Announcement

Collapse
No announcement yet.

Die ontbinding van Satan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die ontbinding van Satan

Ek weet daar is baie verskillende menings en teorie oor die binding van Satan en sy ontbinding na die 1000 jaar (Op. 20). Party beweer dat dit nog moet kom en ander glo dat ons reeds in die tyd is. Soos ek verstaan sal die Satan gebind wees sodat die evangelie tot die nasies sal versprei, hy sal hulle nie meer kan verlei nie. Indien hy ontbind word sal die nasies weer mislei kan word. Die vraag is hoe dit kan plaasvind gegewe die tegnologie en beskikbaarheid van kennis bv. internet ens. Hoe sal die Satan dit kan regkry om te voorkom dat die evangelie na almal versprei kan word of dat die mens nie meer daarin glo nie.

Die vraag is ook of dit dalk nie alreeds besig is om vandag te gebeur nie.

As ons kyk na wat vandag gebeur sal ons sien dat die wreld besig is om voor ons o te verander. Wetgewing word wreldwyd verander wat die orde omver werp wat deur God ingestel is byvoorbeeld die instelling van homoseksuele huwelike, die gelykstelling van mans en vrouens, die onderdanigheid van ouers aan kinders ens. Wat is die gevolg van al hierdie veranderinge? Die gevolg is dat die waarheid nie meer die waarheid is nie. Die waarheid kan ook nie meer verkondig word nie, want dit maak inbreuk op ander se regte. Soos die dinge nou aangaan sal dit eersdaags bitter moeilik wees om enige godsdiensvryheid te h, al vryheid wat daar sal wees is indien jy geen standpunt inneem om sodoende nie iemand te affronteer nie. Is dit nie die gevolg van die ontbinding van Satan nie, die wreld wat nou so "vry" is dat hulle nie meer die evangelie nodig het nie. Almal het regte, maar niemand het die Waarheid nodig nie.

Dit lyk vir my dat die eindtye baie nader is as wat ons dink. Dit gebeur reg onder ons en ons is soos in die dae van Noag onbewus wat aangaan. Ons raak opgewonde oor die evangelie wat vooruitgang maak in lande soos China en die Mosemlande (en ons moet wees), maar ons mis die afval wat daar plaasvind in tradisionele Christenlande. Die Christene is baie maal dit net in naam en tradisie en leef glad nie meer 'n heilige en geesvervulde lewe nie. Ons verander en stem in tot wetgewing wat dit in die toekoms bykans onmoontlik gaan maak om die evangelie te verkondig sonder om in die tronk gegooi te word nie. Ons wil mos nie ander se regte/gevoelens minag nie. Die mens se belang is mos belangriker as die belang van God en die ewigheid.

Ek dink al hoe meer dat die Satan klaar ontbind is, wat dink julle?

Kalahari

Re: Die ontbinding van Satan

Originally posted by Kalahari View Post
    Ek dink al hoe meer dat die Satan klaar ontbind is, wat dink julle?

Kalahari
    As die Satan gebind is kan hy niemand verlei nie en behoort daar dus geen sonde te wees nie.

As jy van mening is dat die Satan al gebind was en nou ontbind is, wanneer in watter tydperk van ons geskiedenis sal jy dan van mening wees was daar 'n 1000 jaar van geen sonde nie, Kalahari???

Comment

Ben

Eerstens wil ek dit net stel dat ek glad nie 'n kundige is op die gebied van eindtyd profesie nie. Party maak vir my sin en anders glad nie volgens die Bybel nie. Ek persoonlik glo nie dat die wegraping en 1000 jarige vredesryk op aarde gaan gebeur volgens die Bybel nie. Die volgende wat gaan plaasvind is die wederkoms van die Here.

Ek glo dus nie dat daar 'n 1000 jaar van geen sonde gaan wees nie, net dat die duiwel gebind gaan wees. Hy is dus gebind om sekere dinge te kan doen soos onder andere dat hy nie kan voorkom dat die evangelie na al die nasies versprei word nie. Dus vir my is ons in die 1000 jarige tydperk, want ons het vryheid om die evangelie te verkondig volgens Jesus se opdrag, ons het reeds mag ontvang oor die aanslae van die bose volgens Efes 6. Dit begin vir my lyk asof daar nou 'n oorgang is en dat die satan ontbind is en die tyd van die wederkoms baie nader kom. Tog weet niemand wanneer dit gaan plaasvind nie, maar ons gelowiges kan kyk na die tekens van die vyeboom.

Die enigste tyd van geen sonde gaan wees in die nuwe hemel en aarde wat Jesus vir ons voorberei. Op die aarde sal daar altyd sonde wees.

