Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Five Fold Ministry" en "Covering"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Five Fold Ministry" en "Covering"

Die vyfvoudige bediening (Five Fold Ministry) en beskerming (Covering) hang gewoonlik saam. Dit het te doen met 'n kerklike leierskapstruktuur waarin die leiers inspraak het in mense se lewens op so wyse dat jy as gewonde lidmaat verantwoording moet doen aan die leierskap, ook vir persoonlike besluite, en of jy "reg gehoor het by die Here." Die "covering" verwys na die beskerming wat mens geestelik sou hÍ omdat jy onderdanig is aan kerklike leierskap, en vergifnis/beskerming geniet solank jy onderdanig is aan die kerklike leierskap, selfs al verwag hulle iets van jou wat nie reg is nie. As jy hulle gehoorsaam, en al is dit wat jy doen verkeerd, word dan "gecover" deur jou onderdanigheid.

Wat dink julle hiervan?

Latere byvoeging tot hierdie plasing 10/12/2010:

Artikel: Die vyfvoudige bediening (five fold ministry) en covering
    .
    Last edited by Philip dT; Dec 10th 2010, 01:02 PM.
    Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Re: "Five Fold Ministry" en "Covering"

Dit klink vir my alte veel asof iemand in daardie geval Bybelse konsepte gekaap het om hulle eie klein koninkrykies te vestig!

Comment

Hi Philip,

Dit is 100% onskriftuurlik om die Here se gesag so te verwyder. Dit kom basies daarop neer dat mense wat aan hierdie bediening gehoorsaam is, dit net kan wees, omdat hulleself nie die Here ken nie en Sy gesag in 'n persoonlike verhouding nie bestaan in hul lewens nie.
      The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
      but I must confess, donít worry
      the rapture is not before the Great Tribulation
      itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
      itís for all the people in the zoo
      think about it and refreshÖ
      you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
      the rapture is for you and me
      when we decide to leave from here
      that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Ek is bly dat julle hieroor gepraat het.my een vriendin se dogter en haar man is by 'n soortgelyke kerk.Ek het op die betrokke kerk se webblad gelees dat lede onderdanig aan die leier moet wees want dit is volgens hulle die enigste manier wat jy dan onderdanig aan Jesus kan wees.Ek weet nie hoe om dit te hanteer nie.Ek het nie baie kontak met die betrokke twee jongmense nie.Aan die anderkant wil ek ook nie probleme met my vriendin maak nie.Sy is geneig om liggeraak te wees.Miskien moet ek dit 'n saak van gebed maak.

Comment

Klink soos die sg. " Ou Apostels " ?

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
            Klink soos die sg. " Ou Apostels " ?
            Meeste megakerke vandag, veral diť wat mens op TV sien werk op hierdie model. Die graad waarin dit voorkom is egter nie noodwendig oral ewe sterk nie.

Comment

Klink ook soortgelyk aan scientology, dit wat ek al gehoor het.. Dis 'n jammer mense val vir die soort van ding. Die mens is ontsettend onbetroubaar. Om hoop in mense en organisasies te plaas is 'n resep vir teleurstelling en seerkry.

Dit is baie beslis onbybels..

Comment

Originally posted by Philip dT View Post
                Meeste megakerke vandag, veral diť wat mens op TV sien werk op hierdie model. Die graad waarin dit voorkom is egter nie noodwendig oral ewe sterk nie.
                Ek was interessant genoeg so paar jaar gelede op 'n 'geloofsplaas' en iets wat my opgeval het, was die ysterhand waarmee hierdie mense 'regeer' was (daar is egter 'n paar sulke plekke in ons land en almal is sekerlik nie dieselfde nie). Aanvanklik sien mens dit nie, maar so met die tyd gebeur daar dinge wat nogal 'n frons of twee veroorsaak...

Iets anders wat hierdie bedieninge in gemeen het, is die amper onuitputbare geld tot hulle beskikking en dit blyk dat daar 'n verband tussen die beheer van mense en hoeveelheid geld tot hul beskikking is...
                The Rapture

Comment

Ai julle. Ek het nou my artikel oor die Vyfvoudige Bediening geplaas. En, hoewel ek sterk hieroor voel, is ek maar weereens hartseer omdat so baie mense seerkry in hierdie tipe bedienings. Baie mense wat naby aan my is, is deel van sulke bedieninge. Ek dink die belangrike is dat mens nie veroordelend sal wees nie, maar in 'n gesindheid van werklike besorgdheid en liefde sal vermaan.

