Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wil Jy Regtig Weg Geraap Word?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Wil Jy Regtig Weg Geraap Word?

Originally posted by RR van Wyk View Post
    Daar is ook 'n vers, wat ek sal moet gaan soek, waar Jesus s dat ons moet hoop dat ons die groot "verdrukking" sal ontvlug, want dit gaan die ergste wees wat die aarde ooit ervaar het. Die presiesse woorde is ek ook nie seker van nie. Wonder of dit ook betrekking het tot hierdie onderwerp.

As daar so 'n vers bestaan soos ek dink, wat ek natuurlik eers moet bewys, pas dit by die verhaal van Noag en die ark, en Sodom.

Ben, jy het self ges, nadat Noag in die Ark geklim het, het dit begin ren... So dit klink soos die wegraping vind plaas, en onmiddelik na dit dalk die oordeel.

Wat ookal die geval, die tydsperiode tussen die gebeure is dalk so klein, dat watookal eerste plaasvind dalk nie eers saak maak nie

Wat ek wel verder wil ondersoek, is waar die ander teoriee vandaan kom. Die duisend jaar vrederyk, sewe jaar verdrukking, ens. Dit moet tog 'n oorsprong h..
    As ek reg kan onthou is dit met een van Daniel se profesiee tedoen(sewe jaar verdrukking).
    Ek is besig om iets oor die 7 jaar verdrukking te skryf, "As we speak". Gaan egter 'n rukkie vat. Ja, daar gaan groot verdrukking wees voor Jesus se koms, en dit gaan groter wees as enige iets wat nog ooit voorheen op die aarde was. Maak geen fout nie. 7 Jaar egter???? Die verdrukking gaan soos ek vroeer genoem het, dit gaan 'n smeltkroes wees. Wag net vir die anti-Sabbat wette en kyk hoe gaan die regverdiges vervolg word! Dit het in die middeleeue gebeur en gaan weer, net erger. Maar meer daaroor later. Weet net jy is reg oor die verse, dit is daar.
    Onthou, 'n wegraping op dieselfde dag is anders as 'n wegraping voor 'n 7 jaar verdrukking! En dit is die probleem. Dan is daar die issue van die tipe wegraping. Dis die twee vraagtekens wat ek wou uitlig met die draad:
    Ook, hoe gaan God ons beskerm teen die verdrukking is wat ons nog gaan bespreek. Hoe is die Israeliete beskerm teen die plae wat die Egiptenare getref het? Dink solank daaroor.....
    En jy is reg, die tydverloop is dalk so klein dat dit nie saak maak nie. Wat wel saak maak, is of mens in die Regverdige groep is of in die verlore groep! Daarom moet ons Fokus op Jesus Christus wees eerste, want as mens nou ontslaap, wil mens dit in Jesus Christus doen. Tweedens moet ons, soos Paulus en die ander uitsien na die Wederkoms, wanner ons weer saam met Jesus gaan wees. Maar dit beteken nie ons kan nie gesels hieroor om sodoende meer te verstaan nie!

Comment

Wat ek wel verder wil ondersoek, is waar die ander teoriee vandaan kom. Die duisend jaar vrederyk, sewe jaar verdrukking, ens. Dit moet tog 'n oorsprong h..
      As ek reg kan onthou is dit met een van Daniel se profesiee tedoen(sewe jaar verdrukking).
      Hi RR, ek het die draad probeer soek wat die 7 jaar verdukking in detail bespreek het, maar eks nie seker of dit die regte een is nie.

Hier is wel n draad:

Ek ondersteun natuurlik plasing #14 wat Ben geplaas het.

Maar ek is seker Ben gaan n voledige uiteensetting hier plaas.

Groete
      HH
      See how much the Father has loved us! His love is so great that we are called God's children---and so, in fact, we are! - 1John 3:1
      Gods true word!
      Believing it . Defending it . Proclaiming it .

Comment

Hallo daar!Want daar kom ‘n uur wanneer almal wat in die grafte is, sy stem sal hoor .Is dit grafte van die dooies se siele?Ek meen in baie grafte is daar nou net grond,so wie gaan Sy stem hoor.Ek verstaan nie so mooi nie.Alles kom tog tot niks,n gejaag na niks.Ons gaan in n diep slaap in as ons sterf maar ek glo nie dis in n graf soos in die grond nie miskien n rustige plekkie langs Hom!
        MARANA THA!

Comment

Originally posted by Ben Cronje View Post

Op dieselfde dag wat Noag in die Ark in gegaan het, het dit begin reen.
          Op dieselfde dag as wat Lot uit Sodom uit is, het die vuur geval...
          Op dieselfde dag wat die sondaars ge-oes word, word die uitverkorenis opgewek, verander en opgeneem om Jesus in die lug te ontmoet....

Daarom het ek die wederkoms en die oes as oor een enkele dag gevat in plasing #61.
          Ek stem nogals saam

Ons sal maar kyk op die dag wie saam met jou is Wie weg geraap is
          The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
          God plants in our hearts
          to remind us
          there are better things ahead.
          -Holley Gerth

Comment

Daar is ook 'n vers, wat ek sal moet gaan soek, waar Jesus s dat ons moet hoop dat ons die groot "verdrukking" sal ontvlug, want dit gaan die ergste wees wat die aarde ooit ervaar het. Die presiesse woorde is ek ook nie seker van nie. Wonder of dit ook betrekking het tot hierdie onderwerp.
            Miskien is daar 'n ander gedeelte waarna jy verwys, maar kyk so lank na:
            En bid dat julle vlug nie in die winter of op die sabbat mag plaasvind nie. Want dan sal daar groot verdrukking wees soos daar van die begin van die wreld af tot nou toe nie gewees het en ook nooit sal wees nie. En as daardie dae nie verkort was nie, sou geen vlees gered word nie; maar ter wille van die uitverkorenes sal daardie dae verkort word.
            (Mat 24:20-22)
            In die een asem verwys hierdie gedeelte tog seker na die gebeure rondom 70 nC. Ek dink die Jodiers se vlug was toe juis ook nie in die winter gewees nie; miskien kan iemand vir ons mooi inlig rondom daardie gebeure? In dieselfde asem sal geen vlees vir my daarop dui dat dit ook na die verdrukking verwys waarvan ons nou op die drumpel staan.

Comment

Julle kinders beter nou bitter gou by die onderwerp uitkom, of die draad sal gesluit moet word. Soos ek altyd s wanneer ek genoeg gehad het van my kinders: KRY NOU END!

Comment

Originally posted by Son of the South View Post
                Miskien is daar 'n ander gedeelte waarna jy verwys, maar kyk so lank na: In die een asem verwys hierdie gedeelte tog seker na die gebeure rondom 70 nC. Ek dink die Jodiers se vlug was toe juis ook nie in die winter gewees nie; miskien kan iemand vir ons mooi inlig rondom daardie gebeure? In dieselfde asem sal geen vlees vir my daarop dui dat dit ook na die verdrukking verwys waarvan ons nou op die drumpel staan.
                En as daardie dae nie verkort was nie, sou geen vlees gered word nie; maar ter wille van die uitverkorenes sal daardie dae verkort word.
                Of die vers nou wys op die einde van tyd of nie, wat sou jy dink beteken die bogenoemde gedeelte SoS?
                See how much the Father has loved us! His love is so great that we are called God's children---and so, in fact, we are! - 1John 3:1
                Gods true word!

Comment

Originally posted by HammerHead View Post
                  Of die vers nou wys op die einde van tyd of nie, wat sou jy dink beteken die bogenoemde gedeelte SoS?
                  Wel, as dit dui op die laaste dae, dan moet dit tog duidelik wees dat die gelowiges wel deur die verdrukking sal gaan.

Comment

Originally posted by Son of the South View Post
                    Wel, as dit dui op die laaste dae, dan moet dit tog duidelik wees dat die gelowiges wel deur die verdrukking sal gaan.
                    Ek stem saam met jou. Nerens in die bybel se dit die uitverkorenes sal die verdrukking vryspring nie, inteendeel, die Bybel is vol bewyse dat God Sy kinders gereeld deur die beproewings lei...

Maar ek hoor wat jy se oor of die vers wel verwys na die eindtyd of nie...

Ek glo tog dit doen, want dit se anders sal niemand gered word nie...En ons redding kom saam met God se wederkoms...(Moet iemand nou nie tegnies hieroor raak nie ne!)
                    Gods true word!

