Announcement

Collapse
No announcement yet.

Historisisme, Preterisme en Futurisme - Bespreking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ben Cronje View Post
    As jy dit glo, hoe het jy dit bereken?
    Dan 9:24 Sewentig sewetalle is oor jou volk en jou heilige stad bepaal, om die goddeloosheid te voleindig en om die maat van die sondes vol te maak en om die ongeregtigheid te versoen en om ewige geregtigheid aan te bring en om gesig en profeet te beseŽl en om wat hoogheilig is, te salf.
    Sewentig sewe talle - 490 jaar

Dan 9:25 Nou moet jy weet en verstaan: van die uitgang van die woord af om Jerusalem te herstel en op te bou tot op ‘n Gesalfde, ‘n Vors, is sewe sewetalle; en twee en sestig sewetalle lank sal dit herstel en opgebou word, met pleine en slote, maar in tye van benoudheid.
    485 B.C.:Ezra 4:6-23. Sewe sewe talle - 49 jaar. Die bou van die tempel.

Ezra 1:1-3 En in die eerste jaar van Kores, die koning van PersiŽ, het die HERE—sodat die woord van die HERE uit die mond van JeremŪa vervul sou word—die gees van Kores, die koning van PersiŽ, opgewek, dat hy ‘n oproep deur sy hele koninkryk laat gaan het, selfs ook skriftelik, om te sÍ: So sÍ Kores, die koning van PersiŽ: Al die koninkryke van die aarde het die HERE, die God van die hemel, aan my gegee; en Hy het my opgedra om vir Hom ‘n huis te bou in Jerusalem wat in Juda is. Enigeen onder julle wat aan sy volk behoort—mag sy God met hom wees, en laat hom optrek na Jerusalem wat in Juda is, en die huis van die HERE, die God van Israel, bou! Hy is die God wat in Jerusalem is.

Dan 9:26 En nŠ die twee en sestig sewetalle sal ‘n Gesalfde uitgeroei word, maar sonder iets vir Hom;
    Twee en sestig sewe talle - 434 jaar

en die volk van ‘n vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes,
    Jy ken die geskiedenis hoedat Gen. Titus Jerusalem beset het, en die tempel afgebreek het. - Reeds vervul 70 jaar NC

maar sy einde sal met ‘n oorstroming wees, en tot die einde toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings.
    Hierdie profesie is tans in werking met die uitleg van Christus - oorloŽ en gerugte van oorloŽ.

Dan 9:27 En hy sal een week lank met baie ‘n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat ophou; en op die vleuel van gruwels sal daar ‘n verwoester wees, en wel tot aan die einde; en wat vas besluit is, sal oor wat woes is, uitgestort word.
    Hier kom die vermiste 7 jaar wat kort om 490 vol te maak. Dit is hier waar die Antichris in die tempel sal sit en voorgee dat hy God is.

Ek het na die YouTube van Prof. Veigt gekyk, maar hy verduidelik n siening wat betrekking het met die geestelike uitleg wat nie profesie in vervulling sal bring nie. Dink daaraan Ben, ons is natuurlike mense wat daagliks natuurlik optree en tot n eindbestemming bereik. Ons geloof is geestelik, tog realisties, want God leef en is nie n onsienlike God wat nie deur ons gesien kan word wanneer ons die liggaam verlaat nie. Dit is net die liggaam wat weerhou dat ons God mag aanskou. Verder leef ons in die geloof want ons weet watter hoop ons op God het en watter toekomsplan Hy vir ons uiteengesit het. In die YouTube kom ek agter dat hy nie veel oortuigend klink met die uitleg van sy siening nie. Hy verstaan soms reg en ander tye verkeerd. Kom ek stel dit so, daar sal n tempel gebou word, en of dit nou deur die JesuÔete gedoen word of nie, gaan ons nie aan nie. Ons as kinders van God hou die profesieŽ dop, soos Jesus gesÍ het; hy wat lees moet oplet. Ek sien weereens dat die SDA hulle gaan vasloop met eie uitleg net soos die vorige valse profesieŽ wat hulle gemaak het betrekkende die koms van Christus. In die tempel sal die AC sit en hulle gaan nie jou of enige kerkgenootskap raadpleeg wat hulle wil doen nie.

