Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vrye Keuse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Vrye Keuse

Originally posted by Ta-An View Post
    Sien jy is nooit te oud of te slim om iets te leer nie
    Dankie dat jy die draad begin het, die oplees en soek na antwoorde het vir my 'n duidelike idee gegee waarna ek soek.

Sal dit dan wees dat aangeleerde gedrag (verkeerde gedrag) 'n invloed het op depressie? En as dit so is, dan moet 'n mens kyk hoe om jou gedrag te verander?

Net 'n vraag, wat van trauma? Kan dit aan depressie gekoppel word? Weereens sommige traumas word veroorsaak deur sondige aksies (bv roekeloos/dronk bestuur, moord pleeg, egbreek ens). Maar die ondervinding wat saam met trauma gaan doen tog iets aan die denk proses. Dit veroorsaak tog dat 'n mens plat geslan voel, word dit nie aan depressie toegeksryf nie? En waarom?

Miskien is die onderwerp meer as wat ek huidiglik kan inneem. Maar wat van die ouens in die Bybel soos Job? Was hy nie depressief nie?
    Saved by Grace!

Praying for Mieke and Charles
    Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony
    http://bibleforums.org/forum/showthread.php?t=149096

Comment

Ek is totaal en al onkant gegooi as dit kom by chemiese wanbalans.
      Saved by Grace!

Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony

Comment

Originally posted by David2 View Post
        Ek het 'n dame met ernstige depressie vir 'n paar jaar besoek, beraad en met alle positiewe evangeliese verse bemoedig en haar ingesteldheid probeer swaai. By tye het dit gelyk of dit wil werk, maar op die end is sy dood aan 'n oordosis pille. Dit was vir my 'n groot terugslag. Ek het haar begrawe en na die begrafnis eers kom een van haar broers met my praat oor diep familie geheime. Ek glo die boodskap op die begrafnis het ook die deur oopgemaak vir hom om te kom praat. Ek sal nou nie al die goed uitlap nie. Netnou erken iemand die mense. Ek was verstom. Het met al die berading en pogings om uit te vind wat die wortel van die probleem is, nooit daarby uitgekom nie. En eintlik was dit voor-die-hand-liggend. Dit was weereens die geval van 'n vrye keuse wat sy gemaak het - met bittere gevolge van depressie en onenigheid in die familie. Sy het nooit met my daaroor gepraat nie en altyd die rede gaan soek in ander rampe en tragedies wat haar so teister. Miskien het sy nie vir my gelieg nie. Miskien was die depressie van so 'n aard dat sy werklik geglo het dat daardie goed dit veroorsaak het ....
        Ek dink jy skryf hier iets wat kritiek is vir enige genesing in die geestesvlak David. Sonder eerlikheid kan niemand genesing vind nie, want net dit wat in die lig kom, kan genees word. Die son het ontsmettings-eienskappe wat net tot reg kom, as die plekke wat ontsmet moet word, in direkte sonlig kom en dit werk nie anders met die dinge wat in ons donkerkant skuil nie.
        The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
        but I must confess, donít worry
        the rapture is not before the Great Tribulation
        itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
        itís for all the people in the zoo
        think about it and refreshÖ
        you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
        the rapture is for you and me
        when we decide to leave from here
        that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Originally posted by MercyChild View Post
          Dankie dat jy die draad begin het, die oplees en soek na antwoorde het vir my 'n duidelike idee gegee waarna ek soek.

Sal dit dan wees dat aangeleerde gedrag (verkeerde gedrag) 'n invloed het op depressie? En as dit so is, dan moet 'n mens kyk hoe om jou gedrag te verander?

Net 'n vraag, wat van trauma? Kan dit aan depressie gekoppel word? Weereens sommige traumas word veroorsaak deur sondige aksies (bv roekeloos/dronk bestuur, moord pleeg, egbreek ens). Maar die ondervinding wat saam met trauma gaan doen tog iets aan die denk proses. Dit veroorsaak tog dat 'n mens plat geslan voel, word dit nie aan depressie toegeksryf nie? En waarom?

