Announcement

Collapse
No announcement yet.

13 Tekens van die eindtyd

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: 13 Tekens van die eindtyd

Originally posted by HammerHead View Post
    Hierdie is n dogma so blatant soos net die Katolieke dit kon voortbring, en nogsteeds val duisende mense "hook, line and sinker" daarvoor...
    Hopelik sal dit nie weereens geignoreer word nie, HH. Hopelik sal iemand vir 'n verandering direk op jou plasing kommentaar lewer oor hierdie bewysde gegewe stel feite....

Originally posted by Henry44 View Post
    en 6) om wat hoogheilig is, te salf.

Wanneer het die 6 punte in vervulling gegaan vir die volk Israel?
    Is Jesus dus nie die hoogheilige gesalfde nie? Het ek iets gemis Henry?

Comment

Jammer ek het so 'n bietjie lank gevat, maar werk kom ongelukkig eerste. So Henry44 en ander Henry, hier dan DaniŽl 9 verduidelik:

DaniŽl se gesig en profesie wat hy van GabriŽl ontvang het.

“By die begin van jou smekinge het ‘n woord uitgegaan, en ek het gekom om dit mee te deel, want jy is ‘n geliefde man; gee dan ag op die woord en verstaan die gesig.”

1 – “Sewentig sewetalle is oor jou volk en jou heilige stad bepaal,” (Sien ook Lev 25 vers 9 Jy moet ook sewe jaarweke tel, sewe maal sewe jaar, sodat die dae van die sewe jaarweke vir jou nege en veertig jaar is). So die sewentig 7 talle is dus 490 jaar.

2 – “om die goddeloosheid te voleindig” Dat na 490 jaar die goddeloosheid van die HERE se volk sal verdwyn na die uitstorting van die Heilige Gees, waar almal wat die Gees ontvang ‘n hart van vlees ontvang sodat hulle nie meer goddeloos sal optree nie.

3 – “en om die maat van die sondes vol te maak”. Dat daar ‘n einde sal kom aan die tydperk waar sonde heers oor God se kinders, en Jesus die volmaakte offer vir sonde sal wees.

4 – “en om die ongeregtigheid te versoen en om ewige geregtigheid aan te bring” Dit is waarvoor Jesus gekom het; om versoening te bring sodat ons Sy geregtigheid kan ontvang wat ons sin word as deel van die Nuwe Verbond, waar ons nie meer gesien word deur ons sonde nie, maar onder die Bloed van Jesus, en dus sonder sonde voor die genadetroon van die Vader kan verskyn. (Die gedeelte oor Jesus se geregtig bespreek ek volledig hier.)

5 – “en om gesig en profeet te beseŽl” Om ‘n einde te bring aan al die profesiŽ rondom die eerste koms van Jesus as verlosser.

6 – “en om wat hoogheilig is, te salf.” Jesus moes dus ook gedurende die tydperk gesalf word as Koning, verlosser, en profeet.

So dit is alles wat gedurende die 490 weke moes gebeur. Nou begin GabriŽl eers met ‘n uiteensetting van wat gedurende die tydperk sal gebeur.

• “Nou moet jy weet en verstaan: van die uitgang van die woord af om Jerusalem te herstel en op te bou tot op ‘n Gesalfde, ‘n Vors, is sewe sewetalle;” maw 49 jaar voor die tempel herstel is.
      • “en twee en sestig sewetalle lank sal dit herstel en opgebou word, met pleine en slote, maar in tye van benoudheid”. So na die herstel tot en met Jesus sal dit dus 434 jaar wees.(62 x 7)
      • “En nŠ die twee en sestig sewetalle sal ‘n Gesalfde uitgeroei word”, (so gedurende die 70 ste week) “maar sonder iets vir Hom;" so dit hou geen voordeel in vir Jesus om te sterf nie. "en die volk van ‘n vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes, maar sy einde sal met ‘n oorstroming wees, en tot die einde toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings” Nou gee GabriŽl hier te kenne wat ook met Jerusalem sal gebeur. Jerusalem sal deur ‘n vors wat sal kom, met ander woorde ‘n vors wat nie gedurende DaniŽl se tyd ‘n vors was nie, verwoes word, en Jerusalem se einde sal wees soos dit gebeur het gebeur, met die leŽrs wat soos ‘n vloed sal inkom en Jerusalem sal verwoes. Verwys maar gerus na DaniŽl 11:22, 26 en 40 waar soldate na as ‘n vloed verwys word. “en tot die einde toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings” Dit is vasbeslote verwoestings wat nooit sal ophou nie, dit is waarom daar tot vandag toe nog aanhoudende oorlog in en om Jerusalem is.
      • “En hy sal een week lank met baie ‘n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat ophou; en op die vleuel van gruwels sal daar ‘n verwoester wees, en wel tot aan die einde; en wat vas besluit is, sal oor wat woes is, uitgestort word.” Die gedeelte het ek vroeŽr in die draad oor uitgebrei.
      Last edited by Louwrens Erasmus; May 29th 2013, 08:05 AM.
      Shama - A primitive root; to hear intelligently (often with implication of attention, obedience, etc.; causatively to tell, etc.): - X attentively, call (gather) together, X carefully, X certainly, consent, consider, be content, declare, X diligently, discern, give ear, (cause to, let, make to) hear (-ken, tell), X indeed, listen, make (a) noise, (be) obedient, obey, perceive, (make a) proclaim (-ation), publish, regard, report, shew (forth), (make a) sound, X surely, tell, understand, whosoever [heareth], witness

Comment

Ben,

Originally posted by Ben Cronje View Post
        Hopelik sal dit nie weereens geignoreer word nie, HH. Hopelik sal iemand vir 'n verandering direk op jou plasing kommentaar lewer oor hierdie bewysde gegewe stel feite....

