Announcement

Collapse
No announcement yet.

Doop.....Gedoop....Besprinkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inligting Doop.....Gedoop....Besprinkel

Na my "search" in E-sword in die 1953 AOV vir die woorde Doop, Gedoop en besprinkel het ek die volgende resultate gekry:
    1. DOOP - Geen verwysing in Ou Testament maar wel 46 in die Nuwe Testament - Geen baba's word genoem of hierby betrek nie.
    2. GEDOOP - 1 Keer in Ou Testament en 56 keer in die Nuwe Testament - Geen baba's word genoem of hierby betrek nie.
    3. BESPRINKELING - 4 keer in Ou Testament en 3 keer in die Nuwe Testament - Geen baba's word genoem of hierby betrek nie.
    Dus is die volgende vers vir my duidelik dat daar net een soort doop kan wees. Die doop wat Jesus vir ons kom wys het en waarvan Hy getuig.

Effesiers 4:5 "Een Here, een geloof en EEN doop."
    Matteus 3:15
    "Maar Jesus het geantwoord en vir hom gesÍ: Laat dit nou toe, want sů pas dit ons om alle geregtigheid te vervul. Daarna het hy Hom toegelaat.."

AMEN!
    Ek het iewers gelees dat die kinderdoop deur die katolieke ingebring is, maar ek kan verkeerd onthou.
    Maar die groot vraag is hoe kry mens 'n NG lidmaat om agter te kom dat hy/sy op 'n onbybelse manier gedoop is?

So ander klip in die bos. Die dele word gewoonlik gekoppel dat die persoon moet erken (mondelings) dat hy glo in die Vader en Jesus in die later dele - Kan ook verkeerd wees...
    'Y'varekh'kha ADONAI v'yishmerekha.[May ADONAI bless you and keep you.]
    Ya'er ADONAI panav eleikha vichunekka.
    [May ADONAI make his face shine on you and show you his favor.]
    Yissa ADONAI panav eleikha v'yasem l'kha shalom.
    [May ADONAI lift up his face toward you and give you peace.]'

Bemidbar 6:24-26
    [Numbers 6:24-26]

Comment

Johnny (Ek het eers Boeta geskryf, mens praat met jou lekker soos met 'n eie Boeta) Wanneer die Bybel sÍ : hele gesin.... wat beteken dit dan?? Handelinge 18:8 En Crispus, die hoof van die sinagoge, het met sy hele huisgesin in die Here geglo; en ook baie van die KorinthiŽrs het, toe hulle hom hoor, gelowig geword en is gedoop.

Vir my beteken dit... Ek en al my kinders...en kleinkinders..
      The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
      God plants in our hearts
      to remind us
      there are better things ahead.
      -Holley Gerth

Comment

Originally posted by Johnny View Post
        Na my "search" in E-sword in die 1953 AOV vir die woorde Doop, Gedoop en besprinkel het ek die volgende resultate gekry:
        Johnny, hoe verstaan jy Paulus se woorde in 1 Kor 15 ? Uit sy uitspraak daar wil dit vir my voorkom asof dit baie belangriker vir hom was om die Evangelie te verkondig as om mense te doop. Was hy verkeerd gewees volgens jou ?

Francois Marais skryf :

Ek het iewers gelees dat die kinderdoop deur die katolieke ingebring is, maar ek kan verkeerd onthou.
        Maar die groot vraag is hoe kry mens 'n NG lidmaat om agter te kom dat hy/sy op 'n onbybelse manier gedoop is?
        Dit klink baie erg Francois, dink jy mens gaan hierdie arme NG kerkers nog in die hemel kan kry ?

Comment

Originally posted by Ta-An View Post
          Johnny (Ek het eers Boeta geskryf, mens praat met jou lekker soos met 'n eie Boeta) Wanneer die Bybel sÍ : hele gesin.... wat beteken dit dan?? Handelinge 18:8 En Crispus, die hoof van die sinagoge, het met sy hele huisgesin in die Here geglo; en ook baie van die KorinthiŽrs het, toe hulle hom hoor, gelowig geword en is gedoop.