Miskien is die onderwerp meer as wat ek huidiglik kan inneem. Maar wat van die ouens in die Bybel soos Job? Was hy nie depressief nie?
          MC,

Mens kan dit met 'n voertuig illustreer. 'n Voertuig wat gereeld gediens word, gaan net eenvoudig minder probleme gee as een wat nooit gediens word nie. 'n Bakkie wat oorlaai word se onderstel word onder geweldige spanning geplaas, om nie van die bande te praat nie. As mens 2 keer sal dink om 5 ton op 'n 1 ton bakkie te laai, dan wonder mens hoekom mense dit in hul eie lewens doen? As jy meer laai as wat jy kan hanteer, gaan spanning en depressie jou deel wees. Daar is baie dinge wat spanning veroorsaak, dinge soos onvergewingsgesindheid, perfeksionisme, hebsug, naÔwiteit, ondankbaarheid en onkunde, om maar 'n paar te noem. Al hierdie dinge het 'n antwoord en slegs die mens wat daarmee moet handel, sal dit self weet en as nodig is met die hulp van 'n berader of iemand anders as jyself.

Ek is oortuig dat konstante en aanhoudende verkeerde gedrag, chemiese veranderings meebring en die oorsaak is sonde. Die Here wat in beheer van ons lewens is, is presies dieselfde Here wat ook in beheer van die chemiese balans in ons is en Hy hou die sleutel, niemand anders nie. Selfs wetenskaplike mediese toestande kan mens ook na sonde as oorspronklike oorsaak herlei en niks, maar niks wat stukkend in hierdie wÍreld is, is oor enige ander rede as sonde nie. Dit is die boodskap wat die Bybel ons leer, maar so leer ons ook dat dit wat die eerste Adam stukkend gemaak het, deur die 2de Adam (Jesus) kom herstel is.

Die vraag is, hoe relevant is dit wat Jesus kom doen het werklik? As jy al reeds die grootste wonderwerk bekend aan die mens kon beleef, die wedergeboorte, die dag toe jou hele lewe verander is deur die lewende God, dan is daar niks groter wat in jou lewe kan gebeur as dit nie. As dit jou deel kon wees, dan is die res maklik..., miskien te maklik om te glo, maar dit is maar die uitdagings wat ons moet trotseer...
          The Rapture

Comment

Originally posted by CFJ View Post
            MC,

Daar is baie dinge wat spanning veroorsaak, dinge soos onvergewingsgesindheid, perfeksionisme, hebsug, naÔwiteit, ondankbaarheid en onkunde, om maar 'n paar te noem. Al hierdie dinge het 'n antwoord en slegs die mens wat daarmee moet handel, sal dit self weet en as nodig is met die hulp van 'n berader of iemand anders as jyself.
            Dankie vir jou verduideliking Ferdi, ek dink ek verstaan dit. Wat uitstaan is dat alles wat jy hierbo noem, is niks anders as gedrag nie, en hierdie gedrag juis sondige gedrag.

Die nuwe ding waarmee dokters ‘n mens graag en vinnig wil diagnioseer is bipolÍre depressie. Die vraag wat hierdie draad by my laat opkom het, is hoe bepaal dokters dit as daar geen toetse is wat dit kan bewys nie? Moet ons dit dan maar aanvaar of gaan ons aksie neem rondom dit? Ons vat maar net dokters se woord (hul is immers die profesioneel wat jare lank studeer het), maar eintlik is dit niks anders as die infiltrasie van sonde nie?, en al wat ons nou doen is om dit te koppel aan vreeslike ingewikkelde name, wat hul met medikasie probeer onderdruk, maar ontken dus die werklike rede vir ons toestand?

Waarom is ons dan so onkundig oor die goed?
            Saved by Grace!

My testimony

Comment

Dankie vir jou verduideliking Ferdi, ek dink ek verstaan dit. Wat uitstaan is dat alles wat jy hierbo noem, is niks anders as gedrag nie, en hierdie gedrag juis sondige gedrag.

Die nuwe ding waarmee dokters ‘n mens graag en vinnig wil diagnioseer is bipolÍre depressie. Die vraag wat hierdie draad by my laat opkom het, is hoe bepaal dokters dit as daar geen toetse is wat dit kan bewys nie? Moet ons dit dan maar aanvaar of gaan ons aksie neem rondom dit? Ons vat maar net dokters se woord (hul is immers die profesioneel wat jare lank studeer het), maar eintlik is dit niks anders as die infiltrasie van sonde nie?, en al wat ons nou doen is om dit te koppel aan vreeslike ingewikkelde name, wat hul met medikasie probeer onderdruk, maar ontken dus die werklike rede vir ons toestand?

