Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe sal ons die antichris beskryf? Individueel of as n stelsel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by angelmike View Post
    Jammer, maar ek dink nie hy het dieselfde as ek gehad nie. Probeer maar weer.

Mike, die Bybel weet nie van die boerevolk of RhodesiŽ of NamibiŽ nie. Jy het “profesiŽ” gemaak oor buiteBybelse dinge. So ook het Siener. En die HNP en die KP van destyds. ‘n Profeet maak tog sekerlik profisiŽ in harmonie en lyn met die Bybel, dan nie?

Lees ons nie;
    Gal 1:8 Maar al sou ons of ‘n engel uit die hemel julle ‘n evangelie verkondig in stryd met die wat ons julle verkondig het, laat hom ‘n vervloeking wees!
    Hoe is jou profesiŽ in lyn met die evangelie, Mike? Hoe kan ons dit aan die Bybel gaan meet as die Bybel nie weet van die boerevolk of RhodesiŽ of NamibiŽ nie? En ek skiet jou nie nou af nie, ek ondersoek jou as profeet. Ek mag dit mos doen.

En die Bybel gee vir ons meer toetse:

Isa 8:20 To the law and to the testimony: if they speak not according to this word, it is because there is no light in them.
    Die wet en getuienis is in opsomming die Bybel. Wat het die boerevolk, NamibiŽ, “RhodisiŽ” hiermee te doen? Hoe kan ons dus jou profesiŽ aan die Bybel gaan meet?

1Jn 4:2 Hieraan ken julle die Gees van God: elke gees wat bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het, is uit God;
    ‘n Profeet met die aandag na Jesus Christus toe lei, nie na self toe nie. Of na die boerevolk, NamibiŽ, of “RhodisiŽ” toe nie, dan nie?

Mat 7:16 Aan hulle vrugte sal julle hulle ken. ‘n Mens pluk tog nie druiwe van dorings of vye van distels nie!
    Jy glo die Hervormers/vroeŽ Protestante is antichriste. Jy predik Futerisme, ‘n doktrine wat oor en oor bewys is as ‘n teen-reformasie teologie. TEEN God se Hervorming wat Sy Woord weer kom herstel het dus. Voor dit was die Bybel nie net verbied nie, maar in Lattyn en die evangelie was gruwelik misdraai. Die teen-reformasie probeer die wereld terug vat na daardie tye toe. Wat se vrugte sou jy sÍ is dit Mike?

Jer 28:9 Die profeet wat profeteer van vrede—as die woord van die profeet uitkom, sal die profeet bekend word wat die HERE waarlik gestuur het.
    Maar Jr 28:9 kom ook met meer beskrywing in Deuteronomium:
    Deu 13:1-3 As ‘n profeet of een wat as dromer optree, by jou opstaan en jou ‘n teken of wonder aankondig, 2 en die teken of wonder kom uit wat hy jou beloof het met die woorde: Laat ons agter ander gode aan loop—wat jy nie geken het nie—en hulle dien, 3 dan moet jy nie luister na die woorde van diť profeet of na diť man wat as dromer optree nie; want die HERE julle God beproef julle om te weet of julle werklik die HERE julle God liefhet met julle hele hart en met julle hele siel.
    Deut leer ons dat vervulling alleen maak ‘n persoon outomaties ‘n profeet nie. Want valse profete kan tekens lees wat waar word en dit dan gebruik om mense afvallig te maak. Die tekens was destyds oral oor die boerevolk, NamibiŽ en “RhodisiŽ”, soveel so dat die destydse HNP en KP ook die wereld gewaarsku het dat dit wat sou gebeur.
    Verstaan die punt wat ek hier probeer maak?

So wat se profesie kan jy ons gee in lyn met bogenoemde en wat ons aan die Bybel kan meet?

Comment

Originally posted by Ben Cronje View Post

Mike, die Bybel weet nie van die boerevolk of RhodesiŽ of NamibiŽ nie. Jy het “profesiŽ” gemaak oor buiteBybelse dinge. So ook het Siener. En die HNP en die KP van destyds. ‘n Profeet maak tog sekerlik profisiŽ in harmonie en lyn met die Bybel, dan nie?

Lees ons nie;

Hoe is jou profesiŽ in lyn met die evangelie, Mike? Hoe kan ons dit aan die Bybel gaan meet as die Bybel nie weet van die boerevolk of RhodesiŽ of NamibiŽ nie? En ek skiet jou nie nou af nie, ek ondersoek jou as profeet. Ek mag dit mos doen.

