Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 35

Thread: NGK kan weer gesond word

Quote Originally Posted by Willem View Post
    Hi Julle,

hoekom stel ons nie 'n e-pos saam met basiese bybelverse wat verduidelik hoekom die Gay kwessie nie volgens God is nie, hoekom teologiese kweekskole Jesus se opstanding bevraagteken en dan laat ons dit in die gemeentes in nie.
    Alhoewel ek ook oppad uit die NGK is, behoort ek ook aan 'n nasionale forum wat staan teen die dwaallleringe en liberale teologie in die kerk, en bid dus ook gereeld vir die kerk en haar dwaalleringe. My seun wat finale jaar katkisasie is, is my laaste draadjie met die NGK

Ons baklei reeds teen donderweer en rotse

my God; in Him I will trust (Psa 91:2).

If you have not accepted Jesus Christ as your Savior, NOW is the time.

Persevere, pray and be ready for the Return of Christ.

hoekom stel ons nie 'n e-pos saam met basiese bybelverse wat verduidelik hoekom die Gay kwessie nie volgens God is nie, hoekom teologiese kweekskole Jesus se opstanding bevraagteken en dan laat ons dit in die gemeentes in nie. Die deursnee lidmaat on ons kerk wil God eer, wil Hom eerste stel en Hom dien....
    Willem

Jy dink beslis in die regte rigting. Die meeste lidamate in die NGK se intensies is heeltemal opreg, maar baie van hulle sit ongelukkig vas aan die slaap. Hulle sal wakker gemaak moet word en gedwing word om 'n keuse te maak. Jou gedagte sluit aan by dit wat tans in baie gemeentes gebeur. Enersyds is die gedagte om lidmate bewus te maak van die probleem en andersyds om standpunt in te neem en onsself te distansieer van die dwaalleringe.

Roelof

Daar is iets wat my pla in jou plasing. As jy oortuig is dat jy die NGK moet verlaat, waarom is dit dan nodig dat jou kind klaar katkiseer en aangeneem word?

Phil
    Het jy ook 'n stadium beleef waar jy sommer woedend kwaad was vir die kerk . . .
    Ek meen, toe jy ontdek dat die kerk en sy leeringe is 'n struikel blok en BAIE mense word "verlei"

Ek persoonlik het deur so 'n stadium gegaan waar ek alles wat ek deur die kerk geleer was, op die operasie tafel geplaas het vir ondersoek.

Dit was vir my 'n sleg tyd want ek het baie nou verhoudinge met al 4 Leraars van ons gemeente gehad. Ek moes leer om te vergewe en vry te spreek, MAAR dit wou ook nie lekker by my sit nie, want 2 van die Lerrars het erken dat hulle presies weet waarmee hulle besig is, hulle weet dit bots met die Woord, maar hulle was bang om hulle "werk" te verloor !
    Die laaste "strooitjie" was 'n rings vergadering waar dit so duidelik was dat hulle die heeltyd "demokraties" wou optree en die mense se behoeftes wou bevredig. Hulle was nie gepla met God en sy Woord nie. Toe ek opstaan en 'n "Theokratiese" oplossing gee, was daar slegs een ou afgtrede Leraar (wie se hart reg was) wat dit verstaan het en dit ondersteun het. My eie Oom (Phil,miskien het jy hom geken, prof "heilige" Dawid de Villiers, Dekaan van Teologiese fakulteit, Stelenbosch) het my "sagkuns" van die tafel gevee en met die nodige "respek" ook die ander ondersteuners van my voorstel "reggehelp" van hulle "dwaling".

Toe het ek besef dat die "vrot" sit baie diep . . .

Terloops, Prof Dawid het op 78 jarige ouderdom tot werdegeboorte gekom en Sy Messias ontmoet! Prys die Here vir Sy genade ! Hy het toe nog 5 jaar gelewe waarin sy lewe radikaal verander het... Hy het self teenoor my 'n jong "bogsnuiter" soos hy my genoem het kom regmaak. Dit was Wow!

Hallo Willem... Goeie idee !

Hallo Roelof ... Ek wil saamstem met Gene oor sy opmerking oor jou kind se aanneemings "ritueel" . . .
    Kyk gou na die "beloftes" wat jou kind moet gaan maak.
    Wil jy regtihg hę hy moet ja sę dit die volgende ?

Ten eerste: Glo jy dat die leer soos in die Ou en Nuwe Testament en in die
    artikels van die Christelike geloof vervat is en in die kerk hier geleer word, die
    ware en volkome leer van die verlossing is?
    Ten tweede: Beloof jy om as lidmaat van die gemeente van Christus deur sy
    genade in die beiydenis van die leer tot die einde van jou lewe te volhard, en
    alle Ieringe wat daarvan afwyk, te verwerp?
    Ten derde: Bely jy dat die Here Jesus Christus jou persoonlike Verlosser is
    en dat jy Hom liefhet? Beloof jy om Hom te dien, sy Naam getrou te bely voor
    die mense en om aktief aan die werksaamhede van die kerk deel te neem?
    Ten slotte: Beloof jy dat jy jou onderwerp aan die kerklike opsig en tug?

Ons sę 3 keer ja vir die kerk . . .

Ek besef dat dit dalk baie "probleme" kan veroorsaak, Maar dit kan dalk net die geleentheid wees waar jy met jou kind 'n pad kan loop wat later groot vrug kan mee bring.
    Ek het al baie gesien hoe ons Hemel Vader juis sulke "situasies" of "krisisse" gebruik to voordeel van SY Koninkryk en dis waaroor dit moes nou eintlik gaan. Partykeer is dit ook al wanneer ons regteig van koers kan verander wanneer Hy ons in die diepkant ingooi . . en dan is dit ek wat verdrink en Chrsitus in my wat opstaan.