Waarom is ons dan so onkundig oor die goed?
              Hi MC,

Die waarheid alleen maak ons vry, niks anders nie. Ek het al self bekommernisse gehad wat een te veel vir my geword het en ek noem graag een of twee wat werklik in 'n oomblik verdwyn het, maar wat my so teneergedruk het, dat ek werklik begin hallusineer het en juis omdat my gedagtes nie kon wegkom van hierdie een ding nie. Dit besoedel mens se brein en die toestand waarin dit mens laat, veroorsaak 'n chemiese wanbalans. Dat mens in so toestand kan verval is maar baie soos wat rook ook is, mens sukkel om daaruit te kom en tog getuig baie mense dat hulle in een oomblik ophou rook het.

Die probleem is, so glo ek, wanneer mens dit vanuit God se Woord moet benader, wat moet ekself doen om daaruit te kom? As jy as mens te veel self wil doen, dan let jy op jou eie aksies en mis baie keer dit waarmee God reeds besig is. Die Here se verhouding met ons, word baie duidelik vergelyk met die verhouding tussen 'n man en 'n vrou. Die man het baie beheer oor hoe suksesvol 'n verhouding kan wees en die Here het die man hierdie gesag gegee, wat hy het, hy moet dit net raaksien. In 'n sekere sin is die man die aktiewe vennoot en die vrou die reaktiewe vennoot in 'n huwelik of verhouding. As die vrou oorneem as die aktiewe een, verander die dinamika van die verhouding heeltemal. Die toppunt van hierdie wisselwerking tussen aktief wees en reaktief wees, sien mens in die seksuele sy, want die man kan impotent raak en die vrou nie en dit het alles te doen met die aktiewe en reaktiewe kante daarin. 'n Vrou reageer reaktief in die seksdaad en die man se aksies is bepalend in wat sy gaan doen. Dit is 'n onderwerp wat mens nie sommer so reguit oor wil gesels nie, maar om dit wat die Here doen beter te verstaan, sal mens moet sien dat in ons verhouding, is ons meer veronderstel om die reaktiewe vennoot te wees en Hy die aktiewe vennoot.

Die probleem kom in wanneer die mens dinge doen en dan verwag God moet reageer. As ek so en so maak, dan sal die Here die of daai doen. Dit kan nou en dan so werk, maar dit is 'n poging om die Here te manipuleer en sal meermale in frustrasie vir die mens eindig, want God is nie manipuleerbaar nie.

Mens moet begin kyk in jou eie lewe, wat sÍ U en wys U vir my? As ons meer die Here se stem hoor en meer kere sien wat Hy ons wys, sal ons meer kere reg reageer in die lewe en meer binne Sy wil wees ook. Dit is tot ons behoud dat Hy die aktiewe venoot is, want Hy weet soveel meer en het soveel meer beheer en Sy almag forseer Sy aktiewe status en die raadsplan van die Bybel bewys Sy aktiewe status. As 'n mens net eers jouself reg kan posisioneer teenoor God, dan is jy halfpad daar. Ons is en bly die reaktiewe vennoot en alhoewel ons keuses bepalend is van wat in ons lewens gebeur, is ons nie oorgelaat aan ons keuses nie, want dan sou ons die aktiewe vennoot moes wees, wat ons nie is nie. Ons keuses is eintlik baie maklik, want omdat ons net moet reageer op God se aktiewe bydrae, hou dit ons op die regte pad met Hom.

Dit is wanneer ons te veel vanuit ons eie denkraamwerk en te veel vanuit ons eie aksies wil doen, waar ons foute begin maak. Ons is gelukkig, dat God se beheer daar is, want wat anders kan ons ophef? Dit is waar psigiatrie en sielkunde oor die algemeen leemtes laat, want dit laat die onus te veel op die mens self, so asof God nie aktief in beheer is nie. As mens te veel met jou eie probleme begin stoei, maak dit mens moeg en verloor mens fut vir die lewe. Mens hoef nie so te stoei nie en nou kan ek weer terugkom waar ek begin het, oor my eie probleem wat in een oomblik verdwyn het.

Hier het 'n ou by my gewerk wat my hele handelsgeheim gesteel het en ek was so verpletter oor die vertroue wat ek in hom gehad het, dat dit my lewe begin dikteer het. Ek was op 'n dag herhinner deur die Here, dat toe ek jonk was, 'n vrou ook my vertroue so geskaad het en die oorwinning wat ek oor haar kon hÍ, het gelei na my wedergeboorte, toe ek nie meer op haar gefokus het nie, maar op myself en 'n totaal ander prentjie gesien het, want ek was verlore.