Comment

Philip
                    Ek is dalk 'n bietjie radikaal wanneer dit kom by "leierskap" in die gemeente. Die term word in die meeste gemeentes heeltemal verkeerd toegepas, Ek erken net een leier en dit is Jesus Christus. In baie gemeentes word daar net so 'n rangstruktuur opgebou as wat jy in die weermag en in die katolieke kerk kry. Die enigste verskil is dat hulle dit met ander name noem. Ons het te veel leiers in ons gemeentes. En dan kondig hulle ook elke Sondag aan dat die gemeente moet bid vir die "leadership" dat hulle die gemeente op die regte manier kan "lei". Ek beskou myself nie as leier nie en ek lei ook geen gemeente nie! Gaan lees Paulus se briewe. "Jou dienskneg in Christus Jesus". Elke gemeentelid het 'n verantwoordelikheid teenoor God alleen en nie teenoor die "leierskap" in die gemeente nie. Ook die kerkraad het na my mening geen leierskapsfunksie om te vervul nie, maar net om te dien en om die verskillende bedieninge in die gemeente te ko-ordineer, aan te moedig en te ondersteun. Wat sÍ die woord "bediening" vir jou? Is 'n bedienaar 'n leier of 'n bediende? Dit is tyd dat al die leiers in die gemeente van hulle titels afstand doen en begin om die mense se voete te was. Ek het die ding ook baie in Amerika waargeneem. By die hoofingang is daar 'n bordjie wat sÍ "Chief pastor" en dan "co pastor" net om duidelik te maak wie is baas en wie is klaas. Dan volg daar ook ander titels van hoofouderling, finansiele hoof, sondagskool hoof ens. Ek weet daar moet verskillende bedieninge in die kerk wees, maar hulle moet almal beDIENinge wees en hulle werk ook in daardie gesindheid doen.

Comment

Originally posted by David2 View Post
                      Philip
                      Ek is dalk 'n bietjie radikaal wanneer dit kom by "leierskap" in die gemeente. Die term word in die meeste gemeentes heeltemal verkeerd toegepas, Ek erken net een leier en dit is Jesus Christus. In baie gemeentes word daar net so 'n rangstruktuur opgebou as wat jy in die weermag en in die katolieke kerk kry. Die enigste verskil is dat hulle dit met ander name noem. Ons het te veel leiers in ons gemeentes. En dan kondig hulle ook elke Sondag aan dat die gemeente moet bid vir die "leadership" dat hulle die gemeente op die regte manier kan "lei". Ek beskou myself nie as leier nie en ek lei ook geen gemeente nie! Gaan lees Paulus se briewe. "Jou dienskneg in Christus Jesus". Elke gemeentelid het 'n verantwoordelikheid teenoor God alleen en nie teenoor die "leierskap" in die gemeente nie. Ook die kerkraad het na my mening geen leierskapsfunksie om te vervul nie, maar net om te dien en om die verskillende bedieninge in die gemeente te ko-ordineer, aan te moedig en te ondersteun. Wat sÍ die woord "bediening" vir jou? Is 'n bedienaar 'n leier of 'n bediende? Dit is tyd dat al die leiers in die gemeente van hulle titels afstand doen en begin om die mense se voete te was. Ek het die ding ook baie in Amerika waargeneem. By die hoofingang is daar 'n bordjie wat sÍ "Chief pastor" en dan "co pastor" net om duidelik te maak wie is baas en wie is klaas. Dan volg daar ook ander titels van hoofouderling, finansiele hoof, sondagskool hoof ens. Ek weet daar moet verskillende bedieninge in die kerk wees, maar hulle moet almal beDIENinge wees en hulle werk ook in daardie gesindheid doen.
                      Amen! Dit is basies wat ek ook uitlig in my artikel. (Ek kan jou steeds nie rep nie...)

