Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onverdiende Genade?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onverdiende Genade?

Want uit genade is julle gered, deur die geloof, en dit nie uit julleself nie: dit is die gawe van God; nie uit die werke nie, sodat niemand mag roem nie.
    (Efe 2:8-9 AOV)

Vraag:
    As ons gered word, sonder dat ons dit verdien, sonder enige werke, uit genade alleen, hoe kan mens iets verloor wat mens nie verdien het nie?
    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
    but I must confess, donít worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    itís for all the people in the zoo
    think about it and refreshÖ
    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhereÖ

As 'n teks met 'n "want" begin....... beteken dit mos daar is iets meer ....... mens moet maar die hele deel in ag neem : ( jammer, dis lank, maar konteks is hier uiters belangrik ..... )

Eff 1 & 2 ( kyk hoe lees dit sonder vers nommers )

Paulus, 'n apostel van Jesus Christus deur die wil van God, aan die heiliges wat in …fese is, en die gelowiges in Christus Jesus:

Genade vir julle en vrede van God, onse Vader, en die Here Jesus Christus!

GeseŽnd is die God en Vader van onse Here Jesus Christus wat *ons geseŽn het met alle geestelike seŽninge in die hemele in Christus, soos Hy ons in Hom uitverkies het voor die grondlegging van die wÍreld om heilig en sonder gebrek voor Hom in liefde te wees, deurdat Hy ons voorbeskik het om ons as sy kinders vir Homself aan te neem deur Jesus Christus, na die welbehae van sy wil, tot lof van die heerlikheid van sy genade waarmee Hy ons begenadig het in die Geliefde.

In Hom het ons die verlossing deur sy bloed, die vergifnis van die misdade na die rykdom van sy genade, wat Hy oorvloedig aan ons bewys het in alle wysheid en verstand, deurdat Hy aan ons die verborgenheid van sy wil bekend gemaak het na sy welbehae wat Hy in Homself voorgeneem het, om die volheid van die tye te reŽl, met die doel om alle dinge wat in die hemele sowel as wat op die aarde is, onder een hoof in Christus te verenig-- in Hom in wie ons ook 'n erfdeel ontvang het nadat ons vantevore daartoe verordineer is ooreenkomstig die voorneme van Hom wat alles werk volgens die raad van sy wil, sodat ons kan wees tot lof van sy heerlikheid, *ons wat reeds tevore op Christus gehoop het, in wie *julle ook, nadat julle die woord van die waarheid, die evangelie van julle redding, gehoor het, in wie julle, nadat julle ook geglo het, verseŽl is met die Heilige Gees van die belofte, wat die onderpand is van ons erfdeel om sy eiendom te verlos tot lof van sy heerlikheid.

Daarom--vandat ek gehoor het van die geloof in die Here Jesus wat onder julle is en die liefde tot al die heiliges-- hou ek ook nie op om vir julle te dank as ek aan julle in my gebede dink nie, dat die God van onse Here Jesus Christus, die Vader van die heerlikheid, aan julle die Gees van wysheid en openbaring in kennis van Hom mag gee, verligte oŽ van julle verstand, sodat julle kan weet wat die hoop van sy roeping en wat die rykdom van die heerlikheid van sy erfdeel onder die heiliges is; en wat die uitnemende grootheid van sy krag is vir ons wat glo, na die werking van die krag van sy sterkte wat Hy gewerk het in Christus toe Hy Hom uit die dode opgewek het en Hom laat sit het aan sy regterhand in die hemele, bo alle owerheid en mag en krag en heerskappy en elke naam wat genoem word, nie alleen in hierdie wÍreld nie, maar ook in die toekomstige.

En Hy het alle dinge onder sy voete onderwerp en Hom as Hoof bo alle dinge aan die gemeente gegee, wat sy liggaam is, die volheid van Hom wat alles in almal vervul.

En *julle het Hy lewend gemaak, wat dood was deur die misdade en die sondes waarin julle tevore gewandel het volgens die loop van hierdie wÍreld, volgens die owerste van die mag van die lug, van die gees wat nou in die kinders van die ongehoorsaamheid werk, onder wie ons almal ook vroeŽr gewandel het in die begeerlikhede van ons vlees toe ons die wil van die vlees en van die sinne gedoen het; en *ons was van nature kinders van die toorn net soos ook die *ander.

Maar God, wat ryk is in barmhartigheid, het ons deur sy grote liefde waarmee Hy ons liefgehad het, ook toe ons dood was deur die misdade, lewend gemaak saam met Christus--uit genade is *julle gered-- en saam opgewek en saam laat sit in die hemele in Christus Jesus, sodat Hy in die eeue wat kom, kan betoon die uitnemende rykdom van sy genade in goedertierenheid oor ons in Christus Jesus.

Want uit genade is *julle gered, deur die geloof, en dit nie uit julleself nie: dit is die gawe van God; nie uit die werke nie, sodat niemand mag roem nie. Want ons is sy maaksel, geskape in Christus Jesus tot goeie werke wat God voorberei het, sodat ons daarin kan wandel.

Daarom, onthou dat *julle wat vroeŽr heidene in die vlees was en onbesnedenes genoem word deur die sogenaamde besnydenis wat in die vlees met hande verrig word, dat julle in diť tyd sonder Christus was, vervreemd van die burgerskap van Israel en vreemdelinge ten aansien van die verbonde van die belofte, sonder hoop en sonder God in die wÍreld. Maar nou in Christus Jesus het julle wat vroeŽr ver was, naby gekom deur die bloed van Christus.

Want Hy is ons vrede, Hy wat albei een gemaak en die middelmuur van skeiding afgebreek het deurdat Hy in sy vlees die vyandskap tot niet gemaak het, naamlik die wet van gebooie wat in insettinge bestaan; sodat Hy, deur vrede te maak, die twee in Homself tot een nuwe mens kon skep en albei in een liggaam met God kon versoen deur die kruis, nadat Hy daaraan die vyandskap doodgemaak het. En Hy het die evangelie van vrede kom verkondig aan julle wat ver was en aan die wat naby was; want deur Hom het ons albei die toegang deur een Gees tot die Vader.

So is *julle dan nie meer vreemdelinge en bywoners nie, maar medeburgers van die heiliges en huisgenote van God, gebou op die fondament van die apostels en profete, terwyl Jesus Christus self die hoeksteen is, in wie die hele gebou, goed saamgevoeg, verrys tot 'n heilige tempel in die Here, in wie julle ook saam opgebou word tot 'n woning van God in die Gees.

...... Verwys Paulus dalk in hierdie gedeelte na die heidinne ( nie Jode ) wat voorheen nie "uitverkore" was nie, maar nou in Christus toegang het tot redding deur Jesus se vleeswording ? ......

Hoekom praat hy van "naby" gekom en nie "ingekom" nie ?
    Hoekom "toegang" ....
    ..... impliseer dit dalk dat die "naby" deur die "toegang" na "in / by " kan verander ? .... en hoe sou die verandering gebeur - nie deur enige werke of verdienste nie, ja defnitief, maar tog een of ander "toelaat" vir die Gees om te werk ? .....

..........
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

Originally posted by CFJ View Post
      Want uit genade is julle gered, deur die geloof, en dit nie uit julleself nie: dit is die gawe van God; nie uit die werke nie, sodat niemand mag roem nie.

Vraag:
      As ons gered word, sonder dat ons dit verdien, sonder enige werke, uit genade alleen, hoe kan mens iets verloor wat mens nie verdien het nie?
      Ek glo mens kan kies om jou rug op God se onverdiende genade te draai. Dit op sigself maak nie dat God se genade dan verdienstelik geword het nie. Want die verdienste lÍ nie in die keuse om God se genade te aanvaar (geloof) of te verwerp nie (ongeloof), maar in Christus se soenverdienste. Geloof op sigself is nie 'n werk nie, maar aanvaar juis die feit dat Christus alles klaar gedoen het.
      Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Comment

Originally posted by CFJ View Post
        Vraag:
        Ferdi
        Ek verstaan nie jou vraag nie. Waar kom die "verloor" in? Verwys jy dalk na mense wat gered was, maar hulle redding verloor het? (AS dit moontlik is om jou redding te verloor, bygese) Indien wel, sou ek se 'n mens kan dit nie verloor nie, maar jy kan die genade verwerp - of kies om dit nie te aanvaar nie.

en Mari, ek beleef 'n baie "blonde dag" vandag, want jou antwoord lyk ook vir my so effens grieks. Probeer jy dit nie dalk te ingewikkeld maak nie? Die teks, soos ek dit lees, het nie betrekking op 'n sekere groep mense nie, maar op alle geredde kinders van die Here, en dit se bloot dat ons niks uit onsself kan doen om redding te bewerkstellig nie, maar dat dit God se genade alleen is, en dat ons nooit daarop mag roem dat ons so oulik is om gered te wees nie..... ek dink nie ons moet te veel probeer lees in sekere woorde (soos "naby" en "toegang") nie. Paulus se bloot hier dat die Efesiers as onbesnede heidene vroeer ver van God geleef het en nie toegang tot God gehad het soos die Israeliete nie, maar dat hulle deur Jesus se kruisdood en God se genade nader aan Hom gekom het en dat almal, Jode en nie-jode nou (na Jesus se opstanding) deur dieselfde Gees toegang tot God het.

Of verstaan ek jou dalk verkeerd?

Comment

Originally posted by Gene View Post
          ......... Paulus se bloot hier dat die Efesiers as onbesnede heidene vroeer ver van God geleef het en nie toegang tot God gehad het soos die Israeliete nie, maar dat hulle deur Jesus se kruisdood en God se genade nader aan Hom gekom het en dat almal, Jode en nie-jode nou (na Jesus se opstanding) deur dieselfde Gees toegang tot God het.

Of verstaan ek jou dalk verkeerd?
          100% .....

.... niemand - Jood of heiden - kan God se genade "verdien" nie ...... ons kan dit wel verwerp ....... God het alles klaar gedoen om ons redding te bewerkstellig in Christus ...... MAAR God dwing nie Sy genade op ons af, soos die Wet op die Israelitie nie - dit is juis die verskil tussen "genade" en "wet" ......

.........
          Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Comment

(AS dit moontlik is om jou redding te verloor, bygese) Indien wel, sou ek se 'n mens kan dit nie verloor nie,
            Mens kan jou redding verloor. (vgl Heb 6:4-6)

Comment

Originally posted by Henry View Post
              Mens kan jou redding verloor. (vgl Heb 6:4-6)
              Hiedie teks is al in detail bespreek op die forum, en nie almal stem saam dat dit verwys na geredde mense nie..... maar dis nie die onderwerp van hierdie draad nie. Dit verwys in elk geval myns insiens na mense wat self kies om hulle rug op God te draai, wat bevestig wat ek se, naamlik dat 'n mens nie jou redding vanself kan "verloor" nie, maar dat jy dit wel kan verwerp, of 'n keuse kan maak om jou rug daarop te draai. (En net vir die rekord, ek is persoonlik geneig om te glo dat dit wel moontlik is vir 'n wedergebore mens om verlore te gaan, maar slegs as hy God se genade uit eie keuse verwerp)

Comment

Hoe verloor mens iets? Per ongeluk of aspris? Ek dink nie dat verloor die regte term is om te gebruik nie, maar dat jy die geskenk kan neem en daarna kan vertrap, daarmee stem ek saam.

Comment

Hiedie teks is al in detail bespreek op die forum,
                  Het jy dalk die skakel vir my?

Comment

Originally posted by Henry View Post
                    Het jy dalk die skakel vir my?
                    Jy kan gerus na hierdie gesprek gaan kyk

Comment

Ag toggie, ag toggie. Hierdie draad is besig om vir Lanie 'n migraine te gee.
                      The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Originally posted by Lanie View Post
                        Ag toggie, ag toggie. Hierdie draad is besig om vir Lanie 'n migraine te gee.
                        Sucking on an ice cube when I feel the onset of one helps keep it from progressing, but that's just me. Maybe it'll help you.

Dissie ek op die foto nie!

Comment

Ek's bevrees die enigste ding wat vir hierdie migraine gaan help is wanneer almal op hierdie forum vir wie ek omgee ewe skielik wonderbaarlik die uitverkiesing en eenmaal gered, altyd gered leringe aanvaar en ophou met hulle kies vir God-praatjies. Regtig waar, my kop is baie seer.....
                          The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Comment

Originally posted by Lanie View Post
                            Ek's bevrees die enigste ding wat vir hierdie migraine gaan help is wanneer almal op hierdie forum vir wie ek omgee ewe skielik wonderbaarlik die uitverkiesing en eenmaal gered, altyd gered leringe aanvaar en ophou met hulle kies vir God-praatjies. Regtig waar, my kop is baie seer.....
                            Ek hoop regtig jy voel GOU beter.

Comment

Ek sukkel bietjie om tyd te maak, want ek kry net nie tyd nie, jammer dat ek nog nie terug gekom het na die vrae wat julle al gevra en die reaksies op die eerste plasing nie. Dit gaan spesifiek vir myself daaroor, soos Gene ook gevra het, dat kan mens jou redding verloor? Ek sal byvoorbeeld aan Henry wil wys dat HebreŽrs 6 nie net oor vers 4 tot 6 handel nie en dat daar 'n bepaalde konteks is, wat die skrywer van HebreŽrs aanvoer, wanneer hy duidelik en kragtig aandui dat ons redding en die belofte daarvan, '‘n anker is van die siel wat veilig en vas is en ingaan tot binnekant die voorhangsel waar Jesus as voorloper vir ons ingegaan het'. Die HebreŽr skrywer sÍ byvoorbeeld in vers 9 van hoofstuk 6, 'Maar, geliefdes, ons is aangaande julle van beter dinge oortuig, dinge wat saamhang met die saligheid, al spreek ons ook so'. Al spreek ons ook so (dit is nou wat hy in vers 4 tot 6 gespreek het), sÍ hy, is hy oortuig van hulle saligheid. Tog skryf hy in hoofstuk 5 in die aanloop van hoofstuk 6 dat hulle geestelik onvolwasse is en nie reg voor God wandel nie! Mens sal mooi moet besin, presies wat het God aan jou verander, toe jy wedergebore geraak het? Mens sal vÍrder moet besin, hoe God werk, wanneer Sy Gees vir ons swakhede intree (Rom 8:26).
                              • Raak ons net 'n gewasde vark by wedergeboorte wat maar weer in die modder gaan rol en weer vuil raak of kry ons toegang tot die heiligheid van die koninkryk van die hemele, wanneer God ons hele wese verander om werklik 'n nuwe skepsel voor Hom te word met 'n nuwe natuur?
                              • Is dit werklik so maklik om net te kies en die nuwe skepping van God se natuur word weer verander?
                              • Waar lees mens dat hierdie nuwe skepping van God se natuur weer verander sal word?
                              • Wie verander hierdie nuwe skepsel terug na die oue toe, ons eie keuse?

Ek dink as mens 'n oppervlakkige definisie aan die wedergeboorte gee en as mens vergeet dat God 'n skeppingswerk volbring daarmee (Efe 2:15), mens dit ook verseker sal en kan verloor, maar ek gesels later met julle en reageer solank ek tyd soek om eers op elkeen se plasing te antwoord. Dit is seker nie die maklikste onderwerp nie, maar wat myself oortuig het dat mens nie jou redding kan verloor nie, is die feit dat mens raak wat jy glo en wat mens glo is genade en dit is weer 'n geskenk wat ons verniet ontvang het en Jesus het beloftes gemaak van ewige heil waaraan ons kan vashou. As mens glo jy kan jou redding verloor, glo ek wat myself betref, sulke mense glo basies nie hierdie beloftes nie, soos hierdie een,
                              My skape luister na my stem, en Ek ken hulle, en hulle volg My. En Ek gee hulle die ewige lewe, en hulle sal nooit verlore gaan tot in ewigheid nie, en niemand sal hulle uit my hand ruk nie. My vader wat hulle aan My gegee het, is groter as almal; en niemand kan hulle uit die hand van my Vader ruk nie.
                              (Joh 10:27-29 AOV)
                              'n Belangrike vraag wat ek net weer wil vra, hoekom verander God ons natuur by wedergeboorte?
                              The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
                              but I must confess, donít worry
                              the rapture is not before the Great Tribulation
                              itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                              itís for all the people in the zoo
                              think about it and refreshÖ
                              you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                              the rapture is for you and me
                              when we decide to leave from here
                              that very day, oh! God adhereÖ

Comment

Working...
                              X