Comment

Goeie dag almal,

As iemand my sou vra of ek weggeraap wil word , dan is my antwoord sonder twyfel. JA!
                      En as iemand my sou vra :Hoekom ? Dan sal ek antwoord” Want God het ons nie bestem tot toorn nie, maar om die Saligheid te verkry deur onse Here Jesus Christus wat vir ons gesterf het, sodat ons, of ons waak en of ons slaap, saam met Hom kan lewe. 1 Thess 5:9-10
                      U sien, God het ons nie bestem tot toorn nie, maar om die saligheid te verkry.Almal wat in Christus is. Die wat nie in Christus is nie , hulle het n’ probleem,en is hulle bestem tot die toorn, grimmigheid en regverdige oordeel van God.Hierdie saligheid word ontvang wanneer die lewendes sowel as die ontslapenes wat in Christus is, onverganklikheid ontvang en weggevoer word, die Here Jesus Christus tegemoet in die lug, en so sal ons altyd by Hom wees. Die onregverdiges, ongehoorsame kinders bly agter op die aardbol.”Want die toorn van God word van die hemel af geopenbaar oor al die godeloosheid en ongeregtiheid van die mense wat in ongeregtiheid die waarheid onderdruk”.Rom 1:18
                      “Want hulle vertel self aangaande ons watter ingang ons by julle gehad en hoe julle jul van die afgode bekeer het tot God, om die lewende en waaragtige God te dien en Sy Seun uit die hemele te verwag, wat Hy uit die dode opgewek het, Jesus wat ons van die toekomstige toorn verlos “ 1 Thess 1:9-10
                      Lees ook Titus2:11-15
                      Dis duidelik dat Jesus kom vir die kinders wat in Hom is, om hulle van die toekomstige toorn, grimmigheid en oordeel wat God van die hemel geopenbaar gaan word, te verlos. Nadat die wat in Jesus is, weggevoer is na die Hemel dan oorval n’ skielike verderf hulle, net soos die godelosose mense in die dae van Noag en Lot. Hulle sal nie van God se toorn ontvlug nie. Die dag sal hulle oorval soos n’ dief in die nag. Lees ook 2 Petrus 2 . Die oordeel van God het in die dae van Noag en Lot op die aarde plaasgevind terwyl Noag en Lot uit die rampgebied geneem is.Die toekomstige toorn van God vind ook op die aarde plaas, want dit is waar die godelose gaan wees.God neem hulle nie iewers heen om hulle dan te veroordeel nie, maat God neem Sy heilige kinders hemel toe , sodat God Sy toorn kan uitstort oor die godelose wreld.” Die verskil tussen die toekomtige toorn van God en die vorige veroordelings is dat dit die voleindiging van die wreld is en die Wederkoms van Jesus is, maw die bedeling kom tot n’ einde. Wanneer Jesus dan Sy kinders kom haal kondig dit dan die Groot verdukking aan en sal God dan Sy oordele en grimmigheid oor die aarde uit stort, in die tyd sal die antichrist dan ook geopenbaar word deur die werking van Satan en sal hy openlike aanbidding opeis . Sodra die oordele van God in aanvang neem s Johannes “ want die groot dag van Sy toorn het gekom, en wie kan bestaan? Op 6:17 en dit is maar net die begin.Lees gerus Openbaring.
                      Na die oordele dan kom Jesus met Sy heiliges en Lers om Sy voete op die Olyfberg te sit om finaal hierdie bose wreld skoon te maak. Sag 14:4, Op 19:11-21. Let op: Jesus se o was soos n’ vuurvlam.

Die briewe aan die Thessalonicence is van uiterste belang en moet daar n’ diepgaande studie van gemaak word in die Heilige Gees want daar is verborge Profesie wat vir Paulus gegee is deur die Here wat nie voorheen aan die Heiliges bekend gemaak is nie.”Want dit s ons vir julle deur die woord van die Here……”1Thess4:15. Paulus (in die Heilige Gees) vermaan ons in sy briewe aan die Thessalonicense:” Ek besweer julle by die Here dat hierdie brief aan al die heilige broeders voorgelees word” 1Thess5:27 en “as iemand aan ons woord in hierdie brief nie gehoorsaam is nie, teken die man en hou geen gemeenskap met hom nie, sodat hy skaam kan word.”2Thess3:14 en “Verag die profesie nie” 1Thess5;20

Die grootste probleem is dat daar mense is wat die die Kerk van Christus en Israel onder dieselfde kam wil skeer, daar is n’ reuse veskil tussen die twee.Israel het Jesus verwerp, daarom is die evangelie van Jesus Christus geneem na die heidin nasies wat hulle tot Jesus bekeer het.Indien n’ Israeliet of Jood hom sou bekeer tot Jesus Christus is hy nie meer Jood nie maar n’ evangeliese Christen, dan is hy n’ krygsvegter vir die kruis van Jesus, dan is hy weergebore, gevul met die Heilige Gees en wandel hy dan ook in die Gees en het n’ lewende verhouding met Jesus. Dan het sy geestelike o oopgegaan en nie meer blind soos wat hulle vandag is nie. In Jesus (Rom 8:1)
                      In 1Thess 4 staan daar duidelik: Vir die wat IN JESUS GESTERWE HET, en dan geld dit ook vir die lewendes wat IN JESUS is, dit is dit hulle wat saam met Jesus in die wolke weggevoer sal word na die hemele toe.Net vir die wat in Jesus is, nie Israel, nie godeloses nie en nie lou sogenaamde naam christene nie, nie valse profete nie. Laasgenoemdes gaan deur die Groot Verdrukking en gaan blootgestel word aan God se oordele, grimmigheid en toorn asook die bose antichrist deur die werking van Satan.Wanneer Jesus kom op Sy Wit Perd met vuur in Sy o, dan sal elke oog hom sien, ook hulle wat Hom deursteek het, en al die geslagte van die aarde sal oor Hom rou bedryf;ja amen!
                      Gedurende die Groot verdrukking sal daar wel mense wees wat tot die waarheid en tot inkeer sal kom asook nuwe geestelike insigte sal ontvang deur die Heilige Gees, want die evangelie van Christus kom nie tot n’ einde nie.Lees Openbaring en 1Kor 3
                      Nog n’ fout wat die mense maak is dat hulle die laaste jaarweek van Daniel histories verklaar, daarom glo hulle nie in die 7 jaar verdrukking nie , wat nog van die wegraping van die wat in Christus is.Kyk n’ bietjie na die volgende verse:
                      Dan_8:17 Toe kom hy by my staanplek; en toe hy kom, het ek geskrik en op my aangesig geval. En hy het vir my ges: LET OP, mensekind, want die gesig sien op die TYD VAN DIE EINDE.
                      Dan_8:19 en ges: Kyk, ek maak jou bekend wat aan die EINDE van die strafgerig sal gebeur, want dit sien op die bepaalde TYD VAN DIE EINDE.
                      Dan_9:26 En n die twee en sestig sewetalle sal ‘n Gesalfde uitgeroei word, maar sonder iets vir Hom; en die volk van ‘n vors wat sal kom, sal die stad en die heiligdom verwoes, maar sy einde sal met ‘n oorstroming wees, en TOT DIE EINDE toe sal dit oorlog wees, vasbeslote verwoestings.
                      Dan_9:27 En hy ( Dis defnitief nie Christus nie) sal een week lank met baie ‘n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy (Dis defnitief nie Christus nie) slagoffer en spysoffer laat ophou; en op die vleuel van gruwels sal daar ‘n verwoester wees, en wel TOT AAN DIE EINDE; en wat vas besluit is, sal oor wat woes is, uitgestort word.
                      Dan_10:14 Ek het dan gekom om jou inligting te gee oor wat jou volk aan die EINDE VAN DIE DAE te beurt sal val, want die gesig sien nog op die VERRE TOEKOMS.
                      Dan_11:35 En van die verstandiges sal sommige struikel, om onder hulle loutering en reiniging en suiwering aan te bring tot die TYD VAN DIE EINDE—want dit sal nog duur tot op die vasgestelde tyd.
                      Dan_12:4 En jy, Danil, hou die woorde geheim en versel die boek tot die TYD VAN DIE EINDE TOE; baie sal dit deursoek, en die kennis sal vermeerder.
                      Dan_12:6 En een het aan die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, ges: Hoe lank sal die EINDE van die wonderbaarlike dinge uitbly?
                      Dan_12:9 En hy het ges: Gaan heen, Danil, want die woorde bly verborge en versel TOT DIE TYD VAN DIE EINDE TOE.

Uit hierdie verse in die boek die boek Danil is dit duidelik dat hierdie profesi gemik is OP DIE TYD VAN DIE EINDE en het die 70ste jaarweek (7 jaar) nog nie in vervullig gegaan nie, maar slegs die 69 Jaarweke soos geskiedenis bewys.Die 70 ste jaarweek sal 7 jaar net voor die Wederkoms van Jesus Christus met die voleinding van die wreld plaasvind. Matteus 24 is ook n’ duidelike bewys daarvan en bevestig Jesus dit in vers 15 nadat Sy disippels Hom die volgende vraag gestel het in vers 3. Vertel ons, WANNEER SAL HIERDIE DINGE WEES,EN WAT IS DIE TEKEN VAN U KOMS EN VAN DIE VOLEINDING VAN DIE WRELD? In Danil 8:17 word ONS DUIDELIK VERMAAN OM “OP TE LET” en in Matt 24.15 vermaan Jesus ons met die volgende woorde: “LAAT HY WAT LEES,OPLET”

Kyk ook aandagtig na die vers: Dan 9:24 Sewentig sewetalle is oor jou volk( Israel) en jou heilige stad(Jerusalem) bepaal, 1) om die goddeloosheid te voleindig en om die 2)maat van die sondes vol te maak en om die 3) ongeregtigheid te versoen en om 4) ewige geregtigheid aan te bring en om 5) gesig en profeet te besel en om wat 6) hoogheilig is, te salf.” En vra jouself af of al 6 die punte al in vervulling gegaan het!