Comment

Ek is jammer as daar mense is wat die konsep van vyfvoudige bediening en leierskap in die kerk misbruik. By Shofar Christen Kerk gebruik ons ook die konsep van die vyfvoudige bediening, maar ons glo dat letterlik die hele kerk opgedeel is in hierdie 'ampte' maw daar is mense wat as apostels geroep is en ander as profete en so aan. Ek ken persoonlik 'n profeet (een van my beste vriende). Maar niemand is ondergeskik in die sin dat hulle enigsins geforseer word om enige iets te doen nie. Ons het 'n leierskapstruktuur wat twee senior pastore (die paartjie wat die kerk begin het) insluit. Dan is daar verskeie pastore en elke pastoor dek 'n paar bedieninge wat dikwels oorvleul maar dit roteer vinnig en enige iemand wat sy hand opsteek kan potensieel aangestel word vir die pos, maar eers word hulle opgelei sodat hulle die verantwoordelikheid kan hanteer. Daar is ook die cel struktuur. Baie lede behoort aan 'n cel elke cel het 'n fasieliteerder wat die cel by die zone cel verteenwoordig ('n zone bestaan uit al die celle van 'n sekere ouderdoms groep en geografiese area) elke zone cell het 'n fasiliteerder wat die cel by die pastoor verteenwoordig. maar dit is nie kwessie van rang nie maar eerder van funksie. Daar moet tog struktuur wees (anders gaan die kerk doodeenvoudi verkrummel). Ek dink aan die leiers as die bene van die liggaam. Hulle hou alles bymekaar en help om die kerk te mobiliseer. en daar moet 'n manier wees om finansies te beheer sodat die finansies wat wel inkom, op 'n wyse manier aangewend word. Ons kerk hou 'n soort vergadering elke jaar waarin elke lid welkom is om hulle stem te lig en waar besluite wat onder die leiers geneem word bespreek word en miskien verander kan word. Baie van die groot kerke is ook nie in isolasie nie. Hulle moet aan buite struktuure beantwoord en die staat het ook 'n sÍ. Daar moet iemand in die kerk wees wat kerk op hierdie strukture verteenwoordig. Dus is almal in die kerk verteenwoordig en almal kan in enige posisie kom. Ons het egter ook baie opleidingsgeleenthede waar lede hulle self kan bekwaam vir die take wat hulle sal doen in 'n sekere rol. Ek kan niks fout sien met die wyse waarop Shofar se leierskap werk nie, ten spyte van die feit dat dit al in die media gekritiseer is . Wat my pla van die artikel is die klap wat alweer gemik word teen charismatiese kerke terwyl daar 'n hele paar van hulle is waarmee daar NIKS mee verkeerd is nie. Hulle is nie perfek nie, maar hulle is ook nie 'af' kerke nie.
                        "I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly."

in all your ways acknowledge Him, and he will make your paths straight.

Many are the afflictions of the righteous; But Jehovah delivereth him out of them all.

"Oh, taste and see that the Lord is good"

Comment

Originally posted by 14390876 View Post
                          Wat my pla van die artikel is die klap wat alweer gemik word teen charismatiese kerke terwyl daar 'n hele paar van hulle is waarmee daar NIKS mee verkeerd is nie. Hulle is nie perfek nie, maar hulle is ook nie 'af' kerke nie.
                          Hi Iain,

Ek dink mens moet hierdie artikel in perspektief kan plaas, oor wie dit geskryf het en wat sy vertrekpunt is. Ek is self meer gereformeerd in my denke (alhoewel ek myself nie as gereformeerd beskou nie), maar vind myself veel meer tuis in 'n baptiste gemeente, as in enige van die gereformeerdes, met uitsondering van een of twee in my geweste. Die rede is dat binne enige struktuur, die satan die stuktuur aanval, want hy weet goed ons sekuriteit daarin kan maklik versteur word. Oor 'n tyd glo ek, het gereformeerdheid byvoorbeeld baie relatief geword en presies dieselfde kan van die charismatiese kerke gesÍ word. Die skrywer (Philip) van daardie artikel is in wese meer charismaties of hel meer oor daarna (alhoewel hy homself nie in alles as charismaties beskou nie, soos ook in my geval) en dit is uit eie ondervinding wat hy hierdie geskryf het. Ek dink die perspektief wat hy stel dat dit van gemeente tot gemeente meer of minder intens sal wees, plaas nie alle gemeentes buite orde of van balans af nie. Dit is maar net iets wat mens moet oplet voor en elke tipe denominasie het in eie reg bepaalde dwalinge wat uniek binne hulle kan manifesteer en dan is daar ook dit wat oor grense heen manifesteer. Dat satan konstant die waarheid pervers probeer maak, is 'n realiteit wat elke liewe mens moet erken en waak daarteen, al is mens hoe lief vir jou eie denominasie of gemeente, dit gaan iewers begin voorkom in mens se eie leeftyd. Sien dit in daardie lig, dan glo ek behoort jy die meriete van die artikel te kan sien...

(NS: Ek is oortuig dat mens makliker dwalings sal erken, as mens self buite die 'boks' kan dink en nie van binne 'n 'boks' probeer kyk na die waarheid nie. Mens moet uit jou eie omstandighede gelig kan word, om na jou eie omstandighede te kan kyk en mense wat in wese buite denominasies staan, het hierdie voordeel, nie dat mens dit wil verabsoluteer nie.)
                          The Rapture

Comment

Iain. Dankie vir jou bydrae. Met my verwysing na Charismatiese kerke, spreek ek nie 'n waarde-oordeel oor Charismatiese kerke as sodanig uit nie, maar probeer blootlÍ waar hierdie verskynsel waarskynlik die sterkste voorkom. Ek sien myself in elk geval as charismaties.