En die Bybel gee vir ons meer toetse:

Die wet en getuienis is in opsomming die Bybel. Wat het die boerevolk, NamibiŽ, “RhodisiŽ” hiermee te doen? Hoe kan ons dus jou profesiŽ aan die Bybel gaan meet?

‘n Profeet met die aandag na Jesus Christus toe lei, nie na self toe nie. Of na die boerevolk, NamibiŽ, of “RhodisiŽ” toe nie, dan nie?

Jy glo die Hervormers/vroeŽ Protestante is antichriste. Jy predik Futerisme, ‘n doktrine wat oor en oor bewys is as ‘n teen-reformasie teologie. TEEN God se Hervorming wat Sy Woord weer kom herstel het dus. Voor dit was die Bybel nie net verbied nie, maar in Lattyn en die evangelie was gruwelik misdraai. Die teen-reformasie probeer die wereld terug vat na daardie tye toe. Wat se vrugte sou jy sÍ is dit Mike?

Maar Jr 28:9 kom ook met meer beskrywing in Deuteronomium:

Deut leer ons dat vervulling alleen maak ‘n persoon outomaties ‘n profeet nie. Want valse profete kan tekens lees wat waar word en dit dan gebruik om mense afvallig te maak. Die tekens was destyds oral oor die boerevolk, NamibiŽ en “RhodisiŽ”, soveel so dat die destydse HNP en KP ook die wereld gewaarsku het dat dit wat sou gebeur.
      Verstaan die punt wat ek hier probeer maak?

So wat se profesie kan jy ons gee in lyn met bogenoemde en wat ons aan die Bybel kan meet?

Nou goed, jy hou jou baie slim en ek sien wat jy probeer doen. Jy wil my as n valse profeet uitmaak omdat jy nie tevredenheid vind in dit wat jy hoor nie. In elk geval moet jy mooi verstaan Ben, dat jou uitspraak of verstaan met betrekking tot die profesie regverdig nie jou uitspraak wie profete is en wie nie. Jy is nie God nie, en besluit nie wie sal profeteer of wie nie. Ek verstaan dat die skrif jou ondersteun, terwyl jy die skrif ook uit verband ruk om jou siening te staaf, want ek weet dat jy nie glo dat daar profete is nie en leef volgens jou eie opinies en idees. Jy hardloop rond van leer tot leer en vat alleen wat jou pas. Ek hoef nie aan jou te verduidelik waarom ek hierdie dinge ontvang het nie, maar ter wille van jou swakheid sal ek jou inlig en omdat ek my nie skaam as kind van God nie.

Die profetiese gebeurtenis het reeds in vervulling gegaan, wat indikeer dat dit die wil van God was, dat hierdie dinge moes kom, en dat ons as kinders van God sy wil moet verstaan. Dit was nie n profesie vir die wereld, soos profete wat onder die OT geprofeteer het oor iets wat God gaan doen nie, maar dat ons as kinders van God nie moedeloos moet word wanneer daar veranderinge in die wereld plaasvind wat ons nie verstaan nie. Die Here praat met sy kinders en nie met die wereld nie. Dus, lig ek jou in dat dit nie iets is wat ek uitgedink het of oor gebid of in betrokke was, soos die politiek nie, maar dat ek die kinders van God help om die wil van God te verstaan, omdat ons volgens Sy wil wandel en nie ons eie wil nie.

Nou wil ek jou graag vra; waarom verstoot jy nie die uitspraak van die profeet Agabus nie? Hy het geprofeteer van die hongersnood wat sou kom, en dit was so. Ek kan ook negatief skryf en se dat Jesus het alreeds vir ons vooruit gewaarsku oor hongersnood en reken dat die profesie, uit sy eie was. Tog het dit gebeur en die hongersnood was daar. Hy het geprofeteer dat Paulus gebind na Rome gelei sou word. Nou vra ek jou weer, wat het die profesie met die evangelie te doen, want Jesus het alreeds vooraf gese dat hulle ons sal verdruk, gesel en doodmaak ter wille van die evangelie. Jy redeneer buite die skrif en maak jou eie uitsprake van dinge wat jy nie verstaan nie. Ek het genoegsame bewys van die wat glo wat ek gese het en weet dat dit vervul is. Ek het nie nodig om my aan jou te bewys wat ek se nie, want jy verstaan dit nie.

Die uitspraak van die profesie, is in lyn met die tien tone, waar alle volke,tale en nasies een sal word.