Groete
      Kalahari

Comment

As dit dalk sal help Kalahari, ek het my verstaan redelik volledig op die draad "1000 jaar millenium - Is daar so iets?" hierso geplaas.....

Groete

Ben

Comment

Ek dink ons grootste struikelblok op die omblik is dat Christenne al meer gesien word in die wreld as mense wat diskrimineer teen ander. Christendom het nog alteid standvastigheid gevestig onder mense, met goeie moraal, sterk gesinswaarde, ens.

Die wreld verander al meer in die teenoorgestelde rigting hiervan. Die wreld WIL beweeg in hierdie rigting en Christenne staan net in die pad.

Moslem invloed brei ook ontsettend vinnig uit en terrorisme uit moslem invloed neem ontsettend toe. Hoe lank nog voordat kerke in SA opgeblaas gaan word deur hulle? hoop dit gebeur nooit!

Daar is 'n duidelike en doelgerigte oorlog huidiglik aan die gang om ons stil te maak en uit te werk. En ongelukkig in meeste gevalle maak ons dit te maklik, omdat ons stilbly en terugstaan. Ongelukkig moet ek bieg dat ek self huidiglik nie iets daaraan doen nie... kan 'n mens?

Comment

Ben

Ek het jou werk gelees en dankie vir al die moeite. Na egter die eerste plasing is die ding wat die heeltyd by my voorkom en wat vir my meer sin maak die volgende naamlik die eerste opstanding is nie by die wederkoms nie, maar by jou wedergeboorte, waar jy uit die dood tot die lewe oorgaan. Vir ons wat wedergebore is, het die tweede dood geen bedreiging en heers ons alreeds saam met Chritus en in Hom. Vir die res wat nie deel hieraan het nie, sal by die wederkoms saam met almal uit die grafte kom en dan sal die oordeel plaasvind. Die wat deel is van die eerste opstanding tot die ewige lewe en die wat nie deel daarvan is nie tot die ewige verdoemenis.

Jy sien dus hoekom dit vir my meer sin maak dat die millenium begin het by Christus se opstanding en hemelvaart. Hy sit nou as heerser by God en berei vir ons ons plek voor. Ons is saam met Hom die tydperk, want ons heers nou ook oor die dood (tweede). Ons sal in ewigheid nie verlore gaan nie, want ons is in Hom en niks kan ons van Hom skei nie. Die eerste dood is net 'n deurgang vir ons en 'n end aan geleentheid vir die verlorenes. Na die eerste dood is die vlogende die oordeel en ons wat reeds opgestaan het, het niks te vrees nie.

Dit is dan volgens my moontlik dat die ontbinding van Satan nou reeds kan gebeur, want dit blyk dat die tydperk van die millenium besig is om verby te gaan.

Groete
            Kalahari

Comment

RR

Die probleem met die wreld wat humanisites geword het, is juis dit dat mens nie meer die waarheid kan verkondig nie, want dan ontneem jy iemand se regte of jy diskrimineer teen iemand se standpunt of geloof. Christendom sal per defenisie die vyand van die wreld wees, want ons koninkryk is nie van hier nie, ons is bywoners. Ek sien dat dit al hoe moeiliker gaan word om jou geloof uit te leef en hiermee spesifiek die Christen geloof, want dit is die enigste ware geloof. Die ander is almal van die wreld en sal deur die wreld aanvaar word. Dit sal dus al hoe makliker word om 'n ander godsdiens na te volg as die Christendom.

Ons hoef nie omrede dit gebeur mismoedig word nie, want dit is so geprofeteer. Tog moet ons nie ophou om die goeie stryd te stry nie

Groete
              Kalahari

Comment

Hi Kalahari.

As ek jou volgende woorde lees;
                wat vir my meer sin maak die volgende naamlik die eerste opstanding is nie by die wederkoms nie, maar by jou wedergeboorte, waar jy uit die dood tot die lewe oorgaan.
                ...kry ek half die gevoel dat, alhoewel jy reeds genoem het dat:
                Eerstens wil ek dit net stel dat ek glad nie 'n kundige is op die gebied van eindtyd profesie nie.
                Jy tg al reeds vr die tyd besluit het wat jy gaan glo:
                wat vir my meer sin maak die volgende naamlik...
                Ek hoop egter van harte dat ek jou werklik heeltemal verkeerd verstaan hierso.

Ook:
                Die volgende wat gaan plaasvind is die wederkoms van die Here.
                Daarmee stem ek volkome saam. AL die NT-skrywers het ook verskriklik hierna uitgesien. Soos wat elke wedergebore Christen vandag doen.

