Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jesus se aansprake dat Hy God is

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jesus se aansprake dat Hy God is

Ek luister gister na 'n uitstaande boodskap van Chuck Missler wat die afgelope naweek by 'n groot profetiese konferensie in Florida in die VSA aangebied is. Ongelukkig moet mens $50 betaal om toegang tot die boodsakppe van die konferensie te kry. Miskien is dit verstaanbaar want die mense het verseker groot uitgawes aangegaan om 17 navorsers en outeurs in een konferensie bymekaar te bring. https://www.prophecyinthenewsvideo.com/index.html Toe ek luister na Missler, val dit my op dat een van die skemas wat hy aanhaal uit Josh Mcdowell se boek kom wat ek al gelees het.

Jesus het in al vier die Evangelies herhaaldelik daarop aanspraak gemaak dat Hy God is. Hoe reageer mense op hierdie aansprake van Jesus? Hoe reageer die groot denominasies vandag daarop? Hoe reageer ek en jy as Christene daarop?

Wel, daar is net een van twee moontlikhede. Jesus se aansprake kan WAAR (A) of VALS (B) wees. Vergeet nou maar van die postmodernisme se verduidelikings dat dit 'n ander "paradigma" was wat iets anders probeer s as wat daar staan. Dit is maar net 'n ander manier waarop hulle s dat Jesus se aansprake VALS is.

B As Jesus se aansprake vals was, is daar weer een van twee moontlikhede: Hy het geweet dat sy aansprake vals (B1) was, of Hy het nie geweet dat dit vals was nie (B2).

B1 As dit die geval was, het Hy 'n doelbewuste verdraaiing van die waarheid aangebied. Dit sou beteken dat Hy 'n leuenaar was, 'n huigelaar en fariser. Ook dat Hy die werk van satan kom doen het. Uiteindelik sou dit beteken dat Hy dwaas was, want net 'n dwaas is bereid om te sterf vir iets wat hyself weet nie waar is nie.

B2 In hierdie geval sal ons moet s dat Hy ernstig mislei was. Uiteindelik kom dit daarop neer dat die farisers dan reg was om Hom van kraksinnigheid te beskuldig.

A As Jesus se aansprake WAAR was, dan beteken dit eenvoudig dat Hy die HERE is. Hierop volg twee moontlikhede. Jy kan dit AANVAAR (A1) of dit VERWERP (A2).

Let verder daarop dat Jesus baie wyd vandag as 'n groot morele prediker en profeet verkondig en "geglo" word . Maar hierdie opsie bestaan nie. As jy dit doen, dan IGNOREER jy sy aansprake op Godheid. Neem kennis van wat Jesus van Homself s en besluit dan of Hy 'n leuennaar en huigelaar was en of Hy kranksinnig was (soos die farisers ges het). As jy nie dit kan of wil s nie, dan is Jesus jou Here en jou God (soos Petrus ges het).

Re: Jesus se aansprake dat Hy God is

Ek en vroutjie douwtjie is besig met Missler se Openbaring reeks , hy is regtigwaar 'n uitstaande prediker.

As ek die res van die sprekers op die kongres so beloer, moes dit 'n BAIE interesante een gewees het !

Comment

Baie interresante draad, hoop nie hy het doodgeloop nie..

Comment

Joh. 8:58 "Jesus s vir hulle: Voorwaar, voorwaar Ek s vir julle, voordat Abraham was, is Ek."

Hier is een van die kragtigste Bybelse aansprake op die Godheid van Christus. Die vers het net een moontlike betekenis en dit is dat Jesus nog altyd bestaan het, net soos die Jode geweet het dat God, soos Hy in die OT aan hulle openbaar is, nog altyd bestaan het. Ons sien ook dat die Jode toe klippe opgetel het om Jesus te stenig. Wat s dit? Maar net dat hulle die uitspraak ook presies so verstaan het nl. dat Jesus s dat Hy God is. Verder sien ons dat Jesus hulle nie korrigeer nie. Hy het gesien hulle verstaan reg dat Hy ges het Hy is God en hy trek nie die stelling terug nie, in teendeel, Hy herhaal dit weer 'n paar keer. Ons kan hieruit maar net leer dat die Bybel self uit die konteks duidelik bevestig dat Jesus hier daarop aanspraak maak dat Hy God is en dat Hy teverede is daarmee dat die Jode Hom reg verstaan het. Geen verklaarder kan dus hier kom s dat Jesus iets anders bedoel het as om te s dat Hy God is nie.

Comment

Maar Jesus het ook ges dat Hy net doen wat die Vader se wil is. Dus is daar ook verskil in die Seun en die Vader.

