Announcement

Collapse
No announcement yet.

Egskeidings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Egskeidings

Egskeiding statistieke in SA verloop baie hoog. My mening omdat dit amper makliker is om te skei as wat dit is om te trou. Mense kom so maklik tot die oortuiging of gevolgtrekking dat daar geen aanvaarbare oplossing is vir probleme binne die huwelik nie. Hulle glo soms dat egskeiding die enigste uitweg is en speel die band oor en oor in hulle gemoed totdat dit vir hulle aanvaarbaar is daarvolgens optree.

Die misleiding van egskeiding l daarin dat die ander persoon/e blameer word vir wat besig is om te gebeur.......maar is dit nie soms die werk van Satan nie?

Is dit nie sy hele doel om onenigheid, skeiding en egskeiding te veroorsaak sodat ons nooit aan diepe persoonlike groei en verulling kan werk nie?

Dis miskien waar dat huweiliksprobleme begin met kwetsende woorde of optredes in die begin, maar is dit nie duidelik die hand van satan wat deure vir die bose oopmaak nie?

Christene met huweliksprobleme moet hulle moue oprol en die kern van die saak aanspreek om alles in die verhouding aan die lig van die Here bloot te stel........Wanneer God die bouwerk doen is egskeiding dan nie 'n opsie nie.

Maar wat dan as die huwelik betree was met 'n nie- Christen?
    Wat van Christene waar egskeiding onafwendbaar is or alreeds geskei is? Wat s die skrif hier omtrent?
    Saved by Grace!

Praying for Mieke and Charles
    Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony
    http://bibleforums.org/forum/showthread.php?t=149096

Originally posted by MercyChild View Post
    Maar wat dan as die huwelik betree was met 'n nie- Christen?
    Wat van Christene waar egskeiding onafwendbaar is or alreeds geskei is? Wat s die skrif hier omtrent?
    Hi MC,

Ek dink dit kan nie duideliker as in 1Kor 7 verduidelik word nie...

En aan die getroudes beveel eknie ek nie, maar die Heredat die vrou nie van die man moet skei nie; en as sy tog van hom skei, moet sy ongetroud bly, of haar met haar man versoen; en dat die man sy vrou nie moet verstoot nie. Maar vir die ander s eknie die Here nieas enige broeder n ongelowige vrou het en sy dit goedvind om met hom saam te lewe, moet hy haar nie verstoot nie; en as n vrou n ongelowige man het, en hy dit goedvind om met haar saam te lewe, moet sy hom nie verstoot nie. Want die ongelowige man is geheilig deur die vrou, en die ongelowige vrou is geheilig deur die man; want anders sou julle kinders onrein wees, maar nou is hulle heilig. Maar as die ongelowige wil skei, laat hom skei. In sulke gevalle is die broeder of suster nie gebonde nie. Maar God het ons tot vrede geroep.
    (1Kor 7:10-15 AOV)
    The Rapture

My dearest friends, Im so sorry so sorry
    but I must confess, dont worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    its before Gods wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    its for all the people in the zoo
    think about it and refresh
    you will see theres no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhere

Comment

So as daar is geen ander opsies nie......As jy geskei het moet jy ongetroud bly indien jy nie met jou man/vrou versoen nie??

Originally posted by CFJ;2309879)
      Want die ongelowige man is geheilig deur die vrou, en die ongelowige vrou is geheilig deur die man; want anders sou julle kinders onrein wees, maar nou is hulle heilig. Maar as die ongelowige wil skei, laat hom skei.
      (1Kor 7:10-15 AOV)[/INDENT
      [/I]
      Wat bedoel die skrif, dat as 'n ongelowige en 'n gelowige trou........verstaan ek dit reg: Hoe kan 'n ongelowige geheilig wees? Is dit dan nie 'n persoonlike keuse aan elkeen van ons gegee nie? Beteken dit dat hy/sy wat ongelowig is dan nou as gelowig gesien word? Ek dink nie ek verstaan daardie spesifieke gedeelte nie.........
      Saved by Grace!

Cor 5:17 Therefore, if anyone is in Christ, he is a new creation ; old things have passed away; behold, all things have become new.