Sien ook Matt 24

Mat 24:1 En Jesus het uitgegaan en van die tempel vertrek, en sy dissipels het nader gekom om Hom die geboue van die tempel te wys.
                      Mat 24:2 En Jesus s vir hulle: Sien julle al hierdie dinge? Voorwaar Ek s vir julle, daar sal hier sekerlik nie een klip op die ander gelaat word, wat nie afgebreek sal word nie.
                      Mat 24:3 En toe Hy op die Olyfberg gaan sit het, kom die dissipels alleen na Hom en s: Vertel ons, WANNEER SAL HIERDIE DINGE WEES,EN WAT IS DIE TEKEN VAN U KOMS EN VAN DIE VOLEINDING VAN DIE WRELD?
                      Mat 24:4 En Jesus antwoord en s vir hulle: PAS OP dat niemand julle MISLEI nie
                      Mat 24:5 Want baie sal onder my Naam kom en s: Ek is die Christus! en hulle sal baie mense mislei.
                      Mat 24:6 En julle sal hoor van oorlo en gerugte van oorlo. Pas op, moenie verskrik word nie, want alles moet plaasvind, maar dit is nog nie die einde nie.
                      Mat 24:7 Want die een nasie sal teen die ander opstaan en die een koninkryk teen die ander; en daar sal hongersnode wees en pessiektes en aardbewings op verskillende plekke.
                      Mat 24:8 Maar al hierdie dinge is ‘n begin van die smarte.
                      Mat 24:9 Dan sal hulle jul aan verdrukking oorgee en julle doodmaak; en julle sal deur al die nasies gehaat word ter wille van my Naam.
                      Mat 24:10 En dan sal baie tot struikel gebring word en mekaar verraai en mekaar haat.
                      Mat 24:11 En baie valse profete sal opstaan en baie mense mislei.
                      Mat 24:12 En omdat die ongeregtigheid vermeerder word, sal die liefde van die meeste verkoel. (Vanaf vers 9 tot 12 is aan die orde van die dag.)
                      Mat 24:13 Maar wie volhard TOT DIE EINDE, hy sal gered word.
                      Mat 24:14 En hierdie evangelie van die koninkryk sal verkondig word in die hele wreld tot ‘n getuienis vir al die nasies; en DAN SAL DIE EINDE KOM.
                      Mat 24:15 Wanneer julle dan die gruwel van die verwoesting, waarvan gespreek is deur die profeet Danil, sien staan in die heiligdom—LAAT HY WAT LEES,OPLET—
                      Mat 24:16 dan moet die wat in Juda is, na die berge vlug;
                      Mat 24:17 wie op die dak is, moet nie afkom om iets uit sy huis weg te neem nie;
                      Mat 24:18 en wie op die land is, moet nie omdraai om sy klere weg te neem nie.
                      Mat 24:19 Maar wee die vroue wat swanger is en die wat nog soog, in daardie dae.
                      Mat 24:20 En bid dat julle vlug nie in die winter of op die sabbat mag plaasvind nie.
                      Mat 24:21 Want dan sal daar GROOT VERDRUKKING wees soos daar van die begin van die wreld af tot nou toe nie gewees het en ook nooit sal wees nie.
                      Mat 24:22 En as daardie dae nie verkort was nie, sou geen vlees gered word nie; maar ter wille van die uitverkorenes sal daardie dae verkort word.
                      Mat 24:23 As iemand dn vir julle s: Kyk, hier is die Christus! of: Daar! —moet dit nie glo nie.
                      Mat 24:24 Want daar sal valse christusse en valse profete opstaan, en hulle sal groot tekens en wonders doen om, as dit moontlik was, ook die uitverkorenes te mislei.
                      Mat 24:25 Kyk, Ek het dit vir julle vooruit ges.
                      Mat 24:26 As hulle dan vir julle s: Kyk, Hy is in die woestyn—moenie uitgaan nie; kyk, Hy is in die binnekamer—moet dit nie glo nie.
                      Mat 24:27 Want soos die weerlig uit die ooste uitslaan en tot in die weste skyn, so sal ook die koms van die Seun van die mens wees.
                      Mat 24:28 Want oral waar die dooie liggaam l, daar sal die aasvols saamkom.
                      Mat 24:29 En dadelik n die verdrukking van daardie dae sal die son verduister word, en die maan sal sy glans nie gee nie, en die sterre sal van die hemel val, en die kragte van die hemele sal geskud word.
                      Mat 24:30 En dan sal die teken van die Seun van die mens in die hemel verskyn, en dan sal al die stamme van die aarde rou bedryf en die Seun van die mens sien kom op die wolke van die hemel met groot krag en heerlikheid.
                      Mat 24:31 En Hy sal sy engele uitstuur met harde trompetgeluid, en hulle sal sy uitverkorenes versamel uit die vier windstreke, van die een einde van die hemele af tot die ander einde daarvan.
                      Mat 24:32 En leer van die vyeboom hierdie gelykenis: Wanneer sy tak al sag word en sy blare uitbot, weet julle dat die somer naby is.
                      Mat 24:33 So weet julle ook, wanneer julle l hierdie dinge sien, dat dit naby is, voor die deur.
                      Mat 24:34 Voorwaar Ek s vir julle, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat al hierdie dinge gebeur het nie.
                      Mat 24:35 Die hemel en die aarde sal verbygaan, maar my woorde sal nooit verbygaan nie.
                      Mat 24:36 Maar van di dag en di uur weet niemand nie, ook die engele van die hemele nie, maar net my Vader alleen.
                      Mat 24:37 En net soos die dae van Noag was, so sal ook die koms van die Seun van die mens wees.
                      Mat 24:38 Want net soos hulle was in die dae voor die sondvloed toe hulle geet en gedrink het, getrou en in die huwelik uitgegee het, tot op die dag dat Noag in die ark gegaan het,
                      Mat 24:39 en dit nie verstaan het voordat die sondvloed gekom en almal weggevoer het nie, so sal ook die koms van die Seun van die mens wees.
                      Mat 24:40 Dan sal daar twee op die land wees; die een word aangeneem en die ander word verlaat.
                      Mat 24:41 Twee vroue sal by die meul maal; die een word aangeneem en die ander word verlaat.
                      Mat 24:42 Waak dan, omdat julle nie weet watter uur julle Here kom nie.
                      Mat 24:43 Maar weet dit: as die huisheer geweet het in watter nagwaak die dief sou kom, sou hy gewaak en nie toegelaat het dat in sy huis ingebreek word nie.
                      Mat 24:44 Daarom moet julle ook gereed wees, want die Seun van die mens kom op ‘n uur dat julle dit nie verwag nie.
                      Mat 24:45 Wie is dan die getroue en verstandige dienskneg vir wie sy heer oor sy diensvolk aangestel het om hulle hul voedsel op tyd te gee?
                      Mat 24:46 Gelukkig is daardie dienskneg vir wie sy heer, as hy kom, op hierdie manier besig sal vind.
                      Mat 24:47 Voorwaar Ek s vir julle, hy sal hom oor al sy besittings aanstel.
                      Mat 24:48 Maar as daardie slegte dienskneg in sy hart s: My heer talm om te kom—
                      Mat 24:49 en hy sy medediensknegte begin slaan en saam met die dronkaards begin eet en drink,
                      Mat 24:50 dan sal die heer van di dienskneg kom op ‘n dag dat hy dit nie verwag nie en op ‘n uur dat hy dit nie weet nie;
                      Mat 24:51 en sal hom pynig en hom ‘n deelgenoot van die geveinsdes maak. Daar sal geween wees en gekners van die tande.