Met hierdie persoon wat by my gewerk het, moes ek besef dat dit nie oor my gaan nie, want die handelsgeheime wat ek het, is in elk geval nie myne nie, maar die Here het dit vir my gegee as eiendom, alhoewel intellektuele eiendom. As iemand dit steel, is en bly dit nie my probleem nie, maar die een wat dit steel se probleem. Ek moes leer dat ek met niks in die wÍreld ingekom het en weer met niks hier uitgaan nie. Wat het hy dus van my as mens gesteel? Niks..., was die antwoord en skielik was my probleem weg, want ek het 'n probleem geskep wat eintlik nie bestaan nie. Mens moet verskillend na jouself kyk, wanneer dit oor verlossing gaan en wanneer dit oor ons verhouding met die Here gaan, moes ek leer. Oor verlossing moet jy jouself eers verlore sien voor verlossing kom en oor ons verhouding moet jy jouself eers as heel sien, voor die verhouding werk (moenie dit wat deur die kruis waar geword het, ontken nie).

Hierdie twee voorbeelde wys my die volgende; - Eerstens dat wanneer iemand anders iets lelik aan my doen, ek eerder moet let op myself, sodat ek nie al my tyd spandeer aan daardie een se lelike dade nie, maar eerder my eie lelike dade. Dit klink dalk vreemd, maar so een se dade vind net plaas, omdat die Here iets daardeur aan mens wil leer. Alles wat Hy doen is leersaam en niks is sommer net 'n gemene speletjie nie. Hy wil mens deur 'n ander een se lelike daad, iets van jouself leer en dit is waar die oorwinning lÍ. Mens kan nie namens 'n ander een oorwinning kry nie en om met hulle te stoei, is totaal onwerklik en onrealisties, want die les is joune, nie hulle s'n nie. Dit gaan heel eerste oor om verlore te wees en ons redding en verlossing is 100% direk hieraan gekoppel. Tweedens moet mens besef dat ander eintlik niks aan jou kan doen nie en wanneer hulle dit doen, hulle net hulleself benadeel en nie regtig vir jou nie. Die lewensles daarin is tot jou voordeel en nie tot jou nadeel nie. Dit gaan tweedens daaroor dat wanneer mens reeds gered en verlos is, jy nie die satan moet laat dink dat Hy jou verlossing kan steel nie en jou verhouding kan maklik geskaad word, as jy te veel self wil doen, as reaktiewe vennoot. Kyk wat God doen, hou jou oŽ op Hom en hou jou ore oop, Hy is die aktiewe vennoot en is heeltyd besig met jou, heeltyd = 24/7!

As dit te veel oor die self gaan, dan vernietig mens jouself en dit is waaroor die kruisboodskap handel. Ons word eintlik gered van ons eie destruktiewe self. Die self of eie ek moet sterf, sodat Jesus kan lewe. Dit is die groot stryd wat die evangelie gebring het, want die ego van die mens is in stryd met die kruis se krag (1Kor 1:18) en daarom haat die wÍreld iemand wat die evangelie onverdund verkondig, want niemand wil sterf nie. As jy jou lewe wil red, sal jy dit verloor, maar as jy jou lewe verloor om Sy ontwil, sal jy dit red of vind (Mat 16:25).

Die geheimenis van hoe chemiese balanse die mens se lewe rig, is 'n moeilike een om te verstaan en as mens daarmee gemoeid is, kompliseer mens dit tot op 'n vlak wat onmoontlik is om te oorwin, want die manifestasie hiervan, het direk te doen met jou stryd teen God en Hy is onoorwinbaar. Iemand het ons egter meer as oorwinnaars gemaak en al wat dit van ons vra, vertrou Hom en kyk na Sy beheer in jou lewe en jy sal baie gereeld Sy stem begin hoor en Sy hand in jou lewe begin sien. 'n Vrou wat haar man se helende kommunikasie heeltyd ervaar, kan nie anders nie as om haar man innig lief te hÍ nie en werklik vrede te smaak en gelukkig te wees nie. So ook, sonder Sy helpende hand (aktiewe beheer), het ons net wanbalanse en al wat dit vra, is om nie met dinge te stoei wat jyself wil oorwin nie. Jy gaan dit nooit oorwin kry nie en die oorwinnings wat die mens deur byvoorbeeld die wetenskap kon behaal, is op 'n vlak wat eerstens tydelik is en tweedens onvolkome is...