Quote Originally Posted by Smuggler View Post
    ....want 2 van die Lerrars het erken dat hulle presies weet waarmee hulle besig is, hulle weet dit bots met die Woord, maar hulle was bang om hulle "werk" te verloor !
    Die laaste "strooitjie" was 'n rings vergadering waar dit so duidelik was dat hulle die heeltyd "demokraties" wou optree en die mense se behoeftes wou bevredig. Hulle was nie gepla met God en sy Woord nie.....
    Smuggler

Ek het dieelfde ervaring gehad in 'n vorige gemeente. Ek het met die leraar gesels oor wat in die NGK aan die gang is, en hy het my verseker dat hy self diep bekommerd is daaroor. Ek was verheug, tot ek gehoor het waaroor hy bekommerd was.... hy se hy is bekommerd omdat dit lyk asof die kerk gaan skeur, en hy sien nie kans om die "regte" keuse te maak as dit gebeur nie, want hy is bang hy verloor sy salaris, pensioen, vervoer/behuisingstoelae ens. (Seker maar menslik)

Die groot probleem met die NGK is juis hierdie passiwiteit, hulle wil op niemand se tone trap nie en wil graag almal gelukkig hou. Kyk maar na die besluit oor homoseksualiteit - hulle weet dis nie reg volgens die Bybel nie, maar.... en op die ou end is dit 'n niksseggende besluit wat nie standpunt na die een of ander kant toe inneem nie.

Die gemeente waarin ek tans is, het twee leraars. Een is 'n man wat vir baie jare geskors was omdat hy hom laat herdoop het, maar met hierdie nuwe "verdraagsaamheid" in die NGK het hulle besluit om hom weer in sy amp te herstel. Ek het respek vir iemand wat bereid was om sy loopbaan, salaris, pensioen ens prys te gee ter wille van sy oortuigings (ongeag hoe 'n mens oor die doop as sulks voel) Die ander leraar is 'n man wat op 'n laat stadium in sy lewe eers geroep is en gaan studeer het - hy was een van die getuies in die saak wat sy vriend en mede student Ferdi Mulder aanhangig gemaak het teen sekere dosente oor dwaalleer. Hy was byna ook nie gelegitimeer nie, juis daaroor en oor sy uitgesprokenheid. Duidelik twee leraars na wie mens kan opsien en kan vertrou.

Blog Entries
    6
    Smuggler

Ja, ek was baie kwaad vir die kerk, ek was baie kwaad vir my kerkraad dat hulle nie die kudde beskerm het nie, dat hulle vroom in 'n vergadering sit en vir my 'n briefie in die hand druk waar hulle bevestig dat hulle sal bly staan op die Woord van God, maar dat hulle in praktyk so ver daarvan af is dat dit net skokkend was. Vandag besef ek dat hulle self erg verblind was (ek weet nie of hulle nog is nie).

Maar weet jy, daardie agressie het my bediening baie skade aangedoen, dit het my fokus van God afgehaal en dit op mense geplaas. Dit is so dikwel waarin ons verval, ons voer 'n stryd teen hierdie mense soveel so dat ons versaak om die evangelie te verkondig. Ons moet elkeen waak dat dit nie met ons gebeur nie.

Ek dank die Here vir jou oom, dat hy tot inkeer gekom het, dit is wonderlik en vir my 'n aanmoediging dat ons self nie moet ophou om die evangelie te bly verkondig selfs aan dwaaleeraars nie, maak nie saak hoe sterk hulle oortuigings en hoe diep gewortel hulle dwalings is nie. Ons God is Almagtig.

Groete
    Phil

Quote Originally Posted by Roelof View Post
    Ons baklei reeds teen donderweer en rotse
    ja maar ons het die Een wat die donderweer stilmaak en rotse gemaak het aan ons kant!
    Smuggler==>Terloops, Prof Dawid het op 78 jarige ouderdom tot werdegeboorte gekom en Sy Messias ontmoet! Prys die Here vir Sy genade ! Hy het toe nog 5 jaar gelewe waarin sy lewe radikaal verander het... Hy het self teenoor my 'n jong "bogsnuiter" soos hy my genoem het kom regmaak. Dit was Wow!
    SIEN Hy maak die werk klaar ! Iewers eendag het iemand regtig eerlik gevra en gesoek en al het dit so lank geneem en so skewe pad gevolg , Hy is getrou en genadig

Smuggler,

dankie vir die oe oop oor die aanneming, ek moes daai tyd al gelusiter het na die stemmetjie wat gewonner het hoekom die kerk so baie daar feature.....O, wat beteken die doop beloftes as ouers? Ek het belowe ne verstaan dat ek God belowe om my kinners grootte maak om Hom te leer ken en volgens wat Sy woord ons leer. Is daar 'n ander siening oor die NGK se doop beloftes?

Phil,
    Jy is wys! "dit het my fokus van God afgehaal en dit op mense geplaas." solank ons dit voor kan hou en Hom ons fokus kan hou en mense red die doel, dink ek sal ons ver kan kom.... as ons dan nog almal vir Hom vra om die NGK te suiwer en regte pad te bring en lidmate wakker te maak, en doen soos wat Hy ons dan lei.... jinne maar ek kry sommer hoenervleis, maar dis weer waar ek bang is dat ek so exited raak oor die gebeur, dat ek fokus van Hom af skuif.