Is Jesus dus nie die hoogheilige gesalfde nie? Het ek iets gemis Henry?
        Nee, jy het niks gemis nie. Jesus is die Hoogheilige gesalfde vir Sy gemeente, vir Sy bruid.Absoluut!!!, maar op die oomblik nie vir Sy volk Israel nie, dit sal hulle eers te beurt val met Jesus se wederkoms na die verdrukking.

Ek het dit duidelik beklemtoon dat die gebed en smekeninge van Daniel in Dan 9 sleg bedoel is vir Israel soos wat die Bybel dit duidelik deurgee het en nie vir die bruidsgemeente van Jesus nie.Toe Daniel gebid het, het die kerk nog nie bestaan nie, sowel as met met Jesus se kruisiging.

Dan 9:7 Aan U, Here, kom die geregtigheid toe, maar aan ons beskaming van die aangesig soos dit vandag is, aan die manne van Juda en aan die inwoners van Jerusalem en aan die hele Israel, die wat naby en die wat ver is in al die lande waarheen U hulle verdryf het, oor hulle ontrou wat hulle teen U begaan het.

Daniel het in ernstige gebed en smeking gegaan met God oor al die manne van Juda en aan die inwoners van Jerusalem en aan die hele Israel.Daniel het beslis nie in gebed gegaan vir die toekomstige kerk of werdergebore heindine nie.God het vir Daniel geantwoord op sy gebed en smeking deurmiddel van die Engel Gabriel.Lees maar die gebed tot vers 19.

Gabriel antw Daniel as volg:

Dan 9:24 Sewentig sewetalle is
        oor JOU VOLK en JOU HEILIGE STAD bepaal, om 1) die goddeloosheid te voleindig 2) en om die maat van die sondes vol te maak en 3) om die ongeregtigheid te versoen en 4) om ewige geregtigheid aan te bring en 5) om gesig en profeet te beseŽl en 6) om wat hoogheilig is, te salf.

BEN, WANNEER HET DIE 6 PUNTE IN VERVULLING GEGAAN VIR DIE VOLK ISRAEL????

Ben ek plaas weer als in rooi sodat jy kan sien.

Groete

Henry

Comment

Nee, jy het niks gemis nie. Jesus is die Hoogheilige gesalfde vir Sy gemeente, vir Sy bruid.Absoluut!!!, maar op die oomblik nie vir Sy volk Israel nie, dit sal hulle eers te beurt val met Jesus se wederkoms na die verdrukking.
          Henry, het Jesus een of twee bruide? Sover ek verstaan het Jesus SLEGS een bruid. Die implikasie van jou stelling hier bo sal wees dat Jesus twee bruide gaan trou; eers Sy kerk, dan Israel...

Open 21:9 En een van die sewe engele wat die sewe skale gehad het, vol van die sewe laaste plae, het na my gekom en met my gespreek en gesÍ: Kom hierheen, ek sal jou die bruid toon, die vrou van die Lam.
          Ek sien nie die woord "vrouens" hierso nie....
          Ook nie hierso nie:

Joh 3:29 Hy wat die bruid het, is die bruidegom; maar die vriend van die bruidegom wat na hom staan en luister, verbly hom baie oor die stem van die bruidegom. So is dan hierdie blydskap van my volkome.
          Open 22:17 En die Gees en die bruid sÍ: Kom! En laat hom wat hoor, sÍ: Kom! En laat hom wat dors het, kom; en laat hom wat wil, die water van die lewe neem, verniet.
          Ek sukkel om die woord "bruide" hier te sien????? Ek sien SLEGS EEN vrou, slegs EEN bruid.
          Ek verstaan dit dat Paulus in Romeine 11 verduidelik dat Israel verby is (en dus hul 70 weke), dat hulle nou net soos die Gentiles en enige ander persone Jesus moet aanvaar op individuele vlak om terug te ge-ent te kan word in die EEN olyfboom.....
          Wat mis ek?
          Last edited by Ben Cronje; May 31st 2013, 08:22 AM.

Comment

Henry,

Ek sal ook baie graag jou opinie wil hoor oor HH se plasing #45. Dit is immers die olifant in die vertrek...

Dink jy dit is 'n leun?
            Indien wel, hoekom?
            As dit nie 'n leun is nie, wat is die implikasie daarvan?

Comment

Israel is die groot teken (Hierdie plasing is nie deel van die bespreking wat hier plaasvind nie, dit is maar net nog 'n inset oor Israel as die groot teken van die wederkoms)

Open. 12:1-3 “EN ’n groot teken het in die hemel verskyn: ’n vrou wat met die son bekleed was, en die maan was onder haar voete, en op haar hoof ’n kroon van twaalf sterre; en sy was swanger en het uitgeroep in haar weŽ en barensnood. En ’n ander teken het in die hemel verskyn, en daar was ’n groot vuurrooi draak met sewe koppe en tien horings, en op sy koppe sewe krone”

Daar kom baie tekens en wonders in Openbaring voor, maar hier is nou die groot teken, Israel. Vandag is daar ook baie tekens van die wederkoms, maar die groot teken is Israel. As jy dit miskyk of van Israel iets anders maak wat dit nie is nie, is jou begrip van wat aan die einde gaan gebeur totaal gebrekkig. Die groot kerke is ook hier skuldig want hulle sÍ meestal die vrou is “die kerk”, die bruid van Christus. Maar die kerk het nie vir Jesus voortgebring nie. Dit is eerder andersom. Jesus het na die aarde gekom, gebore uit die volk Israel en het toe die kerk tot stand gebring. Die kerk kom tot stand uit die getuienis van Jesus se kruisdood en opstanding.

Lees gerus weer die beskrywing van die vrou hierbo in vers 1 en 2 en vergelyk dit dan met Gen. 37:9,10 waar jy al hierdie simbole vir die vrou sal terugvind. Hierdie simbole identifiseer die vrou duidelik met Israel wat kom uit Jakob en sy 12 seuns.