In kort sou ek reken, oppas vir jou eie keuses, as jy nie God se aktiewe beheer raaksien nie. Dit is nie binne Sy wil, as ons kies om sendingwerk te gaan doen, wyl Hy jou nog nie voorberei het en jou gestuur het nie. Gelowiges moet altyd wag op die Here en soms regverdig ons onsself maklik, want sendingwerk is as voorbeeld mos 'n opdrag...

Tog kan dit nie relevant wees as opdrag, as jou eie keuses dit forseer nie en so werk dit met baie dinge in God se domein, ons eie keuses is nie waaroor dit gaan nie, dit gaan oor God se aktiewe beheer in ons lewens en hoe ons reageer daarop.
              The Rapture

Comment

Dankie Ferdi, wat jy skryf is vir my duidelik verstaanbaar.

Ek het reeds tot die slotsom gekom dat sonde tot depressie kan lei, (en ek gaan nie my opinie verander nie)ook dat dit elke persoon se saak is om sy eie pakkie te dra van wat hy/sy gekies het om te doen. Soos jy sÍ, dit is nie veronderstel om verdere skade aan mens te doen nie, want as ons gewillig is om te vergewe en die persoon of sittuasie aan God se voete neer te lÍ is dit nie meer ons sin om aan vas te hou nie.

Maar, hier lÍ die probleem.......
                Originally posted by CFJ View Post
                As ons meer die Here se stem hoor en meer kere sien wat Hy ons wys, sal ons meer kere reg reageer in die lewe en meer binne Sy wil wees ook.
                Dit is nie aldag wat 'n mens God se stem hoor nie, selfs al lees ons SY Woord daagliks, is daar soms grys areas wat nie vir ons sin maak nie, en ons weet nie hoe om dit te benader nie. Om dan aksie te neem om soekend te wees en om die regte ding te wil doen, hoe is dit dan 'n vorm van manipulasie?

1 Johannes 2:3 En hieraan weet ons dat ons Hom ken: as ons sy gebooie bewaar.

Ek wil God ken of beter leer ken, en daarom neem ek aksie, nie omdat ek wil oorneem en volle beheer wil hÍ nie, maar sal wel alles in my vermoe doen om die verhouding te verbeter. Mens lees die Woord en daar is sekere dinge wat ons moet en nie moet doen nie. Die keuse is tog aan ons gegee om Hom te gehoorsaam. My ander sienswyse is dat ons 'n gewete het, maar kan hierdie gewete nie die Heilige Gees deur 'n mens praat nie? Hoekom voel 'n mens skuldig oor iets? Is dit nie 'n alarm wat afgaan sodat jy juis iets moet uitsorteer of iets omtrent hierdie skuldgevoel moet doen nie?So, om die regte ding probeer doen, is nie om my tevrede te stel nie, maar om God te wil behaag.

Ek besef die wÍreld kan nie altyd vir ons antwoorde verskaf nie, maar soos jy sÍ 'n mens kom op 'n punt waar jy verlore voel, nie omdat ek nie gered is nie, maar omdat ek weet dat die antwoord waarna ek soek nie in medikasie lÍ nie, maar in aksies wat ek moet neem wat God wil hÍ ek moet doen, soos vergifnis.

Ek het soos baie ander dit ervaar of huidiglik deurgaan net 'n vreeslike moeilike stryd om net te aanvaar wat die wÍreld van ons dink, en wie die wÍreld sÍ ons moet wees. 'n Psychiater het my eergister gediagnoseer as bipolÍr en ek dra daaraan as 'n las en kan dit nie net aanvaar nie. Ja, my eie doen en late of sondige handelinge het dit veroorsaak, maar my gewete en art sÍ dat God my sal genees as ek al die dinge doen wat Hy van my vra in Sy Woord om te doen.

.
                Saved by Grace!

My testimony

Comment

Komplimente vir 'n baie goeie draad ! Ek het ook sover baie geleer uit julle skrywes uit.

Comment

Dankie Ferdi, wat jy skryf is vir my duidelik verstaanbaar.

Ek het reeds tot die slotsom gekom dat sonde tot depressie kan lei, (en ek gaan nie my opinie verander nie)ook dat dit elke persoon se saak is om sy eie pakkie te dra van wat hy/sy gekies het om te doen. Soos jy sÍ, dit is nie veronderstel om verdere skade aan mens te doen nie, want as ons gewillig is om te vergewe en die persoon of sittuasie aan God se voete neer te lÍ is dit nie meer ons sin om aan vas te hou nie.

Maar, hier lÍ die probleem.......