Vir my beteken dit... Ek en al my kinders...en kleinkinders..
          EK wou nie hierdie 'n doopdraad maak nie....dit was eintlik net vir inligting. Het al te veel in die verlede pakslae gekry...en "geskors" oor my siening, maar nou ja. Kom ons kyk wat se Handelinge 18:8

Act 18:8 En Crispus, die hoof van die sinagoge, het met sy hele huisgesin in die Here geglo; en ook baie van die KorinthiŽrs het, toe hulle hom hoor, gelowig geword en is gedoop.
          Act 18:9 En die Here het deur ‘n gesig in die nag aan Paulus gesÍ: Wees nie bevrees nie, maar spreek en moenie swyg nie;

Lyk my vereistes om gedoop te word is:

1.) Jy moet die evangelie hoor...
          2.) Jy moet dit wat jy hoor GLO!

Kan 'n baba die evangelie hoor en verstaan? Is dit nie wat die vers regtig se nie? Dat net die wat kon hoor en glo gedoop is?

Jy haal sommer self die woorde aan "gelowig geword en is gedoop".

Die doop is vir God 'n BAIE belangrike saak. So belangrik was dit dat toe Jesus gedoop is, is dit die ENIGSTE plek in die Bybel waar die Drie-Eenheid gelyktydig bymekaar was. Daar is geen geheime "Bible Codes" wat ons moet ontsyfer om baba's en die doop bymekaar te moet probeer uitbring nie. Ek neem God op wat Hy in SY Woord skryf.....en niks anders nie. Nie die lering van mesne of kerke nie.

Wat se Jesus?

[COLOR="black"]Mat 3:15 Maar Jesus het geantwoord en vir hom gesÍ: Laat dit nou toe, want sů pas dit ons om alle geregtigheid te vervul. Daarna het hy Hom toegelaat.
          Mat 3:16 En nadat Jesus gedoop was, het Hy dadelik uit die water opgeklim, en meteens gaan die hemele vir Hom oop, en Hy sien die Gees van God soos ‘n duif neerdaal en op Hom kom.
          Mat 3:17 En daar kom ‘n stem uit die hemele wat sÍ: Dit is my geliefde Seun in wie Ek ‘n welbehae het.

Is dit nie kosbaar nie? Vader, Seun en Heilige Gees teenwoordig!

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
            Johnny, hoe verstaan jy Paulus se woorde in 1 Kor 15 ? Uit sy uitspraak daar wil dit vir my voorkom asof dit baie belangriker vir hom was om die Evangelie te verkondig as om mense te doop. Was hy verkeerd gewees volgens jou ?
            Ek kan nie veel se oor wat Paulus hier se nie en wat sy bedoelings was nie. Paulus was 'n mens. Sal ek na Paulus luister of na God? Bekering en die doop loop ALTYD hand aan hand. Jy sal die twee NOOIT los van mekaar kan maak nie. Inteendeel, altwee is 'n OPDRAG.....'n VEREISTE, anders is God 'n leeunaar en kan ons al die bladsye wat betrekking het op bekering en die doop uitskeur.

Num 23:19 God is geen man dat Hy sou lieg nie; of Ďn mensekind dat dit Hom sou berou nie. Sou Hy iets sÍ en dit nie doen nie, of spreek en dit nie waar maak nie?

Act 2:38 En Petrus sÍ vir hulle: Bekeer julle, en laat elkeen van julle gedoop word in die Naam van Jesus Christus tot vergewing van sondes, en julle sal die gawe van die Heilige Gees ontvang.

Rev 2:5 Onthou dan waarvandaan jy uitgeval het, en bekeer jou en doen die eerste werke. Anders kom Ek gou na jou toe en sal jou kandelaar van sy plek verwyder as jy jou nie bekeer nie.

