Announcement

Collapse
No announcement yet.

Getuienis, van 'n goeie vriend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Getuienis, van 'n goeie vriend

Ek gesels mos met 'n goeie vriend van my oor die naweek. Hy vertel my toe van iets wat met sy pastoor gebeur het:

Sy pastoor het gereed gemaak om iewers heen te ry. Soos hulle by die erf uit ry, wag hulle dat die sekuriteit hek toegaan. Die volgende oomblik oorval 'n groep kapers hulle. Op daardie oomblik gryp die Here in, met mag. Deur die krag van God, was hulle in staat om dwars deur daardie toe hek te ry - asof die hek net 'n rookwolkie is. Hulle het ongedeerd weggekom. Ek kan net wonder wat nounog in daardie kapers se verstande aangaan.

Dit wys jou net - as God se dis nog nie jou tyd nie, dan gaan jy nerens heen uit hierdie wereld nie.

Re: Getuienis, van 'n goeie vriend

Uitstekend!

Ek het ook 'n getuienis gehoor van 'n vrou wat 'n kafee hier naby ons besit. 'n Man het haar kom waarsku dat hy gehoor het 'n groep mans in 'n wit bakkie wil haar kom beroof. Nadat sy toemaaktyd toegesluit het, het die sekuriteits maatskappy se ouens wel mans wat die beskrywing pas daar sien verbyry in 'n wit bakkie. Die man wat haar kom waarsku het is sekerlik deur die Here na haar toe gestuur!

Comment

Originally posted by AndreHa View Post
      Ek gesels mos met 'n goeie vriend van my oor die naweek. Hy vertel my toe van iets wat met sy pastoor gebeur het:

Sy pastoor het gereed gemaak om iewers heen te ry. Soos hulle by die erf uit ry, wag hulle dat die sekuriteit hek toegaan. Die volgende oomblik oorval 'n groep kapers hulle. Op daardie oomblik gryp die Here in, met mag. Deur die krag van God, was hulle in staat om dwars deur daardie toe hek te ry - asof die hek net 'n rookwolkie is. Hulle het ongedeerd weggekom. Ek kan net wonder wat nounog in daardie kapers se verstande aangaan.

Dit wys jou net - as God se dis nog nie jou tyd nie, dan gaan jy nerens heen uit hierdie wereld nie.
      Ons kan maar net dankie sÍ dat die Here werklik in beheer is.
      The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
      but I must confess, donít worry
      the rapture is not before the Great Tribulation
      itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
      itís for all the people in the zoo
      think about it and refreshÖ
      you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
      the rapture is for you and me
      when we decide to leave from here
      that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Originally posted by CFJ View Post
        Ons kan maar net dankie sÍ dat die Here werklik in beheer is.
        Janee, dis 'n feit daardie. Ek sou al baie kere verongeluk het as dit nie vir die Here se genade en liefde was nie.

Comment

Originally posted by AndreHa View Post
          Janee, dis 'n feit daardie. Ek sou al baie kere verongeluk het as dit nie vir die Here se genade en liefde was nie.
          Amen, dit is baie waar...
          The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
          God plants in our hearts
          to remind us
          there are better things ahead.
          -Holley Gerth

Comment

Working...
          X