Dit is nie aldag wat 'n mens God se stem hoor nie, selfs al lees ons SY Woord daagliks, is daar soms grys areas wat nie vir ons sin maak nie, en ons weet nie hoe om dit te benader nie. Om dan aksie te neem om soekend te wees en om die regte ding te wil doen, hoe is dit dan 'n vorm van manipulasie?

1 Johannes 2:3 En hieraan weet ons dat ons Hom ken: as ons sy gebooie bewaar.

Ek wil God ken of beter leer ken, en daarom neem ek aksie, nie omdat ek wil oorneem en volle beheer wil hÍ nie, maar sal wel alles in my vermoe doen om die verhouding te verbeter. Mens lees die Woord en daar is sekere dinge wat ons moet en nie moet doen nie. Die keuse is tog aan ons gegee om Hom te gehoorsaam. My ander sienswyse is dat ons 'n gewete het, maar kan hierdie gewete nie die Heilige Gees deur 'n mens praat nie? Hoekom voel 'n mens skuldig oor iets? Is dit nie 'n alarm wat afgaan sodat jy juis iets moet uitsorteer of iets omtrent hierdie skuldgevoel moet doen nie?So, om die regte ding probeer doen, is nie om my tevrede te stel nie, maar om God te wil behaag.

Ek besef die wÍreld kan nie altyd vir ons antwoorde verskaf nie, maar soos jy sÍ 'n mens kom op 'n punt waar jy verlore voel, nie omdat ek nie gered is nie, maar omdat ek weet dat die antwoord waarna ek soek nie in medikasie lÍ nie, maar in aksies wat ek moet neem wat God wil hÍ ek moet doen, soos vergifnis.

Ek het soos baie ander dit ervaar of huidiglik deurgaan net 'n vreeslike moeilike stryd om net te aanvaar wat die wÍreld van ons dink, en wie die wÍreld sÍ ons moet wees. 'n Psychiater het my eergister gediagnoseer as bipolÍr en ek dra daaraan as 'n las en kan dit nie net aanvaar nie. Ja, my eie doen en late of sondige handelinge het dit veroorsaak, maar my gewete en art sÍ dat God my sal genees as ek al die dinge doen wat Hy van my vra in Sy Woord om te doen.

.
                    MC,

Ek dink die grootste probleem wat enige mens kan ervaar, is om iets wat voor mens lÍ, self te probeer oorwin en dan uit te vind mens het nie die krag om dit te doen nie. Hoe om dit wat mens self wil probeer doen en dit wat God doen te kan verstaan, kan in iets verander wat mens tot raserny dryf, as mens net eenvoudig nie die balans hierin kan beredeneer of vasvang nie. Hierdie balans word deur God gerig, nie deur ons nie en Sy beheer en soewereiniteit moet aanvaar word, nie noodwendig verstaan word nie. As mens nie spontaan net kan aanvaar nie, wat bly oor? Ek glo dit is wat depressie op neerkom en miskien het jy dit al gelees en moontlik vind jy nie werklik die antwoord nie, maar ek wil jou graag na 'n draad verwys (Raad of hulp met depressie), wat jy kan lees en dan gesels mens daaroor. Jy kan in daardie draad reageer ook, as jy so voel...
                    The Rapture

Comment

Dankie Ferdi, sal dit gaan oplees. Ek moet sÍ ek stem met wat jy noem dat ons nie werklik n antwoord kry nie. Ek het op baie plekke gesoek, maar miskien op die verkeerde plekke. So ook het ek baie dinge probeer doen, maar ek besef ook nou dat ek niks uit myself kan oorwin nie. Ek het juis die week so baie dinge ervaar wat net glad nie in my beheer is nie. Oorwinning is op die kruis betaal en dit is waar ek heen moet terug gaan. Soos in Moses se tyd, elkeen wat na die paal opgekyk het waar die slange gehang het, het genesing gevind..... Ek moet terugkeer na HOM wat vir my op die kruis gehang het, opkyk na Hom en my oŽ op Hom gerig hou, en ek glo dat dit daar is waar ek my genesing sal ontvang. Miskien is die shrink reg vir nou met sy diagnose, ek skop nie meer daarteen nie, maar ek darem ook al ervaar wat God kan doen. Die vyand vang my soms met leuens en ek is dom genoeg om elke keer sy leuens te glo. Depressie is nie van God nie, maar ek weet Hy kan genees.
                      Saved by Grace!

My testimony

Comment

Working...
                      X