Comment

Hi Henry, bly jy neem ook deel.
                        Van vorige plasings kon ek sien jy is baie bekend met die 7 Jaar Verdrukking/Geheime Wegraping-leer en jou insette hier is baie waardevol.
                        Ek het egter ‘n paar onmiddelike vrae wat opgeduik het toe ek deur jou plasing lees wat ek glo jy my meer helderheid oor kan gee.
                        Originally posted by Henry44 View Post
                        Want God het ons nie bestem tot toorn nie, maar om die Saligheid te verkry deur onse Here Jesus Christus wat vir ons gesterf het, sodat ons, of ons waak en of ons slaap, saam met Hom kan lewe. 1 Thess 5:9-10
                        U sien, God het ons nie bestem tot toorn nie, maar om die saligheid te verkry.Almal wat in Christus is. Die wat nie in Christus is nie , hulle het n’ probleem,en is hulle bestem tot die toorn, grimmigheid en regverdige oordeel van God.
                        Ek wil graag weer hier iets inbring wat CFJ ges het, en wat ‘n goeie vraag is teen jou stelling dat, “U sien, God het ons nie bestem tot toorn nie, maar om die saligheid te verkry.” Dit is ooglopend teenstrydig met:
                        Originally posted by CFJ View Post
                        Ons word egter telkens in die Skrif bemoedig om die verdrukking te kan weerstaan en dit is juis waaroor ons geloof moet h, sodat niks ons kan skei van die liefde van Christus nie. Die hele geskiedenis die afgelope 2000 jaar was een van vervolging, marteling en die doodmaak van Christene. Die 2de wreldoorlog het iets bewys wat min ook besef en dit is, dat Christene (ook hulle Kerke) afgemaai en plat geskiet was in Duitsland, Frankryk en Japan (Hirosjima het by vrre die grootste Christen gemeenskap in Japan gehad) op so stille manier, want die fokus was nie daarop nie. Katolieke dele het nie naastenby dieselfde verwoesting in Europa ondervind soos Protestantse dele nie. Na die 2de wreldoorlog het die Protestantse geloof in Europa byvoorbeeld, byna tot stilstand gekom en min mense sien hierdie fenomeen raak. Soos ons nou gesels, word Christene onthoof en gemartel elders in die wreld en bewys dit opsigself dat die wegrapingsleer voor die verdrukking, skepties bejeen kan word, al sou ekself nie 'n totale streep daardeur trek nie, is dit moeilik om daarin te glo.
                        Selfs nie eens die dissipels/Apostels het ‘n natuurlike dood gesterf nie (behalwe Johannes). Hulle is gestenig, gekruisig, gemartel en noem dit maar op. Wat van die Duisende Vroe Christene wat so wreed vervolg en vermoor is deur Nero, die miljoene vermoor deur die RKK in die Donker eeue soos die Waldenses en almal regoor Europa. Stalin wat Christene by die miljoene gemartel en en vermoor het en alles wat CFJ hier bo noem!
                        Hoe strook dit met jou aangehaalde stellings hier bo? Hoekom dan, as ons nie bestem is vir verdrukking nie, bemoedig die Bybel ons om die verdrukking te weerstaan?
                        Hierdie saligheid word ontvang wanneer die lewendes sowel as die ontslapenes wat in Christus is, onverganklikheid ontvang en weggevoer word, die Here Jesus Christus tegemoet in die lug, en so sal ons altyd by Hom wees. Die onregverdiges, ongehoorsame kinders bly agter op die aardbol.”Want die toorn van God word van die hemel af geopenbaar oor al die godeloosheid en ongeregtiheid van die mense wat in ongeregtiheid die waarheid onderdruk”.Rom 1:18
                        Is Israel eers uit Egipte gehaal EN TOE KOM DIE PLAE, of het die plae getref TERWYL Israel nog in Egipte was?
                        “Want hulle vertel self aangaande ons watter ingang ons by julle gehad en hoe julle jul van die afgode bekeer het tot God, om die lewende en waaragtige God te dien en Sy Seun uit die hemele te verwag, wat Hy uit die dode opgewek het, Jesus wat ons van die toekomstige toorn verlos “ 1 Thess 1:9-10
                        Kan bogenoemde nie dalk anders genterpreteer word nie? Byvoorbeeld: Is God se toekomstige toorn nie dalk die vernietiging van alle sondaars en die Draak op dieselfde tyd soos in Openbaring nie?
                        Open 11:18 En die nasies was vertoornd, en u toorn het gekom en die tyd van die dode om geoordeel te word en om die loon te gee aan u diensknegte, die profete, en aan die heiliges en aan die wat u Naam vrees, klein en groot, en om die verderwers van die aarde te verderf.
                        Hier lyk dit my meer na die oordeelsdag. Die "en" verbind die twee gebeurtenisse as een groot een, is dit nie?
                        Heb 9:27 En net soos die mense bestem is om een maal te sterwe en daarna die oordeel,
                        As Daar ‘n wegraping is, en dan ‘n verdrukking van Sondaars, dan is die dooie sondaars skotvry, want jy kannie ‘n dooie verdruk nie! Verstaan wat ek bedoel?
                        Sal interessant wees om van jou te hoor. Daar is nog ‘n paar vrae, maar later meer daaroor

Comment

Die 7 Jaar verdrukking:

Waarop is dit Gegrond?
                          Hierdie “verwagting” van ‘n 7 jaar verdrukking kom van ‘n interpretasie van Dan 9:27 af.
                          Dan 9:27 En hy sal een week lank met baie ‘n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat ophou; en op die vleuel van gruwels sal daar ‘n verwoester wees, en wel tot aan die einde; en wat vas besluit is, sal oor wat woes is, uitgestort word.
                          Dan is daar nog ‘n paar verse wat ook gebruik word:
                          “In a nutshell, here’s what the Bible says. In 1 Thes. 4:16-18 Paul wrote that at some point in time Jesus will call both deceased and living believers from the entire Church Age together to meet Him in the air, and from that time on we will always be with Him. In John 14:2-3 Jesus said the place He will take us to is His Father’s House. In 1 Cor. 15:51-53 Paul said this will happen instantaneously and without advance warning. At that time the dead will receive new physical bodies and the bodies of the living will be changed from mortal to immortal so we can exist in His presence. From 1 Thes. 1:10 and Rev. 3:10 we learn that the reason for this is to take us away from both the time and place of the judgments that are coming upon the Earth, so He’ll come for us before these judgments begin.
                          Next to His promise to save us from the penalty due us for our sins, this is the most important promise the Lord has made to us. At the moment we came to belief He placed His Spirit within us as a guarantee that this will happen, whether we understand it or not.”
                          Kom ons gaan kyk na die probleme wat egter hiermee gepaard gaan:

1) PROBLEEM 1: Kan mens Dan 9:27 uitsny?

Die groeperings wat hierdie 7 jaar verdrukking(Futerisme) aanhang, het basies Dan 9:27 gaan uitknip en aan die eindtyd gaan vasplak. Hulle het dit dus uit sy konteks gaan haal, en sodoende ‘n profesie wat reeds vervul is, 2000 jaar die toekoms in gegooi! Dit klink erg, maar kom ons gaan kyk na die detail.
                          Dan 9:27 is deel van die Messias-profesie van 70 weke. HH het ‘n draad dan ook begin wat hierna gekyk het. Mens kan dit hier kry
                          Dan 8 en 9 moet saam na gekyk word, omdat hul verbind word. Daniel 8 en 9 het ‘n tyd profesie in. Die 2300 dae een in Dan 8:14, waarvan die eerste stukkie daarvan verduidelik word in Dan 9:24-27(die Messias-proffesie van Dan 9:25).
                          Klik maar net op die pyltjies agter my naam om na die plasing toe te gaan waar ek my verstaan daarvan soos deur al die reformeerders soos Luther et al. volledig in verduidelik. In ‘n neutedop, wat die Wegrapings/7 jaar verdrukking-kamp gedoen het, is op die 70ste week van die 70 week profesie nie net uit te knip uit die 70 weke nie, maar ook uit te knip uit sy posisie in die 2300 dag profesie!!!
                          Kom ons kyk daarna in die vorm van die 2300 dag profesie as die N1 roete vanaf Jozi Kaapstad toe. Die 70 week profesie is dus arguments onthalwe die deel tussen Jhb en Winburg. Hulle het basies die stuk pad tussen Ventersburg en Winburg uitgesny en aan die einde net voor Kaapstad Waterfront gaan inforseer! Die feit dat mens nou net vanaf Jhb tot by Ventersburg kan ry voor daar geen pad meer oor is nie, is irrelefant volgend die dogma. Dit is soos om Daniel uit te haal en n Openbaring te sit! Alhoewel Daniel die sleutel tot Openbaring is...
                          En die ou wat ry van Winburg af gaan Kaapstad binnekom en dan skielik weer deur Ventersburg ry....Maak dit sin?
                          Is dit logies en prakties om so iets te doen?
                          Dan 9:24 Sewentig sewetalle is oor jou volk en jou heilige stad bepaal, om die goddeloosheid te voleindig en om die maat van die sondes vol te maak en om die ongeregtigheid te versoen en om ewige geregtigheid aan te bring en om gesig en profeet te besel en om wat hoogheilig is, te salf.
                          Dit s nie “69 sewetalle is vir jou Volk (Israel) en dan die res vir die Heidinne en dan die 70ste weer vir jou volk” bepaal nie! Nee-nee-neeeee...
                          Kyk byvoorbeeld wat s Henry (Jammer Henry, ek sonder jou nie deurgaans uit nie. Jy verteenwoordig egter ‘n bepaalde siening en dis die sienings wat ek wil insit):
                          Kyk ook aandagtig na die vers: Dan 9:24 Sewentig sewetalle is oor jou volk( Israel) en jou heilige stad(Jerusalem) bepaal, 1) om die goddeloosheid te voleindig en om die 2)maat van die sondes vol te maak en om die 3) ongeregtigheid te versoen en om 4) ewige geregtigheid aan te bring en om 5) gesig en profeet te besel en om wat 6) hoogheilig is, te salf.” En vra jouself af of al 6 die punte al in vervulling gegaan het!
                          Ja, Henry. AL hierdie 6 punte het al in vervulling gegaan met Jesus se tyd op aarde en Kruisiging! Hy het al die dinge volbring! Ook:
                          Mat 5:17 Moenie dink dat Ek gekom het om die wet of die profete te ontbind nie. Ek het nie gekom om te ontbind nie, maar om te vervul.
                          Selfs al die profesie oor Hom het hy vervul! Watter een s jy is nie vervul nie, Henry?
                          Nog n’ fout wat die mense maak is dat hulle die laaste jaarweek van Daniel histories verklaar, daarom glo hulle nie in die 7 jaar verdrukking nie , wat nog van die wegraping van die wat in Christus is.Kyk n’ bietjie na die volgende verse:
                          Henry gee dan die volgende: Dan 8:17, Dan 8:19, Dan 9:26, Dan 9:27, Dan 10:14, Dan 11:35, Dan 12:4 Dan 12:6 Dan 12:9. Hy s dan:
                          Uit hierdie verse in die boek die boek Danil is dit duidelik dat hierdie profesi gemik is OP DIE TYD VAN DIE EINDE en het die 70ste jaarweek (7 jaar) nog nie in vervullig gegaan nie, maar slegs die 69 Jaarweke soos geskiedenis bewys.Die 70 ste jaarweek sal 7 jaar net voor die Wederkoms van Jesus Christus met die voleinding van die wreld plaasvind. Matteus 24 is ook n’ duidelike bewys daarvan en bevestig Jesus dit in vers 15 nadat Sy disippels Hom die volgende vraag gestel het in vers 3. Vertel ons, WANNEER SAL HIERDIE DINGE WEES,EN WAT IS DIE TEKEN VAN U KOMS EN VAN DIE VOLEINDING VAN DIE WRELD? In Danil 8:17 word ONS DUIDELIK VERMAAN OM “OP TE LET” en in Matt 24.15 vermaan Jesus ons met die volgende woorde: “LAAT HY WAT LEES,OPLET”
                          Is dit eerlik om al daardie verse in Daniel uit te lig en dan te s dat ALMAL op die EINDTYD van toepassing is? Dan 8 en 9 is een profesie, die 2300 jaar een. Die ander is ander profesiee. Maar kom ons gee dit die voordeel van die twyfel, dan:
                          PROBLEEM: As almal soos Henry s in die EINDTYD is, hoekom sit hul dan nie die 69 weke ook soos die 70ste een in die eindtyd nie? Dis teenstrydig met wat hulle self s!!!!! Waar in die Bybel staan dat die 69 weke in die direkte toekoms l, maar die 70ste in die eindtyd l? Die Bybel SELF s:
                          Dan 9:24 Sewentig sewetalle is oor jou volk en jou heilige stad bepaal...
                          So, die 70 weke is vir die JODE!!! Dis ‘n eenheid. Jy kan nie die 70ste afskei en aan die einde gaan gooi nie! Maar meer oor hierdie punt later...