Wie stel in elk geval leraars aan? Gemeentes? En wie stel ringe aan, leraars van gemeentes? SO dis mag dalk slef menslik moontlik wees om 'n rebellie te doen.

Wat van gebedsketting om Here te vra om ons te lei oor dwaalleer in ons land en dat Hy dan ons lei oor wat Hy wil he ons moet doen. Want wat ook al ons slimkoppe mee opkom, Hy weet wat nodig is, ons moet mos net vra, dis oorlat ons nie kry nie
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Blog Entries
    6
    Ja Willem, ons moet wakker wees, die Duiwel is baie slinks

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Roelof

Daar is iets wat my pla in jou plasing. As jy oortuig is dat jy die NGK moet verlaat, waarom is dit dan nodig dat jou kind klaar katkiseer en aangeneem word?
    Gene

My oudste seun was in Julie 2007 in 'n ernstige motorongeluk en was in Milpark vir 3 weke onder verdowing. Ten spyte van 2 koerantberigte het nie een van 4 NGK dominees hom besoek nie, of selfs ons net gebel nie. Pateties !!!
    Toe ek ons wyksdominee hiermee konfronteer, was hy antwoord dat "hy 'n oopdeur beleid het" Hoe belaglik!!! Sederdien was ek nog nie weer in die NGK nie. My oudste seun gaan ook nie meer na die NGK nie

Ek het my ander seun, wat finale jaar katkisasie is, 'n keuse gegee waar hy wil aanbid, maar hy verkies om saam met sy maats in die NGK te bly. Ek bid egter dat die Heilige Gees hom na 'n kerk wat omgee en die waarheid verkondig, sal lei.

Na vele e-posse met 'n pro-gay NGK dominee het die kerkraad die gays in ampte goedgekeur. Ek beskou dit as afvalligheid van die Laaste Dae.

Dit mag vreemd klink, maar ek aanbid tans in die Kerk van die Nasarener, die AGS en Metodiste kerk, omdat ek uiteenlopende behoeftes het. Ek is baie gelukkig en ervaar geestelike groei.

Nou weet jy my "sad story"

my God; in Him I will trust (Psa 91:2).

If you have not accepted Jesus Christ as your Savior, NOW is the time.

Persevere, pray and be ready for the Return of Christ.

ja maar ons het die Een wat die donderweer stilmaak en rotse gemaak het aan ons kant!
    SIEN Hy maak die werk klaar ! Iewers eendag het iemand regtig eerlik gevra en gesoek en al het dit so lank geneem en so skewe pad gevolg , Hy is getrou en genadig

Wat van gebedsketting om Here te vra om ons te lei oor dwaalleer in ons land en dat Hy dan ons lei oor wat Hy wil he ons moet doen. Want wat ook al ons slimkoppe mee opkom, Hy weet wat nodig is, ons moet mos net vra, dis oorlat ons nie kry nie
    Ek is baie bly oor hierdie draad.

Ek is tans deel van 'n huiskerk en woon al maande lank nie die NGK se dienste by nie. Ek verskil al jare lank met van die leringe van die NGK, maar ek het ook 'n punt bereik waar ek net nie meer bereid is om maar net te laat begaan nie. Ek het nog 'n goeie verhouding met mense van die gemeente en die leraars. Ek wonder nou al lank oor wat ons te doen staan. EK het tog nie die krag om die NGK te verander nie

Eergister het ek 'n volledige stel van David Pawson se DVDs gaan koop en ek het dit gister vir ons Ds. gaan gee. My gebed is maar net dat hy 1.) dit wel sal kyk en 2.) daardeur na die waarheid gelei al word.

Ek moet bieg, ek bid nog nie naastenby soos ek moet nie! Willem, ek wil deel wees van so 'n gebedsketting.

Smokkelaar, my pa was n tydgenoot van 'heilige Dawid de Villiers' en het baie van hom gepraat. My bekommernis is oor die opleiding van NG predikante wat in sy tyd as dosent en as dekaan onder sy hande deur is. Hy was deel van die besluitneming oor die beleid van die toelogiedepartement. Hoeveel dekades van sy studente is huidiglik predikante en hoeveel dwaallering is die wereld ingestuur? Ek is SO dankbaar oor sy wedergeboorte voor sy dood en die feit dat hy reggemaak het met sy 'bogsnuiter' nefie spreek boekdele oor sy opregtheid. Menslik is dit nie moontlik om die NGK te rehabiliteer nie, maar dis nie ons werk nie . Die Here van die leerskare sal dit doen AS ONS TOT HOM NADER EN DIT IN GEBED VRA. Ek bid graag saam met julle!

Nou hoe nou?

Ek weet nie hoe die goed werk nie, is daar iemand op die forum wat weet hoe om gebedsketting te maak ?

Stuur mens ma 'n e-mail uit en tdyskrifte.... NEE!

Vra net mense wat jy ken om asb te bid vir suiwer evangelie om verkondig te word en dat God ons,en ander mense, se oe sal oopmaak en die dwaal-lering sal ontbloot.

Toe my skoonsus se dogter kanker gekry het, het ons maar net so vir mense gevra en dit het "lewe" van sy eie gekry ( lees maar gerus die Here het definitief hand bygesit - sal nog post daaroor moet sit in getuienis )
    Ek was oopbek van verbasing oor hoe vinnig en hoe ver dit geloop het, en ek het net geweet van die direkte kring mense met wie ons te doen kry.