My testimony

Comment

Hi Mc,

Jy vra,

Originally posted by MercyChild
        Wat bedoel die skrif, dat as 'n ongelowige en 'n gelowige trou........verstaan ek dit reg: Hoe kan 'n ongelowige geheilig wees? Is dit dan nie 'n persoonlike keuse aan elkeen van ons gegee nie? Beteken dit dat hy/sy wat ongelowig is dan nou as gelowig gesien word? Ek dink nie ek verstaan daardie spesifieke gedeelte nie.........
        Dit gaan nie oor die persoon nie, maar oor die instelling van die huwelik wat heilig is. Kinders wat in so huwelik gebore word is heilig weens die instelling wat heilig is en nie omdat hulle reeds skoon in hulleself is nie. Heidene wat God nie ken nie, se huwelike is uiteraard nie op Hom gebou nie en al is net een party gelowig, dan is so huwelik gebou op God.
        The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Dankie Ferdi, duidelik genoeg vir my.........

Ek kry nie die Bybel gedeelte oop om te copy en paste nie......maar in Matt 19:6 s wat God saamgevoeg het, mag geen mens skei nie....
          Maleagi 6:2 s verder dat God egskeiding haat........

Egskeiding - is dit dan 'n sonde???

Trou is 'n instelling van God.......en weergebore of nie, as 'n mens trou maak jy 'n belofte voor God, dit verstaan ek duidelik. Die rede hoekom dalk ges word dat mens nie weer mag trou na egskeiding as jy nie met jou huweliksmaat versoen nie, is dit die nagevolg van die sonde van skei???
          Saved by Grace!

My testimony

Comment

God haat egskeiding, dit is waar Linda. Tog glo ek Hy vergewe ons sou ons skei (waarna ons nie weer mag trou nie), maar ek nie so seker dat Hy ons vergewe as ons egbreuk pleeg nie. En aan die getroudes beveel eknie ek nie, maar die Heredat die vrou nie van die man moet skei nie; en as sy tog van hom skei, moet sy ongetroud bly, of haar met haar man versoen; en dat die man sy vrou nie moet verstoot nie. (1Kor 7:10-11 AOV) Egbreuk is nie net skei nie, maar om met iemand anders te trou terwyl God dit nie wettig nie. Want die getroude vrou is deur die wet aan die lewende man gebonde; maar as die man sterwe, is sy ontslae van die wet van die man. Daarom dan, as sy n ander man sn word terwyl haar man lewe, sal sy n egbreekster genoem word; maar as die man sterwe, is sy vry van die wet, sodat sy nie n egbreekster is as sy n ander man sn word nie. (Rom 7:2-3 AOV) Ek glo nie mens kan 'n moordenaar bly en vergifnis vra na elke moord en net weer moor nie, daar moet gestaak word met 'n sonde, soos Jesus dan ook ges het op vele geleenthede, 'gaan en sondig nie meer nie'! So glo ek ook nie mens kan egbreuk bely, as mens onwettig getroud bly bie. Klink dit miskien wreed, selfs al sou iemand nuwe kinders by die nuwe man of vrou verwek en dan nog onwettig getroud bly nie? In die Bybel moes al hierdie onwettige getroudes breuk met hulle wederhelftes en dit het die kinders ingesluit...

En terwyl Esra bid en hy wenende neerval en belydenis doen voor die huis van God, kom daar uit Israel n baie groot vergadering van manne en vroue en kinders by hom bymekaar; want die volk het geween met n groot geween. Toe het Segnja, die seun van Jhil, van die seuns van Elam, begin spreek en aan Esra ges: Ons het ontrou gehandel teen onse God, dat ons vreemde vroue uit die volke van die land getrou het; maar tog is daar nog hoop vir Israel in hierdie saak. Laat ons dan nou n verbond met onse God sluit om al die vroue en wat uit hulle gebore is, weg te stuur volgens die raad van my heer en van die wat beef vir die gebod van onse God, en laat volgens die wet gehandel word. Staan op, want die saak rus op u, en ons staan by u; wees sterk en handel!
            (Esr 10:1-4 AOV)

Esra het geweet dit gaan nie maklik wees om hierdie vroue en ook die kinders wat verwek was weg te stuur nie, want hy s, 'Staan op, want die saak rus op u, en ons staan by u; wees sterk en handel!' Daar staan vele kere is die Nuwe Testament dat geen egbreker hemel toe sal gaan nie!

