Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEBEDSVERSOEK : 'n wonderwerk vir ons wonderwerkie .....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEBEDSVERSOEK : 'n wonderwerk vir ons wonderwerkie .....

Halo Lighuis familie .....

Ons groot klein wonderwerkie het 'n groot wonderwerk nodig en ons vra dat julle asb saam met ons staan in gebed .....

Laas Maandag is ons George Hospitaal toe na 'n paar steurende simptome, o.a. gewigsverlies ...... lang storie kort.... ons is onmiddelik opgeneem en na 'n week in Grg Hosp, oor die naweek gevlieg na Rooikruis met 'n groot nier probleme.....

Die laaste 10 dae was wild, maar nooit soner genade ....... wat aanvanklik gelyk het na nierversaking met ten minste een nier wat verwyder sou moes word, het intussen verander na moontlik omkeerbare skade ...... onse wonderwerkie het die toetse op toetse met naalde en scopes en scans sover wonderbaarlik goed hanteer..... die personeel hier by Rooikruis is werklik simpatiek en redelik ingelig oor hoe 'n outistiese kleinding hanteer moet word ....... en kleinman verbaas baie met sy vordering .....

vandag was die eerste keer dat dinge amper te veel geword het toe hy wakker word uit narkose na 'n sistoskopie met >>>> 2 kateters ...... dit sou bietie baie vir enige gewone seuntjie gewees het, maar vir sy sensitiewe lyfie en siel was dit bietjie baie ......

...... papa het eergister deurgery hiernatoe en kry bietjie swaar om sy enigste liefkind so te sien sukkel .....

Ons vra jul saamstaan in gebed dat alles ten goede sal meewerk en dat die dokters die wysheid en insig gegun sal word om die ding deur te sien ......

SY GENADE IS GENOEG ..... en dis al wat ons vra ....

(lighies geselsers hier in die Kaap is natuurlik welkom om te kom halo se ..... dis ver van die tuinroete, maar enige plek is mos naby lig-familie ....)

Groete ....... m

vir die wat ons storie nie ken nie, loer by : http://bibleforums.org/showthread.ph...ie-mamma/page3
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Re: GEBEDSVERSOEK : 'n wonderwerk vir ons wonderwerkie .....

MRI vandag .....

SY GENADE IS GENOEG ..............
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Ai Mari, baie sterkte en krag vir julle. Verseker sal daar vir julle gebid word, en asseblief, hou ons op hoogte. Ons kom al 'n lang pad saam met julle en julle klein groot wonderwerkie.

Comment

Mag die Groot Geneesheer sy handjie vashou (en die moeder en vader harte).

Comment

Ai Mari. Mens leer net wat genade is, as jy niks anders het as net genade nie en dit is altyd genoeg. Mens leer baie by iemand wat deur die drukgang loop en dankie vir die lesse in genade wat jy ons kan leer en ek vertrou almal se gebede is met jou...
          The Rapture

My dearest friends, I’m so sorry… so sorry
          but I must confess, don’t worry
          the rapture is not before the Great Tribulation
          it’s before God’s wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
          it’s for all the people in the zoo
          think about it and refresh…
          you will see there’s no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
          the rapture is for you and me
          when we decide to leave from here
          that very day, oh! God adhere…

Comment

mari... X 100

Mag jy die Here se vlerke om jou voel, mag jy daar veilig skuil en mag jy uit die beker van Sy Genade drink.

The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
            God plants in our hearts
            to remind us
            there are better things ahead.
            -Holley Gerth

Comment

Mari, Ruan is veilig in Jesus se groot magtige hande en NIKS sal met hom gebeur sonder Sy toestemming nie! Ons bid vir VOLKOME genesing en dat Hy julle as ouers die krag , kalmte en genade sal gee om deur hierdie situasie te kan kom. BAIE liefde.

Comment

more oggend ( Maandag ) vroeg teater ........

danki vir almal se gebede.......

Comment

dankie Jesus ...

genadiglik toe nie teater toe vandag nie ..... twee dae grasie om eers infeksie af te kry en ander metodes te probeer ...... bloedtoetse het gestabiliseer, bloeddruk bly af, temp weg ....... alles baie rustiger na 'n riller naweek .....

maar ..... Sy genade bly genoeg ......

dankie vir die wat saam bid .....