Ja Ben, ons weet wat hulle doen en ons stem nie daarmee saam nie. Die christene wat met Israel betrokke raak is een met hulle, nie met Christus nie. Ons verstaan die profesie en weet wat kom, daarom is ons gereed en hoop om staande te bly in die uur van beproewing wat oor die hele wÍreld kom om die bewoners van die aarde op die proef te stel. Ek het alreeds vooraf vir jou gesÍ dat ons nie omgee en belangstel wat ander in die duister doen nie. Ons glo in Christus en wag op die profesieŽ om vervul te word, sodoende sal ons weet sy koms is naby en ons verwagting is nie tevergeefs nie.

Vrede vir jou.

Comment

Originally posted by angelmike View Post
      Sewentig sewe talle - 490 jaar
      Hi Mike.
      Ek sien die Engelse vertaling van Dan 9:24 lui;
      Dan 9:24 Seventy weeks are determined...
      Volgens die vers dus is dit 70 weke, wat beteken dit is 490 dae. Tog sÍ jy dit is 490 jaar. Hoe kom jy dan by 490 jaar uit uit?

Groete

Comment

Hi Mike.
        Ek sien die Engelse vertaling van Dan 9:24 lui;

Volgens die vers dus is dit 70 weke, wat beteken dit is 490 dae. Tog sÍ jy dit is 490 jaar. Hoe kom jy dan by 490 jaar uit uit?

Groete

1 dag is 1 jaar. Die bou aan die tempel was 49 jaar. Hoe kon hulle die tempel bou in 49 dae?

Comment

1 dag is 1 jaar. Die bou aan die tempel was 49 jaar. Hoe kon hulle die tempel bou in 49 dae?
          Verstaan ek jou reg? Jy sÍ dus dat in profetiese tyd is een dag ‘n jaar?

Comment

Verstaan ek jou reg? Jy sÍ dus dat in profetiese tyd is een dag ‘n jaar?
            n Tyd-1 jaar, rwee tye-2 jaar en n halwe tyd-6 maande=3jaar 6 maande of 42 maande wat die Antichris gaan regeer.

Comment

OK, ek lees:
              Dan 9:24 Seventy weeks are determined upon thy people and upon thy holy city,...
              Jy sÍ vir my dat dit nie sewentig letterlike weke (490 dae) is nie (sewentig sewetalle), maar 490 jaar. Reg? want 'n profetiesie dag is 'n werklike 1 jaar volgens jou
              1 dag is 1 jaar...
              Dan lees ek ook:
              Open 11:2 ...; en hulle sal die heilige stad twee en veertig maande lank vertrap.
              Open 13:5 ..., en aan hom is mag gegee om dit twee en veertig maande lank te doen.
              So dan kan hierdie ook nie ‘n letterlike 42 maande (dus 1260 dae) wees nie, maar 1260 jaar. Volgens dieselfde redes van Dan 9:24. Naamlik:
              1 dag is 1 jaar...
              Reg?

Comment

OK, ek lees:

Jy sÍ vir my dat dit nie sewentig letterlike weke (490 dae) is nie (sewentig sewetalle), maar 490 jaar. Reg? want 'n profetiesie dag is 'n werklike 1 jaar volgens jou

Dan lees ek ook:

So dan kan hierdie ook nie ‘n letterlike 42 maande (dus 1260 dae) wees nie, maar 1260 jaar. Volgens dieselfde redes van Dan 9:24. Naamlik:

Reg?
                Die skrif verwys na een week. Met ander woorde 7 dae is 7 jaar. Die helfte daarvan is 3jaar en 6maande. Word ook genoem 42 maande.

Comment

Jy verloor my nou Mike.

Dan 9:24 verwys, in profesie, direk na sewentig weke (KJV). Jy het hierdie weke dan na dae toe verwerk, en daardie dae dan jare gemaak. So word 490 dae dan 490 jaar. Reg?

Net so verwys Open 11:2 en 13:5, in profesie, direk na maande. As ek jou metodiek gebruik, verwerk ek die maande na dae toe, en dan daardie dae na letterlike jare toe. So word 1260 dae dan 1260 jaar.