Terug by die probleme: Om hierdie stuk te kon uitsny, kom nie verniet nie. Dit is ‘n geforseerde proses en mens moet goed breek! Kom ons kom nou terug na die profesie toe, weg van paaie af....na Probleem 2 toe

2) PROBLEEM 2: Lengte van ‘n profetiese jaar?

Die 70 week profesie (en dus die 2300 jaar profesie)begin in 457BC. Ek benadruk dit weer, lees gou plasing #14 hier,
                          Ek verduidelik alles stap vir stap. En hierdie is wat al die vroee Kerkvaders ook geglo het. Dit is nie ‘n slegs-Ben verstaan nie.. Of klik net op die peiltjies agter my naam hier onder... :

Kom ons sit dit op ‘n tydlyn, met verwysing na Daniel.

7 Weke: Bevel van Artassta in 457 BC tot die herstel van die tempel.
                          62 Weke: Herstel van die tempel tot "Messias die Prins" in 27 AD
                          1 Week: Messias die Prins tot Stephanus wat gestenig is in 34 AD
                          1810 dae/jare tot 1844 AD ("Sanctuary be cleansed")
                          Die belangrike punt is: Mens vat elke profetiese dag as ‘n letterlike jaar. En SELFS die 7 Jaar Verdrukking/Wegraping groep doen dit. Hulle vat OOK 1 profetiese dag as ‘n letterlike jaar. Tot en met week 69! Week 70, bestaande uit 7 dae, maak hul 7 jare. Dan BREEK hul die reels waarby hulle self gehou het!!!! . Hulle vat die 1260 dae profesie (wat, sou hul by die reels bly, 1260 jaar is) en maak dit skielik....dae. 1260 dae is nou letterlik 1260 dae!!! En is nou 3.5 jaar!!! Hier is ‘n tipese voorbeeld daarvan uit ‘n stuk wat Johnny self geplaas het:

Originally posted by Johnny View Post
                          During the first 3 1/2 years of the 7 year period (a thousand two hundred [and] threescore days) 70th week of Daniels prophecy, God will send two witnesses to speak and witness on the earth 7 year period called 'the times of Jacobs trouble' or 'the tribulation period'
                          Let mooi op hoe teen strydig dit met ditself is IN DIESELFDE SIN!

"During the first 3 1/2 years of the 7 year period (a thousand two hundred [and] threescore days"): hier maak hulle 'n profetiese dag 1 letterlike dag lank!
                          "70th week of Daniels prophecy": direk daarna in dieselfde sin is 'n profetiese dag een letterlike jaar lank!???? In dieselfde sin? Dit is ‘n BAIE GROOT probleem wat hulle het!

Die "a thousand two hundred [and] threescore days" waarvan hul hier bo praat bring ons by die volgende probleem uit:

3) PROBLEEM 3: die 1260 dae profesie

Nog ‘n probleem wat Futeriste mee sit, is dan die 1260 profesie. Dit is die tyd wat die antichris die Christene vertrap:

Dan 12:7 Toe hoor ek die man, met linne bekleed, wat bo-oor die water van die rivier was, en hy het sy regterhand en sy linkerhand na die hemel opgehef en gesweer by die Ewig-Lewende: ‘n Tyd, tye en ‘n halwe tyd, en as hulle die mag van die heilige volk geheel verstrooi het, sal al hierdie dinge vervul word.
                          Dan 7:25 En hy sal woorde spreek teen die Allerhoogste en die heiliges van die Allerhoogste mishandel; en hy sal probeer om tye en wet te verander, en hulle sal in sy hand oorgegee word gedurende 'n tyd en tye en die helfte van ‘n tyd.
                          Open 11:2 Maar die voorhof buitekant die tempel moet jy uitlaat en dit nie meet nie, want dit is aan die heidene gegee; en hulle sal die heilige stad twee en veertig maande lank vertrap.
                          Open 11:3 En Ek sal aan my twee getuies gee dat hulle, met sakke bekleed, duisend twee honderd en sestig dae lank sal profeteer.
                          Open 12:6 En die vrou het na die woestyn gevlug waar sy ‘n plek het wat deur God gereed gemaak is, dat hulle haar daar sou onderhou duisend twee honderd en sestig dae lank.
                          Open 12:14 maar die twee vlerke van die groot arend is aan die vrou gegee, sodat sy na die woestyn, na haar plek, kon vlieg, waar sy uit die gesig van die slang onderhou word, 'n tyd en tye en ‘n halwe tyd.
                          Open 13:5 En ‘n mond is aan hom gegee wat groot woorde en godslasteringe uitspreek, en aan hom is mag gegee om dit twee en veertig maande lank te doen.
                          As mens nou elkeen in sy konteks gaan lees, sal mens vind dat almal na dieselfde storie dui, i.e. die antichris/Satan se vervolging van die kerk! En die vrou (kerk) wat skuil weg van die slang af! Sy is nie weg geraap hemel toe van Satan se vervolging af nie, God beskerm haar net!!!

Daarna is die antichris se wond genees en vervolg hy God se kerk rs!
                          Sewe keer gee God vir ons hierdie tydperk & 7 is Sy volmaakte getal. Wil God ons dalk dus iets s?

Feit bly staan, die LeHay-manne maak hierdie profetiese tyd skielik ‘n dag, m.a.w. Een profetiese dag is nou ‘n letterlike....dag! En word daar vergeet van die verskriklike vervolgings reg deur die middeleeue waarin MILJOENE Christene gedood is! Dit was baie erg! En toe hierdie profesie geskryf was, was die Middel Eeue nog in die toekoms, hoewel dit vandag vir ons in die verlede l.
                          Nie net breek die Futeriste dus hul eie reel om ‘n profetiese dag een letterlike jaar te maak nie (met die 70ste week is ‘n profetiese dag een letterlike jaar) deur dit hier ‘n letterlike dag te maak nie, maar hul Koppel hierdie tyd aan Israel! Terwyl dit oor die gelowiges gaan. Aan die een kant s die dogma:
                          Die grootste probleem is dat daar mense is wat die die Kerk van Christus en Israel onder dieselfde kam wil skeer, daar is n’ reuse veskil tussen die twee.Israel het Jesus verwerp, daarom is die evangelie van Jesus Christus geneem na die heidin nasies wat hulle tot Jesus bekeer het.Indien n’ Israeliet of Jood hom sou bekeer tot Jesus Christus is hy nie meer Jood nie maar n’ evangeliese Christen, dan is hy n’ krygsvegter vir die kruis van Jesus, dan is hy weergebore, gevul met die Heilige Gees en wandel hy dan ook in die Gees en het n’ lewende verhouding met Jesus. Dan het sy geestelike o oopgegaan en nie meer blind soos wat hulle vandag is nie. In Jesus (Rom 8:1)
                          Pas hulle dit toe wat hulle preek? NEE. Kyk, hier s die dogma duidelik:

Kyk ook aandagtig na die vers: Dan 9:24 Sewentig sewetalle is oor jou volk( Israel) en jou heilige stad(Jerusalem) bepaal...
                          Dan 9:24 is dus duidelik dat al 70 weke (en dus die 70ste week k) vir die Jode bedoel is, maar dat vat hul dieselfde 70ste “Joodse week” en gaan gooi hom in die toekoms in en maak hom van toepassing op die KERK! Nadat hul net hier bo daarteen gewaarsku het....Kyk:

Uit hierdie verse in die boek die boek Danil is dit duidelik dat hierdie profesi gemik is OP DIE TYD VAN DIE EINDE en het die 70ste jaarweek (7 jaar) nog nie in vervullig gegaan nie, maar slegs die 69 Jaarweke soos geskiedenis bewys.Die 70 ste jaarweek sal 7 jaar net voor die Wederkoms van Jesus Christus met die voleinding van die wreld plaasvind.
                          Maak dit sin?????? Ek wil graag weer vir CFJ hier inbring:
                          Die wegrapingsleer, leer juis nie dat almal dit gaan weet nie. Ek dink jy behoort dit te besef en 'n geheime wegraping is die kruks waarom dit draai in hierdie doktrine. As julle anders leer, dan verskil julle van die klassieke lering dat dit 'n geheime of stille wegraping is. Die deel wat jy aanhaal in Thes 4, het al vele mense wat in die wegrapingsleer glo anders laat begin glo, juis omdat dit duidelik nie in die geheim gaan wees nie. Vergelyk ook Mat 24, alhoewel volgens dispensasionalisme is hierdie van toepassing op Jode in die verdrukking en nie op die Kerk nie. Tog is die ooreenkomste tussen Mat 24 en Thes 4 as voorbeeld identies en kan mens nie anders as om te let daarop nie.
                          Jip, Matteus 24 is in die nuwe testament en vertel dus van die toekoms, van God se Kerk! Futerisme breek dus hul eie reels om die “Joodse” 70ste week van toepassing te maak op die Kerk, en Matt 24 (Die Kerk) van toepassing te maak op die Jode!! Om m hierdie Matt 24 probleem te kom, moes hul dus ‘n Wegraping in forseer voor die 70ste week sadat die kerk kan weg wees en net die Jode oorbly! En waar Jesus duidelik van Sy Wederkoms praat, maak hulle dit nou van toepassing op ‘n Wegraping.
                          Het Jesus dus ‘n eerste en tweede Wederkoms???? Is dit Bybels? Hier onder word die doktrine bevestig deur Johnny:

Vir 'n 7 jaar verdrukking om plaas te vind, moet die Bruid van Christus weggeraap word. Nou as Ben nie glo dat daar 'n 7 jaar verdukking moet kom nie, dan val sy hele redenasie heeltemal uit die bus, maak nie saak of hy die hele Bybel aanhaal nie.
                          Die Bruid gaan God se oordeel vryspring. Die ware kerk word al vir eeue vervolg. Dit gaan hulle uitkoms wees om die oordeel wat oor die wereld kom tydens die 7 jaar verdukking vry te spring.
                          God kan nie die wereld oordeel voordat Sy Bruid nie weggeraap is nie, dan kom die oordeel tydens die 7 jaar verdrukking. 'n Verdrukking soos die wereld nog nooit beleef of ooit weer sal beleef nie....dit se die Bybel!
                          PROBLEEM 4: Dit is ‘n geheime wegraping......mense gaan net verdwyn

En CFJ wat albei probleme (hierdie en die volgende) in sy antwoord hier onder mooi saam:
                          PROBLEEM 5: Niemand weet nie, behalwe die Futeriste.....

Mar 13:32 Maar van daardie dag en di uur weet niemand nie, ook nie die engele in die hemel of die Seun nie, maar net die Vader.
                          Maar met ‘n sewe jaar verdrukking weet mens.....7 jaar vanaf die verdrukking begin! En hier vat CFJ dit die beste raak:

As dit (die wederkoms) so duidelik in die ope is, hoekom moet daar dan 'n ope wegraping ook wees...(?), as die ander wat oorbly dan presies kan uitwerk, oor 7 jaar is die wederkoms...
                          Dit is die rede hoekom die wegraping sogenaamd in die geheim moet wees, want die 7 jaar verdrukking kan dan van dag en datum van die wegraping, presies uitgewerk word sou dit in die ope wees. Die wegraping kan nie in die ope wees nie, want dan is die wederkoms gekoppel aan 'n datum en Jesus het ges, niemand weet dit behalwe die Vader nie. Groot gat wat hierdie leer laat, baie groot en as mens weereens na die 'Counter Reformation' kyk waar die Jesute met verskeie leerstellings verwarring in die Christendom wou saai, dan kom die naam Ribera op, wat hierdie dinge net na die Reformasie geformuleer het..., met 'n 7 jaar verdrukking ensomeer en ook die fokus weg van die Roomse Kerk af...
                          PROBLEEM 6: Wat word met ‘n 7 jaar verdrukking bereik?

Volgens Futerisme:
                          Lees ook Titus2:11-15
                          Dis duidelik dat Jesus kom vir die kinders wat in Hom is, om hulle van die toekomstige toorn, grimmigheid en oordeel wat God van die hemel geopenbaar gaan word, te verlos. Nadat die wat in Jesus is, weggevoer is na die Hemel dan oorval n’ skielike verderf hulle, net soos die godelosose mense in die dae van Noag en Lot. Hulle sal nie van God se toorn ontvlug nie. Die dag sal hulle oorval soos n’ dief in die nag. Lees ook 2 Petrus 2 . Die oordeel van God het in die dae van Noag en Lot op die aarde plaasgevind terwyl Noag en Lot uit die rampgebied geneem is.Die toekomstige toorn van God vind ook op die aarde plaas, want dit is waar die godelose gaan wees.God neem hulle nie iewers heen om hulle dan te veroordeel nie, maat God neem Sy heilige kinders hemel toe , sodat God Sy toorn kan uitstort oor die godelose wreld.”
                          VRAE:
                          Het daar enige mense met die vloed bekeer terwyl hulle in die “verdrukking” van die water was?
                          Was die vloed 7 dae of 7 weke of 7 jaar lank?
                          Het daar enige mense bekeer in Sodom en Gamorra terwyl hulle in die “verdrukking” van die vuur was?
                          Was die vuur “verdrukking” van Sodom en Gamorra 7 dae/weke/jare lank?

Volgens Futerisme moes daar, want Lot en Noag was ‘n tipe wat “weg geraap” was en van die wat verdruk was moes bekeer het, want dit was ‘n tipe van ‘n groter waarheid en die groter waarheid s:

Gedurende die Groot verdrukking sal daar wel mense wees wat tot die waarheid en tot inkeer sal kom asook nuwe geestelike insigte sal ontvang deur die Heilige Gees, want die evangelie van Christus kom nie tot n’ einde nie.Lees Openbaring en 1Kor 3.
                          Is dit net ek, of is hier darem maar baie teenstreidighede?
                          ‘n Belangrike vraag:
                          WIE DOEN DIE VERDRUKKING??????
                          Aan die een kant s Futerisme dit is God. Aan die ander kant s hulle dit is Satan. So wie is dit?

Wanneer Jesus dan Sy kinders kom haal kondig dit dan die Groot verdukking aan en sal God dan Sy oordele en grimmigheid oor die aarde uit stort, in die tyd sal die antichris dan ook geopenbaar word deur die werking van Satan en sal hy openlike aanbidding opeis.
                          Maak dit sin? So God se toorn is verdrukking wat Hy doen deur die Satan deur die antichris op die sondaars!!!!! Rerig???? Hoe Bybels is dit?
                          Is die oorlog nie juis tussen God en Satan nie. Satan is die draak wat die antichris beheer. Satan oppereer op sy eie!
                          Maar kom ons kyk na nog praktiese probleme met ‘n Futeristiese 7 jaar verdrukking:

As dit die antichris is wat verdruk:

Hier is praktiese vrae wat ek reeds voorheen gevra het:
                          En ek probeer nou prakties hieroor dink. Eers s jy word AL God se kinders weggeraap hemel toe, en net die verlorenes bly agter! Dan kom die antichris!
                          Wie onderdruk die Antichris dan met die Groot Verdrukking? Want net sy volgelinge, die wat reeds verlore is, bly dan op die aarde agter!
                          Hoekom sal God dan vir Sy kinders “bonatuurlike ontvlugting” gee hier op aarde tydens die Groot Verdrukking as hulle reeds in die hemel in weggeraap is?
                          As al God se kinders hemel toe is met die geheime wegraping, en net die verlorenes bly agter, hoekom moet die antichris dan nog kom? Dis mos onnodig.
                          Hoekom sal die Antichris sy eie volgelinge wat reeds verlore is en nie hemel toe is nie, onderdruk? Wat kan hy daaruit baat? Hulle is net soos hy klaar verlore! Hulle kan nie as gevolg van die verdrukking MEER verlore raak nie, kan hulle?
                          Die antichris soek ook soveel volgelinge moontlik, dis hoekom hy mense verlei ensomeer! Aangesien hy direk aan die duiwel raporteer, beteken dit dan ook dat die duiwel soveel volgelinge moontlik soek. Dis hoekom hy sonde ontdek het. So hoekom sal hy en sy anti-chris-puppet nou hul eie volgelinge onderdruk en die risiko loop dat hul bekeer. Dan maak hul nie MEER volgelinge nie, maar minder. En dit is teen-produktief!
                          Hul kan ook nie nuwe volgelinge kry deur God se kinders te verlei en onderdruk nie, want hulle is almal weg geraap hemel toe. Dis 'n probleem.
                          Nog ‘n probleem met die antichris wat in die toekoms nog moet kom in die 7 jaar verdrukking:
                          Nog ‘n vraag:
                          2Th 2:7 Want die verborgenheid van die ongeregtigheid is al aan die werk, net totdat hy wat nou tehou, uit die weg geruim is;
                          Hierdie vers s ook dat in Paulus se tyd al is die antichris al REEDS aan die werk. Johannes bevestig dit onomwonde in:
                          1Jn 4:3 en elke gees wat nie bely dat Jesus Christus in die vlees gekom het nie, is nie uit God nie; en dit is die gees van die Antichris waarvan julle gehoor het dat hy kom, en hy is nou al in die wreld.
                          So kom die antichrist dan twee keer? Een keer in Paulus en Johannes se tyd en dan weer in die eind tyd?
                          As dit God is wat onderdruk:

Al Jesus se volgelinge is nou klaar in die hemel, net sondaars het agter gebly! Niemand kan nog weer bekeer nie, want niemand kon bekeer met die vloed of met Sodom en Gamorra se vuur nie!
                          Jesus gaan dis ook nou twee wederkomste moet h, een vir die wegraping en een 7 jaar later om:

Na die oordele dan kom Jesus met Sy heiliges en Lers om Sy voete op die Olyfberg te sit om finaal hierdie bose wreld skoon te maak. Sag 14:4, Op 19:11-21. Let op: Jesus se o was soos n’ vuurvlam.
                          .
                          O nee, 3 Wederkomste, want ‘n 1000 jaar later nog een!!! Dis problematies.

1Th 4:15 Want dit s ons vir julle deur die woord van die Here, dat ons wat in die lewe oorbly tot by die wederkoms van die Here, die ontslapenes hoegenaamd nie sal vr wees nie.
                          1Th 4:16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ‘n geroep, met die stem van ‘n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.
                          1Th 4:17 Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.
                          Hierdie gaan duidelik oor die WEDERKOMS (vers 15 bevestig dit) en nie die Wegraping nie!
                          Moet al God se kinders (wat weg geraap is hemel toe) dan weer terug kom aarde toe sodat hul Hom weer in die lug kan ontmoet?
                          Ek sien ook hier in vers 16 dat Jesus kom met ‘n stem van ‘n aardsengel en met geklank van die basuin! Daar is niks “geheimsinnig” daaraan soos ‘n dief in die nag nie!
                          Daar is nog meer probleme en teenstrydighede, maar laat ek vir eers hierby volstaan!
                          Last edited by Ben Cronje; Dec 15th 2012, 08:57 AM. Reason: Spelfoute

Comment

Hi Ben

Jy het baie moeite gedoen met jou plasing, baie dankie!! Al die vrae wat by my opgekom het, het jy ook uitgelig en die rooi ligte het orals geskyn.

As mens werklikwaar na al hierdie probleme kyk, sal jy sien die 7 jaar verdrukking laat net meer en meer vrae, as antwoorde!!

Dit is ook so teenstrydig met menigte ander verhale en verse in die bybel!

HH
                            Gods true word!

Comment

Hi Ben

Dankie vir jou verduideliking. Vir my gaan dit dat die mense nie verstaan waaroor die sewentigste week gaan nie, en dan skielik een week uitsonder sodat hulle 'n hele onbybelse leer daarop kan vestig. Vir my gaan die sewentigste week oor die volgende:

Daar is al baie boeke geskryf oor Daniel se sewentig weke, en hoe dit genterpreteer moet word. Oor die eerste 69 weke is almal dit min of meer een dat dit al verby is en dat dit dui op die tydperk van die terugkeer uit ballingskap tot en met die koms van Jesus. Die laaste week is die een wat skielik so 160 jaar gelede deur n sekere Darby nuwe betekenis aan gegee is, en nou harloop almal wat nie sterk is in die geloof, agter hom aan. Voor hom was daar geen lering oor n wegraping ooit deur die Kerk verkondig nie. Hy was ook die eerste persoon wat weer onderskeid tussen Israel en die Kerk gemaak het. Die lering het gemaak dat mense vandag duisende rande spandeer om na Israel te gaan en vir die Jode probeer namaak sodat hulle gesien kan word dat hulle deel wil wees van die beweging om weer die tempel in Jerusalem te vestig, en weer allerhande offers in te stel.

Maar hoe lui Danil se profesie oor die sewentigste week? En hy sal een week lank met baie n sterk verbond sluit, en gedurende die helfte van die week sal hy slagoffer en spysoffer laat ophou; en op die vleuel van gruwels sal daar n verwoester wees, en wel tot aan die einde; en wat vas besluit is, sal oor wat woes is, uitgestort word. (Dan 9:27) Hier profeteer Danil dat in die laaste week, wat eintlik jare is, daar n nuwe verbond gesluit sal word. Wanneer ons na Jesus se bediening kyk, sien ons dat Hy vir drie en n halwe jaar deur Israel gegaan het om die Israeliete te oortuig dat Hy die Christus is, en dat hulle hul moes bekeer en Hom sien vir wie Hy was. Na drie en n half jaar, soos Danil dit uitdruk, in die middel van die week, is Jesus gekruisig. Ons weet ook dat Jesus die volmaakte offer was en vir die Vader aanvaarbaar was, daarom het die offer soos Danil dit noem dus ook opgehou, want dit was nie meer nodig nie.

Kom ons behandel die gedeeltes kronologies soos deur Danil geskryf. Die verbond wat Jesus gesluit het met ons as Nuwe Testamentiese Christene is die sterkste verbond wat daar kan wees, want die verbond is tussen God die Vader en Jesus Sy seun namens ons gesluit. Ons weet dat Jesus self ges het dat Hy gekom het om die verbond te vervul, daarom is Hy self geoffer, en daarom is dit die sterkste verbond wat daar kan wees. Mat 5:17 Moenie dink dat Ek gekom het om die wet of die profete te ontbind nie. Ek het nie gekom om te ontbind nie, maar om te vervul. So is die verbond met Abraham vervul, wat bepaal het dat mans besny moes word en slegs besnydes nasate van Abraham en daarom erfgename en kinders van God genoem kon word. Ons moet onthou dat die HERE vir Abraham gevra het om Isak te offer, maar deur hom te vra om sy seun te offer, moes die Maker van die verbond dieselfde doen, en dit is hoekom Jesus geoffer moes word. Die eerste verbond moes aanhoudend bevestig word deur offers te bring aan die HERE, en moes alle manspersone besny word op die agste dag. Verder moes die volk tiendes betaal aan die Leviete vir hulle diens by die tempel, en moes alle eerstelinge aan die HERE geoffer word. Die besnydenis en offers was nodig omrede die HERE n vloek op elke eersteling geplaas het met die uittog uit Egipte. So moes Jesus dus self sterf as eersteling om die vloek van Egipte te verwyder.

So om saam te vat. Die verbond wat Jesus kom vestig het, was die sterk verbond waarvan Danil geskryf het, want dit het die vloek van die dood van die eerstelinge verwyder, asook alle offers wat die volk moes bring. Verder het Hy al ons sondeskuld betaal sodat ons vlekkeloos in geregtigheid voor die Vader kan verskyn.

Baie van die aanhangers van die leer oor die wegraping, wys daarop dat die daaglikse offer eers met die verwoesting van die tempel opgehou het, en dat ons dit eintlik nie kan gebruik as maatstaf nie. Wat hulle vergeet, is dat indien Jesus die Christus was, was dit nie meer nodig om te offer na Sy dood nie, want Hy was die volmaakte offer vir alle offers wat deur Moses voorgeskryf is. Geen offers was meer nodig daarna nie. So indien hulle die verklaring so wil gebruik, verklaar hulle dus dat Jesus nie die Christus was nie, en dat die HERE nog steeds die offers in die tempel aanvaar het.