(Terwyl ek skryf en preview sien ek Ferdi het intussen ook geantwoord)

Ek self is versigtig wanneer leierskap 'n te sterk strukturele karakter aanneem, veral wanneer daar trekke is van 'n hierargie in die leierskap, bv. waar senior/junior pastore geÔdentifiseer word, ens.

Jy sÍ:
                            daar moet 'n manier wees om finansies te beheer
                            Ek is nie so seker of ek hiermee saamstem nie. Ek dink dit staan elke lidmaat vry om te gee vir wie, en waar hy/sy wil soos die Gees lei. Persoonlik is ek versigtig wanneer die leierskap van die kerk as't ware "beheer neem" oor hoe en waar finansies aangewend word.

As ek die NT reg verstaan, word ons nie opgeroep om 'n kerkstruktuur finansiŽel te onderhou nie, maar gee ek waar daar nood is soos die Gees my lei.

Comment

Originally posted by CFJ View Post
                              Hi Iain,

Ek dink mens moet hierdie artikel in perspektief kan plaas, oor wie dit geskryf het en wat sy vertrekpunt is. Ek is self meer gereformeerd in my denke (alhoewel ek myself nie as gereformeerd beskou nie), maar vind myself veel meer tuis in 'n baptiste gemeente, as in enige van die gereformeerdes, met uitsondering van een of twee in my geweste. Die rede is dat binne enige struktuur, die satan die stuktuur aanval, want hy weet goed ons sekuriteit daarin kan maklik versteur word. Oor 'n tyd glo ek, het gereformeerdheid byvoorbeeld baie relatief geword en presies dieselfde kan van die charismatiese kerke gesÍ word. Die skrywer (Philip) van daardie artikel is in wese meer charismaties of hel meer oor daarna (alhoewel hy homself nie as charismaties beskou nie, soos ook in my geval) en dit is uit eie ondervinding wat hy hierdie geskryf het. Ek dink die perspektief wat hy stel dat dit van gemeente tot gemeente meer of minder intens sal wees, plaas nie alle gemeentes buite orde of van balans af nie. Dit is maar net iets wat mens moet oplet voor en elke tipe denominasie het in eie reg bepaalde dwalinge wat uniek binne hulle kan manifesteer en dan is daar ook dit wat oor grense heen manifesteer. Dat satan konstant die waarheid pervers probeer maak, is 'n realiteit wat elke liewe mens moet erken en waak daarteen, al is mens hoe lief vir jou eie denominasie of gemeente, dit gaan iewers begin voorkom in mens se eie leeftyd. Sien dit in daardie lig, dan glo ek behoort jy die meriete van die artikel te kan sien...

(NS: Ek is oortuig dat mens makliker dwalings sal erken, as mens self buite die 'boks' kan dink en nie van binne 'n 'boks' probeer kyk na die waarheid nie. Mens moet uit jou eie omstandighede gelig kan word, om na jou eie omstandighede te kan kyk en mense wat in wese buite denominasies staan, het hierdie voordeel, nie dat mens dit wil verabsoluteer nie.)
                              ek verstaan en ek sÍ glad nie dat ek met die artikel verskil as geheel nie. Dit het net gevoel dis nodig om 'n ander perspektief oor die konsep waarvan hy praat uit te lig sodat mense nie skrik as ek die dag van hierdie konsepte praat en hulle dit assosieer met die misbruik van leierskap nie. Ek het glad nie gekliek dat Phillip self die artikel geskryf het nie. So ek wil net sÍ ek nie dit bedoel het as 'n aanval of iets nie. Ek dink ook nie ek praat vir enige kerk nie. Ek is geneig om vinnig te spring wanneer dit voel of my kerk affiliasie verdag gemaak gaan word. Net soos, as iemand oor my ma gaan praat, ek sal reg staan om haar te verdedig. Ek speel ook altyd duiwels advokaat. So ek weet my reaksie was miskien oorbodig, maar ek ervaar baie aanvalle op my familie en dit maak my nogals sensitief oor sulke sake. En ongelukkig kan ek nie stem toon oordra nie so ek kon nie oordra hoe rustig my toon is nie
                              "I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly."

in all your ways acknowledge Him, and he will make your paths straight.

Many are the afflictions of the righteous; But Jehovah delivereth him out of them all.

"Oh, taste and see that the Lord is good"

Comment

Working...
                              X