Verder weet ons ook dat dit Israel is wat in die middel van die verdrukking vir hulle lewe sal moet vlug wanneer die Antichris die verbond met hulle gaan verbreek en teen hulle oorlog gaan maak soos dit in Mat. 24:15-21 en ook in Dan. 9: 24-27 voorspel is. Openbaring 12 teken hierdie vlug van Israel baie duidelik. Neem kennis vriende, Israel moet in sy land terug wees vir die eindtydse gebeurtenisse om plaas te vind. Die haat teen Israel uit die Arabiese wÍreld, Rusland en elders wat ons nou daagliks beleef, is maar net die vooraf bevestiging van dit wat die Antichris in die verdrukking met Israel gaan doen.

Wanneer Open 12 in die verdrukking gaan afspeel, is die kerk veilig in die hemel. Hierdie vrou is Israel en niemand anders nie.

Comment

Henry, het Jesus een of twee bruide? Sover ek verstaan het Jesus SLEGS een bruid. Die implikasie van jou stelling hier bo sal wees dat Jesus twee bruide gaan trou; eers Sy kerk, dan Israel...
                Ek sien nie die woord "vrouens" hierso nie....
                Ook nie hierso nie:

Ek sukkel om die woord "bruide" hier te sien????? Ek sien SLEGS EEN vrou, slegs EEN bruid.
                Ek verstaan dit dat Paulus in Romeine 11 verduidelik dat Israel verby is (en dus hul 70 weke), dat hulle nou net soos die Gentiles en enige ander persone Jesus moet aanvaar op individuele vlak om terug te ge-ent te kan word in die EEN olyfboom.....
                Wat mis ek?
                Hallo Ben,

Daar is net een bruid en dit is Sy ware kerk.Ek het nie impliseer dat Israel ook Sy bruid is nie,Nee beslis nie.Wat ek wel impliseer is dat Israel met Sy wederkoms dan eers vir Jesus as Koning sal aanvaar.Op daardie dag wanneer Jesus Homself gaan openbaar, dan sal Sy bruid ook saam met Hom geopenbaar word vanaf uit die Hemel.

Kan julle miskien my vraag beantwoord oor wanneer die 6 punte in vervulling gegaan het vir die volk Israel?

Groete

Henry

Comment

Ben,

Ook dan sÍ vers 27 dat ďhy die slagoffer en spysoffer sal laat ophou.Ē
                  Wie het die slag en spysoffer laat ophou?

Jesus het. Anders sou al die Christene immers sedert Jesus se kruisiging tot vandag toe nog steeds Ďn lam geoffer het en spysoffers gehou het, is dit nie?
                  So as vers 27 oor die antichris praat, het futerisme Ďn probleem. Want aan die een kant hou julle self nie meer brand- en spysoffers nie uit erkenning dat Jesus se kruisiging Ďn einde daaraan gebring het, maar aan die ander kant ontken julle dat Jesus se kruisiging dit wel gedoen het (en dus vers 27) en dat die antichris dit moet kom doen deur dit in vers 27 in te lees.
                  Vers 26 sÍ Jesus word nŠ die 69ste week gekruisig (70 is logies na 69) en vers 27 verwys na hierdie week na die 69ste, met Ďn Messias wat die offers stop. Offers wat jul erken gestop is deur dit nie meer te doen nie, maar terselfde tyd die stoppery van die offers aan die antichris toedig. Is dit logies?
                  Die slagoffer en spysoffer het geensins opgehou met Jesus Christus se kruisiging nie, maar het hulle nog aangehou daarmee todat die Tempel in 70ad verwoes is en met Israel se internasionale balingskap . Met die kruisiging van Jesus het die kerk nog nie bestaan nie. Die kerk het nog nooit probeer om die offers te bring nie en sal ook nie.Die kerk is geleer dat Jesus die volmaakte offer is.Die Jode aan die anderkant glo dit nog nie en word daar reeds beplan om die offers her in te stel.Doen maar navorsing hieroor. Ek is seker Johnny het ook meer detail hieroor.

Afskaffing impliseer dat dit stopgesit moet word.Nou is die vraag:Het dit gestop met Jesus se kruisiging? NEE!!Net nog 'n bewys dat die "hy" in Dan 9:27 nie na Jesus verwys nie.As die "hy" wel Jesus was, so die volk Israel Slag en Spysoffer summier gestaak het met Sy kruisiging en Hom aangeneem het.Dit bewys ook natuurlik dat vers 27 ook nog nie in vervulling gekom het nie.

Dan 11:31; 12:11 verwys ook daarna

Groete

Henry

Comment

Kan julle miskien my vraag beantwoord oor wanneer die 6 punte in vervulling gegaan het vir die volk Israel?
                    Wel ek glo Lourens het meeste reeds geantwoord. Maar wat van punt 6 self?
                    Kom ons vra Jesus SELF of Hy die gesalfde is:
                    Luk 4:17 En die boek van die profeet Jesaja is aan Hom oorhandig; en toe Hy die boek oopmaak, kry Hy die plek waar geskrywe is:
                    Luk 4:18 Die Gees van die Here is op My, omdat Hy My gesalf het om die evangelie aan die armes te bring. Hy het My gestuur om die wat verbryseld van hart is, te genees;
                    Luk 4:19 om aan gevangenes vrylating te verkondig en aan blindes herstel van gesig; om die wat gebroke is, in vryheid weg te stuur; om die aangename jaar van die Here aan te kondig.
                    Luk 4:20 En nadat Hy die boek toegemaak en aan die dienaar teruggegee het, gaan Hy sit, en die oŽ van almal in die sinagoge was op Hom gevestig.
                    Luk 4:21 Toe begin Hy vir hulle te sÍ: Vandag is hierdie Skrif in julle ore vervul.
                    Jip, Jesus is die gesalfde.
                    God SELF het Hom gesalf deur die Heilige Gees.
                    Jesus is die gesalfde vir ALMAL, insluitend Israel. Hier in Lukas is Hy immers in die Sonagoge besig om dit vir die Farriseers en Skrifgeleerdes te vertel, en hul is die “main manne” van Israel, dink jy nie so nie?