"voorwaar,voorwaar Ek s vir julle, voordat Abraham was, is Ek"

"was Ek" of "is Ek" ?

Ek sou reken daar is 'n dieper betekenis in daardie "is" inplaas van "was"

Want God "is" (alomteenwoordig, tyd het geen betekenis, kan selfs s tyd bestaan nie.)

Mens is gebonde aan tyd. Abraham "was"

Comment

Originally posted by RR van Wyk View Post
            Maar Jesus het ook ges dat Hy net doen wat die Vader se wil is. Dus is daar ook verskil in die Seun en die Vader.

"voorwaar,voorwaar Ek s vir julle, voordat Abraham was, is Ek"

"was Ek" of "is Ek" ?

Ek sou reken daar is 'n dieper betekenis in daardie "is" inplaas van "was"

Want God "is" (alomteenwoordig, tyd het geen betekenis, kan selfs s tyd bestaan nie.)

Mens is gebonde aan tyd. Abraham "was"
            Interessant RR, mens dink nie altyd so daaraan nie en ek het iets geleer wat ek glo mens jou eie moet maak. EK IS, kan nooit, Ek was word of wees nie, want God is buite tyd...
            The Rapture

My dearest friends, Im so sorry so sorry
            but I must confess, dont worry
            the rapture is not before the Great Tribulation
            its before Gods wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
            its for all the people in the zoo
            think about it and refresh
            you will see theres no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
            the rapture is for you and me
            when we decide to leave from here
            that very day, oh! God adhere

Comment

En die nag toe Jesus op die see geloop het en die dissipels vir Hom bang geword het, s Jesus eintlik vir hulle: "Moenie verbaas wees nie. Ek is God en daarom loop Ek op die see. "Ek is" in Grieks is "ego eimi", wat die Griekse weergawe is van "Ek is" in die OT, die naam van God. Maar daar is min indien enige vertalings van die Bybel wat Jesus se aanspraak op Godheid in hierdie uitspraak duidelik genoeg weergee. Jy kan die Griekse woorde in die uitspraak korrek in Afrikaans weergee sonder om Jesus se aanspraak op Godheid daarin weer te gee en dan het jy die punt gemis. Dit is die fout van die meeste of self alle vertalings.

Vandag is ons in 'n situasie dat kerkbanke in groot denominasies vol sit van manse waarvan baie steeds glo dat Jesus God is, maar hulle teenwoordigheid daar word misbruik om 'n stelsel te borg en finansieel te dra wat nie plek het vir die godheid van Jesus nie. Hulle almal borg die teologiese skole wat mense oplei om aan Jesus te dink as leraar en profeet wat mooi morele lesse leer maar niks vir jou saligheid kan doen nie omdat Hy nie God is nie.

Skrikwekkend dat binne een geslag die Godheid van Jesus by daardie kweekskole uitgegooi is. Ons het nog in die jare 70 in daardie skole by herhaling geleer van "ego eimi" in die NT en van Jesus se aansprake op Godheid. Vandag is daar niks meer van oor nie. Tog ondersteun duisende goedgelowige Christene die stelsel nog steeds getrou.

Comment

Ek het min twyfel dat Yeshuah God is/was, maar ek vind geen skrifte wat se dat Hy dieselfde God as sy Vader is nie. Volgens Hebreers 1:6 was Hy n ander God.

Deur die Woord van God het alle dinge, sienlik en onsienlik, ontstaan maar die Woord self was nie altyd daar nie. Die Woord is gegenereer toe God dit gespreek het en die Woord word dus die eersgeborene van die skepping genoem.

Die vraag bly; waarom is Sy Godheid so belangrik? Is dit nie sy menswees wat belangrik is nie?

Comment

Jesus s Hy en die Vader is een. Hy is een van wese met die Vader. Hy was ook die een God wat die aarde geskep het. Daar bestaan geen regverdiging om Hom 'n ander God as die Vader te maak nie. Die Christendom is nie 'n stelsel van veelgodendom nie.

Hierdie waarheid kom ook baie mooi deur in die bespreking oor die brood van die lewe in Joh. 6, veral vers 33. "Want die brood van God is Hy wat uit die hemel neerdaal en aan die wreld die lewe gee." Gaan tel hoeveel keer "uit die hemel neerdaal" in Joh. 6 voorkom. Jy sal verbaas wees! En hierdie Brood wat uit die hemel neerdaal, is die antitipe van die tipe wat die manna in die woestyn was. Beide die tipe en die antitipe is "van God". Jesus is die "brood van God". Nie net gestuur van God nie, maar uit God self, want hierdie brood gee lewe. Die wat die manna in die wostyn geet het, is dood en meeste selfs geestelik dood ook, maar die wat die ware (antitipe) brood van God eet, sal nooit weer sterwe nie.

