedergeboorte, glo ek, is mense miskien veel meer bewus van hulle eie verlore toestand, maar by iets soos uitdrywing van demone, is die krag van Jesus se bloed onvermydelik deel van wat daar gebeur. Enige iemand wat al daarmee te doen gehad het, sal nie anders kan getuig nie.
                The Rapture

My dearest friends, I’m so sorry… so sorry
                but I must confess, don’t worry
                the rapture is not before the Great Tribulation
                it’s before God’s wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                it’s for all the people in the zoo
                think about it and refresh…
                you will see there’s no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                the rapture is for you and me
                when we decide to leave from here
                that very day, oh! God adhere…

Comment

Ja, Philip, maar het jy dit al self ondervind, Het jy 'n persoonlike ervaring daarvan.... nie net geloof nie
                  Verseker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
                  (ek sou net een ! geplaas het, maar toe sê Lighuis ek moet 15 karakters plaas)
                  Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Comment

Originally posted by Philip dT View Post
                    Verseker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
                    Hallelujah! !
                    The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                    God plants in our hearts
                    to remind us
                    -Holley Gerth

Comment

mari, is dit kop kennis (geloof), of ondervindings/ervarings kennis
                      Ta-An ......... ekke is mos al vele male as "pragmaties" gelabel ...........

dis PERSOONLIKE ondervinding - myself en getuie van ander se ervarings ..........

Lewenskrag - elke dag, elke minuut, elke sekonde
                      Verlossingskrag - met eie Wedergeboorte, en met wedergeboortes van soveel ander
                      - en steeds in lewensgevaalike omstandighede ( soos met 'n quad amper teen 'n krans af ! ) ...
                      Vergewingskrag - aanvanklik en nog daagliks ..... om vergifnis te ontvang .... en die bevryding van vergifnis oorgee .......
                      Skeppingskrag - Hy verander blinde geloof in werklikhede ...
                      Genesingskrag - hier tik ekke met 'n arm wat verlam moet wees !?!.....
                      Bevrydingskrag - in aanvalle van die ou stupid vyand ...... en as jou eie kop op loop sit .....
                      Voorsieningskrag - resessie ...... watse resessie ???? ....

ATOOMKRAG ! - te veel en te fantasties om enigsins in woorde te probeer beskryf !!!
                      Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Originally posted by mari View Post
                        Ta-An ......... ekke is mos al vele male as "pragmaties" gelabel ...........

dis PERSOONLIKE ondervinding - myself en getuie van ander se ervarings ..........

Lewenskrag - elke dag, elke minuut, elke sekonde
                        Verlossingskrag - met eie Wedergeboorte, en met wedergeboortes van soveel ander
                        - en steeds in lewensgevaalike omstandighede ( soos met 'n quad amper teen 'n krans af ! ) ...
                        Vergewingskrag - aanvanklik en nog daagliks ..... om vergifnis te ontvang .... en die bevryding van vergifnis oorgee .......
                        Skeppingskrag - Hy verander blinde geloof in werklikhede ...
                        Genesingskrag - hier tik ekke met 'n arm wat verlam moet wees !?!.....
                        Bevrydingskrag - in aanvalle van die ou stupid vyand ...... en as jou eie kop op loop sit .....
                        Voorsieningskrag - resessie ...... watse resessie ???? ....

ATOOMKRAG ! - te veel en te fantasties om enigsins in woorde te probeer beskryf !!!
                        Wonderlik mari
                        The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                        God plants in our hearts
                        to remind us
                        -Holley Gerth

Comment

Working...
                        X