Ek kon nie verkeerd gegaan het nie, want ek het presies gedoen wat jy gedoen het in konsikwentheid. En dit maak sin, want jy het gesÍ 1 dag is een jaar. So mens moet dit dus eers na dae toe verwerk (soos jy met die sewentig weke gedoen het) om dit na jare toe te kan verwerk.

Waar gaan ek fout hierso? Want ek gebruik jou identiese metode?

Comment

Jy verloor my nou Mike.

Dan 9:24 verwys, in profesie, direk na sewentig weke (KJV). Jy het hierdie weke dan na dae toe verwerk, en daardie dae dan jare gemaak. So word 490 dae dan 490 jaar. Reg?

Net so verwys Open 11:2 en 13:5, in profesie, direk na maande. As ek jou metodiek gebruik, verwerk ek die maande na dae toe, en dan daardie dae na letterlike jare toe. So word 1260 dae dan 1260 jaar.

Ek kon nie verkeerd gegaan het nie, want ek het presies gedoen wat jy gedoen het in konsikwentheid. En dit maak sin, want jy het gesÍ 1 dag is een jaar. So mens moet dit dus eers na dae toe verwerk (soos jy met die sewentig weke gedoen het) om dit na jare toe te kan verwerk.

Waar gaan ek fout hierso? Want ek gebruik jou identiese metode?
                    Wat ek agterkom is die laaste getal van 1260 dae wat jy nou in jare verander. Waarom julle dit in jare verander weet net julle self.

Comment

Wat ek agterkom is die laaste getal van 1260 dae wat jy nou in jare verander. Waarom julle dit in jare verander weet net julle self.
                      Nee, jy weet dit ook. Ons verander dit in jare vir presies dieselfde redes as jy;
                      Kom ons kyk eerlik hierna my vriend:

Jy vat die profetiese sewentig weke van Dan 9:24, verwerk dit eers na dae, dan na letterlike jare toe.
                      Ek vat die profetiese 42 maande van Openbaring, verwerk dit eers na dae, dan na letterlike jare toe.

Ek gebruik dus die metodiek wat jy gebruik; ek volg jou voorbeeld.

As ek dus verkeerd te werk gaan met Open, is jy ook verkeerd met Dan 9. En as jy reg te werk gaan met Dan 9, ...wel, dan gaan ek ook mos reg te werk met Open. Want ons albei het identiese metodiek gevolg:

Ons albei het die profetiese tydperk geneem, dit na profetiese dae toe verwerk en dit daarna na letterlike jare toe verwerk.

Comment

Nee, jy weet dit ook. Ons verander dit in jare vir presies dieselfde redes as jy;

Kom ons kyk eerlik hierna my vriend:

Jy vat die profetiese sewentig weke van Dan 9:24, verwerk dit eers na dae, dan na letterlike jare toe.
                        Ek vat die profetiese 42 maande van Openbaring, verwerk dit eers na dae, dan na letterlike jare toe.

Ek gebruik dus die metodiek wat jy gebruik; ek volg jou voorbeeld.

As ek dus verkeerd te werk gaan met Open, is jy ook verkeerd met Dan 9. En as jy reg te werk gaan met Dan 9, ...wel, dan gaan ek ook mos reg te werk met Open. Want ons albei het identiese metodiek gevolg:

Ons albei het die profetiese tydperk geneem, dit na profetiese dae toe verwerk en dit daarna na letterlike jare toe verwerk.
                        Ek verstaan jou punt, Ben, maar hierdie dae waarna die engel verwys is die dae van vers 7. Hierdie 1260 is nie n verskil van die Tyd-tye en halwe tyd nie. Dit is presies dieselfde tydperk wat op verskillende maniere uitgespreek word. Onthou! hy het nie begin met 1260 dae nie, as dit die geval was sou ons nie gelet het op die tyd-tye en halwe tyd nie. Die 42 maande was eerste beskryf voordat die dae verduidelik was. Jy maak onderskeid tussen die twee uitsprake, wat veronderstel is, om een betekenis te he. Hier word nie van twee aparte tye gespreek nie, maar net dieselfde wat nou in dae verduidelik word. Dus, kan ek nie die dae wat alreeds verduidelik is en afkomstig is van die tye verander na jare nie. As die dae enkelvoudig bespreek was sonder die tye, sou ek met jou saamstem dat dit jare is.

