Announcement

Collapse
No announcement yet.

As Jesus jou nie ken nie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• As Jesus jou nie ken nie?

Nie elkeen wat vir My s: Here, Here! sal ingaan in die koninkryk van die hemele nie, maar hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is. Baie sal in daardie dag vir My s: Here, Here, het ons nie in u Naam geprofeteer en in u Naam duiwels uitgedrywe en in u Naam baie kragte gedoen nie? En dan sal Ek aan hulle s: Ek het julle nooit geken nie. Gaan weg van My, julle wat die ongeregtigheid werk!
    (Mat 7:21-23 AOV)

Jesus s hier, Ek het julle nooit geken nie! Hierdie 'nooit' in Grieks, beteken die volgende...

G3763
    οὐδέποτε
    oudepote
    oo-dep'-ot-eh
    From G3761 and G4218; not even at any time, that is, never at all: - neither at any time, never, nothing at any time.

Vraag:
    Op geen enkele tyd, soos in absoluut nooit, het Jesus sulkes geken nie. Sluit dit nou diegene in wat voorheen 'gered' was en toe hulle redding verloor het ook?
    The Rapture

My dearest friends, Im so sorry so sorry
    but I must confess, dont worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    its before Gods wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    its for all the people in the zoo
    think about it and refresh
    you will see theres no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhere

Originally posted by CFJ View Post

Vraag:
    Op geen enkele tyd, soos in absoluut nooit, het Jesus sulkes geken nie. Sluit dit nou diegene in wat voorheen 'gered' was en toe hulle redding verloor het ook?
    Ferdi, die vers in die Bybel wat my wakker laat skrik het was die een wat s dat Jesus 'n naam kan uitblot;, mens blot seker 'n naam uit van iemand wat jy gladnie ken nie.... Soos iemand wat genooi was en nie opgedaag het nie...
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Comment

Hi Anneke,

Wanneer blot Jesus iemand se naam uit? As Hy alwetend is, kon Hy dit met die grondlegging van die wreld al doen...? Hieronder staan byvoorbeeld, dat net diegene wat se name al voor die grondlegging van die wreld nie opgeskrywe is nie, net hulle sal die dier aanbid; En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.
      (Open 13:8 AOV)

Of kan mens aanneem dat die name wat uitgeblot word, eers later uitgeblot word? As dit wel so is, dan spreek Open 13:8 dit nie aan nie...

Dis nogal 'n komplekse saak om reg te verstaan...
      The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Hi Anneke,

Wanneer blot Jesus iemand se naam uit? As Hy alwetend is, kon Hy dit met die grondlegging van die wreld al doen...? Hieronder staan byvoorbeeld, dat net diegene wat se name al voor die grondlegging van die wreld nie opgeskrywe is nie, net hulle sal die dier aanbid; En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.

Of kan mens aanneem dat die name wat uitgeblot word, eers later uitgeblot word? As dit wel so is, dan spreek Open 13:8 dit nie aan nie...

Dis nogal 'n komplekse saak om reg te verstaan...
        Openb 3:5 Wie oorwin, sal beklee word met wit klere, en Ek sal sy naam nooit uitwis uit die boek van die lewe nie, en Ek sal sy naam bely voor my Vader en voor sy engele.

As Hy 'n naam nie sal uitwis nie, beteken dit dat Hy wel 'n naam kan uitwis.... Dit is waar die Uitverkiesing 'n bloutjie loop...... of so iets

The LORD is my Miracle

Hope is a seed
        God plants in our hearts
        to remind us
        -Holley Gerth

Comment

Originally posted by Ta-An View Post
          Openb 3:5 Wie oorwin, sal beklee word met wit klere, en Ek sal sy naam nooit uitwis uit die boek van die lewe nie, en Ek sal sy naam bely voor my Vader en voor sy engele.

As Hy 'n naam nie sal uitwis nie, beteken dit dat Hy wel 'n naam kan uitwis.... Dit is waar die Uitverkiesing 'n bloutjie loop...... of so iets

Hi Anneke,

Sou jy dus reken dat die Here nie voor die grondlegging van die wreld sou weet wie Hy sou uitverkies nie? ...soos Hy ons in Hom uitverkies het voor die grondlegging van die wreld om heilig en sonder gebrek voor Hom in liefde te wees, deurdat Hy ons voorbeskik het om ons as sy kinders vir Homself aan te neem deur Jesus Christus, na die welbehae van sy wil,
          (Efe 1:4-5 AOV)

As Hy ons as Sy kinders aanneem, kan mens seker ook aanneem dat Hy die name van elke kind ken, want Hy s,