So jy en ek het vandag presies dieselfde verwagting as wat Paulus et al (Matteus, Markus, Lukas, Johannes, Kobus en andere) gehad het voor hul dood.
                Soos Paulus et al ten tyde van hul skrywe van die NT, is ons k wedergebore Christene. Dit beteken dat hulle toe al reeds opgestaan het soos wat ons opgestaan het soos per jou verstaan;

wat vir my meer sin maak die volgende naamlik die eerste opstanding is nie by die wederkoms nie, maar by jou wedergeboorte, waar jy uit die dood tot die lewe oorgaan.
                As Paulus hulle toe alreeds dan "opgestaan" het (soos ons ook alreeds volgens jou verstaan), hoekom dan nog skryf van n komende rste opstanding??

Open 20:5 En die ander dode het nie herlewe totdat die duisend jaar voleindig was nie. Dit is die eerste opstanding.
                Rev 20:6 Salig en heilig is hy wat deel het aan die eerste opstanding; oor hulle het die tweede dood geen mag nie, maar hulle sal priesters van God en van Christus wees en sal saam met Hom as konings regeer duisend jaar lank.
                Onthou weereens;

Johannes skryf Openbaring as n eindtyd gebeurtenis wat in die toekoms l van waar hy gesit het op Patmos.
                Die eerste opstanding l dus in die toekoms van waar hy skryf, nie agter hom met sy wedergeboorte nie.....sien die probleem hierso?
                Hy is reeds bekeer en het reeds (volgens jou huidige verstaan) die eerste opstanding gehad
                Hy praat van ANDER dode wat nie herleef het tot NA die 1000 jaar nie. So per implikasie al klaar het daar dode opgestaan VOOR die 100 jaar en dis die eerste opstanding.

Wanner is die tweede dood? Wanneer Jesus Satan en sy gevolg vir ewig dood maak.
                Wanneer was die eerste dood dan? Toe almal dood gegaan het.
                Hier word van fisiese dood gepraat Kalahari, nie geestelike dood nie.

Ook, mense het van die sondeval al bekeer. Maar omdat dit altyd groepies is wat bekeer is daar dan al "opstandings" van toe af tot nou..... dit is n aaneenlopende proses dus, waaraan mens nie n akute begin en einde kan plaas om dus n akute 1000 jaar se begin of einde aan kan koppel nie.....dis nog n probleem.

1Th 4:16 Want die Here self sal van die hemel neerdaal met n geroep, met die stem van n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.
                1Th 4:17 Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.
                Dink jy nie die term EERSTE OPSTANDING kom dalk van 1Th 4:16 af nie? En weereens l dit nie net in die toekoms nie, maar met die Wederkoms.
                Hier word ook niks van die wat "sonder Christus" gesterf het se opstanding met die wederkoms nie. Dit maak in teendeel spesifiek melding van die wat IN Christus gesterf het, en kwalifiseer/spesifiseer dus....
                Dan s dit Ons (Christene) wat nog lewe tydens die wederkoms, sal SAAM met die wat opgestaan het, die Here tegemoet gaan in die lug om altyd by die Here te wees.
                Nou, as jy reg is en:
                Vir die res wat nie deel hieraan het nie, sal by die wederkoms saam met almal uit die grafte kom en dan sal die oordeel plaasvind.
                As die verlorenes wat sonder Christus gesterf het sm met die wat in Cristus gestef het gaan opstaan soos jy glo, moet hulle dan volgens die vers saam met die lewendes Jesus tegemoet gaan in die lug om VIR EWIG saam met die Here te wees. Ek glo jy sal met my saam stem dat dit nie lekker werk nie....?
                Dit sal, ter wille van die gesprek, goed wees as jy kan wys op watse Bybel tekste jy jou volgende stelling op basseer:
                Vir die res wat nie deel hieraan het nie, sal by die wederkoms saam met almal uit die grafte kom en dan sal die oordeel plaasvind.
                Open 20:4 En ek het trone gesien, en hulle het daarop gaan sit, en aan hulle is die oordeel gegee; en ek het die siele gesien van die wat onthoof is oor die getuienis van Jesus en oor die woord van God, en die wat die dier en sy beeld nie aanbid het nie, en die merk op hulle voorhoof en op hulle hand nie ontvang het nie; en hulle het geleef en as konings geregeer saam met Christus die duisend jaar lank.
                Open 20:5 En die ander dode het nie herlewe totdat die duisend jaar voleindig was nie. Dit is die eerste opstanding.
                Vers 4 wys die wat in Christus gesterf het is reeds in die Hemel (soos wat Paulus in 1Th 4:16-17 verduidelik het) en dan wys vers 5 dat die ander dode eers n 1000 jaar na hulle opstaan....dan gaan hy terug en bevestig vers 4 is die eerste opstanding soos Paulus ook uitgewys het. Dan moet die wat na die duisend jaar opstaan die tweede opstanding wees, soos chronologie dikteer, dink jy nie so nie?