So miskien maak ons dan maar so? Dink ons moet net eers bid vir leiding en bevestiging dat God dit wil he en sal seen anners mors ons ons tyd en sal dit net nie werk nie. Dit is so onbegonne taak dat as die Here dit nie doen nie dit geen kans het nie.

Ek het plasings met aandag gelees .Dankie vir elkeen se eerlike bydrae . Dit is miskien so bietjie mosterd na die maal ,maar aangesien die plasings vir 'n lang tyd nog gepubliseer bly en nuwe mense dit kom lees ,kan ek miskien ook iets bydra .

Daar is net EEN Kerk volgens die Woord en dit is die EEN Liggaam van Christus , Sy EEN Kerk ,waarvan Hy die enigste Hoof is . Aan hierdie EEN Kerk behoort elke gelowige wat in Christus glo . Jy kan nie lidmaatskap deur 'n vorm of belofte verkry nie . Jy word in die Liggaam van Christus ingedoop deur die Heilige Gees . Dit het gebeur toe jy GEGLO het .

Die Woord ken nie klomp "kerke" nie ,nog minder denominasies . Daar is gemeentes van die Liggaam van Christus .

Enige "kerk" wat mense onder die indruk bring dat hulle lidmaatskap van die Liggaam van Christus kry deur lidmaatskap by hulle denominasie of "kerk" op te neem ,mislei mense .

My vraag is , hoekom sluit denominasies mense uit wat nie by hulle lidmaatskap opgeneem het nie ? . Baie "kerke" werk met die veronderstelling dat hulle die ware Liggaam van Christus verteenwoordig .

Hulle se dit nie hard nie ,maar probeer bietjie om deel van hulle te wees sonder om lidmaatskap by hulle op te neem !

Daar is net een Kerk . Die ander is godsdienstige organisasies wat hulleself verkeerdelik Kerk noem . Hulle eie agendas geniet voorrang bo die Liggaam van Christus .

Dit help my om baie dinge te verstaan as ek na al die gemors kyk wat in "kerke" aangaan ,en dan net te besef , ons het hier met godsdienstige organisasies te doen wat 'n namaaksel van die ware Liggaam van Christus is.

Dit is iets anders as die Woord se riglyne en status om die Liggaam van Christus te wees. Hulle kan dit nie per se wees nie ,want daar is op ander fondamente gebou as op Christus .

Mense is gekondisioneer om nie meer die verskil te sien nie !

Ek gun godsdienstige organisasies die geleentheid om iets godsdienstig te doen en 'n diens aan mense te lewer . Ek kan nie enige gronde vind dat hulle die "LIggame" van Christus kan wees nie . Daar is net te veel ,daar's groot fout .

Grace Life

Sjoe, dis 'n mondvol! Daar is BAIE waarheid in wat jy se, maar dit is ook nie heeltemal so eenvoudig nie. Ja ek stem 100% saam dat die Liggaam van Christus (of die Kerk van Christus) nie na enige spesifieke denominasie verwys nie. Ek glo dat denominasies ontstaan het omdat die satan reg van die begin af besef het dat sy grootste wapen teen die christendom sou wees om verdeeldheid te saai, en hy het in 'n groot mate geslaag in sy doel. Verskillende denominasies is NIE Gods se wil nie.

Maar dit is nou maar eenmaal so dat mense (ook christene) van mekaar gaan verskil, en die vraag is, hoe hanteer 'n christen nou daardie verskille? Want een ding is seker, dit gaan beslis nie verander terwyl ons op hierdie aarde leef nie, daardie verskille sal ALTYD daar wees. Dis bitter jammer en dis bitter sleg, maar dit is 'n feit wat niemand kan wegredeneer nie.

Die oplossing is tog om 'n groep mense te vind wat min of meer soos jy voel en glo, en dan saam 'n gemeente te vorm waar julle God kan aanbid op die wyse waarmee julle die gemaklikste is. En siedaar: 'n denominasie! Dit beteken nie dat julle nou nie meer deel is van die Liggaam van Christus nie. Maar iets wat christene moet besef, is dat nie een van ons kan se dat ons alleen die waarheid ken en dat enigiemand wat anders dink en redeneer as ons, noodwendig verkeerd is nie. Ons moet ruimte maak vir iemand wat anders glo (Natuurlik binne die raamwerk van die christelike geloof) Dit beteken dat die denominasie waar ek aanbid, wel deel is van die Liggaam van Christus, maar nie eksklusief nie. Ander denominasies vorm ook deel daarvan. En ons is broers en susters, al behoort ons tot verskillende denominasies. Solank mens dit besef, en in liefde ruimte vir mekaar maak, bly ons tog deel van dieselfde Liggaam. (Natuurlik praat ek net van ware, opregte, lewende denominasies of gemeentes, waar die Here in gees en waarheid aanbid word, en die Woord suiwer verkondig word, ten spyte van verskillende interpretasies oor minder belangrike goed)

Nou die kwessie van lidmaatskap. Weet jy, die Kerk (enige ware denominasie) is, en behoort oop te wees vir ALMAL. Die doel van die Kerk op aarde is juis om Christus se hande en voete in die wereld te wees en om uit te reik na die wereld. So as 'n kerk (denominasie) nie toeganklik is vir iemand van die wereld nie, moet daardie denominasie weer gaan dink, want dan is hulle buite God se wil en wat my persoonlik aanbetref, nie deel van die ware Kerk nie.