En maak nie saak of Israel Hom verwerp het of nie, Hy is steeds hul gesalfde ůůk. Hier het punt 6 in vervulling gegaan. Selfs die woord “vervul” word gebruik.
                    En Jesus het die drank en spys offer met Sy kruisiging vervul en tot 'n einde gebring. Of Israel dit aanvaar het en nie, dit is steeds vervul en dus tot 'n einde. Of is Israel magtiger as God en kon sÍ, "Jammer, ons aanvaar dit dit. Kom probeer maar weer wanneer ONS reg is vir U"??????? Net soos wat Jesus vir ALMAL gesterf het, of mense dit aanvaar of nie, so het Hy ook vir die Israeliete, of hul dit aanvaar of nie...

Of wat van:

Joh 3:16 Want so lief het God die wÍreld gehad, dat Hy sy eniggebore Seun gegee het, sodat elkeen wat in Hom glo, nie verlore mag gaan nie, maar die ewige lewe kan hÍ.
                    Joh 3:17 Want God het sy Seun in die wÍreld gestuur nie om die wÍreld te veroordeel nie, maar dat die wÍreld deur Hom gered kan word.
                    Ek sien nie hier die klousule van; “die wereld, behalwe Israel” nie.

Interpreteer jy asseblief vir my Romeine 11 asseblief, Henry....

Kom ons kyk nou of jy my vrae ook ALMAL gaan beantwoord, soos die volgende een wat jy nog stťťds nie het nie:

Ek sal ook baie graag jou opinie wil hoor oor HH se plasing #45. Dit is immers die olifant in die vertrek...

Dink jy dit is 'n leun?
                    Indien wel, hoekom?
                    As dit nie 'n leun is nie, wat is die implikasie daarvan?
                    David, ek sal ook baie graag jou eerlike opinie op bogenoemde wil hoor. Ek het wel jou plasing gesien en sal oor die vrou met die 12 sterre reageer. Maar eers wag ek vir jul opine oor my bogenoemde vraag.

Daar is net een bruid en dit is Sy ware kerk. Ek het nie impliseer dat Israel ook Sy bruid is nie,Nee beslis nie.Wat ek wel impliseer is dat Israel met Sy wederkoms dan eers vir Jesus as Koning sal aanvaar.Op daardie dag wanneer Jesus Homself gaan openbaar, dan sal Sy bruid ook saam met Hom geopenbaar word vanaf uit die Hemel.
                    Dink jy nie dalk dat, wanneer Jesus Homself gaan openbaar met Sy Wederkoms, dit te laat gaan wees vir Israel om volgens futerisme Jesus as Koning te aanvaar nie? Want voor die Wederkoms gaan daar ‘n dikreet uit:
                    Open 22:11 Wie onreg doen, laat hom nog meer onreg doen; en wie vuil is, laat hom nog vuiler word; en laat die regverdige nog regverdiger word, en laat die heilige nog heiliger word.
                    Open 22:12 En kyk, Ek kom gou, en my loon is by My, om elkeen te vergeld soos sy werk sal wees.
                    Ook, al het jy nie impliseer dat Jesus twee bruide moet he nie, impliseer die beginsel wat jy handhaaf wel....
                    Last edited by Ben Cronje; Jun 2nd 2013, 08:03 PM.

Comment

Ben

Net om die gedeelte van DaniŽl ook verder duidelik te maak, lees ons in Lukas wat Jesus se woorde oor die tydperk is, en wat die mense van Hom gesÍ het:

terwyl hulle sÍ: GeseŽnd is die Koning (So Hy was gesalf en deur die mense in Jerusalem erken dat Hy die Gesalfde was) wat kom in die Naam van die Here, vrede in die hemel en heerlikheid in die hoogste hemele! En sommige van die FariseŽrs uit die skare sÍ vir Hom: Meester, bestraf u dissipels! En Hy antwoord en sÍ vir hulle: Ek sÍ vir julle, as hulle swyg, sal die klippe uitroep. En toe Hy naby kom en die stad sien, het Hy daaroor geween en gesÍ: As jy tog maar geweet het, ja, ook in hierdie dag van jou, die dinge wat tot jou vrede dien! Maar nou is dit vir jou oŽ bedek. Want daar sal dae oor jou kom dat jou vyande Ďn skans rondom jou sal opwerp en jou omsingel en jou van alle kante insluit. En hulle sal jou en jou kinders in jou teen die grond verpletter; en hulle sal in jou nie een klip op die ander laat bly nie, omdat jy die gunstige tyd toe God jou besoek het, nie opgemerk het nie. (Luk 19:38-44) In die gedeelte bevestig Jesus wat DaniŽl gesÍ het wat sal gebeur. Hy sÍ ook dat Jerusalem totaal verwoes sal word, maar Hy gee ook die rede daarvoor. Omdat hulle die gunstige tyd toe God hulle besoek het nie opgemerk het nie. So dit help nie om te gaan soek wanneer die laaste week van DaniŽl in vervulling sal gaan nie, want dit het alreeds plaas gevind. Dit is Jesus se woorde, so of ons glo Jesus, of ons glo die wegrapers se woorde.