Comment

Ek verstaan jou punt, Ben, maar hierdie dae waarna die engel verwys is die dae van vers 7.
                          Kom ons kyk dan na vers 7:
                          [/QUOTE]Dan 12:7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.[/QUOTE]
                          Wanneer is God se fisiese Israel finaal die hele wereld vol verstrooi, Mike? In die eerste eeu na Christus. Reg? Met die vernietiging van die tempel in 70AD en die massiewe vervolging van die Jode het hulle finaal oor die hele wereld versprei.
                          Wanneer is God se geestelike kinders (Rom 2:29, Cl 2:11-12) die wereld vol verstrooi? Vanaf 70AD tot na die reformasie.

Ek stem 100% saam met jou dus in beginsel...ek dink. Maar die dae van vers 7 is die dae tussen 70AD en vandag, met 1950 jaar wat al verloop tot en met 2020 toe. Dit is ‘n lang tyd. ‘n Tyd wat sleg deur die dag-jaar beginsel gedek kan word.

Hierdie 1260 is nie n verskil van die Tyd-tye en halwe tyd nie. Dit is presies dieselfde tydperk wat op verskillende maniere uitgespreek word.
                          Hierso stem ek ook saam met jou. En hierdie tydperk word 7 keer genoem:
                          Dan 7:25 En hy sal woorde spreek teen die Allerhoogste en die heiliges van die Allerhoogste mishandel; en hy sal probeer om tye en wet te verander, en hulle sal in sy hand oorgegee word gedurende ‘n tyd en tye en die helfte van ‘n tyd.
                          Dan 12:7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.
                          Open 11:2 Maar die voorhof buitekant die tempel moet jy uitlaat en dit nie meet nie, want dit is aan die heidene gegee; en hulle sal die heilige stad twee en veertig maande lank vertrap.
                          Open 11:3 En Ek sal aan my twee getuies gee dat hulle, met sakke bekleed, duisend twee honderd en sestig dae lank sal profeteer.
                          Open 12:6 En die vrou het na die woestyn gevlug waar sy ‘n plek het wat deur God gereed gemaak is, dat hulle haar daar sou onderhou duisend twee honderd en sestig dae lank.
                          Open 12:14 maar die twee vlerke van die groot arend is aan die vrou gegee, sodat sy na die woestyn, na haar plek, kon vlieg, waar sy uit die gesig van die slang onderhou word, ‘n tyd en tye en ‘n halwe tyd.
                          Open 13:5 En ‘n mond is aan hom gegee wat groot woorde en godslasteringe uitspreek, en aan hom is mag gegee om dit twee en veertig maande lank te doen.
                          Maar die belangrike punt wat ek hier wil maak, is dat of God dit nou;
                          • ‘n tyd en tye en die helfte van ‘n tyd
                          • twee en veertig maande
                          • duisend twee honderd en sestig dae
                          noem, dit word elke keer in profesie as ‘n profetiese tyd gegee. Dit word selfs verwerk na profetiese dae toe. Al wat ons as lesers hoef te doen nog, is om die dae na profetiese jare toe om te skakel. Soos wat die 1 dag =1 jaar beginsel dikteer. Ons kan nie cherry-pick en self besluit watter ons wil omskakel en watter nie. God is konsikwent: Sy woord verander nie (Ps 15:4, Mal 3:6, Heb 13:8). God cherry-pick nie, ons as mense doen wel.
                          En as God in profesie sÍ;
                          Num 14:..., vir elke dag een jaar,...
                          Eze 4:6 ...: vir elke jaar lÍ Ek jou een dag op.
                          dan is dit die beginsel wat Hy toepas. En as Hy dit toepas, hoekom doen ons dit nie?

Ek het ook al die verse onder mekaar geplaas wat handel oor die tydperk. Kyk net na die tema’s van die verse:
                          • vervolging van die Heiliges (wat gebeur het vanaf 70AD reg deur die middeleeue),
                          • verstrooiing van die heiliges (wat gebeur het vanaf 70AD reg deur die middeleeue),
                          • die heidense vertrapping van Jerusalem (wat gebeur het na 70AD tot onlangs toe),
                          • die Ou en Nuwe Testament [twee getuienis] wat getuig het vanaf na 70AD tot vandag toe),
                          • God se Kerk (die vrou) wat in die wildernis was vanaf na 70AD tot die reformasie toe).