Moenie dwaal nie! Geen hoereerders of afgodedienaars of egbrekers of wellustelinge of sodomiete of diewe of gierigaards of dronkaards of kwaadsprekers of rowers sal die koninkryk van God berwe nie.
            (1Kor 6:10 AOV)

Egbrekers en egbreeksters, weet julle nie dat die vriendskap van die wreld vyandskap teen God is nie? Wie dan n vriend van die wreld wil wees, word n vyand van God.
            (Jak 4:4 AOV)

Dit is seker 'n harde beginsel wat mens hier weergee, maar wanneer is mens vergewe vir die sonde van egbreuk? Kan mens die Here vra om jou te vergewe, terwyl jy met 'n onwettige vrou getroud is en jou wettige vrou leef nog? Hoekom moes die Israeliete hulle onwettige vrouens en kinders wegstuur en ons hoef dit nie te doen nie? Miskien kan mense reken dit is onprakties, maar dan kan mens ook reken dat as mens gehoorsaam aan God is, sal Hy voorsien dat daar vir almal 'n heenkome is op een of welke wyse?

Ek besef dit klink vreemd vir die tye waarin ons leef, maar dit is wat mens in die Bybel lees.
            The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Moenie dwaal nie! Geen hoereerders of afgodedienaars of egbrekers of wellustelinge of sodomiete of diewe of gierigaards of dronkaards of kwaadsprekers of rowers sal die koninkryk van God berwe nie.
              (1Kor 6:10 AOV)
              Ferdi
              Hoe verstaan jy hierdie vers? Leer dit ons verlossing deur middel van morele gedrag? Nee, natuurlik nie, want dit sal teen die beginsels van die evangelie ingaan. Maar leer die vers dan dat ons wat vergewe is, nie meer 'n sonde mag doen nie, want as ons dit doen, dan is ons weer verlore. Is dit wat die vers ons leer? Met ander woorde, ons word deur die verlossing in Christus gered, maar ons moet ons redding deur morele optrede in stand hou. Is dit wat die vers ons leer?
              Last edited by David2; Dec 28th 2009, 09:02 PM.

Comment

Hi David,

Ek dink my plasing moes eerder vrae gestel het, as om stellings te maak, want hierdie is nie 'n maklike kwessie nie. Soos byvoorbeeld, as Esra die volk beveel het om die vroue en kinders terug te stuur, hoe moet ons daaroor dink vandag? Ek dink daardie vers handel veel meer oor mense wat verkeerde dinge goedpraat en ander leer om dit ook so te doen, veral in hulle voorbeeld. Sulkes kan nie gered wees nie. Iemand wat eerlik voor die Here staan behoort altyd versigtig te wees om hulleself te regverdig en dit opsigself is al 'n goeie teken.
                The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Ek het die selfde Draad in engels gehad en na drie blasye was die mense seker maar raadop. Kyk onder "Divorce". Dit is soos ek gevrees het aangesien ek in die boodjie sit. Daar is geen maklike uitweg nie. Jy mag skei as volg:
                  1) Ongelowige mag van jou skei
                  2) Die dood kan jou skei
                  3) Egbreuk kan jou laat skei van die een wat dit gedoen het
                  4) Die sielkundige kom nog met "life over limb" maar hulle is van die pad af. Dis net gerieflik. Daar is baie ander dinge wat jy in plek kan sit om jou lewe te beskerm waarvan bid en glo net een is.

Jy mag weer trou as:
                  1) Die ander party dood is
                  2) Jy jou weer met jou eerste vrou versoen
                  3) Bly alleen as 1 of 2 nie in plek val nie

As jy weer sou trou sonder dat die laaste drie punte in plek is, dan pleeg jy egbreuk solank jy getroud bly en gaan jy hel toe want jy "repent" nie van jou sonde nie net soos die moordenaar en wat God saamgevoeg het kan geen mens skei nie, dus al skei jy, is jy nie regtig geskei nie, jy pleeg egbreuk. Die loophole hier is dit, as God die man wil red, sal die tweede vrou voor die man sterf en dus koop die dood hom vrou van egbreuk met sy tweede vrou of sy eerste vrou kan sterf en dan mag hy trou en andersom. Maar dis 'n baie groot gamble in my o.

Ek gee baie minder detail as in die engels maar sal maar op die vrae reageer. Wat ek wel wil by s hoekom ek dink God beveel nie hertrou aan nie is omdat:
                  (Om dit maklik te maak gaan ons s die vrou het rondgeloop en die man skei van die vrou.)

Die man besluit hy gaan weer trou en ontmoet sy droom vrou en trou. Na ‘n paar maande of selfs jare besef die vrou sy was verkeerd, maak erns met God en bekeer daarvan. Nou soek sy jou op en vind dat jy getroud is met twee lifelike kinders. Nou wat nou?