My skape luister na my stem, en Ek ken hulle, en hulle volg My. En Ek gee hulle die ewige lewe, en hulle sal nooit verlore gaan tot in ewigheid nie, en niemand sal hulle uit my hand ruk nie. My vader wat hulle aan My gegee het, is groter as almal; en niemand kan hulle uit die hand van my Vader ruk nie. Ek en die Vader is een.
          (Joh 10:27-30 AOV)
          The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Ferdi, ek glo almal se name is geskryf in Sy boek,,,,, almal is in Hom uitverkies, want Hy het vir almal wie hom aanneem se sondes gesterf.... ek glo mens kan jou saligheid verloor... ek glo soos in die verhaal oor die Bruilof..... Jy is uitgenooi, jou naam staan op die gastelys, maar jy moet opdaag... en as jy nie opdaag nie, dan word jou naam uitgeblot, en ook, die wat uitgenooi is, moet die regte klere aan h.... help nie jy is op die gaste lys sonder die regte klere nie.
            Jy moet vrugte dra wat by die bekering pas...

Weet HY?.... Ja seker weet HY, maar ek glo in 'n G_d van tweede kanse......
            The LORD is my Miracle

Hope is a seed
            God plants in our hearts
            to remind us
            -Holley Gerth

Comment

Nie elkeen wat vir My s: Here, Here! sal ingaan in die koninkryk van die hemele nie, maar hy wat die wil doen van my Vader wat in die hemele is. Baie sal in daardie dag vir My s: Here, Here, het ons nie in u Naam geprofeteer en in u Naam duiwels uitgedrywe en in u Naam baie kragte gedoen nie? En dan sal Ek aan hulle s: Ek het julle nooit geken nie. Gaan weg van My, julle wat die ongeregtigheid werk!
              Jesus s hier, Ek het julle nooit geken nie! Hierdie 'nooit' in Grieks, beteken die volgende...

G3763
              οὐδέποτε
              oudepote
              oo-dep'-ot-eh
              From G3761 and G4218; not even at any time, that is, never at all: - neither at any time, never, nothing at any time.
              Vraag:

Wat sou die volle betekenis van "geken" wees .... het Jesus werklik nooit van hulle "geweet" nie - dis tog nie moontlik nie ! ....... dus dalk iets anders ? .......

G1097
              γινώσκω
              ginōskō
              ghin-oce'-ko
              A prolonged form of a primary verb; to "know" (absolutely), in a great variety of applications and with many implications (as shown at left, with others not thus clearly expressed): - allow, be aware (of), feel, (have) known (-ledge), perceive, be resolved, can speak, be sure, understand.
              Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Wesley verduidelik so in E-Sword

Mat 7:21 Not every one - That is, no one that saith, Lord, Lord - That makes a mere profession of me and my religion, shall enter - Whatever their false teachers may assure them to the contrary: He that doth the will of my Father - as I have now declared it. Observe: every thing short of this is only saying, Lord, Lord. Luk_6:46.

Luk 6:46 En wat noem julle My: Here, Here! en doen nie wat Ek s nie?

Comment

Ek het nog altyd geglo dat die woord "ken" in hierdie teks bloot beteken dat die Here hulle nie "as Sy kinders" geken het nie. Al het hulle "in Sy Naam" allerlei dinge gedoen, was daar nooit werklik 'n verhouding met Hom nie, en het hulle al daardie dinge vir eie gewin gedoen. Hulle het Hom nie verteenwoordig nie, Hy weet wie hulle is, maar Hy het hulle nog nooit persoonlik geken nie, want hulle het nog nooit in 'n verhouding met Hom gestaan nie. Ek dink nie dit beteken dat Hy letterlik "nog nooit van hulle gehoor het" nie.

Ek dink die teks praat slegs van diegene wat nog nooit gered was nie, en wat dalk onder die wanindruk verkeer het dat hulle wel gered is, op grond van die dinge wat hulle doen. Ek glo nie dit sluit mense in wat eenmaal gered was, maar hulle redding verloor het nie (gegewe dat 'n mens wel jou redding kan verloor) Iemand wat werklik die Here persoonlik geken het, en eenmaal in 'n persoonlike verhouding met Hom gestaan het en dan hulle rug op Hom gedraai het, sal nie verbaas wees en op hulle goeie werke probeer roem nie, want hulle sal weet......

Comment

Ferdi, ek glo almal se name is geskryf in Sy boek,,,,, almal is in Hom uitverkies,
                    Hi Anneke,

Ek lees egter dat sekere name sedert die grondlegging van die wreld nie in die boek van die lewe geskrywe is nie en dus nie uitverkies kan wees in Hom nie. As dit nie so is nie, hoe moet mens dan hierdie vers verstaan?