In kort, al hierdie dinge het nie in letterlike 3.5 jaar gebeur nie. Dit het oor meer as ‘n duisend jaar gebeur. Vir my is dit net weereens ‘n bevestiging van die dag-jaar beginsel.

Ons het vandag geskiedenis aan ons kant. Ons kan terug kyk oor die laaste 2000jaar en sien hoe al die dinge in vervulling gekom het. Ons is die ťťn generasie wat geen verskoning het nie. Ons kan nie soos volstruise ons koppe in ‘n gat indruk en maak asof dit nie gebeur het nie.

As ek sou mee gaan met die verlettering van die tydperk na ‘n fisiese 3.5 jaar toe (en ek het op ‘n tyd), dan sal ek moet aanvaar dat God, wat profesie betref, absoluut stil is oor die aarde se geskiedenis die laaste 2000 jaar en niks daaroor te sÍ het nie (Open 2-3 bewys die teendeel). As mens gaan kyk wat alles al die laaste 2000 jaar gebeur het, is dit onmoontlik. Slegs die historisistiese beskouing kan God se leidende hand wys deur AL die kerk-tye se geskiedenis, insluitend die laaste twee duisend jaar waarin die pouslike kerk die heiliges vervolg het vir meer as ‘n duisend jaar en waarin hulle miljoene Bybel-glo-ende-Christene vermoor het.
                          Die futerisme-leer se letterlike 3.5 jaar (waarin die dag-jaar beginsel verwerp word met die tyds-profesie) ignoreer ongelukkig die laaste 2000 jaar en kyk na ‘n hersensskim van 3.5 letterlike jare aan een of ander einde van tyd. Net nog ‘n rede hoekom my en Futerisme se paaie geskei het.

Onthou! hy het nie begin met 1260 dae nie, as dit die geval was sou ons nie gelet het op die tyd-tye en halwe tyd nie. Die 42 maande was eerste beskryf voordat die dae verduidelik was.
                          Ek moet eerlik bieg, ek verstaan nie mooi hier nie. Hy het begin met 1260 dae (Dan 7:25)
                          Tyd,tye en ‘n halwe tyd IS 1260 dae. Jy self erken dit is dieselfde tydperk. So of hy begin met 42 maande, Tyd,tye en ‘n halwe tyd of 1260 dae, dit is om’t ewe.

Jy maak onderskeid tussen die twee uitsprake, wat veronderstel is, om een betekenis te he. Hier word nie van twee aparte tye gespreek nie, maar net dieselfde wat nou in dae verduidelik word.
                          Presies, en ons moet nou hierdie dae na letterlike jare toe omskakel. Vergewe my asb as ek jou misverstaan. En nee, ek maak nie onderskeid nie. Dit is juis die punt.

Dus, kan ek nie die dae wat alreeds verduidelik is en afkomstig is van die tye verander na jare nie.
                          Praat ons steeds van vers 7 hierso?
                          As die dae enkelvoudig bespreek was sonder die tye, sou ek met jou saamstem dat dit jare is.
                          Steeds vers 7?

Comment

Originally posted by ]Ben Cronje View Post
                            Kom ons kyk dan na vers 7:
                            Dan 12:7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.
                            Wanneer is God se fisiese Israel finaal die hele wereld vol verstrooi, Mike? In die eerste eeu na Christus. Reg? Met die vernietiging van die tempel in 70AD en die massiewe vervolging van die Jode het hulle finaal oor die hele wereld versprei.
                            Wanneer is God se geestelike kinders (Rom 2:29, Cl 2:11-12) die wereld vol verstrooi? Vanaf 70AD tot na die reformasie.

Ek stem 100% saam met jou dus in beginsel...ek dink. Maar die dae van vers 7 is die dae tussen 70AD en vandag, met 1950 jaar wat al verloop tot en met 2020 toe. Dit is ‘n lang tyd. ‘n Tyd wat sleg deur die dag-jaar beginsel gedek kan word.