Maar ja, as ek verkeerd verstaan en jy reg, sit ons met n klomp verse wat weg verduidelik moet word. Dit sal baie help dan as jy byvoorbeeld al die verse wat ek aangehaal het op die "1000 jaar millenium - Is daar so iets?"-draad kan neem en vanuit jou verstaan kan verduidelik.... So kan jy my verstaan verander.

Comment

Ben

Ek het my opinies volgens hoe ek die Bybel verstaan en hoe dit vir my sin maak. Soos almal van ons bly ons 'n student van die Woord. Ek het egter nie gegaan en 'n studie gemaak van elke vers in die Bybel wat moontlik kon dui op die eindtyd of nie. My verstaan is dus meer holisties as wat dit vers vir vers sal wees. Tog word skrif deur skrif verklaar. Al wat ek dus wil s is dat ek opinies het, maar dit kan met die nodige motivering en Bybelse waarhede dalk verander, indien dit meer Bybels sou wees as my huidige verstaan.

Volgens my lees jy in Op 20 dat die eerste opstanding in die toekoms is. Ek lees dit nie so nie. Die wat nie wedergebore is nie, bly dood, al "leef" hulle vandag op die aarde. Hulle het nie deel aan die eerste opstanding nie en sal eers opgewek word by die wederkoms waar hulle vir die eerste keer God sou sien en die oordeel. So ja, ons verskil hier want volgens my interpretasie dui die gedeelte nie na 'n toekomstige gebeurtenis nie, maar vind dit plaas sedert die hemelvaart elke dag totdat die getal van die uitverkorenes vol is en die wederkoms kom.

Daar is 'n volgorde by die wederkoms. Eerstens sal die wedergeborenes wat al dood is (fisies) opstaan en opvaar na God, dan sal die wedergeborenes wat nog lewe omskep word en ook opvaar na God. Daar sal hulle op die trone gaan sit en dan sal die ongelowiges opgewek word en verskyn voor die regterstoel. Daar sal die regverdigheid van God aan almal openbaar word. Jy sien ons sal op die oordeelsdag verskyn saam op die troon en nie voor die troon nie. Vir die wat wedergebore is, is daar geen veroordeling nie, daar is geen sondes om te oordeel nie, want ons versoening is volmaak deur Jesus betaal. Die dode wat opgewek word is die wat nog altyd dood was sedert die sondeval. Hulle dade sal openbaar word en hulle sal daarvolgens geoordeel word.

Jy sien die dood wat ons verkry het by die sondeval was 'n ewige dood waarin ons verkeer het. Deur die genade van God het Hy ons daaruit verlos deur ons wedergeboorte en die eerste opstanding. Indien jy nie daaraan deel het nie het jy deel aan die tweede dood waar jy in die vuurpoel gegooi gaan word. Die eerste dood het ons verkry in Adam en die eerste opstanding het ons verkry deur die tweede Adam naamlik Jesus. Die fisiese dood dui 'n moments verandering aan, maar beteken eintlik nie veel nie. Jy sien almal het deel aan die eerste dood, maar nie almal het deel aan die tweede dood nie net soos nie almal deel het aan die eerste opstanding nie.

So tensy jy vir my kan bewys dat die vers in Op 20 wys op toekomstig is daar nie sin om al die verse te bespreek nie, want die beginpunt is foutief en sal lei tot 'n foutiewe eindpunt.

So om my verstaan saam te vat:
                  1. Almal het deel aan die eerste dood en dit is nie die fisiese dood nie.
                  2. Nie almal het deel aan die eerste opstanding nie. Die wat deel daaraan het is vry van die tweede dood.
                  3. Die wat nie deel het aan die eerste opstanding nie het deel aan die tweede dood.
                  4. Ons heers sedert ons opstanding (eerste) saam met Christus en die bose het geen mag oor ons nie.
                  5. Dit sal vir 'n tydperk plaasvind totdat die getal van die uitverkorenes voltooi is en dan kom die wederkoms en finale oordeel.
                  6. Die 1000 jaar dui 'n tydperk aan en is nie letterlik nie.