MAAR...(en dis 'n groot maar!) Maar om lidmaat van 'n denominasie te wees, beteken tog dat jy deel worm van die Liggaam van Christus. Iemand wat nie wedergebore is nie, is nie deel van die Liggaam van Christus nie. En nou kan enigiemand tog nie toegelaat word om in 'n gemeente te dien en bv kinders by die Sondagskool te leer, of wat ookal as daar nie 'n redelike mate van sekerheid is dat so persoon self wedergebore is en dat sy/haar leer suiwer is nie. 'n Christelike denominasie kan tog nie sondermeer 'n satansaanbidder of 'n bhoedis gebruik om in die gemeente te werk nie? Daarom is daar reels en vereistes om lidmaat te word - dit maak tog sin. Hoe ver daardie reels gevoer moet word, is debateerbaar. (Wat my aanbetref, is die belangrikste dat so persoon minstens wedergebore moet wees en 'n getuienis van wedrgeboorte moet he.) Dit maak tog net sin om te se, slegs iemand wat die Bybel interpreteer soos ons dit interpreteer, kan deel van die binnekring word. En as 'n buitestaander aansoek doen om deel van daardie binnekring te word, moet daar tog vasgestel word of hy/sy aan die vereistes voldoen. Dit is so dat hierdie lidmaatskap aan baie denominasies heeltemal uit verband geruk word, maar die gedagte agter lidmaatskap van 'n gemeente of denominasie kan tog nie verkeerd wees nie?

Uiteindelik is daar net een Kerk! Een Liggaam. Maar daardie liggaam bestaan uit verskillende denominasies.

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Grace Life

Sjoe, dis 'n mondvol! Daar is BAIE waarheid in wat jy se, maar dit is ook nie heeltemal so eenvoudig nie. Ja ek stem 100% saam dat die Liggaam van Christus (of die Kerk van Christus) nie na enige spesifieke denominasie verwys nie. Ek glo dat denominasies ontstaan het omdat die satan reg van die begin af besef het dat sy grootste wapen teen die christendom sou wees om verdeeldheid te saai, en hy het in 'n groot mate geslaag in sy doel. Verskillende denominasies is NIE Gods se wil nie.

Maar dit is nou maar eenmaal so dat mense (ook christene) van mekaar gaan verskil, en die vraag is, hoe hanteer 'n christen nou daardie verskille? Want een ding is seker, dit gaan beslis nie verander terwyl ons op hierdie aarde leef nie, daardie verskille sal ALTYD daar wees. Dis bitter jammer en dis bitter sleg, maar dit is 'n feit wat niemand kan wegredeneer nie.

Die oplossing is tog om 'n groep mense te vind wat min of meer soos jy voel en glo, en dan saam 'n gemeente te vorm waar julle God kan aanbid op die wyse waarmee julle die gemaklikste is. En siedaar: 'n denominasie!

Uiteindelik is daar net een Kerk! Een Liggaam. Maar daardie liggaam bestaan uit verskillende denominasies.

Hi Gene , Baie dankie dat jy baie moeite gedoen het om my gespreksgenoot in hierdie saak te word deur ordentelik oor alles wat gesę is te besin en dit neer te skryf . Ek waardeer jou opreg .

Ek besef deeglik dat die uitsprake wat ek gemaak het nogal radikaal mag voorkom ,maaar dit is nie vreemd aan wat die Woord leer nie .

Die woord “denominasie” beteken bloot “naamgewing ,benoeming ,klas of groep “ .

Elke groep gelowiges het mos reeds 'n naam gekry ,naamlik “Liggaam van Christus” . Hoekom moet hulle 'n ander naam kies ? . Paulus behou dieselfde naam deurentyd vir ALLE gelowiges en dui net verder die plek aan waar hulle teenwoordig is .

'n Ander naam skei jou af ,impliseer 'n ANDER groep , ANDER gelowiges wat ANDERS glo . Dit is nie volgens die eenheid wat die Woord ken nie .

Christus het vyf gawes aan elke gelowige gegee om daardeur opgebou te word vir hulle dienswerk ,individueel sowel as in 'n groep . Efes 4 :11 praat van die groep ,maar omdat elke gelowige verantwoordelik is om in verhouding met Jesus Christus te wees is dit sekerlik ook op individuele vlak van groot belang om deur die vyf gawes bedien te word . Die vyf gawes is : apostels wat “gestuurdes” beteken ,dit is al . Hulle het die gawe om die noodsaaklikheid van die fondament wat Christus gelę het heeltyd op hulle hart te dra, en te sorg dat mense ,nie iets anders as fondament probeer gebruik, of probeer bou nie .

1 Kor 3:11 AOV
    (11) Want niemand kan ‘n ander fondament lę as wat daar gelę is nie, dit is Jesus Christus.

Net Christus het die fondament spreekwoordelik geword . Sonder Hom is daar geen ware fondament nie . Die eerste apostels en profete het hierdie fondament , Jesus Christus oral verkondig en spreekwoordelik voor mense neergelę om net daarop te bou . Daarvoor is hulle as 'n gawe uit die Hand van God aan mense gegee .

1 Kor 3:10 AOV
    (10) Volgens die genade van God wat aan my gegee is, het ek soos ‘n bekwame boumeester die fondament gelę, en ‘n ander bou daarop; maar elkeen moet oppas hoe hy daarop bou.

Efes 2:17-22 AOV
    (17) En Hy het die evangelie van vrede kom verkondig aan julle wat ver was en aan die wat naby was;
    (18) want deur Hom het ons albei die toegang deur een Gees tot die Vader.
    (19) So is julle dan nie meer vreemdelinge en bywoners nie, maar medeburgers van die heiliges en huisgenote van God,
    (20) gebou op die fondament van die apostels en profete, terwyl Jesus Christus self die hoeksteen is,
    (21) in wie die hele gebou, goed saamgevoeg, verrys tot ‘n heilige tempel in die Here,
    (22) in wie julle ook saam opgebou word tot ‘n woning van God in die Gees.