En nou vra jy waarom dit so belangrik is dat Jesus God moet wees. Omdat net God ewige lewe kan meedeel. God is een en net Hy is die ewige lewe en gee die ewige lewe. Nou, nadat die Seun verskyn het om God op aarde sigbaar te maak en die lewe in persoon aan die wreld aan te bied, is daar geen ander manier om by God uit te kom as om na Jesus te gaan nie. Die dissipels wat dit verstaan het, het hierdie lewensbelangrike woorde gespreek: "Na wie toe sal ons gaan? U het die woorde van die ewige lewe." Inderdaad. Die ewige lewe is in Hom alleen.

Comment

Originally posted by David2 View Post
                    Jesus s Hy en die Vader is een. Hy is een van wese met die Vader. Hy was ook die een God wat die aarde geskep het. Daar bestaan geen regverdiging om Hom 'n ander God as die Vader te maak nie. Die Christendom is nie 'n stelsel van veelgodendom nie.

Hierdie waarheid kom ook baie mooi deur in die bespreking oor die brood van die lewe in Joh. 6, veral vers 33. "Want die brood van God is Hy wat uit die hemel neerdaal en aan die wreld die lewe gee." Gaan tel hoeveel keer "uit die hemel neerdaal" in Joh. 6 voorkom. Jy sal verbaas wees! En hierdie Brood wat uit die hemel neerdaal, is die antitipe van die tipe wat die manna in die woestyn was. Beide die tipe en die antitipe is "van God". Jesus is die "brood van God". Nie net gestuur van God nie, maar uit God self, want hierdie brood gee lewe. Die wat die manna in die wostyn geet het, is dood en meeste selfs geestelik dood ook, maar die wat die ware (antitipe) brood van God eet, sal nooit weer sterwe nie.

En nou vra jy waarom dit so belangrik is dat Jesus God moet wees. Omdat net God ewige lewe kan meedeel. God is een en net Hy is die ewige lewe en gee die ewige lewe. Nou, nadat die Seun verskyn het om God op aarde sigbaar te maak en die lewe in persoon aan die wreld aan te bied, is daar geen ander manier om by God uit te kom as om na Jesus te gaan nie. Die dissipels wat dit verstaan het, het hierdie lewensbelangrike woorde gespreek: "Na wie toe sal ons gaan? U het die woorde van die ewige lewe." Inderdaad. Die ewige lewe is in Hom alleen.
                    David 2, uit jou antwoord lei ek die volgende af: (Help my waar ek jou verkeerd verstaan)

Die Vader God kon nie aan mense die ewige lewe gegee het, alvorens Hy nie die Seun God geword het nie. Die Seun God, gee nou die Ewige Lewe aan die mense. Die ewig lewe is genoeg om die mens by God uit te bring en omdat daar net een God is, is die mens outomaties by die Vader en die Seun.

As bg. min of meer jou siening is, is my volgende vraag dit:

Dit lyk vir my of alle mense die ewige lewe gaan kry, sommige gaan vir ewig gestraf word (hel), en ander gaan vir ewig gelukkig by God lewe (gereddenes).

Waar kom die slegte ewige lewe vandaan? Ook van die Seun God? Hy het immers gese tot n oordeel het ek in die wereld gekom)

Wat gaan bepaal of iemand die slegte ewige lewe of die goeie ewige lewe gaan kry?

Comment

Die doel van hierdie draad is vir Christene om saam te gesels oor Jesus se aansprake op Godheid. Hierdie is nie 'n forum om die Christelike waarheid teenoor buite-bybelse idees soos veelgodendom en 'n tydgebonde Christus wat geen ewige lewe meedeel nie en verwerping van die Bybelse name van Christus te verdedig nie. Daar is ander plekke, ook op hierdie forum, waar jy toegelaat word om die Chrstelike geloof in twyfel te trek, maar nie op hierdie draad nie. Groete.