Groete
                  Kalahari

Comment

So tensy jy vir my kan bewys dat die vers in Op 20 wys op toekomstig is daar nie sin om al die verse te bespreek nie, want die beginpunt is foutief en sal lei tot 'n foutiewe eindpunt.
                    Ek neem jou in sekerheid en liefde na die inleiding tot die boek Openbaring toe:

Open 1:1 Die openbaring van Jesus Christus wat God Hom gegee het om aan sy diensknegte te toon wat gou moet gebeur, en wat Hy deur die sending van sy engel aan sy dienskneg Johannes te kenne gegee het,
                    Openbaring is ‘n ten volle toekoms-gebaseerde boek. “Case closed”. En met toekoms bedoel ek van NA Johannes se visioen af. Onthou ook:

Amo 3:7 Want die Here HERE doen niks tensy Hy sy raadsbesluit aan sy knegte, die profete, geopenbaar het nie.
                    So VOOR God dinge doen, openbaar Hy dit eers aan Sy profete. En wat doen Jesus hierso?:

Open 1:1 Die openbaring van Jesus Christus wat God Hom gegee het om aan sy diensknegte te toon wat gou moet gebeur, en wat Hy deur die sending van sy engel aan sy dienskneg Johannes te kenne gegee het,
                    So hierdie is ‘n Openbaring aan Johannes van Jesus Christus SELF af van wat nog moet gebeur......vanaf na Johannes af tot en met die ewigheid. Dan wil ek ook graag jou aandag op die volgende vers vestig:

Open 1:3 Salig is hy wat die woorde van die profesie lees, en die wat dit hoor en bewaar wat daarin geskrywe is, want die tyd is naby.
                    Die woord profesie al klaar impliseer toekoms. Mens kan nie oor die verlede profeteer nie. Glo my, daar is nog baie meer wat ek kan wys, maar net die intro al klaar is onteenseglik. Maar kom ons gaan kyk ook gou ten laaste na die slot van Openbaring:

Open 22:19 En as iemand iets van die woorde van die boek van hierdie profesie wegneem, dan sal God sy deel wegneem uit die boek van die lewe en uit die heilige stad en uit die dinge waarvan in hierdie boek geskrywe is.
                    Hoop dit is voldoende, Kalahari?

My verstaan is dus meer holisties as wat dit vers vir vers sal wees. Tog word skrif deur skrif verklaar. Al wat ek dus wil s is dat ek opinies het, maar dit kan met die nodige motivering en Bybelse waarhede dalk verander, indien dit meer Bybels sou wees as my huidige verstaan.
                    Sal jy met my saamstem dat selfs ‘n holistiese huis deur individuele bakstene gebou is? En as mens nie die individuele bakstene kan uitwys nie omdat hullie nie daar is nie, het mens dan ‘n huis?

Des nie teen staande is ek bly dat jy oop is vir “maar dit kan met die nodige motivering en Bybelse waarhede dalk verander, indien dit meer Bybels sou wees as my huidige verstaan”.

Daar is 'n volgorde by die wederkoms. Eerstens sal die wedergeborenes wat al dood is (fisies) opstaan en opvaar na God, dan sal die wedergeborenes wat nog lewe omskep word en ook opvaar na God. Daar sal hulle op die trone gaan sit en dan sal die ongelowiges opgewek word en verskyn voor die regterstoel. Daar sal die regverdigheid van God aan almal openbaar word. Jy sien ons sal op die oordeelsdag verskyn saam op die troon en nie voor die troon nie. Vir die wat wedergebore is, is daar geen veroordeling nie, daar is geen sondes om te oordeel nie, want ons versoening is volmaak deur Jesus betaal. Die dode wat opgewek word is die wat nog altyd dood was sedert die sondeval. Hulle dade sal openbaar word en hulle sal daarvolgens geoordeel word.
                    Met bogenoemde kan ek snaaks genoeg nie werklik verskil nie.

1. “Eerstens sal die wedergeborenes wat al dood is (fisies) opstaan en opvaar na God
                    2. “dan sal die wedergeborenes wat nog lewe omskep word en ook opvaar na God
                    3. “Daar sal hulle op die trone gaan sit...”
                    4. Hier wil ek egter inlas: Vir ‘n 1000 jaar lank.
                    5. “en dan sal die ongelowiges opgewek word en verskyn voor die regterstoel.”
                    6. “Daar sal die regverdigheid van God aan almal openbaar word.”

Punt 6 na my verstaan gebeur gedurende die 1000 jaar aan God se kinders sodat hulle kan verstaan hoekom mense wat hul gedink het saam met hulle daar moet wees nie daar is nie en vise versa.