Die ander gawes behalwe die apostels ,of gestuurdes met die doel om die fondament se belange op die hart te dra , is profete .Hulle wys die rigting aan waarin die Here met die hele gebou beweeg . Dan is daar die evangeliste wat die mense wat nog buite die Liggaam is gaan haal en inbring deur die Heilige Gees. Die herders tree pastoraal op om mense te help versorg en die leraars gee goeie lering uit die Woord . Dit is ietwat simplisties gestel terwille van skryf ruimte . Ek weet jy sal verstaan .

Elke groep gelowiges is lede van die EEN Liggaam van Christus .Hulle is gemeentes . Hulle het EEN Hoof naamlik Jesus Christus . Hy gee aan hulle die gawes ,nie om dowe neute nie . Die gawes is van groot belang om die eenheid onder hulle te bewaar onder andere . Deur denominasies te stig ,maak hulle dit feitlik onmoontlik vir die gawes om vry ,soos God hulle stuur ,in Sy Een Liggaam, diens te doen .

In die praktyk het groepe mens self besluit dat apostels nie meer nodig is nie ,want sę hulle , “die fondamente is klaar deur die eerste apostels gelę “. Dit is inderdaad so ,maar wie dra die belang van die FONDAMENTE in vandag se tyd op die hart ?. Wie gaan rond tussen die groepe gelowiges en maak seker dat daar nog steeds op die regte fondamente gebou word ? . Dit is nog steeds gestuurdes wat daarvoor geroep en toegerus is . Die gawe van die apostels het nie verval nie ,dit kon nie verval het nie ,want fondamente is vandag nog net so belangrik as in die tyd van die eerste apostels .

Denominasies bou wild en wakker net soos hulle wil op hulle eie fondamente wat nie deur die gawes wat aan die volle Liggaam van Christus gegee is , getoets en bevestig is nie .Wat maak die gawes so spesiaal dat hulle oordeel belangrik is ? .Hulle praat nie net nie . Hulle teologiseer nie net nie ,hulle DOEN ook . Hulle dra die gesag en Krag van Christus en ELKE gelowige sal geen twyfel daaroor hę nie . Hulle het ook uitstekende ervaring . Hulle word eers deur Christus Self beproef VOORDAT hulle deur God aanbeveel word . Hulle swot nie daarvoor nie . God maak hulle bekwaam . Hulle beweeg in groot gebiede binne die Liggaam van Christus rond en kan dus gou -gou onderskei as 'n gemeente op 'n dwaalspoor is . Wanneer Paulus in 'n gemeente ingestap het , kon hy dadelik onderskei wat verkeerd was . Hy het gesag afgedwing en die wat opreg was het hom gerespekteer op grond van die vrugte wat hy gedra het .

2 Kor 12:12 AOV
    (12) Die kentekens tog van ‘n apostel is onder julle verwerklik met alle volharding deur tekens en wonders en kragtige dade.

Die gawe van die profete is nog 'n gawe wat vandag maklik deur groepe verwaarloos of selfs ontken word . Dit is vandag nog steeds baie belangrik dat daar gawes moet wees wat die rigting wat Christus met die Sy Liggaam beweeg aandui en sorg dat dit gehoorsaam kan word .

Sommige groepe verwaarloos die gawe van die evangeliste . Die werking daarvan is soms heeltemal afwesig by 'n groep ,of dit vorm net so 'n sytakkie van hulle gemeente waarvoor geld bewillig word as hulle so voel .

In die tradisie het dit so ontwikkel dat herders en leraars hoofsaaklik die gawes is wat erken word . Daar word gepoog om herders in te span om ook leraars ,evangeliste en selfs half onbewustelik ook profete en apostels en evangeliste se gawes te bedien . Dit is geen wonder dat predikante (herders en leraars) in gemeentes uitbrand of oneffektief probeer om iets te doen waarvoor hulle nie geroep is en die gawe ontvang het nie .

Soms probeer leraars ook al die ander gawes te bedien met katastrofiese gevolge .

Daar is groot fout omdat daar van die Woord afgewyk is in groepe .

As ek jou reg verstaan wi l jy so half en half sę dat ons dit maar as 'n gegewe in 'n gebroke węreld moet aanvaar .

Vir my is dit nie moontlik nie ,omdat ek dan die Woord moet ignoreer en 'n kompromie daarmee moet aangaan . Moet my asseblief nie verkeerd verstaan nie . Ek sę nie dat jy dit doen of bereid is om dit te doen nie . Ek weet nie wat jou gawe is nie ,ek weet nie of Christus jou ook daarmee belas het soos vir my om te sien wat ek sien nie . Ek sien dit , daarom het ek die verantwoordelikheid om daaroor te praat waar moontlik .

In die praktyk het groepe besluit , of dit het so ontwikkel dat sekere van die gawes misbruik is en ander verwaarloos is . Dit beteken groepe het elkeen hulle eie fondament begin bou ,of op hulle eie manier op die fondament van Christus begin bou . Hulle het hulle eie rigtings begin inslaan . Net mense van buite laat inkom waarmee hulle hulleself kon assosieer ,ja selfs op grond van taal ,ras of sosiale status . Hulle het hulle net laat leer deur leraars wat hulle self gekies het . Hierdie leraars het hulle self laat oplei .

Dit veroorsaak chaos .