Kom ons praat oor onregverdige betalings, soos die volk wat onder betaal is, weens gierigheid wat soms in die mens se hart insluip, waar onregverdige loon gegee word. Die gejaag na rykdom wat die hart verhard en die mens liefdeloos laat. Die oog wat blind is en altyd net veroordeel. Grootmanskap wat die mens verhef bo ander terwyl hulle neersien op die eenvoudige en die wet gebruik om hulself te regverdig.
      To God be the Glory

Comment

Nou goed, jy hou jou baie slim en ek sien wat jy probeer doen. Jy wil my as n valse profeet uitmaak omdat jy nie tevredenheid vind in dit wat jy hoor nie.

Nee Mike, ek toets jou aan Skriftuurlike beginsels. En as jy nie voldoen nie, wel, dan voldoen jy nie daaraan nie. Niks persoonliks nie, die Skrif sÍ ek mag jou toets.

In elk geval moet jy mooi verstaan Ben, dat jou uitspraak of verstaan met betrekking tot die profesie regverdig nie jou uitspraak wie profete is en wie nie. Jy is nie God nie, en besluit nie wie sal profeteer of wie nie.

Jy is reg; Ek is nie God nie en besluit nie wie sal profeteer of wie nie. Maar steeds mag ek sogenaamde “profete” toets om te sien of hulle deur God aangestel is al dan nie.

Ek verstaan dat die skrif jou ondersteun, terwyl jy die skrif ook uit verband ruk om jou siening te staaf, want ek weet dat jy nie glo dat daar profete is nie en leef volgens jou eie opinies en idees.

Jy is verkeerd. Ek weet daar is profete in hierdie eindtye waarin ons leef. Die Skrif leer my dit:

Hand 2:17 En in die laaste dae, spreek God, sal Ek van my Gees uitstort op alle vlees, en julle seuns en julle dogters sal profeteer, en julle jongelinge sal gesigte sien, en julle ou mense sal drome droom.

Open 12:17 En die draak was vertoornd op die vrou, en hy het weggegaan om oorlog te voer teen haar ander nakomelinge wat die gebooie van God bewaar en die getuienis van Jesus Christus hou.

Open 19:10 ...Want die getuienis van Jesus is die gees van die profesie.
        Die vraag vir my is of jy een van hulle is...

Jy hardloop rond van leer tot leer en vat alleen wat jou pas.

Nie wat my pas nie, anders was ek nou nog in die Futerisme-misleiding vas gevang. Want met Futerisme-leer was die antichris nie my probleem nie, maar ander mense s'n. Ek sou in veiligheid voor my TV kon sit met biltong en popcorn en kyk hoe alles op TV afspeel.

Ek hardloop rond van leer tot leer ten koste van wat MY pas. Ek is – alle dank en eer aan God – nie ‘n hard gebakte kruik wat glo ek ken die Bybel nie. God kan nie met so ‘n persoon meer werk nie en gee hulle naderhand oor aan hul misleidings en oortuigings.

Ek is deur Jesus Christus (en ewig dankbaar) steeds klei in Sy hande waarmee Hy kan werk en vorm, vir wie Hy die Skrif geleidelik op Sy tyd kan openbaar en my bly leer.

My strewe is dat God my Sy waarheid sal leer en my nederig genoeg sal hou sodat, wanneer Hy elke keer vir my nuwe waarheid leer (hetsy met nuwe insig deur mede-gelowiges wat Skriftuurlik is of uit die Skrif self uit) waar ek fouteer in my verstaan, ek dit sal aanvaar ten koste van my eie ek troetel dogma’s eerder as om soos ‘n donkie vas te steek en te bly klou aan foutiewe leerstellings omdat ek onder 'n wanindruk verkeer dat ek die Skrif 100% ken.

Jy komplimenteer my dus deur my te beskryf as “hardloop rond van leer tot leer”. Baie Dankie.

Die profetiese gebeurtenis het reeds in vervulling gegaan, wat indikeer dat dit die wil van God was, dat hierdie dinge moes kom, en dat ons as kinders van God sy wil moet verstaan.”

Eerstens: Ek kan vir jou sÍ dat ek 911 geprofeteer het en dit het gebeur. Dis maklik om te sÍ dat ek dit gedoen het. Hoe gaan jy, Mike, die teendeel bewys?