En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.
                    The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Vra vir Johannes, hy sal weet
                      The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                      God plants in our hearts
                      to remind us
                      -Holley Gerth

Comment

Vra vir Johannes, hy sal weet
                        OK, ek bel hom gou...
                        The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Hi Anneke,

Ek lees egter dat sekere name sedert die grondlegging van die wreld nie in die boek van die lewe geskrywe is nie en dus nie uitverkies kan wees in Hom nie. As dit nie so is nie, hoe moet mens dan hierdie vers verstaan?

En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is, geskrywe is nie.
                          Nou ja, Ferdi. Duideliker as daardie ou versie kan niemand dit stel nie. Sommiges se name is van die grondlegging van die wreld af nie in die boek van die Lewe geskryf nie. Kom aan people.....
                          The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

G3763
                            ??????????
                            oudepote
                            oo-dep'-ot-eh

Vraag:
                            Daar is n paar konsepte hier om te ondersoek
                            1. Om in te gaan in die koningkryk van die hemele
                            (Om vinnig af te lei dat so n persoon nie gered is en hel toe gaan...is dit wa Jesus bedoel? Ek glo nie)

Die fokus hier in Mat 7:21-29 is oor om Hom net "Here, Here" te noem. En of Hy Here is van iemand se lewe.
                            Vir die een wie Hy Here IS, hy doen wat Jesus se.
                            En sy huis is op n rots.

Maar vir wie is die koningkryk van die hemele dan?
                            Dit is vir die wat arm van gees is Mat 5:3
                            En die wat vervolg word ter wille van geregtigheid Mat 5:10

Wat is die koningkryk van die hemle?
                            Wel om dit te kan wees moet mens eers arm van gees wees, leerbaar. Nie dink jy weet als klaar nie.
                            Vir die wat arm van gees is breek hy die verborgenhede oop van die koningkryk van die hemele.

Comment

Originally posted by Lanie View Post
                              Nou ja, Ferdi. Duideliker as daardie ou versie kan niemand dit stel nie. Sommiges se name is van die grondlegging van die wreld af nie in die boek van die Lewe geskryf nie. Kom aan people.....

Die 1933 Afrikaanse vertaling vertaal 13:8 soos volg:

“En al die bewoners van die aarde sal hom aanbid, almal wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe van die Lam wat geslag is geskrywe is nie.” (vgl. 1983 Afrikaans, Statevertaling, RSV, Living, Good News)

Die NIV vertaal dit soos volg:
                              “All inhabitants of the earth will worship the beast – all whose names have not been written in the book of life belonging to the Lamb that was slain from the creation of the world.” (vgl. KJV, NKJV, Statevertaling, REB, ISV)

Die vraag is op watter bysin die gedeelte: “van die gronlegging van die wreld” betrekking het – die name of die Lam? Volgens die Grieks is beide moontlik. Selfs Zerwick en Grosvenor (1988: A grammatical analysis of the Greek New Testament) kan nie kies nie:

1.Die 1933 vertaling sou ooreenkom met Op 17:8 – wat minder problematies is om te vertaal: “wie se name nie van die grondlegging van die wreld af in die boek van die lewe...” Op 13:18 en Op 17:8 sal dan ooreenkom in betekenis.

2.Die NIV vertaling sou egter in betekenis ooreenkom met 1 Pt 1:20!

Nogtans sal ek kies vir eersgenoemde vertaling, bloot omdat ek meen dat die Openbaringskrywer waarskynlik dieselfde betekenis in gedagte gehad het by beide gedeeltes (13:8 en 17:8).

Die uitdrukking “grondlegging van die wreld” (katabols kosmou) kom slegs 10 keer in die Nuwe Testament voor en is bepalend vir die verstaan van hierdie gedeelte. Dit kom voor:

1.met pro + genitief: “voor die grondlegging van die wreld”: Jh 17:24; Ef 1:4; 1 Pt 1:20. Dit wat beskryf word, is voor die grondlegging van die wreld afgehandel. Dit is interessant om daarop te let dat op al drie plekke die persoon van Christus of die heilsgebeure in Christus ter sprake is.

2.met apo + genetief: “vanaf/sedert die grondlegging van die wreld”: Mt 13:35; 25:34; Lk 11:50; Heb 4:3; 9:26; Op 13:8; 17:8. Dit wat beskryf word, is steeds in die proses om te gebeur, maar het begin by die grondlegging van die wreld. Dit word grammatikaal goed geillustreer deur Lk 11:50; Heb 9:26. Dit skakel dus die moontlikheid van predestinasie uit by Op 13:8 en 17:8. Die name is dus nie klaar ingeskryf voor die grondlegging van die wreld nie (soos wat onder meer die RSV, Good News verkeerdelik vertaal nie), maar dit het toe ‘n aanvang geneem. Vgl. die Engelse “since / ever since” (UBS woordeboek: Newman 1971; REB-vertaling van Op 13:8; 17:8).
                              Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Comment

Working...
                              X