Ek weet wat my keuse is.
                      Shama - A primitive root; to hear intelligently (often with implication of attention, obedience, etc.; causatively to tell, etc.): - X attentively, call (gather) together, X carefully, X certainly, consent, consider, be content, declare, X diligently, discern, give ear, (cause to, let, make to) hear (-ken, tell), X indeed, listen, make (a) noise, (be) obedient, obey, perceive, (make a) proclaim (-ation), publish, regard, report, shew (forth), (make a) sound, X surely, tell, understand, whosoever [heareth], witness

Comment

Henry, kom ons kyk weer mooi hierna:

Daar is net een bruid en dit is Sy ware kerk
                        Ek stem saam met jou op hierdie punt. Wat ons, volgens David, skuldig maak:
                        Originally posted by David2 View Post
                        Die groot kerke is ook hier skuldig want hulle sÍ meestal die vrou is “die kerk”, die bruid van Christus.
                        Tog glo jy en David in die RKK Jesuiet, Ribera, se Futerisme – ‘n feit wat so algemene kennis is dat selfs ‘n sekulere bron soos Wikipedia dit bevestig; en julle twee sovÍr nog geignoreer het...
                        Feit is; jy sÍ die bruid is Sy ware Kerk, David sÍ Sy bruid is Israel...
                        As jy dit miskyk of van Israel iets anders maak wat dit nie is nie, is jou begrip van wat aan die einde gaan gebeur totaal gebrekkig.
                        Ter wille van eenvormigheid, vir wie kan ek glo op hierdie punt? Vir jou of David?
                        Lees gerus weer die beskrywing van die vrou hierbo in vers 1 en 2 en vergelyk dit dan met Gen. 37:9,10 waar jy al hierdie simbole vir die vrou sal terugvind. Hierdie simbole identifiseer die vrou duidelik met Israel wat kom uit Jakob en sy 12 seuns.
                        Snaaks dat daar 12 apostels ook was in die Nuwe Testament. Toeval?
                        Kan dit wees dat fisiese Israel met sy 12 stamme die draers van die Evangelie was in die OT en Geestelike Israel met sy 12 apostels die draers van die Evangelie is in die NT?
                        Open 21:9 En een van die sewe engele wat die sewe skale gehad het, vol van die sewe laaste plae, het na my gekom en met my gespreek en gesÍ: Kom hierheen, ek sal jou die bruid toon, die vrou van die Lam.
                        Open 21:10 En hy het my in die gees weggevoer op ‘n groot en hoŽ berg en my die groot stad getoon, die heilige Jerusalem, wat uit die hemel van God neerdaal;
                        Open 21:11 en dit het die heerlikheid van God gehad, en sy lig was soos ‘n baie kosbare steen, soos die kristalhelder jaspissteen.
                        Open 21:12 En dit het ‘n groot en hoŽ muur met twaalf poorte gehad, en by die poorte twaalf engele, en name daarop geskrywe, naamlik diť van die twaalf stamme van die kinders van Israel.
                        Open 21:13 Aan die oostekant was daar drie poorte, aan die noordekant drie poorte, aan die suidekant drie poorte, aan die westekant drie poorte.
                        Open 21:14 En die muur van die stad het twaalf fondamente gehad, en daarop was die name van die twaalf apostels van die Lam.
                        In Open 21:10-14 wys die engel hom die Bruid van die Lam, en dit sluit die 12 stamme EN 12 apostels IN....

Kan dit dus wees dat daar reg deur die OT en NT slegs twee groeperings is: God en Sy mense vs Satan en sy mense? En dat God se mense in die OT en NT as ‘n vrou beskryf word?
                        Ek glo volgens Open 21:10-14 dat dit wel so is....
                        Jesus het SLEGS EEN bruid, Sy mense van die Ou en Nuwe Testament.

As jy dit miskyk of van Israel iets anders maak wat dit nie is nie, is jou begrip van wat aan die einde gaan gebeur totaal gebrekkig.
                        Bogenoemde stelling is in wese ‘n waar stelling. Vraag is, wie maak iets van Israel wat dit nie is nie?
                        Het al die ou kerkvaders vanaf Paulus-hulle regdeur tot die reformasie vir 1585 jaar + iets van Israel gemaak wat dit nie is nie, of het Ribera en Futerisme sedert 1585 iets van Israel gemaak wat dit nie is nie?

Nog ‘n punt:
                        Volgend Futerisme kry Israel ‘n tweede kans basies. Hulle het Jesus verwerp to Hy vir ALMAL se sondes kom sterf het. Maar nou gaan hulle ‘n tweede kans kry. Wanneer?:
                        Wat ek wel impliseer is dat Israel met Sy wederkoms dan eers vir Jesus as Koning sal aanvaar.
                        Onthou, Israel is ‘n volk. As Israel ‘n tweede kans dan gaan kry, dink jy nie dit is onregverdig nie?
                        Wat van al die Israel wat geleef het vanaf Jesus se hemelvaart tot voor jul wegraping? Hulle kry geen tweede kans as per wat jy sÍ hier bo nie. Want hulle sien nie Jesus met Sy Wederkoms om Hom te kan aanvaar en dus gered raak nie.... Inteendeel, hulle almal het dieselfde kans as ons nie-Israeliete gekry. Dit maak werklik nie vir my sin nie.
                        Op daardie dag wanneer Jesus Homself gaan openbaar, dan sal Sy bruid ook saam met Hom geopenbaar word vanaf uit die Hemel.
                        Kan daardie laaste paar Israeliete wat leef tydens die wederkoms, na “probation” wat gestop is deur God SELF met die dikree dat hul wat regverdig is regverdig bly en hul wat sondig is, sondig bly, God se dekree van hulle menslike kant af “override” en bekeer, nou deel word van God se bruid?
                        Gaan die bruid nou gewig optel (soos baie bruide soms doen na die troue) deur die kilogramme aan te sit in die vorm van “last minute” Israeliete????
                        Ek sukkel om dit te verstaan gemeet aan wat reeds bespreek is...

Dan wil ek ook graag wat jy volgende sÍ van nader by bekyk:
                        Die slagoffer en spysoffer het geensins opgehou met Jesus Christus se kruisiging nie, maar het hulle nog aangehou daarmee todat die Tempel in 70ad verwoes is en met Israel se internasionale balingskap . Met die kruisiging van Jesus het die kerk nog nie bestaan nie. Die kerk het nog nooit probeer om die offers te bring nie en sal ook nie.Die kerk is geleer dat Jesus die volmaakte offer is.Die Jode aan die anderkant glo dit nog nie en word daar reeds beplan om die offers her in te stel.Doen maar navorsing hieroor. Ek is seker Johnny het ook meer detail hieroor.