Tweedens: Ek kan jou wel sÍ dat ek die Zim storie en Suid Afrika se ANC regering ook voorspel het, want al die tekens was daar vir almal om te sien. Dit maak my nie ‘n profeet nie. Inteendeel, dit het my net iemand gemaak wat weet hoe om te onderskei soos in die volgende:
        Mat 16:2-3 Maar Hy antwoord en sÍ vir hulle: In die aand sÍ julle: Mooi weer, want die lug is rooi. 3 En in die mŰre: Stormweer vandag, want die lug is donkerrooi. Geveinsdes, julle weet wel om die voorkoms van die lug te onderskei, ...
        Die Here praat met sy kinders en nie met die wereld nie.

Werklik net met hulle?
        Jon 1:1 En die woord van die HERE het gekom tot Jona, die seun van AmŪttai, en gesÍ: 2 Maak jou klaar, gaan heen na die groot stad Ninevť en preek daarteen, want hulle boosheid het opgestyg voor my aangesig.

Open 10:11 En hy het vir my gesÍ: Jy moet weer profeteer oor baie volke en nasies en tale en konings.
        Profeteer vir ons in lyn met die Skrif op maniere wat na Jesus toe lei en oor dinge wat nog moet gebeur sodat ons jou daaraan kan toets. Ons almal kan gebeurtenisse uit die verlede vat, sÍ ons het dit geprofeteer en dit het waar geword.

Nou wil ek jou graag vra; waarom verstoot jy nie die uitspraak van die profeet Agabus nie? Hy het geprofeteer van die hongersnood wat sou kom, en dit was so.

Want hy is reeds destyds getoets en daarom is hy in die Bybel.

Ek kan ook negatief skryf en se dat Jesus het alreeds vir ons vooruit gewaarsku oor hongersnood en reken dat die profesie, uit sy eie was. Tog het dit gebeur en die hongersnood was daar. Hy het geprofeteer dat Paulus gebind na Rome gelei sou word. Nou vra ek jou weer, wat het die profesie met die evangelie te doen, want Jesus het alreeds vooraf gese dat hulle ons sal verdruk, gesel en doodmaak ter wille van die evangelie.

Presies. Hy het deur Sy profesie Jesus s’n bevestig. In lyn met die Skrif dus. Paulus was ‘n Bybelse figuur en sy profesie was in lyn wat met Paulus gebeur het.
        Zim, Suidwes en Suid Afrika is nie in die Bybel nie.

Jy redeneer buite die skrif en maak jou eie uitsprake van dinge wat jy nie verstaan nie. Ek het genoegsame bewys van die wat glo wat ek gese het en weet dat dit vervul is. Ek het nie nodig om my aan jou te bewys wat ek se nie, want jy verstaan dit nie.

Tieners vertel my ook heeldag ek verstaan dinge nie. Maar dan, wat weet tieners nou eintlik. Die “jy verstaan dit nie”-argument is spieŽls en rook.

Wat ek verstaan is dat die Skrif ons kriteria gee van hoe om profete te toets en ongelukkig voldoen jy nie sover aan daardie kriteria nie. Punt.

Grootmanskap wat die mens verhef bo ander terwyl hulle neersien op die eenvoudige en die wet gebruik om hulself te regverdig.

Glo jy dit maar. Die punt bly; As jy nie aan die Skrif se kreteria voldoen as profeet nie, dan doen jy nie. Dit is wat dit is. Maak nie saak waarvan jy my probeer beskuldig nie.

Comment

Nee Mike, ek toets jou aan Skriftuurlike beginsels. En as jy nie voldoen nie, wel, dan voldoen jy nie daaraan nie. Niks persoonliks nie, die Skrif sÍ ek mag jou toets.
          Ja, jy is reg, jy mag my toets, maar ek weet nog stwwds nie wat jy as profesie beskou nie, en watter uitleg moet nou saamloop met die skrif en watter skrif. Wat jy vir my ook probeer vertel, is dat God nie vandag meer praat nie, omdat Afrika, Zim, ens nie in die skrif is nie. M.a.w. ek moet eers kyk watter lande is in die skrif, volgens jou.

Jy is reg; Ek is nie God nie en besluit nie wie sal profeteer of wie nie. Maar steeds mag ek sogenaamde “profete” toets om te sien of hulle deur God aangestel is al dan nie.
          Laat weet my watter toets doen jy, ek sal graag wil hoor wat jy aansien as n toets, want sover ek weet kan die toets alleenlik geregverdig word as die profesie wat uitgespreek is, nie in vervulling gegaan het nie.

Jy is verkeerd. Ek weet daar is profete in hierdie eindtye waarin ons leef. Die Skrif leer my dit:
          Wie is die profete Ben, en waar word hulle bevind. Sal graag by jou wil hoor.