Of sy kry haar lewe in orde in ‘n paar maande en intussen ontmoet jy jou droom vrou en jou ex soek jou op. Sy sien jy het ‘n pragtige vrou wat jou gee wat sy nooit kan nie, en uit liefde vir jou, stel sy jou geluk bo hare en los jou en jy trou met jou nuwe vrou. Nou wat nou?

1) Was dit onmoontlik vir God om jou huwelik te red?
                  2) Het jy God ‘n kans gegee om Sy ding te doen of was dit JOU TYD EN JOU TERME? (Abraham het ‘n kind gekry al was dit onmoontlik) My vrou kan dalk terugkom as ek 60 is. Ons is gebind aan tyd, God nie
                  3) Was daar nog niemand wat van ‘n verlore siel verander is na iemand wat gered is nie? )(Saulus na Paulus)
                  4) As ek weer trou dan s ek eintlik vir God Hy kan niks meer aan my huwelik doen nie
                  5) Was dit nie God se toets in jou lewe nie? (Job)(1 Kor 3:13)(1 Kor 11:19) Wat het jy bereik as jy die toets faal?
                  6) Wat as jou vrou regtig die een was wat Hy vir jou gekies het om jou na Hom te laat groei? Is dit nie juis in die moeilike tye wat ons meer na God se wil vra nie?

Dit is moeilik om te dink jy kan dalk vir meer as 45 jaar alleen wees, maar ja. Daar is niks verkeerd om 'n beste vriendin of vriend te h nie, maar altwee moet saam staan of iets losbandigs kan gebeur as net die een party daarteen skop. Kinders kry, jou volgende probleem, maar ja, hoop maar die kinders was daar.

Persoonlik dink ek mense skei te maklik vandag. Mense skei nie NET oor bogenoemde drie redes nie. Hulle is kwansuis nie meer lief vir jou nie, of jy drink te veel of hulle lewe gaan saam met jou by hulle verby ens. Daar is mos altyd iemand anders en met sms/Mxit/email/Facebook is dit a breeze (ook die goed wat lei tot egbreuk).

Comment

Ek wil dit net duidelikheid h, Ferdi s jy en Forgiven Sinner dat mens dan nooit weer mag trou nie? En hulle wat dan in 'n tweede of selfs 'n derde huweilik is het eg gebreuk? Word hulle dan nie van hierdie sonde vergewe en sal nie die koninkryk eendag ingaan nie? Verstaan ek dit reg?
                    Saved by Grace!

My testimony

Comment

YHWH haat egskeiding (Mal 2:16). Dit maak mens onrein (Mat 15:19 – 20). Hoewel ‘n gelowige/ongelowige kombinasie verkieslik nie moet skei nie (1 Kor 7:12 – 13), laat God dit in twee gevalle toe:

1. As die ongelowige wil skei, laat hom skei. (1 Kor 7:15) Hoe weet die gelowige of hy die ongelowige huweliksmaat gered gaan sien en hoe kan hy keuses en beloftes maak namens ‘n ongelowige. As God nie die ongelowige kan keer om te skei nie, hoe sal die gelowige die saak beredder? (1 Kor 7:16)
                      2. In geval van hoerery (Mat 5:33). Per definisie is dit net ‘n vrou wat ‘n hoer kan wees en is hierdie situasie op ‘n ongelowige vrou van toepassing.

Sou ‘n gelowige vrou geskei wees agv van (1) is sy vry om weer te trou en sou ‘n man weens (1) en (2) geskei wees, is hy vry.
                      Enige situasie buite bg. is onwettig (Mat 5:32) en sou iemand dus met ‘n geskeide vrou trou, (Mat 5:32) pleeg hy egbreuk en elkeen wat sy vrou skei buite (1) en (2) maak dat sy egbreuk pleeg (Mat 5:32). Indien ‘n vrou dus vir ‘n ander rede van haar man geskei is (met of sonder haar toedoen), moet sy alleen bly of haar weer met haar man versoen. (1 Kor 7: 11)

Soos met enige sonde, kom vergifnis deur geloof (Hand 10:43) wat tot bekering en sterwe van vleeslike begeertes (1 Pet 2:24) en onwettige situasies lei (Rom 2:13) (Jer 5:1). Egskeiding is geen uitsondering nie (1 Kor 6:10) . Iemand wat in ‘n onwettige verhouding betrokke is, moet daarmee breek. Yehoshuah het nie aan die kruis gehang, sodat ons in sonde kan voortlewe nie (1 Joh 3:5) (Jud 1:4).