Afskaffing impliseer dat dit stopgesit moet word.Nou is die vraag:Het dit gestop met Jesus se kruisiging? NEE!!Net nog 'n bewys dat die "hy" in Dan 9:27 nie na Jesus verwys nie.As die "hy" wel Jesus was, so die volk Israel Slag en Spysoffer summier gestaak het met Sy kruisiging en Hom aangeneem het.Dit bewys ook natuurlik dat vers 27 ook nog nie in vervulling gekom het nie.

Dan 11:31; 12:11 verwys ook daarna
                        Bogenoemde maak my ook biedjie deurmekaar.
                        Die kerk is geleer dat Jesus die volmaakte offer is. Die Jode aan die anderkant glo dit nog nie en word daar reeds beplan om die offers her in te stel.Doen maar navorsing hieroor.
                        Is die kerk dus verkeerd geleer? Of glo die Jode reg?
                        As die kerk reg geleer is, is die Jode verkeerd en maak nie saak of hulle dit her-instel nie, hulle BLY verkeerd. So of die Fuetristiese antichris dit stop of nie, dit maak inelkgeval nie saak nie, want dit was nie belangrik om dit te her-in te stel in die eerste plek nie.

Maar volgens jou stelling:
                        Die slagoffer en spysoffer het geensins opgehou met Jesus Christus se kruisiging nie, maar het hulle nog aangehou daarmee todat die Tempel in 70ad verwoes is en met Israel se internasionale balingskap .
                        Beteken dit die kerk is verkeerd, Israel is reg en omdat hulle geforseer is op dit te stop met die vernietiging van die tempel MOET dit weer her-ingestel word?
                        Want as die offers nie gestop is nie, beteken dit Jesus was nie die volmaakte offer nie. Is dit wat jy sÍ? Verstaan ek dit reg?

Of die offer is op Goddelike vlak gestop en maak nie saak wat die mens doen nie, hulle kan dit nie verander nie; en enige her-instel van die offer is ‘n belediging teenoor God waar die mens aan God sÍ, “Jesus is nie U Seun nie, stuur nou vir ons die regte Een!” Want dit is waarop dit neerkom. En dit is inderdaad wat Isreal gedoen het, hulle het Jesus verwerp as Seun van God, en het aanhou offer. DAAROM het God SELF deur die Romeine die Tempel vernietig!

Of Jesus was die volmaakte offer vir ALMAL en Israel gaan ‘n liederlike sonde pleeg deur weer te begin offer, of Jesus was nie die volmaakte offer nie.....

As mens glo Jesus was die volmaakte offer en al 6 die punte is in Hom vervul vir ALMAL (wat Israel insluit), is Futerisme ‘n baie groot dwaalleer....
                        As mens glo Jesus was nie die volmaakte offer nie en het nie al 6 punte vervul vir ALMAL nie, is futerisme reg en die res van Christendom sedert die hemelvaart (ingesluit die HELE reformasie) tot vandag (uitgesluit die volgelinge van die RKK Jesuit doktrine van Futerisme natuurlik) glo in dwaalleer.

Ek kies om nie in Futerisme te glo nie, want vir my lÍ daar net te veel teenstrydighede in.
                        Vir my het Jesus die volmaakte offer gebring. In die 70ste week, NA die 69ste week.
                        Dit is vir seker ook nie logies om te tel vanaf 1 regdeur tot 68, 69, -, 71, 72 .....2298, 2299, 2300, 70 nie.
                        Ek glo ook nie God sal so onlogies tel nie.

Comment

Snaaks dat daar 12 apostels ook was in die Nuwe Testament. Toeval?
                          Kan dit wees dat fisiese Israel met sy 12 stamme die draers van die Evangelie was in die OT en Geestelike Israel met sy 12 apostels die draers van die Evangelie is in die NT?
                          Ben, weet jy dat die 12 apostels almal Jode was en dat die tempel nog gestaan het, dat daar elke dag offers gebring is, dat Jesus nooit enige Joodse wet afgeskaf het nie, dat die besnydenis wat in Gal. 5 as daad van rebelsheid en ongeloof bestempels is toe nog in volle werking was ens. Voeg daarby dat Jesus nooit heidene bedien het nie, behalwe die hoofman oor 100 en hy het geweet dat Jesus nie vir hom gekom het nie en dat Hy nie in sy huis hoef in te kom nie en die vrou van Matt. 15 wat ook geweet het Jesus het nie vir haar gekom nie en dat sy net 'n hondjie was wat die krummels van die vloer af moes optel. Die bottomline is, ons is met die vier evangelies en met die 12 apostels nog pens en pooitjies geheel en al in Israel tyd. Jesus bedien net in Israel en in geen ander nie-Joodse land nie. Dus, ja, nogal reg, die 12 apostels en die twaalf stamme kom sterk ooreen. Waarom? Omdat albei onder die wet in die bediening van die volk Israel is. Die kerk onder al die nasies was nog nie eers in sig nie.

Comment

Nou dat die 12 apostels genoem is mbt " geestelike Israel wil ek weer 'n vraag vra waarop ek nog nooit 'n antwoord gekry het nie. As die kerk vir arguments onthalwe die 12 apostels voorstel wat genoem word in Openbaring ,hoe word besluit watter van die name van die 12 Stamme word gebruik.Die name van die 12 Stamme kan tog nie geignoreer word nie.