Comment

Ag dankie Vader, U hoor ons gebede. Ons bid dat daardie lyfie die stryd teen die infeksie sal wen en ons glo dat u hom genesing sal skenk deur die genade in Jesus se Naam, amen.

Vrede vir julle mari.

Comment

Halo liewe liggie familie ....

ons is nog in Rooikruis ...... Sy Genade steeds met ons .....

Die dokters oorweeg nou 'n operasie om die drukking op sy niertjies deur 'n pypie te verlig, maar dit is nogal 'n ingewikkelde storie ( die blindederm word uitgehaal en ingeplant as kanaal van die blaas na buite ....... 'n gaatjie op sy maag is nou nie juis wat 'n seuntjie wat reeds bietjiie sensitief is, juis nodig het nie .... en hy sal nie kans swem ens nie .......

ons probeer op die oomlik die drukking van 'n vergrote, verdikte blaas met erge refluks op reeds beskadigte niere, op 'n natuurlike manier af te hou en vertrou die Vader vir deurbraak ...... die medikasie het sover goed gewerk en die infeksie is oorkom ..... die blaaswande ontspan ook en dit het 'n wonderwerkie veroorsaak wat bietjie privaat is vir uitbasuin .... but anyway ...... die blasie ledig gedeeltelik natuurlik ( om dit nou diplomaties te stel )

... maar ek wil ook 'n ander getuienis met ons Liggie familie deel ......... dit is wonderbaarlik om te sien hoeveel lewende geloof daar nog om ons is, van mense wat jy dit die minste sou verwag .....
                      Vrydag kom 'n jong vroue student dokter by ons bed aan 10 uur die aand nadat hulp aangevra is met katetirisering ........ 3 van die verpleegstaf het al probeer en kon nie die pypie in kry nie ....... seuna was reeds uitgeput verby troos ....... en mamma moes hard bid om dinge in perspektief te hou ....... die jong meisiekind vertel toe sy help eintlik 'n vriendin uit en is eintlik van 'n ander afdeling .... sy sal nie eers probeer wat hulle wil he nie, maar sy glo sy is juis na ons toe gestuur ....... net daar vat sy my hand en begin bid ....... die pragtigste woorde van 'n mede sussie aan Abba Vader ........ dit was soos 'n koel bries wat oor ons gekom het en die seer en gesukkel sommer so weggeblaas het ........ ek was so bewus dat ons nie alleen is nie !!!........ ons Vader is wonderbaarlik en stuur engele in die vreemste vorms ! ..... sy was ook bevriend met een van die uriloee en het hom wakker gebel om te kom help ..... hy het van die meds verander en die storie toe genadiglik na die volgende dag met narkose uitgestel ........

Sy Genade Bly Genoeg ....... minuut na minuut .....

Comment

Dankie Mari! Mens kan jou intense getuienis aangryp en self bemoediging kry, as mens sien hoe die Here se getrouheid net nooit faal nie! Sterkte vir julle!
                        The Rapture

My dearest friends, I’m so sorry… so sorry
                        but I must confess, don’t worry
                        the rapture is not before the Great Tribulation
                        it’s before God’s wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                        it’s for all the people in the zoo
                        think about it and refresh…
                        you will see there’s no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                        the rapture is for you and me
                        when we decide to leave from here
                        that very day, oh! God adhere…

Comment

Mari, dankie vir jou terugvoer en die pragtige getuienis! Daardie jong mediese student is voorwaar op jou pad gestuur! Dit het seker vir jou gevoel jy moet kyk of sy nie vlerkies het nie?!

Ons gebede bly by julle! Mag ons Vader VOLKOME genesing gee in Jesus se Naam! AMEN!

Comment

mari, ek sit met trane in my se oge....

Ja, ons moet minder skaam wees om openlik oor ons Here te praat,
                            Mag die Here julle seën daar in die hospitaal, en mag baie mense julle getuienis aanhoor
                            The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
                            God plants in our hearts
                            to remind us
                            there are better things ahead.
                            -Holley Gerth

Comment

Gee vir die wonderwerkie vanmore 'n stywe drukkie van my af asb Mari.

Comment

Working...
                              X