Comment

Originally posted by JPR View Post
                        1. As die ongelowige wil skei, laat hom skei. (1 Kor 7:15) Hoe weet die gelowige of hy die ongelowige huweliksmaat gered gaan sien en hoe kan hy keuses en beloftes maak namens ‘n ongelowige. As God nie die ongelowige kan keer om te skei nie, hoe sal die gelowige die saak beredder? (1 Kor 7:16)
                        2. In geval van hoerery (Mat 5:33). Per definisie is dit net ‘n vrou wat ‘n hoer kan wees en is hierdie situasie op ‘n ongelowige vrou van toepassing.
                        1. Wat as die gelowige die skei aangesit het omdat die ander party of ongelowige nie dinge wou uitwerk nie, en reeds saam met iemand anders woon???
                        2. Wat as 'n man 'n verhouding met iemand anders het en nog getroud is, as dit nie hoerery is nie, wat is dit dan?
                        Saved by Grace!

My testimony

Comment

Originally posted by MercyChild View Post
                          Ek wil dit net duidelikheid h, Ferdi s jy en Forgiven Sinner dat mens dan nooit weer mag trou nie? En hulle wat dan in 'n tweede of selfs 'n derde huweilik is het eg gebreuk? Word hulle dan nie van hierdie sonde vergewe en sal nie die koninkryk eendag ingaan nie? Verstaan ek dit reg?
                          Linda,

Ek verstaan dat niemand mag skei nie, behalwe as God iemand vrywaar om dit te doen en wat ek hier voorhou is bloot soos ek dit verstaan. As jy egter skei sonder die Here se vrywarings, dan mag jy nie weer trou nie. Dit gaan inderwaarheid nie oor die skei nie, maar oor die weer trou en wanneer mag jy weer trou.

Jy in jou persoon is vry om weer te trou, sou jy skei omdat jou wederhelfte 'n owerspelige verhouding het en weier om dit te laat staan. Maar Ek s vir julle dat elkeen wat van sy vrou skei, behalwe omrede van hoerery, maak dat sy egbreuk pleeg, en elkeen wat die geskeie vrou trou, pleeg egbreuk. (Mat 5:32 AOV) As die Here jou toelaat om te skei, mag jy weer trou, maar as Hy dit nie toelaat nie, mag jy wel skei, maar jy mag nie weer trou nie. En aan die getroudes beveel eknie ek nie, maar die Heredat die vrou nie van die man moet skei nie; en as sy tog van hom skei, moet sy ongetroud bly, of haar met haar man versoen; en dat die man sy vrou nie moet verstoot nie. (1Kor 7:10-11 AOV) Mens moet aanvaar dat sekere situasies onhoudbaar kan raak, soos 'n man wat sy vrou slaan of 'n vrou wat konstant die familie in bankrotskap laat en miskien steel en in die tronk boer. Daar is egter volgens die Woord net een rede hoekom mens mag skei... en dit is weens hoerery. As jy mag skei, dan mag jy weer trou ook, want dan is jy volgens God vry. Jy mag egter nie skei as God saamvoeg nie [Wat God dan saamgevoeg het, mag geen mens skei nie. (Mar 10:9 AOV)], maar as Hy toelaat dat jy mag skei, dan kom die vraag op, hoekom mag jy nie weer trou nie?

Jy is ook vry om weer te trou as die ongelowige van jou wil skei. Maar as die ongelowige wil skei, laat hom skei. In sulke gevalle is die broeder of suster nie gebonde nie. Maar God het ons tot vrede geroep. (1Kor 7:15 AOV) Iemand wat die vlam van die Evangelie dra, sal weens hierdie gehoorsaamheid vry raak, as die vlam te warm word vir die ongelowige en derhalwe so iemand een van twee dinge kan laat doen, of deel raak van hierdie vlam of vlug van die vlam. 'n Lou mens sal 'n kruis dra en ek is oortuig dat die dra van die vlam van die Evangelie elke gelowige se hoogste doel op aarde is en behoort te wees.

