Announcement

Collapse
No announcement yet.

"The new age" koerant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "The new age" koerant

Iemand al hierdie gesien?:
    http://www.thenewage.co.za/

Waarom so 'n naam gee aan 'n koerant? Is dit onskuldig en per toeval? Of is daar 'n koneksie tussen die en New age bewegings?

Re: "The new age" koerant

RR,

Ek glo dat die blote feit dat dit 'n KOERANT is, nie toeval sal wees nie, ook nie naÔwiteit nie...
    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
    but I must confess, donít worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    itís for all the people in the zoo
    think about it and refreshÖ
    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Glad nie verbasend nie. New age is lankal nie meer 'n subtiele ding nie. Dit is oral. Dit gaan baie mense nog wen. Bid is al wat ek kan sÍ
      "I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly."

in all your ways acknowledge Him, and he will make your paths straight.

Many are the afflictions of the righteous; But Jehovah delivereth him out of them all.

"Oh, taste and see that the Lord is good"

Comment

Die woorde "new age" het nie 'n godsdienstige konnotasie vir mense wat nie die Woord van God ken nie.

Hulle sien dit as modern, progressief, vernuwend.

Dit is hoe Satan werk. Hy maak ons stapsgewys gewoond aan sy taal en stelsels, sodat mense hom kies sonder dat hulle dit besef.

Dit is seker hoekom Jesus sÍ "wie nie met My is nie, is teen My". Jy kies Hom of jy "default" na Satan...

Anton
        השייך לאלוהים דרך ישו

Comment

Die koerant is tog baie feitlik wat nuus betref, en taamlik volledig, 'n goeie bron van inligting en nuusgebeure. Ek sal seker nie daarvan gebruik maak, maar het gedink ek sal bietjie gaan kyk nadat ek 'n advertensie daarvan langs snelweg gesien het.

Die kreators van die koerant kan baie beslis nie Christenne wees nie. Ek wonder of dit gestig is deur 'n buitelandse organisasie. Snaaks hoe baie goed deesdae om elke hoek en draai tevoorskyn kom..

Comment

So ver ek weet is dit 'n ANC koerant wat hier middel van die jaar tot stand gekom het. Daar was taamlik geskarrel oor wie die redakteur en joernaliste sou wees, het gegaan oor regerings amptenare wat ook betrokke sou wees, soos gewoonlik. Christelik? Nee onmoontlik.

Comment

Working...
            X