Hierso stem ek ook saam met jou. En hierdie tydperk word 7 keer genoem:

Maar die belangrike punt wat ek hier wil maak, is dat of God dit nou;
                            • ‘n tyd en tye en die helfte van ‘n tyd
                            • twee en veertig maande
                            • duisend twee honderd en sestig dae
                            noem, dit word elke keer in profesie as ‘n profetiese tyd gegee. Dit word selfs verwerk na profetiese dae toe. Al wat ons as lesers hoef te doen nog, is om die dae na profetiese jare toe om te skakel. Soos wat die 1 dag =1 jaar beginsel dikteer. Ons kan nie cherry-pick en self besluit watter ons wil omskakel en watter nie. God is konsikwent: Sy woord verander nie (Ps 15:4, Mal 3:6, Heb 13:8). God cherry-pick nie, ons as mense doen wel.
                            En as God in profesie sÍ;

dan is dit die beginsel wat Hy toepas. En as Hy dit toepas, hoekom doen ons dit nie?

Ek het ook al die verse onder mekaar geplaas wat handel oor die tydperk. Kyk net na die tema’s van die verse:
                            • vervolging van die Heiliges (wat gebeur het vanaf 70AD reg deur die middeleeue),
                            • verstrooiing van die heiliges (wat gebeur het vanaf 70AD reg deur die middeleeue),
                            • die heidense vertrapping van Jerusalem (wat gebeur het na 70AD tot onlangs toe),
                            • die Ou en Nuwe Testament [twee getuienis] wat getuig het vanaf na 70AD tot vandag toe),
                            • God se Kerk (die vrou) wat in die wildernis was vanaf na 70AD tot die reformasie toe).

In kort, al hierdie dinge het nie in letterlike 3.5 jaar gebeur nie. Dit het oor meer as ‘n duisend jaar gebeur. Vir my is dit net weereens ‘n bevestiging van die dag-jaar beginsel.

Ons het vandag geskiedenis aan ons kant. Ons kan terug kyk oor die laaste 2000jaar en sien hoe al die dinge in vervulling gekom het. Ons is die ťťn generasie wat geen verskoning het nie. Ons kan nie soos volstruise ons koppe in ‘n gat indruk en maak asof dit nie gebeur het nie.

As ek sou mee gaan met die verlettering van die tydperk na ‘n fisiese 3.5 jaar toe (en ek het op ‘n tyd), dan sal ek moet aanvaar dat God, wat profesie betref, absoluut stil is oor die aarde se geskiedenis die laaste 2000 jaar en niks daaroor te sÍ het nie (Open 2-3 bewys die teendeel). As mens gaan kyk wat alles al die laaste 2000 jaar gebeur het, is dit onmoontlik. Slegs die historisistiese beskouing kan God se leidende hand wys deur AL die kerk-tye se geskiedenis, insluitend die laaste twee duisend jaar waarin die pouslike kerk die heiliges vervolg het vir meer as ‘n duisend jaar en waarin hulle miljoene Bybel-glo-ende-Christene vermoor het.
                            Die futerisme-leer se letterlike 3.5 jaar (waarin die dag-jaar beginsel verwerp word met die tyds-profesie) ignoreer ongelukkig die laaste 2000 jaar en kyk na ‘n hersensskim van 3.5 letterlike jare aan een of ander einde van tyd. Net nog ‘n rede hoekom my en Futerisme se paaie geskei het.

Ek moet eerlik bieg, ek verstaan nie mooi hier nie. Hy het begin met 1260 dae (Dan 7:25)
                            Tyd,tye en ‘n halwe tyd IS 1260 dae. Jy self erken dit is dieselfde tydperk. So of hy begin met 42 maande, Tyd,tye en ‘n halwe tyd of 1260 dae, dit is om’t ewe.

Presies, en ons moet nou hierdie dae na letterlike jare toe omskakel. Vergewe my asb as ek jou misverstaan. En nee, ek maak nie onderskeid nie. Dit is juis die punt.

Praat ons steeds van vers 7 hierso?

Steeds vers 7?