Comment

Hi David.
                              Ben, weet jy dat die 12 apostels almal Jode was en dat die tempel nog gestaan het, dat daar elke dag offers gebring is, dat Jesus nooit enige Joodse wet afgeskaf het nie, dat die besnydenis wat in Gal. 5 as daad van rebelsheid en ongeloof bestempels is toe nog in volle werking was ens. Voeg daarby dat Jesus nooit heidene bedien het nie, behalwe die hoofman oor 100 en hy het geweet dat Jesus nie vir hom gekom het nie en dat Hy nie in sy huis hoef in te kom nie en die vrou van Matt. 15 wat ook geweet het Jesus het nie vir haar gekom nie en dat sy net 'n hondjie was wat die krummels van die vloer af moes optel.
                              Ek is bewus van bogenoemde oorhoofse benadering. ‘n Vriend van my wat in Israel Visie verval het, verduidelik dit ook so. En soos op hierdie draad ignoreer hy ook al die teenvrae soos die van Ribera en andere. En verwag hy dat almal moet hoor hoe hy glo, dat verskil daarvan nie aan is nie en dus geignoreer moet word.

Snaaks egter dat:
                              ...dat Jesus nooit enige Joodse wet afgeskaf het nie,...
                              Jy is reg oor bogenoemde en gee selfs die rede soos uitgelig in “bold”. Dit was Joodse wette, nie Sy wette nie. Wette van MENSE. Jesus het wel Sy opinie daaroor gegee:
                              Mat 15:1-9 Toe kom daar skrifgeleerdes en FariseŽrs van Jerusalem na Jesus en sÍ: 2 Waarom oortree u dissipels die oorlewering van die ou mense? Want hulle was nie hul hande as hulle brood eet nie. 3 Maar Hy antwoord en sÍ vir hulle: Waarom oortree julle ook die gebod van God ter wille van julle oorlewering? 4 Want God het bevel gegee en gesÍ: Eer jou vader en moeder; en: Hy wat vader of moeder vloek, moet sekerlik sterwe. 5 Maar julle sÍ: Elkeen wat aan vader of moeder sÍ: enige voordeel wat u van my sou kan geniet, is ‘n offergawe—diť hoef sy vader of sy moeder glad nie te eer nie. 6 So het julle dan die gebod van God kragteloos gemaak ter wille van julle oorlewering. 7 Geveinsdes, tereg het Jesaja oor julle geprofeteer toe hy gesÍ het: 8 Hierdie volk nader My met hulle mond en eer My met die lippe, maar hulle hart is ver van My af. 9 Maar tevergeefs vereer hulle My deur leringe te leer wat gebooie van mense is.
                              ...en dat die tempel nog gestaan het, dat daar elke dag offers gebring is,...
                              Die Jode het Jesus verwerp, daarom het hul aangehou met hul offers. Offers wat op Jesus gedui het! Soveel so dat God deur die Romeinse Reik die Tempel vernietig het om die offers te laat stop! Want die offers het nou ‘n aanhoudende verwerping van Jesus geword! Want elke keer na Jesus se kruisiging wat die Jode geoffer het, het hul basies daardeur gesÍ dat Jesus nie die volmaakte offer vir hulle was nie! Te vergeefs was hul besig om te dink dat hul God steeds vereer het... Jesus as volmaakte offer het die offers wat na Hom toe gedui het met Sy kruisinging (offer) en Sy bloed afgeskaf! Om aan te hou met spys en drank offers verander dit nie en kan NOOIT hierdie feit verander nie.

...dat die besnydenis wat in Gal. 5 as daad van rebelsheid en ongeloof bestempels is toe nog in volle werking was ens...
                              Bogenoemde onderstreep, ondersteun en bevestig die punt wat ek hier probeer maak.

Voeg daarby dat Jesus nooit heidene bedien het nie, behalwe die hoofman oor 100 en hy het geweet dat Jesus nie vir hom gekom het nie en dat Hy nie in sy huis hoef in te kom nie en die vrou van Matt. 15 wat ook geweet het Jesus het nie vir haar gekom nie en dat sy net 'n hondjie was wat die krummels van die vloer af moes optel.
                              En tog lees ons in dieselfde asem van die hoofman oor ‘n honderd:
                              Mat 8:10-13 Toe Jesus dit hoor, het Hy Hom verwonder en aan sy volgelinge gesÍ: Voorwaar Ek sÍ vir julle, selfs in Israel het Ek so ‘n groot geloof nie gevind nie. 11 Maar Ek sÍ vir julle dat baie sal kom van ooste en weste en saam met Abraham en Isak en Jakob sal aansit in die koninkryk van die hemele. 12 Maar die kinders van die koninkryk sal uitgedryf word in die buitenste duisternis. Daar sal geween wees en gekners van die tande. 13 Toe sÍ Jesus vir die hoofman oor honderd: Gaan, en laat dit vir jou wees soos jy geglo het. En sy kneg het gesond geword in daardie uur.
                              En van die vrou in Matt 15:
                              Mat 15:28 Toe antwoord Jesus en sÍ vir haar: o Vrou, groot is jou geloof; laat dit vir jou wees soos jy wil hÍ. En haar dogter het gesond geword van daardie uur af.
                              Die bottomline is, ons is met die vier evangelies en met die 12 apostels nog pens en pooitjies geheel en al in Israel tyd. Jesus bedien net in Israel en in geen ander nie-Joodse land nie.
                              Huh? Ek verstaan werklik nie wat jy hier bedoel nie. As ons vandag nog steeds in Israel tyd is, hoekom glo jy? As Jesus vandag steeds net in Israel bedien aan Israel,...
                              Feit is, hoekom het Jesus SLEGS in hedendaagse Israel gepreek terwyl Hy op aarde was? Want Jesus het geleef in die 70ste week van Daniel se profesie, Wat toe nog vir die Jode was! Sy dissipels was daarom ook almal Jode (hoewel daar vrae oor Lukas se herkoms is). Daarom is Dan 9:26 ook duidelik en onomwonde dat die Messias NA die 69ste week gekruisig gaan word:

Dan 9:26 En die twee en sestig sewetalle sal ‘n Gesalfde uitgeroei word, maar sonder iets vir Hom;
                              Die Ou Afrikaanse vertaling beklemtoon die NA selfs met ‘n akuut aksent daarop. Is dit toevallig dat Jesus slegs 3.5 jaar lank gepreek het voor Hy gekruisig is, en dat Stefanus 3.5 jaar daarna gestenig is? (7 jaar totaal). Toeval? Toeval dat wanneer Dan 9 van hierdie week na die 69ste praat, dit duidelik stel:
                              Dan 9:27 En hy sal een week lank met baie ‘n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat ophou;...
                              Slegs God kan laat ophou wat Hy persoonlik self ingestel het. Mense kan probeer met menslike aksies om God s’n te probeer negeer, “Maar tevergeefs vereer hulle My deur leringe te leer wat gebooie van mense is.”
                              Deur te wil redeneer dat, nadat God iets afgestel het, daarmee aan te hou dit nog geldig sal wees en God steeds vereer sal word daarmee, is ten beste wensdenkery van mense af.

Hier is nog interessante praktiese punte en vrae om te ignoreer:

Teken 13 - Die herstel van Israel
                              Al ooit gewonder waarom die 144 000 Jode gaan wees wat die evangelie verkondig en nie 144 000 groot predikers van die kerk nie? Ja, ek weet daar is die siening dat Open. 7 praat van die sg. "Israel van God" of die Christene wat Israel geword het. Maar ek val nie vir dit nie. In die Bybel is Israel nog altyd Israel en 'n Jood is 'n Jood.
                              Jy volg dit dan op, nadat jy Open 7:3-4 aangehaal het, met:
                              Verstaan dit asseblief mooi: Die Groot Verdrukking van sewe jaar is Israel-tyd. Hier word 144 000 Jode in diť tyd verseŽl om die evangelie van die koninkryk in die Verdrukking te verkondig.
                              Is bogenoemde stelling eerlik korrek? 144 000 Jode?????? Moet wees, want jy sÍ dan volgende:
                              Maar hoekom Jode?
                              Ek dink nie dit is 'n korrekte afleiding nie, want kom ons lees verder in Open 7:
                              Open 7:5-8 uit die stam van Juda twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Ruben twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Gad twaalf duisend verseŽldes; 6 uit die stam van Aser twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van NŠftali twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Manasse twaalf duisend verseŽldes; 7 uit die stam van SŪmeon twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Levi twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Issaskar twaalf duisend verseŽldes; 8 uit die stam van Sťbulon twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Josef twaalf duisend verseŽldes; uit die stam van Benjamin twaalf duisend verseŽldes.
                              Volgens bogenoemde word slegs 12 000 Jode "verseel". Nie 144 000 nie. Die Jode was maar net 1 stam van Israel. Die Jode is Israel, maar Israel is verseker nie net die Jode nie.
                              Waar is die ander stamme?
                              Deur al die wereld se Jode terug te vat na die STAAT Israel toe, het jy vir seker nog nie al Israel in Israel nie. Hierdie webwerf sÍ daar is ongeveer 13-15 miljoen Jode in die wereld vandag. Hoeveel is daar van Efraim en Manasse en die ander stamme? Daar behoort mos minimum net soveel van elk te wees iewers in die wereld, dink jy nie so nie? As ons hulle kan vind om mee te begin en almal in die staat Israel kan kry, hoe gaan ons hulle almal inpas daarso? Daar gaan minimum 140+ miljoen mense moet in. Dis ‘n praktiese probleem.
                              As dit immers "Israel-tyd" is soos jy sÍ, moet al die stamme daarso wees. Deur slegs die Jode alleen Israel te maak, sit jy eintlik met ‘n "Jode-tyd", nie ‘n Israel-tyd nie; en kan jy vir seker nie eers die woord Israel gebruik nie.

En dan moet daar nog ‘n klompie uit hul uit geseŽl word, as jou interpretasie reg sou wees....

Ben, weet jy dat die 12 apostels almal Jode was...
                              Jip, ek weet. Maar kan mens hieruit die gevolgtrekking maak wat jy maak?:
                              Dus, ja, nogal reg, die 12 apostels en die twaalf stamme kom sterk ooreen. Waarom? Omdat albei onder die wet in die bediening van die volk Israel is. Die kerk onder al die nasies was nog nie eers in sig nie.
                              Ek dink nie so nie. 70 weke is volgens Daniel vir die Jode gegee. Nie 70 weke + ‘n paar duisend jaar tussen-in nie, dan sou die profesie dit so gestel het en nie 70 weke gebruik het nie!
                              Die 70 weke sou ook dan nie die eerste helfde van die 2300 jaar profesie van Daniel 8 gewees het nie. Futerisme se wiskunde is ongelukkig uiters kreatief en onlogies. Wiskunde is immers JUIS ‘n eksakte en logiese vak.

Originally posted by trudie View Post
                              Nou dat die 12 apostels genoem is mbt " geestelike Israel wil ek weer 'n vraag vra waarop ek nog nooit 'n antwoord gekry het nie. As die kerk vir arguments onthalwe die 12 apostels voorstel wat genoem word in Openbaring ,hoe word besluit watter van die name van die 12 Stamme word gebruik.Die name van die 12 Stamme kan tog nie geignoreer word nie.
                              Ek verstaan ongelukkig nie jou vraag mooi hier nie, Trudie. Kan jy asseblief uitbrei? Hoe word die name van die 12 stamme waar gebruik?

Maar ja, die gesprek het die draad inelkgeval heeltemal skeef getrek. Of is hy nog in sy grense, Fila?
                              Last edited by Ben Cronje; Jun 6th 2013, 07:23 PM.

Comment

Maar ja, die gesprek het die draad inelkgeval heeltemal skeef getrek. Of is hy nog in sy grense, Fila?
                                Hierdie is 'n baie pertinente gesprek Ben, wat mens graag sal wil sien voortgaan. Dalk 'n nuwe draad daarvoor ?

Comment

Working...
                                X