Daar is ook n ander gedeelte wat vir ons verklaar hoekom Jesus geoffer kon word, en hoekom die Vader spesifiek Jesus se offer raakgesien het en nie die offer wat deur die hopriester gebring is die dag van Jesus se kruisiging nie. Toe Jesus deur die hopriester ondervra is, het die volgende verhaal hom afgespeel. Maar oplaas kom daar twee valse getuies en s: Hierdie man het ges: Ek kan die tempel van God afbreek en dit in drie dae opbou. Daarop staan die hopriester op en s vir Hom: Antwoord U niks nie? Wat getuig hierdie manne teen U? Maar Jesus het stilgebly. En die hopriester antwoord en s vir Hom: Ek besweer U by die lewende God dat U vir ons s of U die Christus, die Seun van God, is? Jesus antwoord hom: U het dit ges. Maar Ek s vir u almal: Van nou af sal u die Seun van die mens sien sit aan die regterhand van die krag van God en kom op die wolke van die hemel. Toe verskeur die hopriester sy klere en s: Hy het godslasterlik gespreek, wat het ons nog getuies nodig? Kyk, nou het julle sy godslastering gehoor! (Mat 26:61-65) Die klere van die hopriester moes van een stuk materiaal gemaak word, sonder dat daar nate aan was. Die hopriester kon dus nie met gelapte klere in die tempel gaan om te offer die volgende dag nie, want sy klere was geskeur. So daar was geen manier wat hy voor die HERE kon verskyn sonder om sy klere weer reg te maak nie, maar dit sou nog steeds nate gehad het. Dus kon die Vader nie sy offer aanneem nie omdat hy nie aan die voorskrifte van Moses voldoen het nie, en daarom is Jesus se offer aangeneem, en het die daaglikse offer opgehou. Daaroor ook dat Sy klere nie verdeel is nie, maar dat hulle die lot daaroor gewerp het.

U moet onthou dat Jesus aan die kruis gehang het van die tyd dat die oggend offer geoffer moes word, tot die tyd dat die aandoffer gedoen moes word, of van nege uur in die oggend tot drie uur die middag. Hy is ook buite die laer gekruisig, sodat Hy ook di offer kon volbring. Ons het n altaar waarvan die wat die tabernakel bedien, geen reg het om te eet nie; want die diere waarvan die bloed vir die sonde deur die hopriester in die heiligdom ingedra wordhulle liggame word buitekant die laer verbrand. Daarom het Jesus ook, om die volk deur sy eie bloed te heilig, buitekant die poort gely. Laat ons dan uitgaan na Hom toe buitekant die laer en sy smaad dra (Heb 13:10-13) So het Jesus dus n einde gebring aan alle offers wat deur die hopriester en ander Leviete gebring moes word. Hy het dit ook nie in die aardse tempel gedoen nie maar in die hemelse tabernakel. Dit was dus nodig dat die afbeeldinge van die dinge in die hemele deur hierdie offers gereinig moes word, maar die hemelse dinge self deur beter offers as hierdie. Want Christus het nie ingegaan in n heiligdom met hande gemaak, n tebeeld van die ware nie, maar in die hemel self om nou voor die aangesig van God vir ons te verskyn; ook nie om Homself dikwels te offer, soos die hopriester elke jaar in die heiligdom ingaan met bloed wat nie sy eie is nie, want dan moes Hy dikwels gely het van die grondlegging van die wreld af. Maar nou het Hy een maal in die voleinding van die eeue verskyn om die sonde deur sy offer weg te doen. En net soos die mense bestem is om een maal te sterwe en daarna die oordeel, so sal Christus ook, nadat Hy een maal geoffer is om die sondes van baie weg te neem, vir die tweede maal sonder sonde verskyn aan die wat Hom verwag tot saligheid. (Heb 9:23-28).

Daarom ook dat die voorhangsel van die tempel geskeur het met Sy dood. Dit was dus die einde van die eerste helfte van die sewentigste week, met Jesus se bediening op aarde wat drie en n half jaar geduur het, wat in Danil se profesie n halwe week was.

Die laaste gedeelte van die week was die tydperk tot en met die gesig wat Petrus gesien het van die onrein diere wat op n laken neergedaal het. Dit was weereens drie en n half jaar na Jesus se kruisiging. Gedurende die tyd het die Jode tyd gekry om hulle te bekeer en te erken dat Jesus die Christus was. Met die dood van Stephanus, het die tydperk opgehou, en het die evangelie na ons as heidene gekom. So is Danil se profesie dus vervul, en het ons as heidene wat Kerk geword het, Israel van die eerste verbond se plek ingeneem.

Danil wys verder dat daar n verwoester sal kom op die vleuels of vlerke van gruwels, en dit sal tot die einde duur. Hier het die Satan as verwoester opgestaan om teen alle vlees oorlog te voer en sodoende te probeer om sy koningkryk uit te brei. Die werke van Satan sal duur tot die einde van die aarde toe.

Nog n waarheid wat verkeerd gebruik word, is soos Paulus dit stel dat daar n verborgenheid is. Hierdie woorde van hom word deur baie mense heeltemal buite verband gebruik, sodat hulle hul boodskap kan verkondig. Daar word onder andere verklaar dat slegs mense wat die verborgenheid verstaan, insig in die Bybel kan h, en dat die wegraping n verborge gebeurtenis is.

Maar Paulus verklaar self vir ons wat die verborgenheid is waarvan hy praat: Efesirs 1: 7-10 In Hom het ons die verlossing deur sy bloed, die vergifnis van die misdade na die rykdom van sy genade, wat Hy oorvloedig aan ons bewys het in alle wysheid en verstand, deurdat Hy aan ons die verborgenheid van sy wil bekend gemaak het na sy welbehae wat Hy in Homself voorgeneem het, om die volheid van die tye te rel, met die doel om alle dinge wat in die hemele sowel as wat op die aarde is, onder een hoof in Christus te verenig in Hom in wie ons ook n erfdeel ontvang het nadat ons vantevore daartoe verordineer is ooreenkomstig die voorneme van Hom wat alles werk volgens die raad van sy wil, sodat ons kan wees tot lof van sy heerlikheid, ons wat reeds tevore op Christus gehoop het, in wie julle ook, nadat julle die woord van die waarheid, die evangelie van julle redding, gehoor het, in wie julle, nadat julle ook geglo het, versel is met die Heilige Gees van die belofte, wat die onderpand is van ons erfdeel om sy eiendom te verlos tot lof van sy heerlikheid. So die verborgenheid van Paulus is dat die evangelie van vrede aan die heidene verkondig sou word en dat ons mede erfgename saam met Jesus geword het met Hom as hoof. Daar is geen verwysing na n geheime koms van Christus om net Sy volgelinge weg te vat en dan die oordele op die aarde te laat neerkom nie.

So, om saam te vat het die sewentigste week begin met Jesus se bediening op aarde, en het geindig met die uit dra van die evangelie aan die heidene. Dit dan die interpretasie van Danil se sewentigste week asook die bewys dat daar geen wegraping is of sal wees soos dit deur baie persone verkondig word nie. Jesus het self male sonder tal gewaarsku dat ons moet volhard tot die einde toe, en nie verwag om nie deur foltering te gaan nie. In Paulus se tyd was daar ook persone wat nie verstaan het waaroor die evangelie gaan nie. Paulus skryf aan Timthes die volgende: Soos ek jou versoek het toe ek na Macedni op reis was, moet jy in fese wag om sekere persone te beveel dat hulle geen ander leer moet leer nie, en hulle nie besig hou met fabels en eindelose geslagsregisters nie, wat net twisvrae bevorder meer as stigting van God wat in die geloof is. Maar die doel van die gebod is liefde uit n rein hart en n goeie gewete en n ongeveinsde geloof waarvan sommige mense afgedwaal en hulle afgewend het na onsinnige praatjies; hulle wil leraars van die wet wees, alhoewel hulle wat hulle s, of die dinge wat hulle beslis beweer, nie verstaan nie. (1Ti 1:3-7)

Maar wat dan van die gebore Jode? Hulle was die eersgeborene na die vlees, maar het soos Esau hulle eersgebore reg verkoop deurdat hulle Jesus verwerp het. Hulle het 'n aardse koning verwag, presies soos wat die wegrapers vandag weer verkondig. Hulle oordeel is die oordeel wat deur die hele Bybel oor Edom uitgespreek word. Onthou Esau se nakomelinge was Edomiete. Lees maar Jesaja 63 verse 1 tot 6 en Openbaring 19 vers 13. Israel as staat vandag het niks te doen met die Israel van die profete nie. Ons as wedergebore Christene het Israel geword, en sal dus 'n ewige lewe erf in die nuwe Israel saam met Jesus en die Vader.
                              Shama - A primitive root; to hear intelligently (often with implication of attention, obedience, etc.; causatively to tell, etc.): - X attentively, call (gather) together, X carefully, X certainly, consent, consider, be content, declare, X diligently, discern, give ear, (cause to, let, make to) hear (-ken, tell), X indeed, listen, make (a) noise, (be) obedient, obey, perceive, (make a) proclaim (-ation), publish, regard, report, shew (forth), (make a) sound, X surely, tell, understand, whosoever [heareth], witness

Comment

Hi Louwrens.

Baie dankie vir 'n baie goeie en volledige plasing!
                                Ek self is ook op die oomlik amper klaar met 'n lywige een wat ek wou plaas, maar dit gaan baie oorvleuel met wat jy nou net ges het. Ek dink tog ek gaan myne later ook plaas want jy het 'n paar dinge genoem wat ek nie noem nie en vice versa. So behalwe vir die oorvleuling is daar baie aanvulling ook in.
                                Maar voorwaar 'n goeie en samevattende plasing.

Comment

Working...
                                X