Announcement

Collapse
No announcement yet.

Historisisme, Preterisme en Futurisme - Bespreking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by angelmike View Post

Ek geniet dit om met iemand te praat van aangesig tot aangesig, maar nou moet ons maar praat op die forum. Ek is skuldig het nie alles of iets gelees met betrekkende die doop nie. Ek het aangeneem julle verwerp die doop van Christus, of is ek verkeerd?
    Hier is verskeie standpunte rondom die doop op die forum. Jy kan gerus van die drade lees en dan miskien 'n draad oopmaak indien jy van dit wil bespreek. Ek wil nie in die draad oor die doop praat en die draad so kaap nie.

Comment

Originally posted by Kalahari View Post

Hier is verskeie standpunte rondom die doop op die forum. Jy kan gerus van die drade lees en dan miskien 'n draad oopmaak indien jy van dit wil bespreek. Ek wil nie in die draad oor die doop praat en die draad so kaap nie.
      Huidiglik, wil ek nie oor die doop praat nie. My vraag behels nie die doop nie, maar waarom hulle die leer van die Pousdom oorgeneem het, as die Pousdom die vyand is?

Comment

Hi Angelmike

Ek vind nie regtig veel verandering wat plaasgevind het by die hervormers nie. Hulle se dat hulle in Christus glo, maar doen nie wat Hy se nie.
        Ek stem nie saam met jou op hierdie algemene stelling nie, maar wel op Christene vandag in die algemeen. Jesus ook wanneer Hy sÍ;
        Luk 6:46 En wat noem julle My: Here, Here! en doen nie wat Ek sÍ nie?
        Ongelukkig het Satan onder andere in vandag se tyd die “Mindset” onder ‘m menigte gelowiges geplant dat as jy doen wat Jesus sÍ, dit wettisme is...
        Maar dit is ‘n gesprek vir ‘n ander draad.

Waarom het julle die dwaalleer van die Katolieke behou om babas te besprinkel?
        Dit is ongelukkig waar, net soos die dwaalleer van futurisme, kom die dwaalleer van besprinkeling-doop ook van die Katolieke af. So ook Sondag-onderhouding in plaas van die sewende-dag-Sabbat gedenking, Kersfees viering, paasfees viering ensomeer.
        Hos 4:6 My volk gaan te gronde weens gebrek aan kennis; omdat jy die kennis verwerp het, sal Ek jou verwerp, sodat jy vir My die priesteramp nie sal bedien nie; omdat jy die wet van jou God vergeet het, sal Ek ook jou kinders vergeet.
        Maar om te wil beweer dat alle Protestante dit behou het, is ‘n onregverdige veralgemening. Daar is baie Protestante denominasies wat dit verwerp het.
        Dit is egter ook baie onregverdig om vandag se vervalle Protestantisme te vergelyk met die siening van die hervormers en vroeŽ Protestante. Die Katolieke teen-reformasie het gesorg dat baie van die Katolieke dwalleer weer terug is in vandag se kerke. Juis omdat hierdie dwaalleer terug is vandag en die verskille sodoende verwyder is, is dit so maklik vir hulle om terug te gaan na die antichris-bestel toe.
        Watter hervorming het plaasgevind terwyl die doop, n opdrag van Christus van die hand gewys word?
        Ongelukkig was die hervorming nie volkome nie, en selfs Jesus het dit bevestig toe Hy oor die gemeente van daardie era, Sardis, gepraat het;
        Open 3:2 Wees wakker en versterk die wat oorbly, wat op die punt staan om te sterwe, want Ek het jou werke nie volkome voor God gevind nie.
        Ek het eenmaal ‘n volledige plasing hier op die forum gemaak, toe ek al die gemeentes in detail behandel het. Ek plaas die een plasing weer vir jou hierso:

Sardis (Ongeveer 1517 nC – 1798 nC):

Sardis

Open 3:1 En skryf aan die engel van die gemeente in Sardis:...
        Sardis beteken: Prins van blydskap/ Die wat oorbly/ en sommige glo dit beteken ook “Hernuwing”.

Die Kerk van die Middel Eeue het bekend gestaan as die donker middeleeue, en duidelik moet daar hernuwing kom, want Jesus sÍ self dat Sy evangelie nooit uitgewis sal word nie (Matt 24:14, Dan 2:44)

Europe had been ruled by the iron hand of Rome for almost a thousand years. Only a few Bibles existed then and Christianity was largely permeated with superstition. Faith in Jesus Christ, heartfelt appreciation for His love and a simple trust in His death on the cross was almost unknown. The New Testament truth about full forgiveness, grace and the free gift of eternal life to believers in the Son of God (Romans 6:23), had been buried under a mass of tradition. Then Martin Luther arose like a lion in Germany. After a period of tremendous personal struggle, Martin Luther began teaching justification by faith in Jesus Christ (being declared “just” by God), rather than through reliance on any human works (Romans 1:16; 3:26, 28; 5:1). – hier.
        Bogenoemde dus gee ons ‘n mooi inleiding in hierdie Kerk-era in.
        Maar kom ons kyk gou eers na Sardis in die “wat is”-era.

Sardis was voorgehou as oninneembaar; tog is dit twee keer ingeneem: Deur beide Kores en Antiochus.
        Ons vind hier die tempel van Artemis wat gebou was op die reunes van die tempel van Cybele.

Kom ons gaan kyk nou in die “wat sal wees”:
        Open 3:1 ...DŪt sÍ Hy wat die sewe Geeste van God en die sewe sterre het: Ek ken jou werke, dat jy die naam het dat jy leef en jy is dood.
        Hier was hernuwing, iets is ontdek, en dit het gelyk asof hulle leef, maar iets kom kort wat dit nie volledig lewendig maak nie. Hier is dus dood in dit.
        Open 3:2 Wees wakker en versterk die wat oorbly, wat op die punt staan om te sterwe, want Ek het jou werke nie volkome voor God gevind nie.
        Hier was lewe aan die kom, daar is dinge wat herstel moes word wat dood was, maar hulle was op die punt van sterwe. Doktrines, leerstellings. En Jesus het nog nie hul werke volkome voor God gevind nie. Duidelik het die Hervorming wat nuwe lewe in die Kerk ingebring het, dit nie volkome voltooi nie. Iets was onvoltooid gelaat nog. En as ons na die “Counsel of Trent” gaan kyk in die geskiedenis, kan ons sien wat dit was.

The Catholic Church in 1545 convened one of its most famous councils in history, which took place north of Rome in a city called Trent. The Council of Trent actually continued for three sessions and ended in 1563. One of the main purposes of this Council was for Catholics to plan a counterattack against the Protestants and Martin Luther. Hence the Council of Trent became a centre for Rome’s Counter Reformation. - hier.
        By die Raad van Trent het die Hervormers en Roomse bestel mekaar aangevat. En een van die hoof-kwessies was “Sola Scriptura”.

Die Hervormers het gestaan by die Bybel en die Bybel alleen. Die Roomse bestel het gestaan by die Bybel EN TRADISIE. En Tradisie is die konteks waarin die Bybel ge-evalueer moet word. Soos hulle bewys het uit hul vrugte in die voorafgaande eeue. En vanuit hierdie twee pole met hierdie spesifieke kwessie het die debat plaasgevind.

En die Hervormers was besig om die debat te wen.

There was a strong party even of the Catholics within the council who were in favor of abandoning tradition and adopting the Scriptures only, as the standard of authority. This view was so decidedly held in the debates in the council that the pope's legates actually wrote to him that there was "a strong tendency to set aside tradition altogether and to make Scripture the sole standard of appeal." – Lees meer hierso.
        En net toe dit lyk of die Hervormers hierdie debat gaan wen, staan die Aardsbiskop van Reggio op en maak ‘n toespraak en ek stel voor u lees dit aandagtig. Hierdie is geskiedkundige feit:
        "The Protestants claim to stand upon the written word only. They profess to hold the Scripture alone as the standard of faith. They justify their revolt by the plea that the Church has apostatized from the written word and follows tradition.
        Now the Protestants' claim, that they stand upon the written word only, is not true. Their profession of holding the Scripture alone as the standard of faith, is false.

PROOF: The written word explicitly enjoins the observance of the seventh day as the Sabbath. They do not observe the seventh day, but reject it. If they do truly hold the Scripture alone as their standard, they would be observing the seventh day as is enjoined in the Scripture throughout. Yet they not only reject the observance of the Sabbath enjoined in the written word, but they have adopted and do practice the observance of Sunday, for which they have only the tradition of the Church. Consequently the claim of 'Scripture alone as the standard,' fails; and the doctrine of 'Scripture and tradition' as essential, is fully established, the Protestants themselves being judges." - Lees meer hierso.
        Meer detail kan ooh hier gelees word oor die Aardsbiskop van Reggio se toespraak. Feit is, die Reformasie het verloor met die Sabbat-kwessie in hierdie verband. En soos die volgende die nagevolge mooi opsom:
        There was no getting around this, for the Protestants' own statement of faith -- the Augsburg Confession, 1530 -- had clearly admitted that "the observation of the Lord's day" had been appointed by "the Church" only.The argument was hailed in the council as of Inspiration only; the party for "Scripture alone," surrendered; and the council at once unanimously condemned Protestantism and the whole Reformation as only an unwarranted revolt from the communion and authority of the Catholic Church; and proceeded, April 8, 1546, "to the promulgation of two decrees, the first of which enacts, under anathema, that Scripture and tradition are to be received and venerated equally, and that the deutero-canonical [the apocryphal] books are part of the canon of Scripture. ...

Inconsistency brings defeat
        Thus it was the inconsistency of the Protestant practice with the Protestant profession that gave to the Catholic Church her long-sought and anxiously desired ground upon which to condemn Protestantism and the whole Reformation movement as only a selfishly ambitious rebellion against church authority. And in this vital controversy the key, the chiefest, and culminative expression, of the Protestant inconsistency was in the rejection of the Sabbath of the Lord, the seventh day, enjoined in the Scriptures, and the adoption and observance of the Sunday as enjoined by the Catholic Church. - Lees meer hierso.
        Die Reformasie het die gulde geleentheid gehad om die Hervorming te voltooi en te wen, maar hulle het verloor. Want Rome kon bewys dat die Hervormers se tradisie die Bybel vervang het en dus belangriker as die Bybel vir hulle was; teenstrydig met hul aanspraak van “Sola Scriptura”… Hulle het nie gedoen wat hulle gepreek het nie. Dit was dus nie volkome voor God gevind nie.

Open 3:3 Onthou dan hoe jy dit ontvang en gehoor het, en bewaar dit en bekeer jou; as jy dan nie wakker word nie, sal Ek op jou afkom soos ‘n dief, en jy sal nie weet in watter uur Ek op jou afkom nie.
        As mens eers op een plek kompromiseer, is die volgende kompromie soveel makliker. Rome is gevolg met die Sondag, nou volg hul Rome met Futerisme-leer, klein doop, en noem maar op...
        Ongelukkig, as mens lig afkeur, gaan mens later nie meer die tye kan onderskei waarin mens leef nie...

Open 3:4 Maar jy het enkele persone ook in Sardis wat hulle klere nie besoedel het nie, en hulle sal saam met My in wit klere wandel, omdat hulle dit waardig is.
        Alles was dus nie verkeerd met die Hervorming nie. Die Hervorming was ongelooflik, dit het ongelukkig net nie die werk klaar gemaak om alles te onthou van “...hoe jy dit ontvang en gehoor het, en bewaar dit.” nie. Tog glo ek sal ons die Luthers en Melangtons ensomeer in wit klere vind waar hulle saam met Jesus sal wandel na Sy Wederkoms. Let wel, die vers sÍ nie hulle wandel alreeds saam met Hom nie. Hulle slaap nog in Christus.

Open 3:5-6 Wie oorwin, sal beklee word met wit klere, en Ek sal sy naam nooit uitwis uit die boek van die lewe nie, en Ek sal sy naam bely voor my Vader en voor sy engele. 6 Wie ‘n oor het, laat hom hoor wat die Gees aan die gemeentes sÍ.
        Die gedeelte uitgelig in “bold” is baie belangrik. Dit sÍ nie Jesus sal sy naam in die boek van die lewe inskryf nie! Nee. Dit sÍ Jesus sal dit nie uitwis nie. Jesus wil hÍ dat elke liewe mens gered word, daarom is almal se name aanvanklik daarin geskrywe. Maar of ons oorwin al dan nie, bepaal of dit daar in bly...

Huidiglik, wil ek nie oor die doop praat nie. My vraag behels nie die doop nie, maar waarom hulle die leer van die Pousdom oorgeneem het, as die Pousdom die vyand is?
        Ek hoop dit beantwoord jou vraag. Hulle het ongelukkig van die doktrines steeds behou en oor tyd van die wat aanvanklik verwerp is, via die teen-reformasie her-opgeneem.

Snaaks, jy maak die Protestante af as onlegitiem OMDAT hulle die die dwaalleer van die Katolieke onderskryf vandag, en tog omarm jy die Futurisme-dwaalleer van dieselfde Katolieke...
        Kan mens die Protestante veroordeel oor hulle Katolieke dwaalleer aanhang en terwyl mens terselfde tyd ook Katolieke dwaalleer aanhang? Dis mos die storie van die splinter en die balk, is dit nie?

God het nie die Antichris aan iemand, openbaar nie. Ons weet nie wie hy is nie.
        In teenstelling met jou stelling lees ek:
        2Th 2:3 Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf
        En ons weet nou wat hom teŽ gehou het sodat hy vir eers nie geopenbaar kon word nie;
        2Th 2:6 En nou, julle weet wat hom teŽhou, sodat hy op sy tyd geopenbaar kan word.
        Want Paulus het hulle vertel wat hom tee gehou het;
        2Th 2:5 Onthou julle nie dat ek dit altyd vir julle gesÍ het toe ek nog by julle was nie?
        En die Kerkvaders van daardie tyd het bevestig wat Paulus hulle vertel het wat die antichris teŽ gehou het – Die Romeinse ryk. Die Romeinse Ryk moes eers tot ‘n val kom. En om teŽ gehou te word, beteken mens moet alreeds daar wees om teŽ gehou te kan word! Iets wat nog nie daar is nie, kan nie teŽ gehou word nie. Om geopenbaar te word moet jy alreeds daar wees. Korrupte staatswerkers in ons land pleeg eers korrupsie en word dan geopenbaar. Hulle is reeds daar vůůr die openbaring.
        2Th 2:7 Want die verborgenheid van die ongeregtigheid is al aan die werk, net totdat hy wat nou teŽhou, uit die weg geruim is;...
        Dit strook met DaniŽl 7 waar die klein horinkie DIREK uit die Romeinse Ryk kom, maar eers op die voorgrond tree NADAT Rome tot ‘n val gekom het en in kleiner koninkryke opgebreek het. Futurisme gaan ongelukkig lynreg hier teen.
        Dit strook egter nie met Futurisme leer nie, want hoe kan die antichris in die toekoms DIREK uit die Romeinse Ryk uit kom as die Romeinse Ryk al vir meer as 1500 jaar nie meer bestaan nie?
        En Vra jouself die volgende vrae af, en ek beroep my op jou logika;
        Open 18:4 En ek het ‘n ander stem uit die hemel hoor sÍ: Gaan uit haar uit, my volk, sodat julle nie gemeenskap met haar sondes mag hÍ en van haar plae ontvang nie.
        Hoekom sal Jesus vir ons vra om uit die antichris sisteem uit te kom, maar nie aan ons openbaar wie die antichris-sisteem is nie? Hoe gaan mense dan weet of hul in die sisteem is as hulle nie weet wie die sisteem is nie? Dit maak logies geen sin nie. Dit is wanorde!
        1Co 14:33 want God is nie ‘n God van wanorde nie, ...
        Die antichris is meer as ‘n duisend jaar terug reeds geopenbaar my vriend.
        Luk 12:54-56 En Hy het ook aan die skare gesÍ: Wanneer julle ‘n wolk in die weste sien opkom, sÍ julle dadelik: Daar kom reŽn! en dit gebeur ook. 55 En wanneer julle die suidewind sien waai, sÍ julle: Dit sal gloeiend warm wees! en dit gebeur. 56 Geveinsdes, die voorkoms van die aarde en die lug weet julle te beoordeel, maar hoe is dit dat julle hierdie tyd nie kan beoordeel nie?
        Dit is ongelukkig ook waar dat as mens nie wil sien nie, sal mens nie sien nie.

Verseker sal die Jesuiets nie weet wie die Antichris is nie, want hy is nie deel van hulle planne nie. Buitendien deel God nie sy verborgenheid met die goddelose nie, maar openbaar dit aan sy heiliges.
        Maar tog, as Futuris, glo jy God het wťl die “regte verstaan” van Sy profesiŽ oor die antichris (die Futerisme-leer) met die “goddelose” Jesuiete gedeel, want dit is hulle bewysde leerstelling.
        En volgens God is die martelare Sy heiliges!
        Open 17:6 En ek het die vrou gesien, dronk van die bloed van die heiliges en van die bloed van die getuies van Jesus, en ek het my uitermate verwonder toe ek haar sien.
        Die RKK (‘n vrou/Kerk) het via onder andere die Jesuiete, Inkwisisie en die leers van die konings onder haar beheer MILJOENE Protestante vermoor en op brandstapels laat sterf. Sy het dronk geraak van die bloed van dieheiliges. Dieselfde heiliges wat jy self erken God Sy verborgenheid aan openbaar, maar die verstaan van profesie het Hy volgens jou aan die goddelose moordenaars openbaar, nie aan die vermoorde heiliges nie...

Nee wat Mike, ek kan ongelukkig in liefde en deernis nie met jou saamstem nie. Jy probeer – myns insiens – jou brood aan albei kante botter...
        En vir seker weet die Jesuiete hulle is deel van die antichris-sisteem. Hulle het dan met die Futurisme-leer opgekom om juis die kollig van hulle self af weg te vat! Want as mense weet wie Babilon is, kan hulle daar uitgaan en mense was besig om by die duisende uit haar uit te gaan. Maar nou dat Futurisme-leer suksesvol is, weet niemand meer wie Babilon is nie, en nou gaan almal terug na Babilon toe.... Dis die volmaakte misleiding.

Die hervormers het n fout gemaak soos baie nog steeds die fout maak om iemand as die Antichris uit te wys.
        Volgens wie het hulle ‘n fout gemaak? Volgens die Jesuiete en hul Futurisme-leer? Hulle het vir seker nie Bybels ‘n fout gemaak nie. Geskiedenis het hulle siening ook reg bewys.

Dink jy nou vir een oomblik ek sal hulle doen en late opvolg om sogenaamde waarheid aan te neem wat boosheid behels.
        Ek het. Toe ek in Futurisme-leer geglo het. Ek was mislei. ‘n Mens weet nie dat mens droom tot ‘n mens wakker word nie. Dieselfde met misleiding. Ek het opreg geglo in Futurisme-leer totdat God my oŽ oopgemaak het deur Sy woord en profesie. Ek maak nou al vanaf 2009 ‘n in-diepte studie van Bybel profesie, my vriend. Die Protestante se identifisering van die antichris is gebasseer op AL die Bybel-profesiŽ en Almal is in harmonie. Futurisme-leer maak ongelukkig net staat op ‘n paar van die baie profesiŽ en die res wat teenstrydig is met die leerstelling word onder ‘n mat van ontkenning ingevee.

Ben, vergeet jy so vinnig wat in Daniel geskrywe staan?

Dan 12:4 En jy, DaniŽl, hou die woorde geheim en verseŽl die boek tot die tyd van die einde toe; baie sal dit deursoek, en die kennis sal vermeerder.

Die kennis sal vermeerder dui daarop dat ons nie al die antwoorde dadelik in besit het nie, maar dat ons sal verstaan nader aan die tyd wanneer hierdie dinge gebeur en voor ons afspeel sodat ons kan verstaan wat Jesus vooraf gese het.
        Die Reformasie was deel van die tyd van die einde, my vriend. Dit gelei na die einde van die middeleeuse vervolging...

Ek weet van baie ander uitlatings wat gemaak is rakende die eindtyd, soos byvoorbeeld; die nommer wat niemand 40 jaar terug verstaan het nie. Nou vandag word dit duidelik, en is dit ook onvermydelik dat daar n nommer sal verskyn, en in gebruik sal wees deur die Antichris.
        Die nommer is al lankal deur die pous in gebruik, my vriend. Gaan kyk gerus hierso:
        http://www.biblelight.net/666.htm

Ek weet jy wil nie die internet lees nie, maar maak gerus maar ‘n uitsondering vir bogenoemde. J

Vir die hervormers was die verdrukkers, die Antichris, alhoewel ek sou eerder se, dat hulle antichriste is.
        Tog sÍ God hulle (die hervormers en martelare) gaan in wit saam met Hom loop. In my wildste drome sou ek nooit kon raai dat jy ooit so ‘n stelling sou maak as dat die Hervormers die antichriste is nie! Dit is Jesuiet-taal wat jy daar kwyt raak, my vriend.
        Jes 5:20-21 Wee hulle wat sleg goed noem en goed sleg, wat die duisternis lig maak en die lig duisternis, wat bitter soet maak en soet bitter. 21 Wee hulle wat in eie oŽ wys en na eie oordeel verstandig is.
        Die Antichris is nie godsdienstig en kom nie uit n godsdienstige, agtergrond nie.
        Gaan hy ‘n “Rock-ster” of “Sport ster” wees dan, Mike? Of ‘n Filmster? Hoe gaan hy Christene mislei as hy nie kan maak asof hy een van hulle is nie? Die duiwel hoef nie sy eie kinders te mislei nie, hy het hulle klaar in die sakkie.
        Hoekom, as hy nie godsdienstig is nie, sal hy homself, soos die pouse, “verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is.”
        Dit alles drup Godsdiens, Mike.
        Wat word die antichris in 2 Thes 2:3 genoem, Mike?
        2Th 2:3 Laat niemand julle op enige manier mislei nie, want eers moet die afval kom en die mens van sonde geopenbaar word, die seun van die verderf
        2Th 2:3 Let no man deceive you by any means: for that day shall not come, except there come a falling away first, and that man of sin be revealed, the son of perdition;...
        Wie is nog dieselfde naam genoem in die Bybel? Judas is:
        Joh 17:12 Toe Ek saam met hulle in die wÍreld was, het Ek hulle in u Naam bewaar. Oor die wat U My gegee het, het Ek gewaak; en nie een van hulle het verlore gegaan nie, behalwe die seun van die verderf, sodat die Skrif vervul sou word.
        Joh 17:12 While I was with them in the world, I kept them in thy name: those that thou gavest me I have kept, and none of them is lost, but the son of perdition; that the scripture might be fulfilled.
        Judas was...een van hulle. Hy het voorgegee dat hy Christen is, maar Jesus met ‘n kus verraai. Die Pouslike sisteem doen presies dieselfde. Hulle gee voor hulle is Christen, maar het al hierdie dwaalleer.
        1Jn 2:18 Kinders, dit is die laaste uur; en soos julle gehoor het dat die Antichris kom, bestaan daar ook nou baie antichriste, waaruit ons weet dat dit die laaste uur is. 19 Hulle het van ons uitgegaan, maar hulle was nie van ons nie; want as hulle van ons was, sou hulle by ons gebly het; maar dit moes aan die lig kom dat hulle nie almal van ons is nie.
        Bogenoemde klink ook soos Judas-taktiek, dink jy nie so nie?

Die Pousdom, is deel van die antichris stelsel, maar nie die Antichris self nie. As jy die profesie bestudeer sal jy vind dat die Antichris n diktator, is wat oorlog maak en nie godsdienstig optree nie. Hy gee voor dat hy God is en wil soos die satan aanbid word. Geen Pous was nog ooit betrokke, met oorlog nie, behalwe met verleiding en misleiding, van die woord.
        Wie dink jy het die kruistogte begin? Dit was oorlog. Hulle het al die oorloŽ in die donker middeleeue gedryf. Hulle het die leŽrs van die konings onder hulle gebruik om oorlog mee te voer. Hulle het deur hil inkisisie en Jesuiete en “Knights Templar” miljoene mense vermoor, my vriend. Die Roomse Bestel is verantwoordelik vir die dood van miljoene Christene, my vriend. Letterlik miljoene. Het jy nog nooit geskiedenis handboeke gelees nie?
        Soos ek reeds gemeld het, God het nie sy verborgenheid, aan die goddelose vertrou nie. Ek weet nie waar kry jy die idee vandaan dat hulle iets weet van die Antichris nie.
        Tog glo jy God het Sy verborgenheid van die korrekte verstaan van Bybelprofesie re die antichris (Futurisme-leer) aan die goddelose Jesuiete toevertrou. En hulle het daarmee opgekom nadat hulle deur jou antichriste, die heiliges van God, uitgewys is as die antichris-sisteem. As wetende teenvoeter daarteen. En dit is ‘n opgetekende geskiedkundige feit. Een wat hulle sťlf erken.

Groete

Comment

Ben, ek sal bly wees as jy my kan vertel waarom jy dink dat die AC nie in Jerusalem sal sit en voorgee dat hy God is nie. As Israel die derde tempel klaar gebou het, wat sal julle vir die kerk weereens se< waarom julle nie geglo het in die koms van die AC wat daar moet sit nie. Watter skrif verklaar dat hy nie in die tempel in Jerusalem sal sit nie?

Comment

Ben, ek sal bly wees as jy my kan vertel waarom jy dink dat die AC nie in Jerusalem sal sit en voorgee dat hy God is nie. As Israel die derde tempel klaar gebou het, wat sal julle vir die kerk weereens se< waarom julle nie geglo het in die koms van die AC wat daar moet sit nie. Watter skrif verklaar dat hy nie in die tempel in Jerusalem sal sit nie?
            Daar is legio redes, Mike. Kom ons begin by die vers:
            2Th 2:4 die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is.
            Rede 1: Die Tempel van God:

Kom ons gaan kyk na die tempel vanuit God se perspektief, my vriend. Want aan die einde van die dag gaan alles oor hoe God dit sien, nie oor hoe ons dit sien nie, reg? Kom ons begin hierdie ondersoek met vrae:

Het God nog ‘n tempel, Mike?

Om bogenoemde te kan beantwoord, moet ons na die doel van die tempel gaan kyk:
            Eks 25:8 Ook moet hulle vir My ‘n heiligdom maak, dat Ek in hulle midde kan woon.
            1Kon 6:11-13 En die woord van die HERE het tot Salomo gekom en gesÍ: 12 Wat hierdie huis betref, wat jy besig is om te bou—as jy wandel in my insettinge en my verordeninge uitvoer en al my gebooie onderhou om daarin te wandel, dan sal Ek my woord wat Ek tot jou vader Dawid gespreek het, aan jou vervul; 13 dan sal Ek onder die kinders van Israel woon en my volk Israel nie verlaat nie.
            Eers die tabernakel, toe die tempel, is gebou sodat God ‘n huis het om tussen Sy mense te woon. Die tabernakel, en later die tempel, is gebou volgens ‘n hemelse voorbeeld wat aan Moses getoon is (Heb 8:5).
            Met Jesus se kruisdood is Hy daan ook Hemel toe om daar as HoŽ Priester te dien:
            Heb 9:11-12 Maar Christus, wat opgetree het as HoŽpriester van die toekomstige weldade, het deur die groter en volmaakter tabernakel wat nie met hande gemaak is nie, dit wil sÍ, wat nie aan hierdie skepping behoort nie, 12 ook nie met die bloed van bokke en kalwers nie, maar met sy eie bloed, een maal ingegaan in die heiligdom en ‘n ewige verlossing teweeggebring.
            Die hele Ou Testamentiese jaarlikse tempeldiens was dan ook ‘n tipe van die anti-tipe diens wat eenmalig oor die bestaan van aardse tyd in die hemelse tabernakel gebeur.
            Die tipe-offerhande in die Tempel het alles op Jesus se anti-tipe offer gedui:
            Heb 9:26 ...Maar nou het Hy een maal in die voleinding van die eeue verskyn om die sonde deur sy offer weg te doen.
            Heb 10:10 Deur hierdie wil is ons geheilig deur die offer van die liggaam van Jesus Christus, net een maal.
            Heb 10:14 Want deur een offer het Hy vir altyd volmaak die wat geheilig word.
            Wat het dus by die kruisiging van Jesus Christus gebeur Mike?
            Mat 27:51 En kyk, die voorhangsel van die tempel het in twee geskeur, van bo tot onder, en die aarde het gebewe en die rotse het geskeur;...
            By die kruis het tipe anti-tipe ontmoet. Daarom is die voorhangsel geskeur. God sťlf het daardie voorhangsel van bo na onder geskeur; geen mens kon dit doen nie. Van daar af kon ťnige persoon in die Heilige en Allerheiligste aardse Tempel instap sonder om gedood te word, want van hier af is die aardse tipe verby, die Tempel was maar nog net ‘n gebou met meubels in, die Tempel was nou woes gelaat (Mat 23:38), die Hemelse anti-tipe was van hier af aan’t gebeur. ‘n Yom Kippur. Reiniging van die Heiligdom en die meegaande oordeel. En Paulus verduidelik dit baie mooi in Hebreeus... Maar die tipe wys wat in die Hemel as anti-tipe gebeur.

Met ander woorde, met Jesus se eenmalige offer het God die tempeldiens stop gesit. Dit was nou nie meer nodig vir mense om in tipe diere (wat op Jesus gedui het) vir hul sondes te offer nie.
            ‘n Tempel was ook nie meer nodig nie, want tot en met die Wederkoms is ons God se tempel:
            2Co 6:16 ...Want julle is die tempel van die lewende God, soos God gespreek het: Ek sal in hulle woon en onder hulle wandel, en Ek sal hulle God wees, en hulle sal vir My ‘n volk wees.
            En dan, na die Wederkoms:
            Open 21:3 En ek het ‘n groot stem uit die hemel hoor sÍ: Kyk, die tabernakel van God is by die mense, en Hy sal by hulle woon, en hulle sal sy volk wees; en God self sal by hulle wees as hulle God.
            Ek hoop jy sien die progressie hierso Mike. Maar laat ek gou al die verse herhaal onder mekaar:
            Eks 25:8, 29:45 Ook moet hulle vir My ‘n heiligdom maak, dat Ek in hulle midde kan woon. 45 En Ek sal onder die kinders van Israel woon en vir hulle ‘n God wees;

1Kon 6:12-13 Wat hierdie huis betref, wat jy besig is om te bou—... 13 dan sal Ek onder die kinders van Israel woon en my volk Israel nie verlaat nie.

2Co 6:16 ...Want julle is die tempel van die lewende God, soos God gespreek het: Ek sal in hulle woon en onder hulle wandel, en Ek sal hulle God wees, en hulle sal vir My ‘n volk wees.

Open 21:3 En ek het ‘n groot stem uit die hemel hoor sÍ: Kyk, die tabernakel van God is by die mense, en Hy sal by hulle woon, en hulle sal sy volk wees; en God self sal by hulle wees as hulle God.
            Die tempel is in 70AD totaal en al vernietig. Want dit was nie meer nodig nie. Jesus het dus in Sy 3.5 jaar lange aardse bediening ‘n nuwe verbond met ons kom sluit en is aan die einde van daardie 3.5 jaar gekruisig. Tipe het anti-tipe ontmoet en daarmee saam is die slagoffer en spysoffer deur Jesus se eenmalige offer stop gesit; dit was nie meer vir ons nodig om dit te doen nie, want Jesus het dit eenmalig nou vir ons gedoen.Soos dit voorspel was, natuurlik:
            Dan 9:26-27 En nŠ die twee en sestig sewetalle sal ‘n Gesalfde uitgeroei word, maar sonder iets vir Hom; en die volk van ‘n vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes, maar sy einde sal met ‘n oorstroming wees, en tot die einde toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings. 27 En hy sal een week lank met baie ‘n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat ophou; en op die vleuel van gruwels sal daar ‘n verwoester wees, en wel tot aan die einde; en wat vas besluit is, sal oor wat woes is, uitgestort word.
            Nou, ek is baie bewus daarvan dat Futurisme-leer baie hard poog om Dan 9:26-27 op een of ander toekomstige antichris van toepassing te wil maak. Maar hierdie gaan oor Jesus, nie die antichris nie. Jesus het deur Sy eenmalige offer die tempeldiens-offers laat ophou.
            En soos wat die Romeinse Ryk die fisiese tempel in tiepe vernietig het, sal die klein Romeinse horinkie poog om God se tempel, Sy Kerk, in anti-tipe te vernietig. Tot en met die wederkoms.

As die Jode nou die “fisiese tempel” sogenaamd gaan bou, is dit van God af? NEE. Want God het sedert die kruis nou ‘n nuwe tempel...ONS.
            En as die Jode nou weer begin offers bring, sal dit van God af wees? NEE. Want om nou weer te wil offer sal mens daarmee sÍ dat Jesus se eenmalige offer nie voldoende was nie. Mens sal Jesus dus direk verwerp deur weer te wil begin offer!

So kom ons dink logies hieroor:

Wie verwerp Jesus Mike? Satan. Reg? So wie dink jy gaan poog om die tempel te laat herbou en offerhande terug te bring om Jesus daardeur opnuut te verwerp? Wie dink jy gaan die dryfveer agter dit wees? Satan...wie anders?

Hoekom sal ‘n antichris, wat Jesus verwerp, ‘n bedryf wil stop wat Jesus verwerp? Maak dit enigsens logies sin?

En dink nou verder daaroor. Die pous regeer vir seker die wereld via sy Jesuiete wat op hul beurt weer al die geheime organisasies beheer. Nou kom hul op met hul dwaalleer, futurisme. En hulle forseer wereld-gebeure in die rigting van hul misleidende futurisme-leer, want hulle kan! Want wie gee hulle outoriteit om dit te kan doen? Die draak doen (Open 13:2).

Hoe werk kulkunstenaars, Mike? Hulle trek jou aandag af met een ding terwyl hulle iets anders doen. En dit is presies wat die antichris-bestel hierso doen. Hulle stuur die futurisme-misleiding die wereld in, en terwyl almal se oŽ op Israel vasgenael is, beheer en regeer hulle die wereld. Die hele Israel-tempel-herbou storie is 'n afleiding geskep deur die antichris homself.

So laat hulle maar probeer om die tempel te herbou, dit pla my nie. Of hulle daarin gaan slaag of nie is irrelevant. My oŽ is nie gerig op die TV en Israel nie, maar op Bybel-profesie. En Bybelprofesie leer dat die Roomse sisteem die antichris is en dat ek niks daarmee te doen moet hÍ nie, veral nie met haar doktrines nie. Ek het God se Woord vir waarheid en het dus nie haar vals wyn-doktrines nodig om op dronk te raak nie.
            Ek sal wel die antichris-sisteem monitor soos ek doen op die draad, “Hoekom soveel antichriste” sodat ons die tekens kan onderskei, en ook om mede-gelowiges in te lig.

Ek hoop dit beantwoord jou vraag.

Net nog iets interessants:

Observe the position of the man of sin. Notice the word kaqisai, “sitteth,” and connect with it kaqedra, a seat, a word which occurs three times in the New Testament. It is used twice with reference to the seats in the temple of those who sold doves, who turned the house of God into a house of merchandise and den of thieves; and once in the sentence, “the Pharisees sit in Moses’ seat.” From kaqedra comes “cathedral,” “the bishop’s seat,” and also the expression ex cathedra, or from his seat, officially. There, in that exalted cathedral position, and claiming to represent God, the man of sin was to act and abide as the pretended vicar, but real antagonist, of Christ, undermining His authority, abolishing His laws, and oppressing His people. Observe the words, “who opposeth.” It is possible effectually to oppose another without being his avowed antagonist; so the professions of the predicted power might be friendly, while his actions would be those of an opponent of the gospel of Christ. – Romanism and the Reformation.

Comment

Laat ek dus nou jou vraag selfs meer direk antwoord;

Ben, ek sal bly wees as jy my kan vertel waarom jy dink dat die AC nie in Jerusalem sal sit en voorgee dat hy God is nie.
              Want ek lees dit nÍrens in die Bybel nie. In teendeel, ek lees:
              2Th 2:4 die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God as God sal sit en voorgee dat hy God is.
              Ek lees vir seker nie:
              2Th 2:4 die teŽstander wat hom verhef bo al wat God genoem word of voorwerp van aanbidding is, sodat hy in die tempel van God in Jerusalem as God sal sit en voorgee dat hy God is.
              Die “in Jerusalem” is dus ‘n menslike aanname, dit is vir seker nie ‘n Bybelse feit nie.
              Ek lees ook nÍrens van die herbou van die tempel nadat dit in 70AD vernietig is nie. Ook dŪt is ‘n menslike aanname sonder dat dit deur die Skrif ondersteun kan word.

As Israel die derde tempel klaar gebou het...
              Weereens, dit is ‘n baie groot AS. Nerens lees ek in profesie in die Bybel dat die tempel vir ‘n derde keer herbou gaan word nie.

Ek lees wel in profesie dat hy vir ‘n tweede keer herbou sou word en ek lees ook dat hy inderdaad vir ‘n tweede keer herbou is. Die herbou van die tempel is dus ‘n groot ding, soveel so dat die Bybel in profesie EN in feit daarna verwys het.

Maar niks oor ‘n derde herbou nie. Hoekom nie? Ons lees dan van die tweede herbou...Wat dink jy Mike? Hoekom sal God die tempel vir ‘n derde keer wil herbou as Hy alreeds ‘n “derde” tempel het, naamlik ONS...?

Daarom bly ek staan by die feit dat enige derde herbou van die Jerusalem tempel (of pogings om dit te probeer doen) kom vir seker nie van God af nie, maar sal ‘n Jesuiet-gedrewe menslike onderneming wees om
              • hul Futurisme-leer as waar te laat lyk
              • Christene se aandag van die ware antichris aktiwiteite af te trek
              • Christene mee te mislei om sodoende terug te lok na die antichris-bestel toe
              Dink jouself maar dit in: die antichris en sy doktrines raak elke liewe mens op aarde. (Open 13:3). Selfs vir my en vir jou.

Maar met die Jesuietiese futuristiese antichris sus dit Christene aan die slaap, want hulle dink hulle is almal veilig en hulle kan knus in ander lande in hul gemaklike rusbanke sit met chips en biltong en koeldrank en kyk hoe alles doer vÍr in Israel op hul TV-skerms afspeel. Dit raak hulle nie.... Dit is soos ‘n sepie wat hulle kan volg vir vermaak....

Nee my vriend, dit is operste misleiding.

As Israel die derde tempel klaar gebou het, wat sal julle vir die kerk weereens se< waarom julle nie geglo het in die koms van die AC wat daar moet sit nie.
              Ek sal steeds vir hulle sÍ wat ek nou vir jou sÍ. Ignoreer dit. Dit is ‘n “side-show”, 'n mens-gedrewe projek om Christene se aandag af te lei van die ware toedrag van sake.

God se merk van outoriteit is die sewende dag Sabbat (Eks 31: 13,17). Wat is die merk van outoriteit van die antichris? Kom ons vra hulle sommer sťlf:
              Antichris, wat is jou merk van outoriteit?

“Sunday is our mark of authority... The Church is above the Bible, and this tranceference of Sabbath observance is proof of that fact.” Catholic Record. September 1, 1923.

"Of course the Catholic Church claims that the change (from Saturday to Sunday) was her act. It could not have been otherwise, as none in those days would have dreamed of doing anything in matters spiritual and religious without her, and the act is a mark of her ecclesiastical power and authority in religious matters." Letter from H.F. Thomas, Chancellor of Cardinal Gibbons.
              Daar het ons dit. Sondag-gedenking is haar merk.
              So, of jy nou Sondag of die sewende dag Sabbat gedenk raak jou en my DIREK, doen dit nie Mike?
              Rom 6:16 Weet julle nie dat aan wie julle julself as diensknegte tot beskikking stel om hom gehoorsaam te wees, julle diensknegte is van hom aan wie julle gehoorsaam is nie Úf van die sonde tot die dood, Úf van die gehoorsaamheid tot geregtigheid?
              En daarin teen:
              “The Bible says remember that thou keep holy the Sabbath day. The Catholic Church says No! By my devine power I abolish the Sabbath day and command you to keep holy the first day of the week. And lo the entire civilized world bows down in reverent obedience to the command of the holy Catholic church.” Father Enright, American Sentinal, June 1893.

“Not the Creator of the Universe, in Genesis 2:1-3, but the Catholic Church can claim the honor of having granted man a pause to his work every seven days.” S.C. Mosna, “Storia della Domenica”, 1969, pp. 366-367.

“You may read the Bible from Genesis to Revelation, and you will not find a single line authorizing the sanctification of Sunday. The Scriptures enforce the religious observance of Saturday.” (James Cardinal Gibbons, The Faith of our Fathers, p.89)

“The Christian Sabbath is therefore to this day the acknowledged offspring of the Catholic church, as spouse of the Holy Ghost, without a word of remonstrance from the protestant world.” (The Cath. Mirror, Sept. 23, 1893)
              Ek hoop bogenoemde laat jou biekie dink, my vriend.

Watter skrif verklaar dat hy nie in die tempel in Jerusalem sal sit nie?
              2 Thes 2:4. En so ook die hele Bybel. Kan jy my ‘n skrif wys wat sÍ dat hy spesifiek in die tempel in Jerusalem gaan sit, Mike?

Comment

Originally posted by Ben Cronje View Post
                Daar is legio redes, Mike. Kom ons begin by die vers:

Rede 1: Die Tempel van God:

Kom ons gaan kyk na die tempel vanuit God se perspektief, my vriend. Want aan die einde van die dag gaan alles oor hoe God dit sien, nie oor hoe ons dit sien nie, reg? Kom ons begin hierdie ondersoek met vrae:

Het God nog ‘n tempel, Mike?

Om bogenoemde te kan beantwoord, moet ons na die doel van die tempel gaan kyk:

Eers die tabernakel, toe die tempel, is gebou sodat God ‘n huis het om tussen Sy mense te woon. Die tabernakel, en later die tempel, is gebou volgens ‘n hemelse voorbeeld wat aan Moses getoon is (Heb 8:5).
                Met Jesus se kruisdood is Hy daan ook Hemel toe om daar as HoŽ Priester te dien:

Die hele Ou Testamentiese jaarlikse tempeldiens was dan ook ‘n tipe van die anti-tipe diens wat eenmalig oor die bestaan van aardse tyd in die hemelse tabernakel gebeur.
                Die tipe-offerhande in die Tempel het alles op Jesus se anti-tipe offer gedui:

Wat het dus by die kruisiging van Jesus Christus gebeur Mike?

By die kruis het tipe anti-tipe ontmoet. Daarom is die voorhangsel geskeur. God sťlf het daardie voorhangsel van bo na onder geskeur; geen mens kon dit doen nie. Van daar af kon ťnige persoon in die Heilige en Allerheiligste aardse Tempel instap sonder om gedood te word, want van hier af is die aardse tipe verby, die Tempel was maar nog net ‘n gebou met meubels in, die Tempel was nou woes gelaat (Mat 23:38), die Hemelse anti-tipe was van hier af aan’t gebeur. ‘n Yom Kippur. Reiniging van die Heiligdom en die meegaande oordeel. En Paulus verduidelik dit baie mooi in Hebreeus... Maar die tipe wys wat in die Hemel as anti-tipe gebeur.

Met ander woorde, met Jesus se eenmalige offer het God die tempeldiens stop gesit. Dit was nou nie meer nodig vir mense om in tipe diere (wat op Jesus gedui het) vir hul sondes te offer nie.
                ‘n Tempel was ook nie meer nodig nie, want tot en met die Wederkoms is ons God se tempel:

En dan, na die Wederkoms:

Ek hoop jy sien die progressie hierso Mike. Maar laat ek gou al die verse herhaal onder mekaar:

Die tempel is in 70AD totaal en al vernietig. Want dit was nie meer nodig nie. Jesus het dus in Sy 3.5 jaar lange aardse bediening ‘n nuwe verbond met ons kom sluit en is aan die einde van daardie 3.5 jaar gekruisig. Tipe het anti-tipe ontmoet en daarmee saam is die slagoffer en spysoffer deur Jesus se eenmalige offer stop gesit; dit was nie meer vir ons nodig om dit te doen nie, want Jesus het dit eenmalig nou vir ons gedoen.Soos dit voorspel was, natuurlik:

Nou, ek is baie bewus daarvan dat Futurisme-leer baie hard poog om Dan 9:26-27 op een of ander toekomstige antichris van toepassing te wil maak. Maar hierdie gaan oor Jesus, nie die antichris nie. Jesus het deur Sy eenmalige offer die tempeldiens-offers laat ophou.
                En soos wat die Romeinse Ryk die fisiese tempel in tiepe vernietig het, sal die klein Romeinse horinkie poog om God se tempel, Sy Kerk, in anti-tipe te vernietig. Tot en met die wederkoms.

As die Jode nou die “fisiese tempel” sogenaamd gaan bou, is dit van God af? NEE. Want God het sedert die kruis nou ‘n nuwe tempel...ONS.
                En as die Jode nou weer begin offers bring, sal dit van God af wees? NEE. Want om nou weer te wil offer sal mens daarmee sÍ dat Jesus se eenmalige offer nie voldoende was nie. Mens sal Jesus dus direk verwerp deur weer te wil begin offer!

So kom ons dink logies hieroor:

Wie verwerp Jesus Mike? Satan. Reg? So wie dink jy gaan poog om die tempel te laat herbou en offerhande terug te bring om Jesus daardeur opnuut te verwerp? Wie dink jy gaan die dryfveer agter dit wees? Satan...wie anders?

Hoekom sal ‘n antichris, wat Jesus verwerp, ‘n bedryf wil stop wat Jesus verwerp? Maak dit enigsens logies sin?

En dink nou verder daaroor. Die pous regeer vir seker die wereld via sy Jesuiete wat op hul beurt weer al die geheime organisasies beheer. Nou kom hul op met hul dwaalleer, futurisme. En hulle forseer wereld-gebeure in die rigting van hul misleidende futurisme-leer, want hulle kan! Want wie gee hulle outoriteit om dit te kan doen? Die draak doen (Open 13:2).

Hoe werk kulkunstenaars, Mike? Hulle trek jou aandag af met een ding terwyl hulle iets anders doen. En dit is presies wat die antichris-bestel hierso doen. Hulle stuur die futurisme-misleiding die wereld in, en terwyl almal se oŽ op Israel vasgenael is, beheer en regeer hulle die wereld. Die hele Israel-tempel-herbou storie is 'n afleiding geskep deur die antichris homself.

So laat hulle maar probeer om die tempel te herbou, dit pla my nie. Of hulle daarin gaan slaag of nie is irrelevant. My oŽ is nie gerig op die TV en Israel nie, maar op Bybel-profesie. En Bybelprofesie leer dat die Roomse sisteem die antichris is en dat ek niks daarmee te doen moet hÍ nie, veral nie met haar doktrines nie. Ek het God se Woord vir waarheid en het dus nie haar vals wyn-doktrines nodig om op dronk te raak nie.
                Ek sal wel die antichris-sisteem monitor soos ek doen op die draad, “Hoekom soveel antichriste” sodat ons die tekens kan onderskei, en ook om mede-gelowiges in te lig.

Ek hoop dit beantwoord jou vraag.

Net nog iets interessants:
                Al wat jy nog voorgelÍ het is die leer van Prof Veiht. Dit is n leer, nie profetiese uitleg nie. Wat hy se is hoegenaamd niks met openbaring te doen nie. Ek het al sy goed deur en deur bestudeer en vind nog steeds niks besonders wat op die profesie van die toekoms behels nie. Daar is hulle aan wie God die gawe gegee het om profesie te verstaan. Ek sou eerder dink dat God sy geopenbaarde toekomstige planne vir die heiliges aan sy profete openbaar en nie slim geleerdes wat reken hulle het die antwoord nie. Die woord se: laat die wat wysheid het. Met ander woorde, wysheid word aan sommige deur God gegee wat Hy self aanstel en roep om sy woord te verkondig. Nou ja, daar is baie wat probeer om openbaring en die profetiese boeke te verduidelik sonder geopenbaarde kennis of insig van bo. Ek verstaan dat die pinkster kerke ook gereeld deur sommige aangeval word net soos in die verlede toe Paulus die evangelie verkondig het. Maar, ons staan nie terug vir die sogenaamde geleerdes wat die inspirasie van die Heilige Gees probeer versmoor nie. Die woord leer ons baie duidelik dat die natuurlike mens verstaan nie die geestelike dinge van God nie, want hulle beoordeel dit vleeslik.

Dat die tempel vernietig is in 70NC het absoluut niks te doen met die derde tempel wat weer gebou moet word nie, alhoewel hulle n tempel begeer soos christene wat n kerk bou.
                Die tempel word ook nie gebou vir die AC nie, maar vir hulle self. Die groot verwagting van die Israeliete is dat wanneer die tempel gebou is, hulle begeerte van n messias wat sal kom vervul moet word. Dit is hier waar die Israeliete se planne verpletter word wanneer die AC hulle verras wanneer hy in die tempel sit en voorgee dat hy God is. Wat ek vir jou nou gee is profesie, nie uitgedinkte planne of opgegaarde idologie wat ek in boeke gevind het nie, maar feite wat jy, as jy nog lewe, sal beskou en die waarheid sien voor jou oe afspeel soos die profesie in vervulling gaan. Nou of julle daarin glo of nie, maak by ons nie saak nie. Ons kyk na die profesie wat geskrywe is in die Bybel en soek nie inligting by die Jesuiets wat besig is met hul eie bose planne nie. As hulle planne inpas by die profesie, dan weet ons God het dit vooraf gespreek deur sy profete in die profetiese boeke wat vir ons gegee is. Dit is juis die geopenbaarde bose planne van die duisternis wat God aan ons geopenbaar het om ons te waarsku van die bose planne wat die wÍreld begeer vir vorentoe.

Ben, dit help nie jy skop teen die prikkels met betrekkende die profetiese uitspraak van die AC nie. Wat moet gebeur kan deur geen mens weerhou word nie. Ons stel ook nie regtig belang in die kultus van die towenaars en wÍreld nie. Ons volg Christus as hoof van die kerk. Laat hulle mekaar maar vermaak met hul towery terwyl ons die profesie fyn dophou en die volk waarsku van toekomstige gebeure wat voorlÍ. .

Comment

Laat ek dus nou jou vraag selfs meer direk antwoord;

Want ek lees dit nÍrens in die Bybel nie. In teendeel, ek lees:

Ek lees vir seker nie:

Die “in Jerusalem” is dus ‘n menslike aanname, dit is vir seker nie ‘n Bybelse feit nie.
                  Ek lees ook nÍrens van die herbou van die tempel nadat dit in 70AD vernietig is nie. Ook dŪt is ‘n menslike aanname sonder dat dit deur die Skrif ondersteun kan word.

Weereens, dit is ‘n baie groot AS. Nerens lees ek in profesie in die Bybel dat die tempel vir ‘n derde keer herbou gaan word nie.

Ek lees wel in profesie dat hy vir ‘n tweede keer herbou sou word en ek lees ook dat hy inderdaad vir ‘n tweede keer herbou is. Die herbou van die tempel is dus ‘n groot ding, soveel so dat die Bybel in profesie EN in feit daarna verwys het.

Maar niks oor ‘n derde herbou nie. Hoekom nie? Ons lees dan van die tweede herbou...Wat dink jy Mike? Hoekom sal God die tempel vir ‘n derde keer wil herbou as Hy alreeds ‘n “derde” tempel het, naamlik ONS...?

Daarom bly ek staan by die feit dat enige derde herbou van die Jerusalem tempel (of pogings om dit te probeer doen) kom vir seker nie van God af nie, maar sal ‘n Jesuiet-gedrewe menslike onderneming wees om
                  • hul Futurisme-leer as waar te laat lyk
                  • Christene se aandag van die ware antichris aktiwiteite af te trek
                  • Christene mee te mislei om sodoende terug te lok na die antichris-bestel toe
                  Dink jouself maar dit in: die antichris en sy doktrines raak elke liewe mens op aarde. (Open 13:3). Selfs vir my en vir jou.

Maar met die Jesuietiese futuristiese antichris sus dit Christene aan die slaap, want hulle dink hulle is almal veilig en hulle kan knus in ander lande in hul gemaklike rusbanke sit met chips en biltong en koeldrank en kyk hoe alles doer vÍr in Israel op hul TV-skerms afspeel. Dit raak hulle nie.... Dit is soos ‘n sepie wat hulle kan volg vir vermaak....

Nee my vriend, dit is operste misleiding.

Ek sal steeds vir hulle sÍ wat ek nou vir jou sÍ. Ignoreer dit. Dit is ‘n “side-show”, 'n mens-gedrewe projek om Christene se aandag af te lei van die ware toedrag van sake.

God se merk van outoriteit is die sewende dag Sabbat (Eks 31: 13,17). Wat is die merk van outoriteit van die antichris? Kom ons vra hulle sommer sťlf:
                  Antichris, wat is jou merk van outoriteit?

Daar het ons dit. Sondag-gedenking is haar merk.
                  So, of jy nou Sondag of die sewende dag Sabbat gedenk raak jou en my DIREK, doen dit nie Mike?

En daarin teen:

Ek hoop bogenoemde laat jou biekie dink, my vriend.

2 Thes 2:4. En so ook die hele Bybel. Kan jy my ‘n skrif wys wat sÍ dat hy spesifiek in die tempel in Jerusalem gaan sit, Mike?
                  Ek verstaan nou nie mooi hoe jy die skrif wat by die bou van die tempel geskryf is voorlÍ nie. Die skrif praat van die AC wat in die tempel sal sit. Met ander woorde, hier word alreeds verwys na n tempel wat gebou is, omrede daar geen huidige tempel is waarin hy kan sit nie. Dit is presies wat Paulus probeer se, maar ek sien dat julle dit nie verstaan nie, daarom dat julle by die pous vashaak en nie verder kan sien as die huidige uitspraak wat julle maak nie. Almal wat uit die pousdom kom verwys altyd terug na die pousdom as die AC. Daar het alreeds n paar pouse gesterwe en het weens die ouderdom omgekom en nie een het al die profetiese uitleg betrekkende die toekoms vervul nie. Waarom julle nog aan hierdie illusie vasklou verstaan ek nie. Dit wil voorkom daar is skille wat weerhou dat julle nie kan sien nie. Nou wil ek jou ook vra Ben, hoe op aarde is dit moontlik dat die pous in die kerk sal sit wat julle nou vergeestelik as die tempel. Die kerk is wel metafories genoem die tempel van God, tog is dit die Heilige Gees wat in ons woon. Dit is nie waarna Paulus verwys het nie en dit is ook nie die toekomstige profesie dat die pous ons sal infiltreer met sy mag nie. Ek se dit weer dat jy kan verstaan dat die WÍreld Raad van Kerke waarvan die Katolieke Kerk die hoof is voorgestel word as die hoer op die dier. Sy word deur die antichristelike stelsel gedra wat die skarlaken rooi dier is. Onthou wat Johannes vooraf gesÍ het, toe hy meld; daar is alreeds baie antichriste. As jy hierdie terme verstaan van baie antichriste sal jy dit nie moeilik vind om te verstaan waarom die pous nie die AC kan wees nie.

Nou ja, wat die leer van die sabbat aanbetref wil ek nie veel se nie, want daar is nie veel om te se oor iets wat nie meet in werking is nie. Dit is nie die pous se verandering van dag wat ons aangeneem het om Sondag dienste te hou nie, maar omdat die wet wat almal moet gehoorsaam onderhou. Buitendien glo ons pinkster heiliges nie in n dag wat uiteengesit is vir die mens nie, ons glo om God te aanbid elke dag en watter dag aanbid word is nie gedenkwaardig nie. Paulus self het gesÍ; die een ag die een dag groter as die ander en die ander ag al die dae gelyk. Hier gaan dit nie oor die wet nie. Ons is nie onder die wet nie en sal nooit onder die wet geplaas word deur n mens nie. Jy weet tog self dat die FariseŽrs Jesus vervolg het omdat Hy op die Sabbatdag gewerk het. Volgens die wet was Hy skuldig. Wat leer Hy vir ons-die sabbat is gemaak vir die mens en nie die mens vir die sabbat nie. Laat ons nie probeer om God se werk uit verband te ruk deur gevang te wees met wette wat nie meer in werking is nie. Ons is onder die genade van God. Jesus Christus is die genade waarin ons gevestig en opgebou word tot die volwasse gestalte in Hom.

Al hierdie skrywe van jou ken ek alreeds en het genoegsame studie gemaak soos ek reeds gemeld het. Wat julle met hierdie leer wil bereik weet ek nie, behalwe dat julle baie siele verwar en tot afval bring wat hul nie voorberei vir die slegte wat kom nie. Help die volk opbou in Christus en bring hul terug van die wÍreld af om weer in Christus gevestig te word. Ons het die evangelie van opbouing en nie afbreking nie, wat ons toerus met die krag van die Heilige Gees, om net die waarheid voor te hou, en nie ons eie idees voor te lÍ soos sommige die gewoonte het nie. Die AC sal op sy tyd kom Ben. Hoe jy wil hÍ hy moet kom, is nie ter sprake nie, profesie sal vervul word of ons daarvan hou of nie. Dat jy met misnoeŽ reageer betrekkende die tempel is vir my skrikwekkend, en geen belange in die profesie toon nie, tog wil jy oor ander se uitleg praat wat geen waarde toevoeg nie.

Ek staan vas in dit wat ek leer in die skrifte, nie wat ander vir my probeer voorskryf asof hulle die antwoord het nie. Die antwoord is in die woord van God alleen.

Mag jy geseŽnd wees in Christus totdat ons mekaar weer ontmoet.

Comment

... , om net die waarheid voor te hou, en nie ons eie idees voor te lÍ soos sommige die gewoonte het nie.
                    Ek het nie my eie idees hier voorgelÍ nie, maar diť van Die Albigenses, Waldenses, Lollards, Hussiete, Hervormers en vroeŽ Protestantisme. Insluitend mense soos Tertullian, Chrysostom, Jerome, Justin Martyr, Cyprian, Hippolytus, Augustine, Wycliffe, Huss, Tyndale, Luther, Calvin, Huss, en ook blykbaar, Prof Walter Veight. Miljoene der miljoene siele deur die geskiedenis vanaf die eerstee eeu na Christus tot vandag toe. En Natuurlik met in ag genome al die profesieŽ oor die antichris, nie net ‘n paar nie.

”It should be noted that none of the Fathers held the futurist gap theory, the theory that the book of Revelation overleaps nearly eighteen centuries of Christian history, plunging at once into the distant future, and devoting itself entirely to predicting the events of the last few years of this dispensation”. – H. Grattan Guinness. Romanism and the Reformation.
                    Voor Johan Huss (Huss beteken Gans in Tjeggiese taal) as martelaar gestef het, het hy gesÍ dat God hom belowe het dat;
                    ”They will silence the Goose, but in 100 years, I will raise a swan from your ashes that no one will be able to silence.” – Jan Huss: the Goose of Bohemia. By William F Farley
                    En 100 jaar later het Luther se protes begin. Meeste van die Hervormers het begin as Katolieke priesters, maar het eventueel uit Babilon uit gekom. Die Katolieke Kerk het Martin Luther byvoorbeeld as volg beskuldig;
                    “...he only reniewed the herecies of the Waldenses and Albigenses...which had long ago been condemned.” – The Herecy of the Waldenses by William Jones, 1816, pp. 87-88
                    Futurisme aan die ander kant, steun egter op twee Jesuiete, nl. Francisco Ribera, Kardinaal Robert Bellarmine en dan die manne wat dit in die Christen wereld ingebring het: Dr. Samuel Roffey Maitland, Todd, Newman, Irving, en Darby. En ‘n paar selektiewe profesieŽ. Waarvan twee verletterlik word (en wee jou as jy dit probeer vergeestelik) en die res vergeestelik word (net Futerisme mag onkonsikwent wees!)....Werklik?

Wat julle met hierdie leer wil bereik weet ek nie, behalwe dat julle baie siele verwar en tot afval bring wat hul nie voorberei vir die slegte wat kom nie.
                    Ek is vir seker nie die een wat hier mislei is of mislei nie my vriend. As ek mislei is, was miljoene martelare reg deur die geskiedenis ook mislei. Werklik? Historisisme se opgetekende feitlike geskiedenis is met God se Heilige kinders se bloed verseŽl. Futerisme daar in teen se geskiedenis het die bloed laat vloei van die Heiliges. Futerisme-leer mislei.
                    Ek laat jou met wyse woorde van Churchill:

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened." – Churchill.
                    Sela.

Comment

Ek het nie my eie idees hier voorgelÍ nie, maar diť van Die Albigenses, Waldenses, Lollards, Hussiete, Hervormers en vroeŽ Protestantisme. Insluitend mense soos Tertullian, Chrysostom, Jerome, Justin Martyr, Cyprian, Hippolytus, Augustine, Wycliffe, Huss, Tyndale, Luther, Calvin, Huss, en ook blykbaar, Prof Walter Veight. Miljoene der miljoene siele deur die geskiedenis vanaf die eerstee eeu na Christus tot vandag toe. En Natuurlik met in ag genome al die profesieŽ oor die antichris, nie net ‘n paar nie.

Voor Johan Huss (Huss beteken Gans in Tjeggiese taal) as martelaar gestef het, het hy gesÍ dat God hom belowe het dat;

En 100 jaar later het Luther se protes begin. Meeste van die Hervormers het begin as Katolieke priesters, maar het eventueel uit Babilon uit gekom. Die Katolieke Kerk het Martin Luther byvoorbeeld as volg beskuldig;

Futurisme aan die ander kant, steun egter op twee Jesuiete, nl. Francisco Ribera, Kardinaal Robert Bellarmine en dan die manne wat dit in die Christen wereld ingebring het: Dr. Samuel Roffey Maitland, Todd, Newman, Irving, en Darby. En ‘n paar selektiewe profesieŽ. Waarvan twee verletterlik word (en wee jou as jy dit probeer vergeestelik) en die res vergeestelik word (net Futerisme mag onkonsikwent wees!)....Werklik?

Ek is vir seker nie die een wat hier mislei is of mislei nie my vriend. As ek mislei is, was miljoene martelare reg deur die geskiedenis ook mislei. Werklik? Historisisme se opgetekende feitlike geskiedenis is met God se Heilige kinders se bloed verseŽl. Futerisme daar in teen se geskiedenis het die bloed laat vloei van die Heiliges. Futerisme-leer mislei.
                      Ek laat jou met wyse woorde van Churchill:

Sela.
                      Ben, ek het deur my jare geleer, dat om die skrif soms te misvertaan, is nie n sonde tot die dood nie. Soos ek reeds ge,eld het, was die kerkvaders nie op hoogte met profesie nie.Baie het gedink hulle verstaan die eskatologie, maar die tyd daaraan verbonde is nie die tyd van die mens nie, maar God. Die fondasie van die kerk is die wedergeboorte om die koninkryk van God te beerwe. Wat ander glo sal profesie nie verander soos dit deur God voorgeskryf is nie. As ons dan nou volgens julle die roomse leer volg, sal ons verseker wakker skrik as die dinge gebeur wat moet gebeur. Huidiglik is Israel die wyser na alle profetiese gebeure wat moet plaasvind voor Jesus terugkom. Wanneer die profesie in vervulling gaan sal ons dit verstaan.
                      God se rykste seen op jou.
                      Shalom

Comment

Huidiglik is Israel die wyser na alle profetiese gebeure wat moet plaasvind voor Jesus terugkom.
                        Letterlike Israel was die wyser na alle profetiese gebeure met Jesus se eerste koms. Maar as gevolg van misleidende selektiewe verletterliking van van die profesiŽ waarin hulle ‘n Messias verwag het wat hulle van hul letterlike vyande (die Romeinse juk) moes kom verlos, het hulle Jesus gemis. Israel was aan die slaap gesus en die Jode sit nog steeds vandag en wag vir ‘n messias wat nog moet kom in die toekoms...iewers...

Satan gebruik sy planne oor en oor wat werk, soms net in verskillende scenario’s.

Met Futerisme se selektiewe verletterliking van van die profesieŽ vandag sit diť leer se volgelinge en wag nog vir ‘n antichris wat nog eendag moet kom in die toekoms...iewers...

In die tussentyd is die antichris vir meer as ‘n duisend jaar al hier en regeer hy die wereld via sy netwerk geheime organisasies en is hy besig om ongestoord sy meesterplan tot voleinding te bring. Futerisme sus weereen gelowiges aan die slaap. Want hul sit gemaklik terug en kyk na die hersinskim van “eendag”, in plaas van om rondom hulle te kyk. En soos fisiese Israel vůůr hulle Jesus se eerste koms gemis het, mis hulle geestelike volksgenote vandag die antichris en sy destruktiewe aksies.

Hierdie is ‘n oorlog vir die siel, dis ‘n oorlog van outoriteit. Satan soek elke mens se gehoorsaamheid (Rom 6:16) (direk of indirek, op die hand of op die voorkop). En hy kry dit deur misleiding en leuns, want hy is die vader daarvan.

Die antichris is nie iemand wat in die toekoms hopelik ‘n ander generasie se probleem gaan wees nie, hy is almal se probleem al sedert die val van Rome, en hy gaan almal se probleem bly tot en met die wederkoms.

Wanneer die profesie in vervulling gaan sal ons dit verstaan.
                        Dit het reeds in vervulling gegaan Mike, maar omdat julle oŽ vasgenael op ‘n letterlike Israel is, mis julle dit. En verstaan julle dit nie. Die antichris verhef homself al vir honderde jare bo God, hy word al honderde jare aanbid, en hy sit al honderde jare in die tempel van God en gee voor dat hy God is...Hy het lankal tye en wet verander, en hy beheer vir seker hierdie wereld van ons...

Comment

Letterlike Israel was die wyser na alle profetiese gebeure met Jesus se eerste koms. Maar as gevolg van misleidende selektiewe verletterliking van van die profesiŽ waarin hulle ‘n Messias verwag het wat hulle van hul letterlike vyande (die Romeinse juk) moes kom verlos, het hulle Jesus gemis. Israel was aan die slaap gesus en die Jode sit nog steeds vandag en wag vir ‘n messias wat nog moet kom in die toekoms...iewers...
                          Dit is hier waar Israel geflous gaan word. Wanneer die tempel klaar gebou is, sal die AC daarin sit, eers nadat hy n verbond van 7 jaar gemaak het met Israel en baie lande. Hierdie dinge staan in die Bybel. Lees maar as jy tyd het.

Satan gebruik sy planne oor en oor wat werk, soms net in verskillende scenario’s.

Met Futerisme se selektiewe verletterliking van van die profesieŽ vandag sit diť leer se volgelinge en wag nog vir ‘n antichris wat nog eendag moet kom in die toekoms...iewers...
                          Ons kan tog nie God se werk verhaas soos ons wil nie. Alles gebeur op sy tyd.

In die tussentyd is die antichris vir meer as ‘n duisend jaar al hier en regeer hy die wereld via sy netwerk geheime organisasies en is hy besig om ongestoord sy meesterplan tot voleinding te bring. Futerisme sus weereen gelowiges aan die slaap. Want hul sit gemaklik terug en kyk na die hersinskim van “eendag”, in plaas van om rondom hulle te kyk. En soos fisiese Israel vůůr hulle Jesus se eerste koms gemis het, mis hulle geestelike volksgenote vandag die antichris en sy destruktiewe aksies.
                          Nee Ben, antichriste. Ek aanvaar geen AC wat tans beskikbaar is en sodanig regeer nie. Ek het reeds vooraf gese, die AC is nie godsdienstig nie. Laat hulle maar glo dat die pous die AC is, maar ons weet hy kom nog en sal sit in die tempel.

Hierdie is ‘n oorlog vir die siel, dis ‘n oorlog van outoriteit. Satan soek elke mens se gehoorsaamheid (Rom 6:16) (direk of indirek, op die hand of op die voorkop). En hy kry dit deur misleiding en leuns, want hy is die vader daarvan.
                          Die merk het alleenlik mag in die tyd van die ekonomiese regering vd valse profeet.

Die antichris is nie iemand wat in die toekoms hopelik ‘n ander generasie se probleem gaan wees nie, hy is almal se probleem al sedert die val van Rome, en hy gaan almal se probleem bly tot en met die wederkoms.
                          Jy is reg tot en met die wederkoms. Ek is bly jy glo aan die wederkoms.

Dit het reeds in vervulling gegaan Mike, maar omdat julle oŽ vasgenael op ‘n letterlike Israel is, mis julle dit. En verstaan julle dit nie. Die antichris verhef homself al vir honderde jare bo God, hy word al honderde jare aanbid, en hy sit al honderde jare in die tempel van God en gee voor dat hy God is...Hy het lankal tye en wet verander, en hy beheer vir seker hierdie wereld van ons...
                          Onmoontlik my ou maat, onmoontlik. Die AC kan nie so oud word nie en hy is net 42 maande gegee om te regeer. Volgens julle moet sy era lankal verby wees. Hou maar die profesie dop Ben, die AC kom.
                          Ek het amper vergeet om jou te vra, as die pous die AC is, wie is die valse profeet?

Vrede vir jou my broer in Christus.

Comment

OK Mike, kom ons begin met ‘n vraag of twee vandag en ek gaan ‘n Bybel-deel in Engels kwoteer;

Dan 9:24 Seventy weeks are determined upon thy people and upon thy holy city, to finish the transgression, and to make an end of sins, and to make reconciliation for iniquity, and to bring in everlasting righteousness, and to seal up the vision and prophecy, and to anoint the most Holy. 25 Know therefore and understand, that from the going forth of the commandment to restore and to build Jerusalem unto the Messiah the Prince shall be seven weeks, and threescore and two weeks: the street shall be built again, and the wall, even in troublous times.
                            Glo jy Dan 9:25-25 het Jesus se koms en Sy evangelie tot op die dag voorspel?

Comment

OK Mike, kom ons begin met ‘n vraag of twee vandag en ek gaan ‘n Bybel-deel in Engels kwoteer;

Glo jy Dan 9:25-25 het Jesus se koms en Sy evangelie tot op die dag voorspel?
                              Ja, ek doen, maar daar ko0rt 7 jaar wat nog die 483 jaar moet vol maak vir 490 jaar.

Comment

Ja, ek doen,...
                                As jy dit glo, hoe het jy dit bereken?

Comment

Working...
                                X