Die vraag vir my is of jy een van hulle is...
          Jy het mos klaar jou besluit gemaak.

Nie wat my pas nie, anders was ek nou nog in die Futerisme-misleiding vas gevang. Want met Futerisme-leer was die antichris nie my probleem nie, maar ander mense s'n. Ek sou in veiligheid voor my TV kon sit met biltong en popcorn en kyk hoe alles op TV afspeel.
          So bly ek het nie n TV nie, en het nie nodig om om na die wereld te kyk of te hoor wat alles vir hulle geindoktroneer word nie.

Ek hardloop rond van leer tot leer ten koste van wat MY pas. Ek is – alle dank en eer aan God – nie ‘n hard gebakte kruik wat glo ek ken die Bybel nie. God kan nie met so ‘n persoon meer werk nie en gee hulle naderhand oor aan hul misleidings en oortuigings.

Ek glo nie dat n soekende siel rond moet gaan op soekende na die waarheid nie. God sal hom lei na die waarheid. Ek het nie van leer na leer geloop om waarheid te vind nie, maar daar was n honger na die geregtigheid in my siel wat deur die verkondiging van die evangelie versadig was. Ek het my bekeer tot God, nie godsdienstig verander nie. Bekering maak n totale omkeer in die mens se lewe, dit gryp nie net godsdiens aan tot versadiging van die vlees nie.

Ek is deur Jesus Christus (en ewig dankbaar) steeds klei in Sy hande waarmee Hy kan werk en vorm, vir wie Hy die Skrif geleidelik op Sy tyd kan openbaar en my bly leer.
          Verseker leer ons, dag vir dag sonder ophou, totdat ons die volle gestalte van Christus bereik.

My strewe is dat God my Sy waarheid sal leer en my nederig genoeg sal hou sodat, wanneer Hy elke keer vir my nuwe waarheid leer (hetsy met nuwe insig deur mede-gelowiges wat Skriftuurlik is of uit die Skrif self uit) waar ek fouteer in my verstaan, ek dit sal aanvaar ten koste van my eie ek troetel dogma’s eerder as om soos ‘n donkie vas te steek en te bly klou aan foutiewe leerstellings omdat ek onder 'n wanindruk verkeer dat ek die Skrif 100% ken.
          Nuwe waarheid? Waar kry ons dit Ben, die Heilige Gees is ons wysheid en insig van bo. Die nuwe verbond is die verbond van genade, nie nuwe waarheid nie. Of jy het alreeds die waarheid of nie. Jesus is die waarheid, daarom kan daar nie nuwe waarheid wees nie. Alles wat in die woord opgeskryf is, is die waarheid en ons moet dit studeer sodat ons nougeset daar volgens kan wandel. Waarheid is nie n juk wat die gelowiges onder dwang laat verkeer verkeer nie. Die juk van Jesus is lig en nie swaar om te dra nie. Die kruis wat ek opneem is om die oumens te kruisig wat my gedurig van God afvallig wil maak.

Jy komplimenteer my dus deur my te beskryf as “hardloop rond van leer tot leer”. Baie Dankie.
          Jammer as jy geaffronteer voel daaroor, maar ons moet standvastigheid verkry in die geloof sonder om te twyfel. Ons kan nie rongeslinger word van leer tot leer nie.

Eerstens: Ek kan vir jou sÍ dat ek 911 geprofeteer het en dit het gebeur. Dis maklik om te sÍ dat ek dit gedoen het. Hoe gaan jy, Mike, die teendeel bewys?

Profeteer vir ons in lyn met die Skrif op maniere wat na Jesus toe lei en oor dinge wat nog moet gebeur sodat ons jou daaraan kan toets. Ons almal kan gebeurtenisse uit die verlede vat, sÍ ons het dit geprofeteer en dit het waar geword.
          Die toekoms is alreeds geprofeteer deur die profete van God en ons mag nie byvoeg wat alreeds daar neergele is nie. Vandag se profesiee is nie n herhaling van die geprofeteerde profesiee nie. God verduidelik die toestande wat in die wereld voorkom soos die profesiee na die eindtyd beweeg. Die Here verduidelik en waarsku ons wanneer iets kom sodat ons nie mismoedig raak oor die dinge wat kom nie. Ons is nie plaasvervangers van die profesiee nie, en soos God werk maak Hy dit ook aan ons bekend wat Hy toelaat en wat ons te wagte moet wees, sodat ons nie oningelig moet wees betrekkende Sy wil nie. Inteendeel, bemoedig Hy ons in die tye van verdrukking wat oor Sy kinders kom.

Wat ek verstaan is dat die Skrif ons kriteria gee van hoe om profete te toets en ongelukkig voldoen jy nie sover aan daardie kriteria nie. Punt.
          Ek dink nie regtig jy weet hoe om profete te toets nie. Los maar, God sal self toets.

Glo jy dit maar. Die punt bly; As jy nie aan die Skrif se kreteria voldoen as profeet nie, dan doen jy nie. Dit is wat dit is. Maak nie saak waarvan jy my probeer beskuldig nie.
          Aan watter kreteria moet die profeet voldoen en watter skrif is volgens jou n regverdige uitspraak, Ben?

To God be the Glory

Comment

Aan watter kreteria moet die profeet voldoen en watter skrif is volgens jou n regverdige uitspraak, Ben?

Hi Mike, Ek antwoord dit met 'n vraag:
            Luk 11:23 Hy wat nie met My is nie, is teen My; en hy wat nie saam met My versamel nie, verstrooi.
            Daar is dus slegs 2 groeperings op hierdie aarde:
            • Die wat buite Jesus Christus is, en teensy hulle na Hom toe kom, is hulle verlore
            • Die wat in Jesus Christus is, en Hy noem hulle Sy volk.
            1Pe 2:9-10 Maar julle is ‘n uitverkore geslag, ‘n koninklike priesterdom, ‘n heilige volk, ‘n volk as eiendom verkry, om te verkondig die deugde van Hom wat julle uit die duisternis geroep het tot sy wonderbare lig, 10 julle wat vroeŽr geen volk was nie, maar nou die volk van God is; aan wie toe geen barmhartigheid bewys is nie, maar nou bewys is.
            Jesus is die olyfboom. En of jy nou Jood, heidin, peink, wit, swart of blou is; om deel van Jesus se volk te word moet mens ingeŽnt word op hierdie stam. Besnydenis van die hart dus.
            Jesus is nie ‘n aannemer van die persoon nie (Rom 2:11). Daar bestaan nie meer ‘n boerevolk of so iets by Hom nie. Ook nie meer ‘n Griek of Jood nie.

Rom 10:11-13 Want die Skrif sÍ: Elkeen wat in Hom glo, sal nie beskaam word nie. 12 Want daar is geen onderskeid tussen Jood en Griek nie; dieselfde Here tog is Here van almal en is ryk oor almal wat Hom aanroep. 13 Want: Elkeen wat die Naam van die Here aanroep, sal gered word.

Ons burgerskap behoort ook nie meer in ‘n landjie te wil wees nie;
            Php 3:20 Want ons burgerskap is in die hemele, van waar ons ook as Verlosser verwag die Here Jesus Christus,
            Met dit alles in gedagte; wanneer God dus ‘n proveet na sy volk toe stuur, gaan Hy hom na ‘n boerevolkie toe stuur iewers aan die eindpunt van Afrika en hulle alleen waarsku om te bekeer? Of gaan hy hierdie profeet na Sy volk van 1Pe 2:9-10 toe stuur?

Comment

Hi Mike, Ek antwoord dit met 'n vraag:

Daar is dus slegs 2 groeperings op hierdie aarde:
              • Die wat buite Jesus Christus is, en teensy hulle na Hom toe kom, is hulle verlore
              • Die wat in Jesus Christus is, en Hy noem hulle Sy volk.

Jesus is die olyfboom. En of jy nou Jood, heidin, peink, wit, swart of blou is; om deel van Jesus se volk te word moet mens ingeŽnt word op hierdie stam. Besnydenis van die hart dus.
              Jesus is nie ‘n aannemer van die persoon nie (Rom 2:11). Daar bestaan nie meer ‘n boerevolk of so iets by Hom nie. Ook nie meer ‘n Griek of Jood nie.

Ons burgerskap behoort ook nie meer in ‘n landjie te wil wees nie;

Met dit alles in gedagte; wanneer God dus ‘n proveet na sy volk toe stuur, gaan Hy hom na ‘n boerevolkie toe stuur iewers aan die eindpunt van Afrika en hulle alleen waarsku om te bekeer? Of gaan hy hierdie profeet na Sy volk van 1Pe 2:9-10 toe stuur?