7. “Jy sien ons sal op die oordeelsdag verskyn saam op die troon en nie voor die troon nie.”
                    8. “Vir die wat wedergebore is, is daar geen veroordeling nie, daar is geen sondes om te oordeel nie, want ons versoening is volmaak deur Jesus betaal.”
                    9. “Die dode wat opgewek word is die wat nog altyd dood was sedert die sondeval. Hulle dade sal openbaar word en hulle sal daarvolgens geoordeel word

In wese stem ons oor die algemeen saam hierso. Ek het net ingevoeg waar ek “by-verstaan” relatief tot die gegewe..

nog altyd dood was sedert die sondeval” – die rede hoekom ek glo dit gaan oor fisiese (en geestelik- dood sonder Christus) is omdat hulle (sowel as die wat In Christus slaap) UIT HUL GRAFTE opgewek word:

1Th 4:16 ...en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan”.
                    Joh 5:28 Moenie julle hieroor verwonder nie. Want daar kom ‘n uur wanneer almal wat in die grafte is, sy stem sal hoor
                    As “Die dode wat opgewek word is die wat nog altyd dood was sedert die sondeval. Hulle dade sal openbaar word en hulle sal daarvolgens geoordeel word” waar was en dit gaan oor slegs ‘n geestelike dood;

Hoekom moet die wat in Christus gesterf het (dan moet dit ook slegs geestelik wees om konsekwent te wees en wie gaan geestelik dood in Christus? Ek dog ons lf geestelik in Christus) ook opgewek word?
                    Verstaan dus die probleem wat ontstaan met die volgende interpretasie?:

Die wat nie wedergebore is nie, bly dood, al "leef" hulle vandag op die aarde. Hulle het nie deel aan die eerste opstanding nie en sal eers opgewek word by die wederkoms waar hulle vir die eerste keer God sou sien en die oordeel.
                    Want as dit slegs so is soos jy dit lees, kan jy dit konsekwent toepas op die opwekking van die wat IN Christus gesterf het en die wat Sonder Christus gesterf het?.
                    Albei word immers OPGEWEK, al is dit op verskillende twee tye.....

As opwekking beteken “wedergeboorte” moet dit dan ook beteken dat wanneer die goddelose opgewek word, beteken dit hulle bekeer ook.....
                    Mens kan nie “opwekking” in dieselfde Openbaring geestelik maak vir die een en fisies vir die ander nie. Dit moet dieselfde vir albei wees, want dis dieselfde profesie...

Dit maak die volgende ook nie vir my haalbaar nie:

Jy sien die dood wat ons verkry het by die sondeval was 'n ewige dood waarin ons verkeer het. Deur die genade van God het Hy ons daaruit verlos deur ons wedergeboorte en die eerste opstanding. Indien jy nie daaraan deel het nie het jy deel aan die tweede dood waar jy in die vuurpoel gegooi gaan word. Die eerste dood het ons verkry in Adam en die eerste opstanding het ons verkry deur die tweede Adam naamlik Jesus. Die fisiese dood dui 'n moments verandering aan, maar beteken eintlik nie veel nie. Jy sien almal het deel aan die eerste dood, maar nie almal het deel aan die tweede dood nie net soos nie almal deel het aan die eerste opstanding nie.
                    Inteendeel, kyk die volgende teenstrydigheid:

Deur die genade van God het Hy ons daaruit verlos deur ons wedergeboorte en die eerste opstanding. Indien jy nie daaraan deel het nie het jy deel aan die tweede dood waar jy in die vuurpoel gegooi gaan word.
                    Hoe kan die goddeloses ‘n tweede dood sterf as hul nooit opgewek is na hul eerste dood nie? Mens kan tog nie dooier as dood wees nie. Om te kan gedood word moes jy gelewe het.

So as “Jy sien die dood wat ons verkry het by die sondeval was 'n ewige dood waarin ons verkeer het.”, en die goddeloses is vir ewig dood, hoe gaan hul ‘n tweede dood sterf as hul klaar vir ewig dood is?

Ek sukkel om dit te verstaan, Kalahari....

Maar in elkgeval, Ek kon uit die inleiding van Openbaring wys dat die hele Openbaring oor die toekoms vanuit Johannes se perspektief gegaan het... En soos jy ges het, dan;

Comment

Ben

Indien ek jou reg verstaan dan kan die draak van Op 12 nie die satan wees nie, want toe die visioen aan Johannes verskyn het, is die duiwel klaar verban uit die hemel, maar tog s dit daar duidelik dat 'n ander teken in die hemel sou verskyn wat 'n derde van die sterre op die aarde sou gooi? Die kerk wat al deur Jesus ingestel is sou ook nie al kon wees nie, want die draak het gewag vir die vrou om die kind te baar? Verstaan ek jou reg of het ek die kat aan die stert beet?

Ek dink tog dat daar dinge in Openbaring is wat nie net profeties is nie, maar vir mens aanleiding gee van wat gaan gebeur. Die boek gaan oor die toekoms en wat gaan gebeur, maar dit is nie net oor die toekoms nie, daar moet tog 'n aanknopingspunt met die hede wees. As ek Op 12:10 vergelyk met Op 20 dan sien ek dat die satan se mag gebreek is en hy gebind is alreeds. Dit gaan nie eers gebeur in die toekoms in 'n 1000 jarige bedeling nie. Ek sukkel dus om te sien dat dit toekomstig is, vir my lyk dit of dit reeds plaasvind of besig is om plaas te vind. Kan jy my wys waar ek dalk die fout maak?

Almal word opgewek by die wederkoms. Ek hoop jy sal daarmee kan saamstem. Hulle (die verlorenes) word ook nie opgewek om te lewe nie, hulle word opgewek vir die oordeel en die ewige dood. (die tweede dood) Alhoewel hulle fisies op aarde gelewe het, was hulle nog altyd dood gewees en vasgevang in die sonde wat die dood is. Ek hoop ek skryf dit vir jou reg dat jy verstaan wat ek probeer s. Die mens wat vandag op die aarde leef, leef wel fisies, maar nie almal is lewend volgens die Bybel nie. Net die wat wedergebore is, lewe want hulle het oorgekom vanaf die dood tot die lewe. Ek hoop dit is duidelik.

Groete
                      Kalahari

Comment

Hi Kalahari.

Dankie vir jou terugvoer oor Open 20. En ek weldrae daarop reageer, net eers:

Die boek gaan oor die toekoms en wat gaan gebeur, maar dit is nie net oor die toekoms nie, daar moet tog 'n aanknopingspunt met die hede wees.
                        Met bogenoemde verskil ek glad nie, inteendeel, ek stem saam en dit was nie my bedoeling sou dit so oorkom nie. Jammer as dit die persepsie was wat ek geskep het en dankie dat jy dit vir my uitgewys het. Anders sou die persepsie dalk bly...Maar meer hieroor later....

Almal word opgewek by die wederkoms. Ek hoop jy sal daarmee kan saamstem.
                        Ek sal ongelukkig nie daarmee kan saamstem nie, Kalahari. Dit het ek reeds te kenne gegee in my vorige plasing. Daarom sal ek dit baie waardeer indien jy eers gou daarop k sal reageer eer ek dan sal reageer op die totaal. Ek lig dit gou weer uit vir jou:

1. As ALMAL (die wat in Christus gesterf het en die wat buite Christus gesterf het – dis immers “almal”) opgewek word by die wederkoms, hoekom beskryf Paulus dit nie so in 1 Thes 4:16-17 nie?
                        2. Hoekom word “1 Th 4:26 ...en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan” nie opgevolg met “so ook sal die wat buite Christus gesterf het dan ook opgewek word” nie? Maar dit word eerder opgevolg met vers 17 “Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.”
                        3. Hoekom praat 1 Thes 4:16-17 glad nie van die goddeloses se opstanding hier nie?
                        4. Wat van die lewende goddeloses tydens die wederkoms (die Bybel is dit eens dat hul vernietig word deur die Glorie van Sy wederkoms - sien my plasings in "Wil jy regtig weg geraap word?"). Hoekom sal Jesus hul met Sy wederkoms vernietig en hul dan 10 minute later weer opwek?????
                        5. In teendeel, hoekom word hier ook nie van oordeel gepraat nie, maar eerder van die wat in Christus is wat Hom in die lug tegemoet gaan om vir altyd by Hom te wees? Hulle moet dus reeds geoordeel wees.....
                        6. Hoekom praat Open 20 dan eers van die wat reeds by Christus is in die hemel op hul trone is en dan s dit die goddeloses word eers ‘n 1000 jaar later opgewek?

Originally posted by Ben Cronje View Post
                        nog altyd dood was sedert die sondeval” – die rede hoekom ek glo dit gaan oor fisiese (en geestelik- dood sonder Christus) is omdat hulle (sowel as die wat In Christus slaap) UIT HUL GRAFTE opgewek word:
                        1Th 4:16 ...en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan”.
                        Joh 5:28 Moenie julle hieroor verwonder nie. Want daar kom ‘n uur wanneer almal wat in die grafte is, sy stem sal hoor
                        As “Die dode wat opgewek word is die wat nog altyd dood was sedert die sondeval. Hulle dade sal openbaar word en hulle sal daarvolgens geoordeel word” waar was en dit gaan oor slegs ‘n geestelike dood;

Hoekom moet die wat in Christus gesterf het (dan moet dit ook slegs geestelik wees om konsekwent te wees en wie gaan geestelik dood in Christus? Ek dog ons lf geestelik in Christus) ook opgewek word?
                        7. Bogenoemde is ‘n belangrike vraag, dink jy nie so nie?