Wat is die eerste werke na bekering? Verwys dit nie na die volgende opdrag...."Laat jou doop nie....?"

Comment

Johnny, wat jy dus eintlik vir my sÍ is dat jy jou nie veel steur aan Paulus se woorde nie, maar eerder reken dat Petrus die ou is om na te luister ?
              Baie interesant, hoe het jy by hierdie gevolgtrekking gekom ? Watter ander dele van die Bybel is ook nie vir jou belangrik nie ?

Comment

Ja nee kyk, 'n mens moet maar versigtig wees hoe jy 'n ding op die forum se en veral vir wie jy dit se, want so maklik kan verkeerde aannames gemaak word. Die punt wat ek wil maak is dat as God se: "Bekeer jou en laat jou doop", dan DOEN jy wat God se.....Amen? Jy gaan nie op 'n hasejag deur die Bybel en kyk hoe jy iets bymekaar kan bring wat NIE bestaan nie....soos om baba's en die doop van Jesus bymekaar te probeer uitbring nie.

Ek lees die volgende:

Mat 19:14 Maar Jesus sÍ: Laat die kindertjies staan en verhinder hulle nie om na My te kom nie; want aan sulkes behoort die koninkryk van die hemele.
                Mat 19:15 En Hy het hulle die hande opgelÍ en hulle besprinkel.

Sorry...ek LIEG nou! Dit is wat daar eintlik staan!

Mat 19:15 En Hy het hulle die hande opgelÍ en daarvandaan vertrek.
                Mar 10:16 En Hy het sy arms om hulle geslaan, sy hande op hulle gelÍ en hulle geseŽn.

En nee Fila, daar is NIKS in die Woord wat ek NIE glo nie. Ek dink ons is volwasse genoeg op die forum, en jy behoort my beter as dit te ken dat ek ALLES glo wat in die Bybel staan. Wat ek NIE glo nie is om dinge uit die Bybel te staaf wat NIE bestaan nie......... soos die babadoop!

Comment

Johnny

Dalk kan ons die mods vra om te grou in die argiewe van Chat to the Moderators vir hierdie gesprek wat ek en jy destyds gehad het, ek dink daaruit was jou vrae goed beantwoord en dit blyk my is dieselfde tipe vrae wat jy weer hier vra. Dit sal nogals gaaf wees as hulle dit kan uitgrawe en die relevante gedeeltes hier plaas, nie die persoonlike gedeeltes nie, weet nie of so iets moontlik is nie.

Groete
                  Phil

Comment

Originally posted by Johnny View Post
                    1. DOOP - Geen verwysing in Ou Testament maar wel 46 in die Nuwe Testament - Geen baba's word genoem of hierby betrek nie.
                    2. GEDOOP - 1 Keer in Ou Testament en 56 keer in die Nuwe Testament - Geen baba's word genoem of hierby betrek nie.
                    3. BESPRINKELING - 4 keer in Ou Testament en 3 keer in die Nuwe Testament - Geen baba's word genoem of hierby betrek nie.
                    Dus is die volgende vers vir my duidelik dat daar net een soort doop kan wees. Die doop wat Jesus vir ons kom wys het en waarvan Hy getuig.

Effesiers 4:5 "Een Here, een geloof en EEN doop."
                    Matteus 3:15
                    "Maar Jesus het geantwoord en vir hom gesÍ: Laat dit nou toe, want sů pas dit ons om alle geregtigheid te vervul. Daarna het hy Hom toegelaat.."

Hallo Johnny,

Ek het in wese nie baie verskille met jou sieninge nie en al verskil ons ook is dit nie so belangrik nie, want ek weet dat jy my broer in Jesus is (ek twyfel nie eers daaroor nie, nie 'n oomblik nie ), maar miskien kan mens die volgende voorhou en dit met die Skrif alleen toets. Dit is moontlik nie so raadsaam om te veel te maak van die waterdoop nie, juis omdat ek nie glo mens kinders kan uitsluit nie en juis omdat God in Sy ewige verbond met Abraham, pertinent babas gebruik het as teken.