Die huwelik soos deur God ingestel maak elkeen gebonde aan so huwelik, vir solank beide lewe. Want die getroude vrou is deur die wet aan die lewende man gebonde; maar as die man sterwe, is sy ontslae van die wet van die man. Daarom dan, as sy n ander man sn word terwyl haar man lewe, sal sy n egbreekster genoem word; maar as die man sterwe, is sy vry van die wet, sodat sy nie n egbreekster is as sy n ander man sn word nie. (Rom 7:2-3 AOV) Die vraag is, wanneer sterf die wederhelfte, is dit net fisies of is dit geestelik ook? Ek glo persoonlik dat iemand wat weens hulle sondige leefwyse gesterf het vir God, ook dood is vir hulle wederhelfte en dit maak die gehoorsame party vry in die Here en ook vry om weer te trou.
                          The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Originally posted by CFJ View Post
                            Linda,

Maar Ek s vir julle dat elkeen wat van sy vrou skei, behalwe omrede van hoerery, maak dat sy egbreuk pleeg, en elkeen wat die geskeie vrou trou, pleeg egbreuk. (Mat 5:32 AOV)[/B][/I] As die Here jou toelaat om te skei, mag jy weer trou, maar as Hy dit nie toelaat nie, mag jy wel skei, maar jy mag nie weer trou nie. Jy is ook vry om weer te trou as die ongelowige van jou wil skei. Maar as die ongelowige wil skei, laat hom skei. In sulke gevalle is die broeder of suster nie gebonde nie. Maar God het ons tot vrede geroep. (1Kor 7:15 AOV) Iemand wat die vlam van die Evangelie dra, sal weens hierdie gehoorsaamheid vry raak, as die vlam te warm word vir die ongelowige en derhalwe so iemand een van twee dinge kan laat doen, of deel raak van hierdie vlam of vlug van die vlam. 'n Lou mens sal 'n kruis dra en ek is oortuig dat die dra van die vlam van die Evangelie elke gelowige se hoogste doel op aarde is en behoort te wees.

Die huwelik soos deur God ingestel maak elkeen gebonde aan so huwelik, vir solank beide lewe. Want die getroude vrou is deur die wet aan die lewende man gebonde; maar as die man sterwe, is sy ontslae van die wet van die man. Daarom dan, as sy ‘n ander man s’n word terwyl haar man lewe, sal sy ‘n egbreekster genoem word; maar as die man sterwe, is sy vry van die wet, sodat sy nie ‘n egbreekster is as sy ‘n ander man s’n word nie. (Rom 7:2-3 AOV) Die vraag is, wanneer sterf die wederhelfte, is dit net fisies of is dit geestelik ook? Ek glo persoonlik dat iemand wat weens hulle sondige leefwyse gesterf het vir God, ook dood is vir hulle wederhelfte en dit maak die gehoorsame party vry in die Here.
                            Veronderstel dat die volgende die geval mag wees:

1. Beide is Christene, maar die een party verval en soos jy verwys miskien selfs geestelik dood en raak betrokke nie net in owerspel nie, maar moontlike homosekualiteit. Of miskien was die party nog nooit werklik 'n Christen nie, maar wel ges en voorgegee dat hy/sy 'n Christen is.

2. Die ander party was voorheen nie bekeerd nie, maar tydens die skeuring in die huwelik tot bekering gekom. Hierdie party het vir amper 16 maande lank probeer om reg te maak wat die huwelik aan skerwe gelaat het, maar nog nooit owerspel gepleeg nie.
                            Na amper 16 maande van probeer om die huwelik te red deur smeking in gebed het dinge wel verander maar nie ten goede nie.

3. Die persoon betrokke by moontlike immorele seksualiteit bly al vir amper twee jaar nie meer saam met die ander party nie, en het die besluit gemaak om met iemand van dieselfde geslag huis op te sit, maar hierdie party het nie aanspraak gemaak op skei nie. Hierdie party is reeds weer verloof aan die selfde geslag en nog nie geskei nie......Dit is dus owerspel?! Is dit dan reg dat God skei in so 'n geval goedkeur?

5. Die ander party het aansoek gedoen om skei, word daar nogsteeds sonde gepleeg?

6. Teen die tyd wat die betrokke partye getrou het, was hul dalk nie Christene nie, en nie die instelling van God verstaan nie........maar die vraag is, kan ons s dat die ander persoon dalk geestelik reeds dood is?

7. As 'n mens dan hertrou oorweeg of selfs tot die stap eendag kom, is daar vergifnis vir dit as dit dan as sonde beskou word?? Ek lees op die engelse draad dat hul van mening is dat dit as 'n onvergeeflike sonde gesien word.........
                            Saved by Grace!

My testimony

Comment

Hi Linda,

Ek is net gou oor George toe en sal later vanmiddag moeite kom doen met jou vrae en ek hoop ekself of enige iemand anders kan dit so antwoord dat jy vrede sal h, as die Here wil...
                              The Rapture

its before Gods wrath!!!

Comment

Working...
                              X