Ben, die profesiee gaan nie oor bekering en of dit vir sondaars tot betrekking het nie. Alle kerke is veronderstel om sy eie profeet te he, indien moonlik. Die werk van die profeet is nie meer soos in die dae van ouds nie, toe God profete na die goddelose gestuur het nie. Vandag doen die evangelis sy werk as prediker wat die sondaars tot bekering roep. Jy ken mos die gawes wat God aan die kerk gegee het sodat die kerk ten volle toegerus kan wees. Vandag is die profeet geroep vir die kerk en nie vir die wereld nie. Ja, ek stem saam, ons almal dra die getuienis van Christus en deel dit met ons medemens wat moet bekeer, maar daar is nie meer profete wat vir sondaars profeteer om te bekeer nie. Profesie kom voor binne die kring van die kerk en nie vir hulle wat buite is nie. Ons moet die evangelie verkondig soos Jesus dit gedoen het. Hy het nie rondgeloop en vir almal geprofeteer dat hulle moes bekeer nie. Hy het n blye boodskap gebring. Ons is nie meer onder die wet nie. Buitendien as n profeet vir iemand moet profeteer en die persoon slaan daarop nie ag nie, is dit nutteloos. God stuur nie n profeet na iemand wat ongehoorsaam is en nie luister na Sy stem nie.
              To God be the Glory

Comment

Profesie kom voor binne die kring van die kerk en nie vir hulle wat buite is nie.

...solank dit natuurlik nie van Ellen White af kom nie....

Ons moet die evangelie verkondig soos Jesus dit gedoen het. Hy het nie rondgeloop en vir almal geprofeteer dat hulle moes bekeer nie. Hy het n blye boodskap gebring.

Tog lees ek dat Jesus uit die staanspoor die volgende gesÍ het, en ek kwoteer Sy eie woorde in Matt 4:17, Mar 1:15, Luk 3:3,5:

Mat 4:17 Van toe af het Jesus begin om te preek en te sÍ: Bekeer julle, want die koninkryk van die hemele het naby gekom.
                Mar 1:15 en gesÍ: Die tyd is vervul en die koninkryk van God het naby gekom; bekeer julle en glo die evangelie.
                Luk 1:16 En hy sal baie van die kinders van Israel bekeer tot die Here hulle God.
                Luk 13:3 Nee, sÍ Ek vir julle; maar as julle jul nie bekeer nie, sal julle almal net so omkom.
                Luk 13:5 Nee, sÍ Ek vir julle; maar as julle jul nie bekeer nie, sal julle almal net so omkom.
                Luk 15:7 Ek sÍ vir julle dat daar net so blydskap sal wees in die hemel oor een sondaar wat hom bekeer, meer as oor nege en negentig regverdiges wat die bekering nie nodig het nie.
                Die Skrif self weerspreek alweer een van jou aansprake, Mike.

God stuur nie n profeet na iemand wat ongehoorsaam is en nie luister na Sy stem nie.

Is hierdie stelling van jou waar?

Heb 13:8 Jesus Christus is gister en vandag dieselfde en tot in ewigheid.

Mat 23:37 Jerusalem, Jerusalem, jy wat die profete doodmaak en stenig diť wat na jou gestuur is, hoe dikwels wou Ek jou kinders bymekaarmaak net soos ‘n hen haar kuikens onder die vlerke bymekaarmaak, en julle wou nie!
                Aangesien Jesus Christus, wat gister en vandag dieselfde en tot in ewigheid is, Het SELF profete gestuur na “...iemand wat ongehoorsaam is en nie luister na Sy stem nie.” en Hy sal aanhou daarmee, want Hy is dieselfde.

So is hierdie stelling van jou dus ook on-Skriftuurlik...

Jy sukkel dus geweldig om my te oortuig ongelukkig...

Comment

...solank dit natuurlik nie van Ellen White af kom nie....

Tog lees ek dat Jesus uit die staanspoor die volgende gesÍ het, en ek kwoteer Sy eie woorde in Matt 4:17, Mar 1:15, Luk 3:3,5:

Die Skrif self weerspreek alweer een van jou aansprake, Mike.

Is hierdie stelling van jou waar?

Aangesien Jesus Christus, wat gister en vandag dieselfde en tot in ewigheid is, Het SELF profete gestuur na “...iemand wat ongehoorsaam is en nie luister na Sy stem nie.” en Hy sal aanhou daarmee, want Hy is dieselfde.

So is hierdie stelling van jou dus ook on-Skriftuurlik...

