Announcement

Collapse
No announcement yet.

Die naam van Jesus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die naam van Jesus

Verskoon tog as julle onlangs hierdie gesprek gehad het, ek was vir 'n tydjie afwesig, maar nou is ek weer bietjie aktief en ek sien iets vreemds vandag, 'n manier vir die skryf van my Verlosser se naam wat ek nog amper nooit gesien het nie, ek dink ek het eenmaal tevore daarmee te doen gekry.

Die spelling was Yehoshuah. Nou hier is my punt, ek kan gaan daarvoor as mense na die Here HERE verwys as YHWH, dit is immers Hebreeus, Ou Testamenties en een van die maniere hoe God hom aan ons openbaar het, net soos El Shaddai ens. Ek is ok daarmee as mense hierdie aanspreekvorme vir God gebruik, moet net nie vir my kom vertel dis die enigste manier hy die Here aangespreek mag word nie, MAAR

En hierdie is 'n groot MAAR. Waar kry mense die name wat hulle tans vir Jesus gebruik, dis beslis nie in die Bybel nie en as dit nie in die Bybel is nie, is die nie geinspireerd nie, is dit nie 'n openbaring van God aangaande sy Naam nie. Waar kom ons aan hierdie nuwe name vir Jesus?
    En die saligheid is in niemand anders nie, want daar is ook geen ander naam onder die hemel wat onder die mense gegee is, waardeur ons gered moet word nie.
    Handelinge 4:12
    Ek is gelukkig as ons ImmŠnuel gebruik, Verlosser, Christus, maar is ons nie besig met 'n gevaarlike speletjie as ons name begin gebruik wat nie aan ons geopenbaar is nie?

Ek hoor graag ander se insette in die verband.

Groete
    Phil

Nie belangrik nie. Die letter maak dood. Jesus self het so gese.

Comment

Phil, in die Hebreeuse taal is daar nie vokale nie, of sal ek liewer sÍ, in die gewone skryftaal word slegs van konsonante gebruik gemaak. Die Masorites het vokale begin byskryf sodat ons as leke van die Hebreeuse taal kan weet hoe om die woorde uit te spreek... maar dis waar die paw-paw in die windmeul beland, want is dit nou 'n 'a' of 'n 'aa' of 'n 'o' ??

Die Hebreeuse taal het ook klanke wat ons nie letters voor het om dit uit te beeld nie,,,, of te wel die Engelse taal nie letters het om uit te beeld nie.

In Hebreeus het jy "gutteral sounds" (Jammer Philip, ek ken nie die Afr. woord/term daarvoor nie) die 'g' soos in gestuur, wat nie in Engels voorkom nie, maar wel in Afrikaans, en ook 'n 'r' soos in rooi, wat ons weet nie in Engels voorkom nie. Dus om die vokale by te voeg is moeilik want wat doen jy met 'n klank waarvoor jy nie 'n letter van die alfabet het om dit mee uit te beeld nie??

Die letter 'shin' lyk amper soos 'n 'w' maar het 3 punte bo, wat getranslitireer word as 'sh' maar eintlik klink soos 'sjuu'

Die Hebreeuse alfabet is 'n 'prentjie' taal en daar is byvoorbeels twee konsonante wat nie 'n klank het nie, maar wel in die woord se spelling voorkom, dit het waarde want al ken jy nie die Hebreeuse taal niem kan jy die betekenis van die woord uitwerk deur die betekenis van die letters te ken
      BV. Die Woord Av, word gespel deur 'n alef en 'n bet. die betekenis van alef is : sterkte, os, God, hoof, Alef is ook die eerste letter van die Hebreeuse alfabet.
      Die letter bet beteken huis.
      Wanneer jy die betekenis uiwerk dan sÍ die, die hoof van die huis is die Vader , en dit is wat Av beteken, Vader/Pappa/Daddy.

So nou het ek eers die Bobbejaan agter die bult gaan haal, vir agtergrond.

Die betekenis van 'n woord word bepaal deur die letters wat daarin gebruik is. Dieselfde met 'n naam, en dan veral die Naam van Jesus, God, net soos jy wil.

Wanneer mens die woord Yeshua vertaal, beteken dit Verlosser . Yeshua klink dus soos Jesus.

Yeshua, Yehosua, Yehoshuah...... als net spelling... die vokale ingedruk waar mense dink dit moet wees.....
      ישׁוּעָה eerstens, daar is nie 'n "j" in Hebreeus nie.

In die plekke waar die woord in die Hebreeuse OT gebruik word is in Eng. gebruik salvation en deliverer en nie Jesus nie.

Bv. El Roi, El = God, en Roi = Herder.
      In Afr sal ons sÍ: Die Here is my Herder, waar in Hebreeus dit eintlik een konsep is, 'n Naam is,

'n Naam beskryf 'n karakter eienskap
      Die rede hoekom die Name nie in die Bybel is nie, is omdat dit uitvertaal is, soos ek hier vir jou beskryf het. Die karakter word beskyf in Eng.?Afr. waar in Hebreeus dit een konsep is.

In Hebreeus kan jy amper 'n hele sin in een woord skryf, want dit maak gebruik van voor en agtervoegsels om die hele aksie te beskryf. Die betekenis van 'n woord kan uit drie letters bepaal word, die 'root' letters an 'n woord, en dan word die woorde verder op berduur , bv. 'In' geslag, tyd, word alles bepaal deur slegs 'n voor of agtervoegsel by te las..

Phil, ons Here is groter as wat ons Hom met die beperking van ons taal vermoŽ kan vaspen. Hy ken ons wanneer ons Hom aanroep by watter Naam ons ookal gebruik.
      The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
      God plants in our hearts
      to remind us
      there are better things ahead.
      -Holley Gerth

Comment

Ek sal bv. die Here aanroep as YHVH shalom, of YHVH Yirreh, hang af van die karakter eienskap van God wat ek op daardie oomblik behoefte aan het....

MAAR

Hy verstaan as ek soek na die God van Vrede, of die Here wat voorsien
        The LORD is my Miracle

Hope is a seed
        God plants in our hearts
        to remind us
        -Holley Gerth

Comment

Daar is verwysing na :Jesus as die Alfa en Omega...... wat slegs beteken die begin en die einde.
          Hoekom sÍ die Afrikaanse Bybels nie daar die A en die Z nie?? Alfa en Omega is Grieks, Alef en Tav is Hebreeus ...
          The LORD is my Miracle

Hope is a seed
          God plants in our hearts
          to remind us
          -Holley Gerth

Comment

Ek is tans besig met 'n boekie van Todd B. Bennett wat dit baie mooi verduidelik, Walk in the Light - Names.
            Ek leen die boekie by 'n berader maar, en sal dit graag wil aanskaf, maar ek kry die nie in SA te koop nie (moet dit invoer van die VSA)
            Die ISBN is 0-9768659-2-0.

Dit verduidelik soos Ta-An dit genoem het in baie meer detail.
            'Y'varekh'kha ADONAI v'yishmerekha.[May ADONAI bless you and keep you.]
            Ya'er ADONAI panav eleikha vichunekka.
            [May ADONAI make his face shine on you and show you his favor.]
            Yissa ADONAI panav eleikha v'yasem l'kha shalom.
            [May ADONAI lift up his face toward you and give you peace.]'

Bemidbar 6:24-26
            [Numbers 6:24-26]

Comment

Nee Anneke

Dit is nie waarvan ek praat nie, kom ons kom by die punt, die verwerping van die Griekse naam vir Jesus, dit was die Nuwe Testamentiese geopenbaarde naam van Jesus (Iesous), hoekom is daar diegene wat dit deesdae verwerp as skielik verwysend na 'n Griekse afgod. Dis die manier hoe God bepaal het om Jesus aan ons te openbaar, met daardie naam, wat maak die Hebreeuse naam nou meer geskik as daardie naam en hoekom spekuleer wanneer ons wel 'n absolute en puik vertaalde naam het, hoekom nie net bly by dit wat God duidelilk vir ons gegee het nie?

Comment

Originally posted by Henry View Post
                Nie belangrik nie. Die letter maak dood. Jesus self het so gese.
                Hi Henry

Ek sal graag wil vra dat jy uitbrei op hierdie plasing, ek kan vir die lewe nie sien hoe dit van toepassing is op hierdie draad nie?

Comment

Verder sal ek ook graag wil vra, gee vir my a.s.b. die Ou Testamentiese Hebreeuse teks waar Jesus Christus as Yeshua geidentifiseer word, pertinent, geopenbaar, nie geimpliseer nie, geopenbaar.

Jy sien, ek vra hierdie want aan die einde van die dag durf ons net op die geopenbaarde staan en daar is 'n Griekse naam vir ons geopenbaar en nee, die Nuwe Testament is nie in Hebreeus geskryf nie, dit is in Grieks geskryf, ek ontken nie die bestaan van die naam Yeshua en ook dat op Jesus betrekking kan he nie (onthou, dit het op Joshua ook betrekking), ek wil net die geopenbaarde naam he, die geopenbaarde naam soos ons hom in die Nuwe Testament in Grieks kry, soos God dit deur die Heilige Gees ingegee het.

Onthou, Jesus is 'n direkte vertaling van die Grieks af, so, my vraag nou, waarby moet ons bly, die geopenbaarde (direk vertaal - Jesus) of die afgeleide? Die openbaring het in Grieks geskied, kom ons vergeet dit nie.

Comment

Laaste ding, dan los ek dit eers weer in ander se hande om te bespreek, kom ons kom tot 'n eindpunt hier indien moontlik, ek gaan reguit wees, my "agenda" in hierdie draad is teen die "Sacred Names" beweging.

Groete
                    Phil

Comment

Ek vermoed jou geboorte dokumentasie dui jou aan as Phillipus en dat Phil 'n bynaam is. Sommige noem jou flippie, flip, filla, ens. Watter van die name gebruik God as Hy jou met die Engele bespreek?

Ek het oortuig geraak dat jou naam in die hemel Phillipus is tensy God dit dalk verander het toe jy Sy kind geword het. Die rede hiervoor lÍ in die karakter van God soos Hy Hom aan my geopenbaar het. Die reg van naamgewing is iets wat God aan die mens gegee het. Getrou aan sy karakter, is die hoogste gesag oor iemand daarvoor verantwoordelik. Met jou aardse geboorte, was dit jou Pa. Toe God die Vader van Abram geword het, het Hy sy naam na Abraham verander omdat Hy, volgens hierdie beginsel, die reg daartoe as Sy Vader gehad het. God sal dus die naam wat jou Pa aan jou gegee het erken omdat God jou Pa as die naamgewer oor jou erken. Jou naam in die register, met die gesag wat God jou Pa gegee het, is Phillipus en dus is dit jou naam in die Hemel.

Met "Jesus" se geboorte het die Engel ns. Yehovah opdrag gegee dat Sy Seun Yehoshuah sal wees. Die Grieke het dit vertaal na Iesous, en Engelse Jesus, die kleurlinge noem hom Jissis. Sy aardse Vader het, glo ek, nie een van daardie byname geken nie. Ek is net skrikkering dat Sy hemelse Vader dit ook nie ken nie...

Die naam Yehovah verskyn nie een keer in die Afrikaanse Bybel nie terwyl dit meer as 6000 keer in die Hebreeuse Bybel verskyn. Ek is oortuig daarvan dat die Afrikaners nie die reg gehad het om die Outeur van die Heilige Geskrifte se naam uit die Bybel te verwyder nie. Die Afrikaners was mislei. Iemand wend 'n poging aan om die Boek te kaap! (ons lees daarvan in Mattheus 4:6) Die Grieke het nie die reg gehad om Yehoshuah se naam te verander nie.

Is God groter as Sy naam? Sal Sy Seun omgee dat jy Hom een of ander troetel naampie noem? Ek weet nie, miskien moet jy Hom vra. Die Engel het gesÍ Sy naam moet Yehoshuah wees. Ek het besluit dat terwyl die inligting aan my geopenbaar is, ek daaraan getrou moet wees.

ps wie is die "sacred names" beweging? Nog nooit van gehoor nie.

Comment

JPR

Ek is bly dat jy bereid is om op te staan vir iets wat jy as 'n fundamentele Bybelse waarheid beskou. Ek wens daar was meer mense wat bereid was om dit te doen. Jy moet egter op die volgende punte let:

1. Die teks van die Nuwe Testament is deur die Heilige Gees geÔnspireer. Die Nuwe Testament is ook oorspronklik so in Grieks geskryf. Sommige mense sÍ die NT is oorspronklik in Hebreeus geskryf en toe in Grieks vertaal. Maar die idee is maar net soos wat hulle dit graag wou hÍ. Daar is geen argeologiese aanduiding van so iets nie. Dus, die Naam Jesus (of die Griekse IESOUS) is net so in die Griekse Bybel deur die Heilige Gees geÔnspireer. As ons dit nie wil aanvaar nie, dan kan ons net sowel twyfel uitspreek oor enige iets wat in die NT staan waarvan ons nie hou nie. En dit sal chaos tot gevolg hÍ. Dan is daar geen basis meer oor vir ons fundamentele NT geloof nie.

2. In elk geval het mense in Jesus se tyd nie meer Hebreeus gepraat nie, maar wel Aramees. So, Jesus se naam by sy geboorte was ook nie in Hebreeus uitgespreek nie, maar in Aramees en die NT kon beslis nie oorspronklik in Hebreeus geskryf gewees het nie. Dit kon wel Aramees gewees het, maar dit was nie. Alle verantwoordelike Bybelstudente weet dat die NT oorspronklik in Grieks deur die Heilige Gees geÔnspireer is, insluitende die naam vir Jesus in Grieks.

3. Jy sÍ die naam vir Jesus in Hebreeus kom 6000 keer in die OT voor. Ek glo darem nie. Inteendeel, ek weet nie van een enkele geval waar Jesus se naam in die OT genoem word nie. Ek weet ook van geen voorspelling in die OT wat sÍ wat die Messias genoem sal word wanneer Hy gekom het nie.

4. Die Hebreeuse OT is grootliks gebou rondom God se eksklusiewe verbond met die volk Israel. God het met geen ander nasie so 'n verbond gehad soos met Israel nie. Maar in die bedeling waarin ons nou leef, gaan die evangelie uit na alle nasies sonder enige onderskeid. Israel het sy voorkeurstatus wat hy in die OT gehad het, verloor. Paulus is geroep om die evangelie na die heidene uit te dra; hy word ook die apostel van die heidennasies genoem (Rom. 11). In hierdie verband het die evangelie na die heidene in die Griekse taal uitgegaan, 'n bekende wÍreldtaal van daardie tyd. Paulus het self 14 briewe in die NT geskryf en in al daardie briewe praat hy van Jesus Christus wat die Afrikaanse weergawe van die oorspronklike Griekse name van Jesus is soos dit deur die Heilige Gees geÔnspireer is. Weereens is daar geen aanduiding hoegenaamd dat Paulus se briewe in Hebreeus geskryf is en toe in Grieks vertaal is nie. Al die gemeentes aan wie hy geskryf het, was Griekssprekend.

5. Dus: Aangesien daar nie in die OT 'n naam vir Jesus gegee is nie en aangesien die naam wat in die NT aan Hom gegee is in Grieks opgeteken en geÔnspireer is, is sy naam Iesous in Grieks of Jesus in Afrikaans. Wat meer is, ons leef nie onder die eksklusiewe Israel verbond van die OT nie, maar in die bedeling van God se genade waar die evangelie sonder taal of nasie voorkeur oor die hele wÍreld uitgedra word. Diegene wat nou die naam van Jesus wil terugvertaal in die ou taal van die Israel verbond, wil gewoonlik ook hÍ dat ons ander aspekte van die ou verbond moet voortsit. Hulle wil die Sabbat onderhou of hulle wil die wet van Moses handhaaf of hulle wil die Joodse feeste vier of hulle wil .... of hulle wil .... Watter van hierdie dinge wil jy alles voortsit?

6. Die evangelie vir vandag gaan sonder voorkeur na alle nasies en tale in hulle eie taal en dit klink so: "Glo in die Here Jesus Christus en jy sal gered word". Hierdie Afrikaanse name is nie 'n vertaling nie, maar 'n transliterasie van die oorspronklike Griekse GeesgeÔnspireerde name. Ek glo die JudaÔseerders van GalasiŽ wat die Christene onder die wet van Moses wou terugdwing, sou ook aanspraak gemaak het daarop dat daar oorspronklike OT en Hebreeuse terme in die geloofslewe gebruik moet word. Vir hulle kom ons geloofsisteem uit die OT. Maar Paulus het hom nie deur hulle laat intimideer nie en het die brief aan die GalasiŽrs in Grieks geskryf en die Griekse name van Jesus gebruik. Want sien, die kerk van die Nuwe Testament kom nie uit die Ou Testament uit nie, maar is 'n nuwe skepping van God in die Nuwe Testament (Kol. 2:15).

7. Ja, Jesus bestaan van alle ewigheid af en Hy was die een wat die mens geskape het en wat ook vir die mense 'n taal gegee het om mee te kommunikeer. Maar Hy self bestaan al lank voor daar nog 'n aardse taal bestaan het. Kom ons gaan vind uit wat was Jesus se oorspronklike naam voor daar nog 'n taal bestaan het, of so nie noem ons Hom maar sommer op die naam wat by sy geboorte volgens die geÔnspireerde Griekse teks van die Bybel vir Hom gegee is en ook die naam wat in al die wonderlike evangeliese verse in die Bybel vir ons aangegee word waarby ons ons Verlosser moet noem.

Comment

JPR

Eerstens, jou aanname aangaande my naam is juis die probleem met die aannames gebruik die deur Hebrew Roots Beweging, die Messiaanse Jode, die Sacred Names beweging, aannames gaan jou in die verleentheid bring, my ID het die twee name wat jy sien op jou skerm as my twee voorname, Phil Fourie, nie Phillipus nie, nie Phillip nie, MAAR PHIL FOURIE en dit le die basis van wat my argument hier is.

Jy kan my net noem op die naam waaraan ek my aan jou geopenbaar het en dit sluit vir my baie goed aan by David se no 7 in sy plasing hierbo, bly by dit wat geopenbaar is, want as jy besluit ek is Phillipus en my so noem, neem jy eie inisiatief aangaande my naam en bly nie meer by dit wat geopenbaar is aan jou nie, ek het gekies om myself op hierdie forum aan julle almal te openbaar as Phil Fourie, my voorname, my DOOPNAME, presies soos jy dit op my ID gaan kry, so, wat moet jy daarmee doen? Jy kan my Phil noem, jy kan my Fourie noem, alby is aan jou geopenbaar, jy kan my nie net sommer oordat jy wil Phillip of Phillipus noem nie, want dit is nie my naam nie, dit is nie so aan jou geopenbaar nie en jy gee vir my 'n naam gebasseer op jou aanname, nie op dit wat aan jou geopenbaar is nie, sien jy vanuit hierdie voorbeeld wat jy self op die tafel gesit het hou foutief so 'n aanname kan wees?

David sit my argumente hierbo baie beter uit as wat ek self doen, die basis van hierdie draad is die feit dat Jesus GEOPENBAAR is in die Nuwe Testament en die Nuwe Testament is in Grieks geskryf, soos God bepaal het dat dit openbaar is, totdat ons met sekerheid anders kan bewys, moet ons eerder bly by dit wat aan ons geopenbaar is.

Ek is seker God het self my naam gekies, jy moet weet, ek glo God is soewerein en het geweet my naam sal Phil Fourie M wees, so ek glo dis my naam by Hom, sy seun Phil

Groete
                          PFM

Comment

Phil, voordat ek jou Skrif verwysings gee, stem jy saam dat Jesus , Verlosser/Verlossing/Heil beteken??
                            The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                            God plants in our hearts
                            to remind us
                            -Holley Gerth

Comment

Psalm27:1 'n Psalm van Dawid. Die HERE is my lig en my heil.
                              Hebreeus :
                              יְהוָה, אוֹרִי וְיִשְׁעִי

יְהוָה= Here

אוֹרִי = my Lig
                              וְיִשְׁעִי = en my Heil/Verlosser
                              ************************************************** ****

1 Chron 16:35 And say ye, Save us, O God of our salvation,אֱלֹהֵי יִשְׁעֵנוּ
                              יִשְׁעֵנוּ= Our Salvation (Y'sheunu)

Psalm 25:5 He. Lei my in u waarheid en leer my, want U is die God van my heil. U verwag ek die hele dag. אֱלֹהֵי יִשְׁעִי

Psalm 38:23
                              Maak tog gou om my te help, Here, my heil! (My Salvation)תְּשׁוּעָתִי. Salvation belonging to me.

Die Here is dieselfde deur al die eeue heen, Nie Hy of Sy Naam verander nie.
                              The LORD is my Miracle

Hope is a seed
                              God plants in our hearts
                              to remind us
                              -Holley Gerth

Comment

Working...
                              X