Dan 12

1 En in diť tyd sal MŪgael, die groot vors wat oor die kinders van jou volk staan, optree;

Openb. 12:7-8 En daar het oorlog in die hemel gekom: MŪgael en sy engele het oorlog gevoer teen die draak, en die draak en sy engele het oorlog gevoer; en hulle kon nie oorwin nie, en hulle plek was in die hemel nie meer te vinde nie.

en dit sal ‘n tyd van benoudheid wees soos daar nie gewees het vandat ‘n volk bestaan het tot op diť tyd nie; maar in diť tyd sal jou volk gered word, elkeen wat in die boek opgeskrywe staan.

Openb. 12:6 En die vrou het na die woestyn gevlug waar sy ‘n plek het wat deur God gereed gemaak is, dat hulle haar daar sou onderhou duisend twee honderd en sestig dae lank. (1260)

2 En baie van die wat in die stof van die aarde slaap, sal ontwaak, sommige tot die ewige lewe en sommige tot groot smaadheid, vir ewig afgryslik.

3 En die verstandiges sal glinster soos die glans van die uitspansel, en die wat baie tot regverdigheid lei, soos die sterre vir ewig en altoos.

Openb. 19:14 En die leŽrs in die hemel het Hom gevolg op wit perde, bekleed met wit en rein fyn linne.

4 En jy, DaniŽl, hou die woorde geheim en verseŽl die boek tot die tyd van die einde toe; baie sal dit deursoek, en die kennis sal vermeerder.

Openb. 22:10 En hy het vir my gesÍ: Moenie die woorde van die profesie van hierdie boek verseŽl nie, want die tyd is naby.

7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.

Openb. 10:5-6 En die engel wat ek op die see en op die land sien staan het, het sy hand na die hemel opgehef, en hy het gesweer by Hom wat tot in alle ewigheid lewe, wat die hemel geskape het en wat daarin is, en die aarde en wat daarin is, en die see en wat daarin is, dat daar geen tyd meer sal wees nie;

Openb.12:14 maar die twee vlerke van die groot arend is aan die vrou gegee, sodat sy na die woestyn, na haar plek, kon vlieg, waar sy uit die gesig van die slang onderhou word, ‘n tyd en tye en ‘n halwe tyd.

11 En van die tyd af dat die voortdurende offer afgeskaf en die ontsettende gruwel opgerig word, sal duisend twee honderd en negentig dae verloop.

Openb.11:1-3 En ‘n riet soos ‘n stok is aan my gegee, en die engel het gestaan en gesÍ: Staan op en meet die tempel van God en die altaar en die wat daarin aanbid. Maar die voorhof buitekant die tempel moet jy uitlaat en dit nie meet nie, want dit is aan die heidene gegee; en hulle sal die heilige stad twee en veertig maande lank vertrap. En Ek sal aan my twee getuies gee dat hulle, met sakke bekleed, duisend twee honderd en sestig dae lank sal profeteer.

Openb. 13:5 En ‘n mond is aan hom gegee wat groot woorde en godslasteringe uitspreek, en aan hom is mag gegee om dit twee en veertig maande lank te doen.

Hier vind ons drie verskillende uitsprake van tyd, tog is dit een en dieselfde betekenis, en tydperk wat na vernoem word.
                            n Tyd, tye en ‘n halwe tyd

duisend twee honderd en sestig dae

twee en veertig maande
                            }1260

Comment

Hi Mike.

Ek sien jy leun swaar op Dan 12:1-11, so dit sal goed wees as ons daarna gaan kyk. En in Dan 12:6 word ‘n baie belangrike vraag gevra:
                              Dan 12:6 ...: Hoe lank sal die einde van die wonderbaarlike dinge uitbly?
                              Dan 12:6 ..., How long shall it be to the end of these wonders?
                              Dan 12:6 ..., “How long will it be until these shocking events are over?” – NLT
                              Dan 12:6 ..., “How long shall it be till the end of these wonders?” – ESV
                              Hoe lank dus sal dit wees tot en met die einde van hierdie wonders, reg? Nie totdat dit begin gebeur nie, maar tot en met dit klaar gebeur het. En wat is die antwoord dan?
                              Dan 12:7 ...: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.
                              Dan 12:7 ...for a time, times, and an half; and when he shall have accomplished to scatter the power of the holy people, all these things shall be finished.
                              Die einde van al hierdie wonders sal dus wees wanneer die heilige volk geheel verstrooi het en dit sal op sy beurt wees nŠ ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd.
                              En wie is die heilige volk waarvan gepraat word? Dan 12 gee ons ook die antwoord daarop:
                              Dan 12:1 ...sal jou volk...
                              Hier word direk met DaniŽl gepraat, so dit is dus DaniŽl se volk in daardie tyd, reg? Wie was sy volk? Letterlike, Fisiese Israel. Kom ons verletterlik die profesie dus:

Dit behoort die Futurisme-leer aanhangers se harte vinniger te laat klop, want hulle oŽ is op ‘n letterlike Jerusalem en ‘n letterlike Israel. Maar verletterliking van die profesie dit skep egter ook ‘n probleem:

Wanneer is Israel finaal verstrooi? In 70AD met die vernietiging van die tweede tempel. So vanuit ‘n verletterlikte perspektief met 'n letterlike Israel en ‘n letterlike 1260 dae moes hierdie gebeure ALLES gebeur het vanaf Junie 65AD tot Des 70AD toe!!!

Maar ek glo jy sal met my saamstem dat dit nie so kan wees nie. Hoe fundamenteel reg kan Futerisme se letterlike 3.5 jaar en letterlike Israel benadering fundamenteel wees?

Punt is, ons kan nie die profesie of die profetiese tydperk (‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd) verletterlik nie.
                              1260 dae is 1260 jaar, my vriend.

Comment

Hi Mike.

Ek sien jy leun swaar op Dan 12:1-11, so dit sal goed wees as ons daarna gaan kyk. En in Dan 12:6 word ‘n baie belangrike vraag gevra:

Hoe lank dus sal dit wees tot en met die einde van hierdie wonders, reg? Nie totdat dit begin gebeur nie, maar tot en met dit klaar gebeur het. En wat is die antwoord dan?

Die einde van al hierdie wonders sal dus wees wanneer die heilige volk geheel verstrooi het en dit sal op sy beurt wees nŠ ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd.
                                En wie is die heilige volk waarvan gepraat word? Dan 12 gee ons ook die antwoord daarop:

Hier word direk met DaniŽl gepraat, so dit is dus DaniŽl se volk in daardie tyd, reg? Wie was sy volk? Letterlike, Fisiese Israel. Kom ons verletterlik die profesie dus:

Dit behoort die Futurisme-leer aanhangers se harte vinniger te laat klop, want hulle oŽ is op ‘n letterlike Jerusalem en ‘n letterlike Israel. Maar verletterliking van die profesie dit skep egter ook ‘n probleem:

Wanneer is Israel finaal verstrooi? In 70AD met die vernietiging van die tweede tempel. So vanuit ‘n verletterlikte perspektief met 'n letterlike Israel en ‘n letterlike 1260 dae moes hierdie gebeure ALLES gebeur het vanaf Junie 65AD tot Des 70AD toe!!!

Maar ek glo jy sal met my saamstem dat dit nie so kan wees nie. Hoe fundamenteel reg kan Futerisme se letterlike 3.5 jaar en letterlike Israel benadering fundamenteel wees?

Punt is, ons kan nie die profesie of die profetiese tydperk (‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd) verletterlik nie.
                                1260 dae is 1260 jaar, my vriend.
                                Ben, jy kyk net vas na die verlede. Hierdie profesie het niks te doen met die verlede nie. Israel is besig met herstel en alle Jode gaan nou op na hulle land. Die eindtyd is nou nog nader as tevore. Ons sal nog so praat dan daag die AC dalk op. Ek verstaan en sien jou punt in, dat jy alles wil vervul deur geskiedenis wat verby is. Daardie uitleg betrekkende die 70NC is nie die tydperk waarna Christus verwys het nie. Daar is geen geskrewe geskiedkundige bewyse van n AC wat in die tempel regeer het vir 3jaar en ses maande nie. Dit was verwoesting op verwoesting wat plaasgevind het. Geen valse profeet of enige teken van die twee profete van God wat in Jerusalem geprofeteer het nie. Jy kan maar die futurisme leer afmaak, maar ons weet hierdie dinge kom, al is dit nie in my en jou tyd nie.

Comment

Working...
                                X