Verstaan dus die probleem wat ontstaan met die volgende interpretasie?:
                        Die wat nie wedergebore is nie, bly dood, al "leef" hulle vandag op die aarde. Hulle het nie deel aan die eerste opstanding nie en sal eers opgewek word by die wederkoms waar hulle vir die eerste keer God sou sien en die oordeel.
                        Want as dit slegs so is soos jy dit lees, kan jy dit konsekwent toepas op die opwekking van die wat IN Christus gesterf het en die wat Sonder Christus gesterf het?.
                        Albei word immers OPGEWEK, al is dit op verskillende twee tye.....

As opwekking beteken “wedergeboorte” moet dit dan ook beteken dat wanneer die goddelose opgewek word, beteken dit hulle bekeer ook.....

Mens kan nie “opwekking” in dieselfde Openbaring geestelik maak vir die een en fisies vir die ander nie. Dit moet dieselfde vir albei wees, want dis dieselfde profesie...
                        8. Dink jy nie bogenoemde is ook ‘n belangrike punt om uit te klaar nie?
                        En verder:

Dit maak die volgende ook nie vir my haalbaar nie:
                        Inteendeel, kyk die volgende teenstrydigheid:
                        Deur die genade van God het Hy ons daaruit verlos deur ons wedergeboorte en die eerste opstanding. Indien jy nie daaraan deel het nie het jy deel aan die tweede dood waar jy in die vuurpoel gegooi gaan word.
                        Hoe kan die goddeloses ‘n tweede dood sterf as hul nooit opgewek is na hul eerste dood nie? Mens kan tog nie dooier as dood wees nie. Om te kan gedood word moes jy gelewe het.

So as “Jy sien die dood wat ons verkry het by die sondeval was 'n ewige dood waarin ons verkeer het.”, en die goddeloses is vir ewig dood, hoe gaan hul ‘n tweede dood sterf as hul klaar vir ewig dood is?

Ek sukkel om dit te verstaan, Kalahari....
                        9. Kan jy asseblief bogenoemde ook vir my uitklaar, want dit help werklik dat ek jou punt beter kan verstaan.
                        Groete

Ben

Comment

Ben

Joh 5:29 en sal uitgaan, die wat goed gedoen het, tot die opstanding van die lewe, en die wat kwaad gedoen het, tot die opstanding van die veroordeling.

Dit is vir my duidelik dat die ongelowige ook opstaan dieselfde uur as die gelowige, maar volgens God se orde soos in 1 Thes.

Wat is die doel van die opstanding? Dit is sodat die oordeel van God vervul kan word. Die ongelowiges wat God se regverdigheid sal aanskou en die gelowiges wat God se genade sal aanskou.

Dit is vir my duidelik en daarom kan ek dit dalk nie so goed verduidelik nie, want ek sien nie die onduidelikheid nie. Vra gerus dus weer.

Groete
                          Kalahari

Comment

Hi Kalahari, eks op pad werk toe.

Ek het my plasing van 1-9 genommer. Dit sal my baie help as jy weer daarvolgens kan terugvoer gee.

Ook sal ek , as die Here wil, more die Bybelverse plaas en reageer op alles.

Groete

Ben

Comment

Ben

Ek sal probeer.

1,2 en 3 Die brief is aan die gelowiges geskryf en beantwoord wat van die gelowiges sal word. Dit is algemeen soos Joh 5:28-29 wys dat die gelowiges en ongelowiges opgewek gaan word.
                              4. Ons weet dat die Here sy engel gaan stuur om die onkruid uit te roei voordat die koring geoes word. Geen ongelowige kan vir God aanskou nie en aangesien die Here as verheerlikte terugkom, kan geen ongelowige Hom aanskou nie. Of dit nou net 10 minute later is en hulle opgewek word vir die oordeel kan ek nie oordeel nie, ek kan net verklaar dit wat die Bybel leer. Dit sal in dieselfde uur wees.
                              5. Ek stry nie, want die gereddes sal nie geoordeel word nie, ons is klaar vry in Jesus.
                              6. Jy s so nie ek of die Bybel nie.
                              7. Ons almal word opgewek want ons gees word weer met ons verheerlikte liggaam verenig.
                              8. Ek dink nie dit is wat ek ges het nie, maar jy wat dit parafraseer. Die wedergeboorte is die eerste opstanding nie die eerste opwekking nie. Almal sal opgewek word, maar nie almal het deel aan die eerste opstanding nie.
                              9. Niemand het nog deel aan die tweede dood nie, want nie een het al sy ewige liggaam ontvang nie. Die oordeel het ook nog nie plaas gevind nie, want daarna word die ongelowiges gewerp in die poel van vuur. Alhoewel die ongelowige nog altyd dood is agv die sondeval is die tweede dood 'n spesifieke dood en straf wat nog nie in werking getree het nie.

Groete
                              Kalahari

Comment

Working...
                              X