Comment

Die doel van hierdie draad is vir Christene om saam te gesels oor Jesus se aansprake op Godheid. Hierdie is nie 'n forum om die Christelike waarheid teenoor buite-bybelse idees soos veelgodendom en 'n tydgebonde Christus wat geen ewige lewe meedeel nie en verwerping van die Bybelse name van Christus te verdedig nie. Daar is ander plekke, ook op hierdie forum, waar jy toegelaat word om die Chrstelike geloof in twyfel te trek, maar nie op hierdie draad nie. Groete.
                        David, ek het niks gedoen om so n reaksie van jou te kry nie. Ek het presies jou antwoord op my vraag, so ver ek dit verstaan het, in my eie woorde weergee. As iemand dus die christelike geloof in twyfel getrek het, was dit jy. My opvolg vrae op jou eerste stelling is logies en trek niks in twyfel nie. Wat is daarmee verkeerd?

Lees asb jou oorspronklike antwoord (op my vraag waarom so belangrik dat Jesus God moet wees) weer deur en probeer tog om my opvolg vraag, of dan die oorspronklike vraag, te antwoord. Ek is eerlik in my poging om jou te verstaan.

Comment

Moenie my probeer verstaan nie. Verstaan en glo die Bybel. 'n Goeie plek on te begin is om die Bybelse name vir Jesus te glo en aanvaar. Daarna kan ons praat oor wie Jesus is. As jy nie sy Bybelse naam erken en nie glo dat Hy ewig bestaan en die enigste weg is waardeur God lewe aan die mens gee nie, het ek en jy niks vir mekaar te s nie. Hierdie draad is vir gelowiges bedoel.

Comment

Moenie my probeer verstaan nie. Verstaan en glo die Bybel. 'n Goeie plek on te begin is om die Bybelse name vir Jesus te glo en aanvaar. Daarna kan ons praat oor wie Jesus is. As jy nie sy Bybelse naam erken en nie glo dat Hy ewig bestaan en die enigste weg is waardeur God lewe aan die mens gee nie, het ek en jy niks vir mekaar te s nie. Hierdie draad is vir gelowiges bedoel.
                            Ek sal maar aangaan met my gesprek en hoop iemand anders antwoord my.

Ek dink David het n baie belangrike saak hier aangeraak en daarom was dit regtig vir my belangrik om hom reg te hoor. My vraag aan hom was: Waarom so belangrik dat Yeshuah n God moet wees, is sy menswees nie meer belangrik nie?

Die rede vir my vraag is gebore uit die feit dat die verleier sy menswees ontken, nie sy Godwees nie. (1 Johannes 4:3 en 2 Johannes 1:7)

Ek kon nog nooit verstaan, hoe die enigste God, mens kan word, as Hy terselfdertyd, daardie een-met-die-Vader Godheid behou nie. Dan het hy mos nie regtig n mens geword nie, maar een of ander supermens. Ek is n mens en ek kan nie in n alom teenwoordige, almagtige, ewige God verander nie, kan ek? As n mens nie in n God kan verander nie, was Jesus nie n mens nie want Hy het in n God verander! (of nooit sy almagtige Godheid gelos nie)

Vir my l die Hy is/was God boodskap, skrikwekkend naby aan die verleier se boodskap. Hy kon, mynsinsiens nie n mens gewees het, as hy terselftertyd, die almagtige God was nie.

Getrou aan die aard van die verleier, is die boodskap van die verleier verskuil. Openlik word ges dat hy mens was maar verskuil daaragter is die ontkenning van sy menswees deurdat ges word hy is die ewige almagtige God.

Tensy jy:

bely dat hy altwee gelyktydig was, en hoewel dit nie verstaan kan word nie, moet dit so wees , want sien jy is klaar verlei.(maar hopelik bereid is om die waarheid verder te ondersoek)

Comment

Originally posted by JPR View Post
                              Ek het min twyfel dat Yeshuah God is/was, maar ek vind geen skrifte wat se dat Hy dieselfde God as sy Vader is nie. Volgens Hebreers 1:6 was Hy ‘n ander God.

Deur die Woord van God het alle dinge, sienlik en onsienlik, ontstaan maar die Woord self was nie altyd daar nie. Die Woord is “gegenereer” toe God dit gespreek het en die Woord word dus die eersgeborene van die skepping genoem.

Die vraag bly; waarom is Sy Godheid so belangrik? Is dit nie sy menswees wat belangrik is nie?
                              JPR,

Die wese van die Christelike geloof is dat God vlees kom word het deur Sy Seun. Kan jy 'n draad oopmaak hieroor in Chat to the Moderators asseblief?
                              The Rapture

My dearest friends, Im so sorry so sorry
                              but I must confess, dont worry
                              the rapture is not before the Great Tribulation
                              its before Gods wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                              its for all the people in the zoo
                              think about it and refresh
                              you will see theres no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                              the rapture is for you and me
                              when we decide to leave from here
                              that very day, oh! God adhere

Comment

Working...
                              X