Wat myself betref het ek nie 'n probleem met die bekerings-doop of die doop van babas nie. Beide is maklik afleibaar in die Skrif. Alle verbonde het tekens, soos met Noag het God byvoorbeeld die reŽnboog as teken gegee en dit sien ons vandag nog. Met Abraham om juis te wys op die nageslag het God die besnydenis en 8 dae oue seuntjies as gesamentlike teken gegee. Dit het nie net oor die besnydenis gegaan nie, maar ook oor die agt dae (wat dui op ewigheid) en die feit dat dit seuntjies moes wees. Die Nuwe Testament begin sommer om hierdie nageslag wat deur die saad van die man gedra was en nog steeds deur die saad van die man gedra word, deur Jesus se geslagsregister aan te dui. Ook die 12 dissipels van Jesus was mans wat die Evangelie aan alle nasies (insluitend vroue) moes bring, juis oor hierdie identiese selfde beginsel. Die vrou as hulp wat by die man pas, was nog nooit uitgesluit uit hierdie verbond wat die ganse nageslag insluit nie. Vrouens word outmaties ingesluit en was die verbond wat God met Abraham gemaak het, net so deelagtig as die mans, alhoewel slegs mans die teken gedra het. Die kruis staan sentraal in ons godsdiens en ek is oortuig dat die kruis versoening gebring het op elke denkbare vlak, ook met die teken van die verbond. Jesus se dood word in die Skrif met beide die besnydenis en die doop ge-assosiŽer. Die teken dat Hy dood was, was toe water en bloed by Sy sy uitgekom het. Verbonde het tekens en hierdie teken het saamgevloei, wat onomwonde aan ons wil wys dat die verbond met Abraham ewig is en vervul is. Die doop en besnydenis is 10000% sinoniem en die teken dat die verbond vervul was, kon net manifesteer in Sy dood en daardie teken was water en bloed! Mens moet eerlik wees en erken dat babas nÍrens in die Skrif pertinent gemeld word by die doop nie (tog kan mens pertinent aflei dat babas deel van huisgesinne kan en mag wees), maar mens moet ook eerlik wees dat babas pertinent gemeld word as draers van die teken van die verbond. Waar in die Skrif is hierdie teken van babas weggeneem? Mens kan ook na voorspellings gaan kyk, dat al ons kinders deur God geleer sal wees en toe God in die Ou Testament Sy gemeente geheilig het, het Hy immers suigelinge ingesluit, dit staan so.
                    En al jou kinders sal deur die HERE geleer wees, en die vrede van jou kinders sal groot wees.
                    (Jes 54:13 AOV)

Versamel die volk, heilig die gemeente, vergader die oudstes, versamel die kinders en die suiglinge! Laat die bruidegom uit sy kamer uitgaan en die bruid uit haar slaapvertrek.
                    (Joel 2:16 AOV)
                    VÍrder kan mens nie werklik 'n prentjie kry deur net na Afrikaanse woorde te kyk nie. Hoe woorde na Afrikaans vertaal is, kan mens dinge laat mis. In die Ou Testament is daar byvoorbeeld 'n baie duidelik verwysing na die vervulling van die nuwe verbond, waar God se Gees in hulle harte uitgestort sou word. Daar staan,

Dan sal Ek skoon water op julle giet, sodat julle rein kan word; van al jul onreinhede en van al jul drekgode sal Ek julle reinig. En Ek sal julle Ďn nuwe hart gee en Ďn nuwe gees in jul binneste gee; en Ek sal die hart van klip uit julle vlees wegneem en julle Ďn hart van vlees gee. En Ek sal my Gees in jul binneste gee en sal maak dat julle in my insettinge wandel en my verordeninge onderhou en doen.
                    (Ese 36:25-27 AOV)

Die water wat op hulle gegiet word, is inderwaarheid besprinkel op hulle. Dit is die Hebreeuse woord, 'Z¬RAQ', WAT BESPRINKEL BETEKEN. Op wat het hierdie water anders as die doop gedui? Kyk ook na beide die besnydenis en doop wat hier saamvloei en reeds toe al voorspel was.

Jy wys na die een doop van die Skrif en sÍ die volgende...

Originally posted by Johnny
                    Na watter doop (baptizō) het Jesus dan hier verwys?

Maar Jesus antwoord en sÍ: Julle weet nie wat julle vra nie. Kan julle die beker drink wat Ek aanstons gaan drink, en gedoop word met die doop waarmee Ek gedoop word? Hulle sÍ vir Hom: Ons kan. En Hy sÍ vir hulle: Dis waar, my beker sal julle drink en met die doop waarmee Ek gedoop word, sal julle gedoop word; maar om te sit aan my regteró en aan my linkerhand berus nie by My om te gee nie, maar is vir hulle vir wie dit deur my Vader berei is.
                    (Mat 20:22-23 AOV)

Maar Ek het Ďn doop om mee gedoop te word, en hoe benoud word Ek totdat dit volbring is!
                    (Luk 12:50 AOV)

Ek dink mens kan met redelike sekerheid sÍ hierdie verwysing is nie na 'n doop met water nie. Johannes die doper het ook van 'n ander doop gepraat as dit wat hy aan die volk bekendgestel het met water, waar hy sÍ, Ek doop julle wel met water tot bekering; maar Hy wat nŠ my kom, is sterker as ek, wie se skoene ek nie waardig is om aan te dra nie. Hy sal julle doop met die Heilige Gees en met vuur. (Mat 3:11 AOV)

Paulus wys daarop die die doop met water nie so uiters krities is soos in baie gevalle vandag die geval is nie. Mens moet mooi kyk wat hy sÍ en dit is in baie duidelike taal dat daar iets anders is wat veel meer belangrik is as die doop met water. Want Christus het my nie gestuur om te doop nie, maar om die evangelie te verkondig, nie met wysheid van woorde nie, sodat die kruis van Christus nie verydel mag word nie. (1Kor 1:17 AOV)

Ek dink die een doop van die Skrif het met water niks te doen nie, want die kruis mag nie verydel word nie, want by die kruis is 'n doop wat voltrek word, 'n doop wat almal sal ontvang soos wat Jesus in Mat 20 en Luk 12 self aandui. Iewers moet ons in Sy liggaam kom en wanneer ons sterf en self by die kruis kom, vind daar 'n doop plaas wat belangriker as die waterdoop is. Is dit nie eerder nie EEN DOOP van Efe 4 nie?
                    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
                    but I must confess, donít worry
                    the rapture is not before the Great Tribulation
                    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
                    itís for all the people in the zoo
                    think about it and refreshÖ
                    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
                    the rapture is for you and me
                    when we decide to leave from here
                    that very day, oh! God adhereÖ

Comment

CFJ, 'n baie goeie plasing. Alhoewel ek moet met punte verskil. Van wie word gepraat in Esegiel? Van die Jode.....Israel. Jy haal vers 25 - 27 aan, maar daar is ook 'n vers 24 en hy lui so:

Eze 36:24 En Ek sal julle uit die nasies gaan haal en julle uit al die lande bymekaar laat kom, en Ek sal julle in jul land bring.

Hierdie skrif gaan pertinent oor die Jode wat in ons dae voor ons oe terugkeer na hul beloofde land soos God dit aan hulle belowe het Hy gaan doen. Dit het volgens my niks te doen met die besprinkelings doop wat deur kerk beoefen word nie. Onthou, ek is Pinkster. Ons glo nie dat die verbond wat met Abraham gesluit is betrekking het op ons nie, maar weereens NET op die Jode. Dus kan ons volgens wat ons glo NIE die besnydenis deurtrek na die doop nie. Goed, laat ons kyk waarna verwys die woord "doop" in Effesiers 4:5. Ek "copy" en "paste" uit E-Sword vanuit Effesiers 4:5.

G908
                      βάπτισμα
                      baptisma
                      bap'-tis-mah
                      From G907; baptism (technically or figuratively): - baptism.

Nou, wat se G907?

G907
                      βαπτίζω
                      baptizō
                      bap-tid'-zo
                      From a derivative of G911; to make whelmed (that is, fully wet); used only (in the New Testament) of ceremonial ablution, especially (technically) of the ordinance of Christian baptism: - baptist, baptize, wash.

I rest my case.

Comment

Originally posted by Die Filadelfieer View Post
                        Francois Marais skryf :

Dit klink baie erg Francois, dink jy mens gaan hierdie arme NG kerkers nog in die hemel kan kry ?
                        Dit is in die Vader se mag en krag... Die verantwoording sal deur die leiers gemaak moet word. En ek glo dat my ouers se harte deur Vader sal verander word en dat hulle die godsdiensgees sal afskud

Comment

Ek weet ons haal slegs boeke wat in die bybel is (soos ons dit vandag ken), maar een van die Apokriewe geskrifte gee 'n baie duidelike ruglyn van die doop. Ek het die boeke reeds ingepak, maar sal gou vanaand gaan soek na die boek en die deel probeer oortik.

Ek weet een punt is: Die water moet lopende water wees as daar nie lopend water is nie, is daar ander dinge wat nagekom moet word.

Comment

Francois

Jy moet net versigtig wees dat jy nie hier 'n Ou Testamentiese wassing met 'n Nuwe Testamentiese doop vergelyk nie, dis nie dieselfde nie. En verskoon my woordkeuse, ek sukkel om 'n meer taktvolle woord te kry, maar is dit nie effe arrogant om te beweer ander is op 'n on-Bybelse manier gedoop nie. Ek kan vir jou 'n baie sterk Bybelse verantwoording gee oor hoekom ek glo kinders ook gedoop moet word en hoekom dit besprenkelingsdoop is.

'n Goeie vraag byvoorbeeld, toe Petrus die hordes in Handeling doop, waaruit sou hy hulle gedoop het? Al daaraan gedink? Jerusalem het nie water nie, daar was een waterbron, die fontein in Jerusalem, daaruit het alle drink/bad/was water gekom, daardie water is volgens historiese oorlewering erg deur die Romeinse soldate bewaar, dink jy Petrus het almal gou voor die oŽ van die wagte in die drinkwater onderdompel? Of dink jy dis meer 'n geval van besprenkeling van die duisende?

Verder kan ons hard en lank praat oor kinders wat gedoop is, 'n belofte wat Petrus sÍ na hulle en hul kinders gekom het? Huisgesinne wat gedoop is ens. Nou goed, ek ken al die teenargumente, soos, wys my enige plek in die Bybel waar 'n baba gedoop is, goed, kom ons gebruik dan jou maatstaf aangesien jy/julle nie die kinders/babas by huisgesinne wil tel nie, wys jy my dan uit die Bybel enige plek waar vrouens die nagmaal mag gebruik het? Sterkte met die soek van daai een, maar jy sien, ek reken die vrou onder die hoofskap van die GEREDDE/WEDERGEBORE vader met die nagmaal, so ook reken ek die baba/kind onder die hoofskap van die GEREDDE/WEDERGEBORE vader.

Kom ons kyk na wat presies gebeur het.

33 *En in dieselfde uur van die nag het hy hulle geneem en hulle wonde gewas, en hy is onmiddellik gedoop, hy en al sy mense.
                            34 *Toe bring hy hulle in sy huis en sit hulle 'n maaltyd voor; en hy het hom verheug met sy hele huisgesin dat hy tot geloof in God gekom het.
                            Handelilnge 16:33-34

O gats, ek sien dat hulle net melding maak daarvan dat hy tot geloof gekom het en dat hulle almal gedoop is. Nou ek ken weereens die argument, oe sy huisgesin het so gebid vir hom en hulle was ook gered en toe is hulle bly saam met hom dat hy ook gered geword het. Wel, nee, ek kan nie daarmee saamstem nie, hy was 'n Romein en sou glad nie sy huisgesin enige godsdienstige blootstelling laat kry het behalwe om die keiser te aanbid nie, so nee, hulle was volgens my nog nie gered nie en volgens wat ons hier lees moontlik ook na sy bekering nie gered nie, want God bewerk wedergeboorte, MAAR as hoof van die gesin het hy 'n verbond met God in Christus betree en die teken van hierdie nuwe verbond is die doop, soos die teken van die ou verbond die besnydenis was, Abraham het geglo, dit sÍ nie sy kinders het geglo nie en as ons kyk na Ismael dan weet ons watse pad hy gestap het, Islam is sy nageslag, maar hy is besny onder die verbond van Abraham se geloof in God.

Die vader en hoof van die huis betree 'n verbond met God, die doop red nie, dis 'n teken van die verbond wat uitgaan toegedien word op almal wat onder die gesag staan van hom wat die verbond betree het, soos Abraham se slawe ook die teken moes kry.

Nou kom ons by glo en laat jou doop. Wat het gebeur in daardie tyd, huisgesinne wat ver van God was (heidenne, soos Cornelius) waar die hoof van die huis tot bekering gekom het, tot geloof gekom het en hy moes hom laat doop want hy het nog nooit die teken ontvang nie. Nou kry jy 'n kind wat gedoop is en later tot bekering kom, moet hy weer gedoop word? Nee, hy is reeds gedoop, die teken is reeds daar en getuig vir my wonderlik van hopelik 'n geredde vader wat in sy verbond met God nie sy kinders versuim het nie. Vra jouself, as 'n kind in die Ou Testament tot 'n verhouding met God gekom het, moes hy sy teken oor laat kry. Dit sal immers nie moontlik wees om weer besny te word nie, maar toe die besnydenis eerstens uitgegee is as teken, moes oud en jonk die teken ontvant, nou staan jy met 'n pa wat gedoop is en sy kinders laat doop en die teken is reeds toegedien en word nie weer toegedien nie.

Mense, die probleem kom in wanneer ons saligheidswaarde aan die doop begin gee, die doop is en bly 'n teken van 'n verbond (wat na julle en jul kinders gekom het) soos die besnydenis 'n teken was van die vorige verbond. Die besnydenis word nie vervang deur die doop nie, die doop is 'n nuwe teken wat God gegee het vir die liggaam van Christus, die kerk en sy kinders.

Groete
                            Phil

Comment

Kom ek gooi 'n klip in die bos. Ek is seker ons almal sal saamstem dat ons aan die Woord van die Here gehoorsaam moet wees....Amen? Eh haal weer aan:

Handelinge 2:38 En Petrus sÍ vir hulle: Bekeer julle, en laat elkeen van julle gedoop word.....

Ek neem aan dat al die ou garde op die forum bekeer is.....?

Wie van julle is bekeer en gedoop. Hierdie doop in Handelinge verwys NIE na 'n baba of besprinkelings doop nie. Laat ons dit net duidelik stel en ek glo NIEMAND sal daarmee stry nie. Of daar nou 'n baba doop is of nie.....het jy jou al laat doop volgens die opdrag in Handelinge 2:38?

Indien nie is jy DIREK ongehoorsaam aan 'n opdrag van God.

Nou kan julle maar verder redekawel oor groot doop en klein doop. Ek is aan baie dinge ongehoorsaam, maar nie aan Handelinge 2:38 nie. Wie is in en wie is uit?

Comment

Working...
                              X