Efes 4 :11 sę duidelik :

Ephesians 4:11-16 AOV
    (11) En Hy het gegee sommige as apostels, ander as profete, ander as evangeliste, ander as herders en leraars,
    (12) om die heiliges toe te rus vir hulle dienswerk, tot opbouing van die liggaam van Christus,
    (13) totdat ons almal kom tot die eenheid van die geloof en van die kennis van die Seun van God, tot ‘n volwasse man, tot die mate van die volle grootte van Christus;
    (14) sodat ons nie meer kinders sou wees nie wat soos golwe geslinger en heen en weer gedryf word deur elke wind van lering, deur die bedrieëry van die mense, deur sluheid om listiglik tot dwaling te bring;
    (15) maar, terwyl ons in liefde die waarheid betrag, in alles sou opgroei in Hom wat die Hoof is, naamlik Christus,
    (16) uit wie die hele liggaam—goed saamgevoeg en saamverbind deur die ondersteuning wat elke lid gee volgens die werking van elke afsonderlike deel in sy mate—die groei van die liggaam bevorder vir sy eie opbouing in liefde.

Christus GEE die gawes .
    Hy ROEP die gawes
    Hy RUS die gawes TOE
    Hy BEPROEF die gawes
    Hy STUUR die gawes
    Hy gee gee DUIDELIKE VISIE en DOEL aan die gawes

So , elke gelowige wat nie tenminste deur AL VYF hierdie gawes bedien word nie ,as individu en in 'n gemeenskap van gelowiges nie , gaan hulle eie ding doen wat hooi en stoppels is volgens die Woord .

1 Kor 3:10-17 AOV
    (10) Volgens die genade van God wat aan my gegee is, het ek soos ‘n bekwame boumeester die fondament gelę, en ‘n ander bou daarop; maar elkeen moet oppas hoe hy daarop bou.
    (11) Want niemand kan ‘n ander fondament lę as wat daar gelę is nie, dit is Jesus Christus.
    (12) En as iemand op dié fondament bou goud, silwer, kosbare stene, hout, hooi, stoppels—
    (13) elkeen se werk sal aan die lig kom, want die dag sal dit aanwys, omdat dit deur vuur openbaar gemaak word; en die vuur sal elkeen se werk op die proef stel, hoedanig dit is.
    (14) As iemand se werk bly staan wat hy daarop gebou het, sal hy loon ontvang;
    (15) as iemand se werk verbrand word, sal hy skade ly; alhoewel hy self gered sal word, maar soos deur vuur heen.
    (16) Weet julle nie dat julle ‘n tempel van God is en die Gees van God in julle woon nie?
    (17) As iemand die tempel van God skend, sal God hom skend; want die tempel van God is heilig, en dit is julle.

Hierdie toets van die vuur is nie EENDAG in die Hemel nie ,dit is nou, hier van toepassing . Jy is NOU tempel van God . Jou werk word NOU op die proef gestel “HOEDANIG dit IS “ ,nie WAS nie . Ons is nou 'n stad wat op 'n berg lę ,dit help nie mense wil dit in die hemel wees nie .

Jy skryf verder :
    “Die oplossing is tog om 'n groep mense te vind wat min of meer soos jy voel en glo, en dan saam 'n gemeente te vorm waar julle God kan aanbid op die wyse waarmee julle die gemaklikste is. En siedaar: 'n denominasie! “ .

Ek voel nou regtig gemeen om die bostaande sin van jou te kwoteer . Jy het soveel mooi en verstandige goed geskryf dat dit eintlik nie regverdig is om hierdie sin onder die vergrootglas te plaas nie .Ek doen dit terwille van verduideliking .Ek weet jy sal verstaan . Ek weet jy bedoel dit opreg en ek respekteer jou absoluut in liefde daarvoor .

Die oplossing is om te sorg dat al vyf die gawes wat Christus na jou gestuur het duidelike INSPRAAK in jou as individu en in julle as groep het . Of dit nou 'n huisgroep of groter is ,maak nie saak nie . Daar is MEER as vyf gawes . JOU gawe is net so belangrik . Daar is nie gawes wat belangriker is as ander nie . Die vyf gawes lyk my het hoofsaaklik te doen met die opbouing van die Liggaam . Hier is nog 'n paar ander ook .

1 Kor 12:28-31 AOV
    (28) En God het sommige in die gemeente gestel: in die eerste plek apostels, ten tweede profete, ten derde leraars, daarna kragte, daarna genadegawes van gesondmaking, helpers, regeringe, allerhande tale.
    (29) Almal is tog nie apostels nie, almal is tog nie profete nie, almal is tog nie leraars nie, almal is tog nie kragte nie?
    (30) Het almal genadegawes van gesondmaking, spreek almal in tale, kan almal dit uitlę?
    (31) Maar beywer julle met die oog op die beste gawes; en ek wys julle ‘n nog uitnemender weg.

Die gawes sal sorg dat diegene BYGEVOEG word wat God wil byvoeg ,nie soseer wat die “gemaklikste” vir die groep is nie .

1 Kor 12:20-27 AOV
    (20) Maar nou is daar wel baie lede, maar net een liggaam.
    (21) En die oog kan nie vir die hand sę: Ek het jou nie nodig nie; of ook die hoof vir die voete: Ek het julle nie nodig nie.
    (22) Maar veel eerder is dié lede van die liggaam noodsaaklik wat die swakste lyk;
    (23) en dié lede van die liggaam wat vir ons minder eerbaar lyk, beklee ons met oorvloediger eer, en so het ons onsierlike lede oorvloediger sierlikheid,
    (24) terwyl ons sierlike lede dit nie nodig het nie; maar God het die liggaam saamgestel en aan die misdeelde lid oorvloediger eer gegee,
    (25) sodat daar geen verdeeldheid in die liggaam mag wees nie, maar dat die lede gelyke sorg vir mekaar mag dra.
    (26) En as een lid ly, ly al die lede saam; en as een lid geëer word, is al die lede saam bly.
    (27) Maar julle is die liggaam van Christus en lede afsonderlik.