Jy sukkel dus geweldig om my te oortuig ongelukkig...
                  Ek sukkel nie om jou te oortuig nie, ek verdedig maar net die leer van Christus. Ek verstaan nie hoekom jy se dat Jesus geprofeteer het nie, want Hy het gepreek. Almal preek bekerings boodskappe tot die sondaars. Wanneer die profete profeteer se hulle gewoonlik; "so spreek die Here". Al gelees in die Bybel? Ek glo so. Nou ja, kom ons beweeg nou voort na meer volwasse gesprekke en beweeg bietjie weg van die melk. Ellen White is nie deur God geroep nie.
                  To God be the Glory

Comment

Ek sukkel nie om jou te oortuig nie, ek verdedig maar net die leer van Christus.

Met stellings wat teenstrydig is met die Skrif?

Ek verstaan nie hoekom jy se dat Jesus geprofeteer het nie, want Hy het gepreek.

Dan verstaan jy nie jou eie redenasies nie, Mike. Want JY het beweer, en ek kwoteer jou eie woorde weer:

Ons moet die evangelie verkondig soos Jesus dit gedoen het. Hy het nie rondgeloop en vir almal geprofeteer dat hulle moes bekeer nie. Hy het n blye boodskap gebring.

Vergelyk Luk 13:3 met Jona:
                    Luk 13:3 Nee, sÍ Ek vir julle; maar as julle jul nie bekeer nie, sal julle almal net so omkom.

Jona 3:4,10 En Jona het begin met een dagreis ver die stad in te gaan en het gepreek en gesÍ: Nog veertig dae, dan word Ninevť verwoes. 10 En God het hulle werke gesien dat hulle hul bekeer het van hulle verkeerde weg; ...
                    • Jesus sÍ: Bekeer of kom om
                    • God sÍ deur Jona vir die Nineviete: Bekeer of kom om.
                    Selfde ding, Mike.

Jou stelling van : “Hy het nie rondgeloop en vir almal geprofeteer dat hulle moes bekeer nie. Hy het n blye boodskap gebring.” Is foutief.
                    Die evangelie gaan oor bekering. Profesie ook:

Joh 14:29 En nou het Ek dit aan julle gesÍ voordat dit gebeur, sodat julle kan glo wanneer dit gebeur.
                    Dit is hoe ek tot geloof gekom het immers na my ateistiese, evolusionere fase. Deur profesie. Dit het onteenseglik vir my bewys daar is ‘n Lewende God en Jesus Christus.
                    En ja, deur die genade van Jesus Christus het Hy my nederig gehou sodat ek hierdie dinge kon leer, dit aanvaar en my hart aan Jesus Christus kon gee. En sederdien, wat jy sien as rondval van doktrine tot doktrine, het ek deur die genade van Jesus Christus klei kon bly in Sy hande. Anders was ek nou nog of vasgevang in die evolusie geloof, of het vas geval in die Futerisme-dwaalleer.

Almal preek bekerings boodskappe tot die sondaars.

En daar erken jy nou weer die feit. Of mens profeet of evangelis is, almal preek dit. Maar netnou het jy Jesus daarby uitgesluit. Ai.

Wanneer die profete profeteer se hulle gewoonlik; "so spreek die Here". Al gelees in die Bybel? Ek glo so

Ek sien nie dat jy dit gesÍ het in plasing #26 nie. Tog noem jy jouself ‘n profeet (plasing #20 en 22). Ek lees snaaks genoeg ook nie baie in die Nuwe Testament waar profete soos Johannes en Paulus hul profesiŽ gee oor die antichris en eindtyd dat hulle die “So sÍ die Here” – lyn gebruik nie. Jy oortuig ongelukkig nie, Mike. Jou pogings tot regverdiging is ongelukkig...onsamehangend ten beste.

Ellen White is nie deur God geroep nie.

SovÍr is dit slegs jou opinie. Ek is vir seker nog nie oortuig nie.

Die gevolgtrekking wat ek wel na toe kan kom is dat jy, volgens Bybelse kriteria en jou teen-Skriftuurlike stellings wat nie in harmonie met die Skrif is nie, ongelukkig nie as profeet kwalifiseer nie.

Ek noem dit ongelukkig, want dit sou goed wees as jy was. Ons het ware profete nodig.

Comment

Ek noem dit ongelukkig, want dit sou goed wees as jy was. Ons het ware profete nodig.
                      Ek neem aan as ek soos jy geglo het sou ek dan n profeet wees. Of as ek geglo het in die skrywe van Ellen White was ek as profeet aanvaar. Ek dink nie ek wil daardie profeet wees wat ander se leer aanhang nie.
                      To God be the Glory

Comment

Ek dink nie ek wil daardie profeet wees wat ander se leer aanhang nie.
                        Tog is jy 'n "profeet" wat die Jesuiete se leer van Futerisme aanhang....

Comment

Working...
                        X