Hand 2:47 AOV
    (47) terwyl hulle God geprys het en in guns was by die hele volk. En die Here het daagliks by die gemeente gevoeg die wat gered is.

Mense in gemeentes wil gewoonlik die swakstes uitwerk of verhoed om in die gemeente iets belangriks te doen . Die Woord draai dit net om gee die bevel om hulle met oorvloediger eer te beklee . Hoekom ? . Hulle het die Geneesheer miskien meer nodig . Gemeentes keur hulle ,verhoed hulle ,waarsku hulle ,dreig hulle . Dit alles is hooi en stoppels . Stoppels is deel van 'n dooie kerk . Ek gaan verseker nie daar bly en saam met hulle ,verder verdor nie .

Die gawes sorg dat die groep op die regte koers bly . Die gawes sorg dat die groep geleer word wat God weet hulle op daardie stadium nodig het ,nie wat hulle dink hulle nodig het ,of wat hulle noodwendig wil hoor op daardie stadium nie .

Die gawes sorg dat hulle pastoraal diegene versorg wat God wil hę hulle moet versorg . Nie noodwendig diegene wat hulle wil versorg nie .

Die gawes sorg dat diegene buite hulle groep , ingebring word . Weer nie diegene waarmee hulle die gemaklikste voel nie ,maar diegene wat God aan hulle sorg wil toevertrou .

Hulle kies nie wie hulle wil nie . God stuur diegene na hulle toe wat hulle nodig het . Hulle het die opdrag om die gawes te ontvang en te versorg .

Die gawes vertrek weer na 'n ander groep wanneer God hulle die opdrag gee . Nie wanneer hulle “beroep” word nie .

Nuwe gawes kom bou hulle verder . Hulle kan nie met een gawe vir 30 jaar sit en dink dit gaan voordelig vir hulle wees nie .

Is alle groepe wat in die Naam van Christus bymekaar kom ,deel van die Liggaam van Christus ?
    Ja ek glo dit graag . Is hulle alleen die Liggaam van Christus ? . Verseker nie ! . Hulle is 'n selletjie van die Liggaam van Christus . Of hulle is gesond ,op goud gebou ,voorwerpe van goud , of hulle is hooi ,stoppels wat spoedig sal afsterf as groep . Sterf die hele Liggaam van Christus as hulle ondergaan ? Nee verseker nie . Hulle word vervang deur 'n groep wat nie heeltyd sę “Here ,Here ,maar NIE doen wat Hy sę nie . Die Liggaam van Christus word nie daardeur ontwrig nie .

God hou Sy Liggaam instand . Dit beteken ook dat Hy dooie selle met nuwe gesonde selle vervang en alles gee sodat hulle gesond kan bly . Hulle bly gesond deur aan Hom gehoorsaam te wees .

Luk 6:46-49 AOV
    (46) En wat noem julle My: Here, Here! en doen nie wat Ek sę nie?
    (47) Elkeen wat na My toe kom en na my woorde luister en dit doen Ek sal julle wys soos wie hy is.
    (48) Hy is soos ‘n man wat ‘n huis bou, wat gegrawe en diep ingegaan en die fondament op die rots gelę het; en toe die vloedwater kom en die stroom teen daardie huis losbreek, kon hy dit nie beweeg nie, omdat sy fondament op die rots was.
    (49) Maar wie dit hoor en dit nie doen nie, is soos ‘n man wat ‘n huis sonder fondament op die grond bou, en die stroom het daarteen losgebreek en dit het dadelik geval, en die instorting van daardie huis was groot.

Ok . Wat ek dus gesę het is :

Denominasies is nie nodig nie . Daar is geen Skrifgronde vir hulle bestaan nie .
    Die Woord bly staan . Daar mag net EEN Liggaam van Christus wees . Daar sal net een Liggaam
    wees na wie toe Hy weer gaan kom .Dit sal 'n perfekte Liggaam wees ,nie 'n gehawende Bruid , met valse susters en 'n geskeurde trourok nie .

Ons kan nie na die werklikheid kyk en redeneer dat dit nou maar so is ,en so sal bly nie . Elke gelowige het die plig om sout van die aarde (ook vir “kerke”en godsdienstige organisasies) te wees . Hoe gouer ons self doen wat reg is , en verkeerd ,verkeerd noem in liefde omdat die Woord dit vir ons in Liefde leer ,hoe gouer sal die verandering kom . Ek sę dit opreg om as 'n bemoediging te dien ,en allermins om te oordeel .

Dit is weer 'n mondvol . Ons gesels weer verder .

Hi Grace Life,

Jy gee my baie om oor te dink, maar ok baie antwoorde op vrae wat ek het oor kerk en wat in NGK aangaan.

Miskien moet mens soos Jonathan opstaan en se ek sal iets doen en as hulle so en so se dan sal God dit vir ons gee, maar as hulle so en so se dan moet ek wag?

Ek weet ek weet gans en al te min, maar ek weet genoeg om ongemaklike vrae te he wat ek wil antwoorde op kry en waar oor ek die gemeente lede oor wil waarsku... nie net hulle nie maar die hele NGK

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks