Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 32

Thread: Die Volmaakte

Blog Entries
    1
    13:8 Die liefde vergaan nimmermeer; maar profesieŽ--hulle sal tot niet gaan; of tale--hulle sal ophou; of kennis--dit sal tot niet gaan.

13:9 Want ons ken ten dele en ons profeteer ten dele.

13:10 Maar as die volmaakte gekom het, dan sal wat ten dele is, tot niet gaan.

13:11 Toe ek 'n kind was, het ek gepraat soos 'n kind, gedink soos 'n kind, geredeneer soos 'n kind; maar nou dat ek 'n man is, het ek die dinge van 'n kind afgelÍ.

13:12 Want nou sien ons deur 'n spieŽl in 'n raaisel, maar eendag van aangesig tot aangesig. Nou ken ek ten dele, maar eendag sal ek ten volle ken, net soos ek ten volle geken is.

13:13 En nou bly geloof, hoop, liefde--hierdie drie; maar die grootste hiervan is die liefde.

Groen - nabye verlede vir die skrywer
    Rooi - "nou" soos in toe die brief geskryf is
    Blou - eendag ......

hoe verstaan julle die tydvalle in hierdie deel ?.....
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Mari
    Die Afrikaanse vertaling van "eendag" in vers 12 is misleidend. Die Griekse woord is eenvoudig "dan" of "then" soos in die meeste Engelse vertalings. In Afrikaans het die vertalers "eendag" gesÍ omdat hulle dit so verstaan het, maar "tote" beteken eenvoudig "dan". Dit is die probleem waarmee ons sit. As die vertaler gemeen het dit is ver in die toekoms dan vertaal hy dit so al is dit nie noodwendig die betekenis nie.

Hallo David2. Ek reageer kortliks op jou punte as jy my sal vergun:

Die verstaan van die "van aangesig tot aangesig" toestand is sentraal vir die verstaan van hierdie gedeelte. Ek verduidelik dit in punt 4.

1. Dit kan nie hier handel oor die gawe van 'n "woord van kennis" nie (vgl. 1 Kor 12). 'n Woord van kennis is wanneer God inligting van iemand of 'n bepaalde situasie openbaar. Vers 9 sÍ "ons ken ten dele." Dit verwys eerder daarna dat "ons", dit wil sÍ alle gelowiges, slegs onvolmaakte kennis besit. Dit word ook weerspiŽel deur die feit dat daar baie dinge in hierdie lewe is waarvan ons nie al die kennis het nie. Wetenskaplikes is steeds aan die raai prasies hoe werk lewe, asook baie verskynsels op atomiese en sub-atomiese vlak. Wat is kennis ten volle, of volmaakte kennis? Beslis nie iets wat ons in hierdie lewe ervaar nie. Dit kan ons slegs ervaar as ons in die nuwe hemel en die nuwe aarde is. Sien bv. Rom 11:34

2. Die beeld van kind-wees wat volwasse word is 'n beeld wat Paulus gebruik in hierdie spesifieke konteks. Jy kan dit nie in dieselfde konteks plaas as ander plekke waar Paulus die kindwees-tot-volwasse-beeld gebruik nie. In hierdie konteks vergelyk Paulus die huidige bedeling met kind-wees, en die nuwe bedeling van die nuwe hemel en die nuwe aarde as die bedeling van volwasse-wees. Paulus gebruik ander beelde ook om dieselfde beginsels te illustreer. Volgens Rm 8:22 is die ganse skepping in barensnood, tot en met die nuwe bedeling. In daardie gedeelte praat trouens ook van die feit dat ons sy "kinders" is. Die toestand van volle kennis, is dieselfde toestand as "van aangesig tot aangesig" (vers 12). Dit kan slegs in die hiernamaals wees, wanneer ons verheerlikte liggame (1 Kor 15:51,52) het om die direkte teenwoordigheid van God te beleef.

3. Die konteks self verklaar die betekenis van "volmaakte." Dit is dieselfde toestand waarvan vers 12 praat, naamlik wanneer ons God van aangesig tot aangesig sal sien. Sien Op 22:4 "En hulle sal sy aangesig sien, en sy Naam sal op hulle voorhoofde wees."

4. David sÍ "dat hulle die fase van volwassenheid bereik met die volle kennis wat aan ons openbaar is" en dan sÍ jy dit is deel van die beeld van die spiŽel. Hier word twee toestande beskryf: a) die toestand wat sÍ: "nou sien ons deur ‘n spieŽl in ‘n raaisel" en b) "eendag van aangesig tot aangesig." Die tweede toestand staan juis in kontras met die beeld van die spiŽel. Stelling a) is 'n metafoor, terwyl stelling b) 'n werklike toestand beskryf. As mens dit vergelyk met ander gedeeltes waar gepraat word van hoe mense God "van aangesig tot aangesig gesien het" (bv. Eks 33:11) of "sal sien" is hier nie ruimte vir dubbelsinnigheid nie. Sien veral Op 22:4 (hierbo aangehaal) in diť verband, asook:

1 Joh 3:2 "Geliefdes, nou is ons kinders van God, en dit is nog nie geopenbaar wat ons sal wees nie; maar ons weet dat ons, as Hy verskyn, aan Hom gelyk sal wees, omdat ons Hom sal sien soos Hy is."

- dan eers kom die volmaakte.

Die ander probleem met David se interpretasie is: As dit so is dat ons "die volle kennis wat aan ons openbaar is" het, wat as ek reg verstaan op die Bybel dui:

1) waarom verskil mense dan oor die interpretasie van die Bybel?
    2) watter bybel is die regte / volmaakte Bybel?
    3) en/of is alle bybels volmaak?
    Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Phillip
    Nee, ek dink nie die toestand van volle kennis het hoegenaamd iets te doen met ons onvolkome wetenskaplike kennis nie. Dit gaan suiwer oor gestelike kennis van die evangelie en daaroor is die Woord duidelik dat ons die bedeling van die volle kennis reeds ingegaan het. Jy wil nou die beeld van die kind en die volwassene hiervan losmaak, maar dit kan tog nie. Oral waar die apostel in sy briewe aankondig dat ons die fase van die volle kennis ingegaan het, sÍ hy ook dat ons nou soos 'n volwasse man is, na die volle grootte in Christus, volmaak in Christus. Dit is waar ons nou is, en daarom het die onvolkome, tydelike vorms van kennis en tale opgehou.

Nee, die onmiddelike konteks van "aangesig tot aangesig" is die dowwe spieŽl, en dit is dus die meer waarskynlike verklaring dat dit hier gaan oor 'n vergelyking met die dowwe beeld in die spieŽl en nie 'n baie veraf idee oor Christus nie.

Ook die spesiale tekens het opgehou. Al die apostels het "die tekens van 'n apostel" gehad en dit aan mense vertoon om hulle gesag en kennis te kon bewys. Vandag werk predikers nie meer so nie. Ons gesag en kennis is uit die Bybel.

OK Phillip, ek het reeds gesÍ 9 uit 10 kommentare verwag die vervulling van "die volmaakte" by die wederkoms. Ek staan by die een uit tien. Vir my is die volmaakte die Bybel.

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by David2 View Post
    Phillip
    Nee, ek dink nie die toestand van volle kennis het hoegenaamd iets te doen met ons onvolkome wetenskaplike kennis nie. Dit gaan suiwer oor gestelike kennis van die evangelie en daaroor is die Woord duidelik dat ons die bedeling van die volle kennis reeds ingegaan het. ............

Ek staan by die een uit tien. Vir my is die volmaakte die Bybel.

David.....

dan wil ek ook maar die logiese vraag vra...... hoekom kan nie eers net twee Christinne 100% saamstem oor die geestelikke kennis wat die Bybel ons bied nie ?......

God se volmaake aan ons bewillig kan tog nie so onvolmaak wees nie ?????.......

die logiese sou tog wees dat die Volmaakte in Christus gestalte gevind het toe Hy mens geword het en aan die mens ten volle openbaar sal word met die wererkoms........ ????

as 9 uit 10 komentaarskrywers wat almal daarop aanspraak maak dat hulle deur die Gees gely word, sou saamstem......... almal kan tog nie verkeerd wees nie want almal bestudeer dieselfde Bybel ( of nie ???? )

em weereens dan :
    watter Bybel ?
    watter samestelling ?
    watter vertaling ?
    watter interpretasie ?
    Ps 139 Klim ek op na die hemel, U is daar; en maak ek die doderyk my bed, kyk, U is daar! Neem ek die vleuels van die dageraad, gaan ek by die uiteinde van die see woon, ook daar sou u hand my lei en u regterhand my vashou.

Ps 139 If I ascend up into heaven, thou art there: if I make my bed in hell, behold, thou art there. If I take the wings of the morning, and dwell in the uttermost parts of the sea; Even there shall thy hand lead me, and thy right hand shall hold me.

Mari
    Ek verstaan wat jy sÍ, maar ek dink nie ons hoef dit so moeilik te maak nie. Ek verskil nou bv. met Philip oor die identiteit en die tyd van "die volmaakte", maar tog dink ek as ek vir Philip sou vra of ons nou in die era leef van die "die volwasse man in Christus, die mate van die volle grootte van Christus" (Ef. 4:13), dan sal hy sÍ "ja".

Dieselfde met Kol. 2:9,10. Het ons nou, ten spyte van 'n paar verskille daardie volheid in Christus? Natuurlik het ons dit! Daar kan geen twyfel daaroor bestaan nie! Ons onderlinge verskille oor sekere interpretasies maak tog nie ons volheid in Christus minder waar nie.

Vir my is hierdie die volle kennis van die evangelie wat gepaard gaan met totale geloofsekerheid. Om nou in tale te spreek of profesie te kan uitlÍ kan nie vir my 'n duit of 'n greintjie bydra bo en behalwe dit wat ek in Christus het nie. En dit is nou juis die hele punt van 1 Kor. 13. As die volmaakte gekom het, dan het dit wat ten dele is verby gegaan. Vir my is Jesus Christus volmaak en ek is volmaak in Hom (Kol. 3:3,4). Die seŽninge wat ek van Christus af kry is alles geestelik (Ef. 1:3). Goed, nou moet ek so bietjie kwalifiseer. Daar is tog ook fisiese goed wat ons van God ontvang wat ook seŽninge is, maar let op dat Ef. eintlik die geestelike seŽninge uitsonder en dit op 'n ander vlak plaas. My geestelike seŽning is die goed wat van my 'n Christen maak en dit is tien keer meer belangrik as dit wat ek (fisies) besit of dit wat ek kan doen. Dit is die gawe van die hemel, dit is volmaak en dit is die eerste keer ten volle geken toe die volle Bybel tot lering vir mense gegee is.
    Baie groete

Phillip
    Nee, ek dink nie die toestand van volle kennis het hoegenaamd iets te doen met ons onvolkome wetenskaplike kennis nie. Dit gaan suiwer oor gestelike kennis van die evangelie en daaroor is die Woord duidelik dat ons die bedeling van die volle kennis reeds ingegaan het. Jy wil nou die beeld van die kind en die volwassene hiervan losmaak, maar dit kan tog nie. Oral waar die apostel in sy briewe aankondig dat ons die fase van die volle kennis ingegaan het, sÍ hy ook dat ons nou soos 'n volwasse man is, na die volle grootte in Christus, volmaak in Christus. Dit is waar ons nou is, en daarom het die onvolkome, tydelike vorms van kennis en tale opgehou.

Nee, die onmiddelike konteks van "aangesig tot aangesig" is die dowwe spieŽl, en dit is dus die meer waarskynlike verklaring dat dit hier gaan oor 'n vergelyking met die dowwe beeld in die spieŽl en nie 'n baie veraf idee oor Christus nie.

Ook die spesiale tekens het opgehou. Al die apostels het "die tekens van 'n apostel" gehad en dit aan mense vertoon om hulle gesag en kennis te kon bewys. Vandag werk predikers nie meer so nie. Ons gesag en kennis is uit die Bybel.

OK Phillip, ek het reeds gesÍ 9 uit 10 kommentare verwag die vervulling van "die volmaakte" by die wederkoms. Ek staan by die een uit tien. Vir my is die volmaakte die Bybel.
    Die "kennis" in hierdie gedeelte word nie gespesifiseer as spesifiek "geestelike kennis" nie. Dit gaan oor kennis in die algemeen. Dit gaan ook nie oor wetenskaplike kennis as sodanig vir my nie. Ek het dit slegs as voorbeeld gebruik. Maar mens kan enige kennis oor die waarheid hier ingooi: die waarheid oor die werklike stand van sake, oor die aard van God se karakter, oor die aard van sy werke, oor die aard van die skepping (en bv. die detail daarvan). Wetenskaplikes ondersoek toevallig ook God se skepping, maar hulle het nie die kennis wat God het nie.

Die interpretasie dat die kennis waarvan hier sprake is, spesifiek te doen het met die kanon van die bybel, kan jy in elk geval nie van hierdie gedeelte aflei nie, maar doen jy bloot op grond van jou voorveronderstelling.

Hoe verantwoord jy jou stelling "dat ons die bedeling van die volle kennis reeds ingegaan het"? Hoe begrond jy dit volgens die Skrif?

Jy sÍ: "Jy wil nou die beeld van die kind en die volwassene hiervan losmaak, maar dit kan tog nie." Lees weer my punt 2. van my vorige pos. Jy kan nie dieselfde beeld in alle kontekste van toepassing maak nie. Die konteks self bepaal die toepassing van die beeld. Jy kan nie dieslelfde beeld op alle kontekste van toepassing maak nie. Ek het juis vir jou daarop gewys dat Paulus juis in ander kontekste sÍ ons is "kinders."

"Van aangesig tot aangesig" is geen beeld nie, maar staan juis in kontras met 'n beeld, nl. dat ons nou nog deur 'n spiŽel in 'n raaisel kyk, maar dat ons eendag van aangesig tot aangesig. Mens moet daarom kyk na die ander plekke in die bybel, wat verstaan word onder die uitdrukking: "van aangesig tot aangesig." Dit is geen moeilike beeld nie, maar doodgewoon dat ons God van aangesig tot aangesig sal sien, wat nie nou die geval is nie. Die "eendag" dui op 'n spesifieke dag: as Christus weer kom, nie op 'n dag toe die Bybel 'n kanon sou word nie. Wanneer sou daardie "dag" in elk geval wees?

Want, en dit wil ek graag weet:

1) waarom verskil mense dan oor die interpretasie van die Bybel?
    2) watter bybel is die regte / volmaakte Bybel?
    3) en/of is alle bybels volmaak?

Mari
    Ek verstaan wat jy sÍ, maar ek dink nie ons hoef dit so moeilik te maak nie. Ek verskil nou bv. met Philip oor die identiteit en die tyd van "die volmaakte", maar tog dink ek as ek vir Philip sou vra of ons nou in die era leef van die "die volwasse man in Christus, die mate van die volle grootte van Christus" (Ef. 4:13), dan sal hy sÍ "ja".

Dieselfde met Kol. 2:9,10. Het ons nou, ten spyte van 'n paar verskille daardie volheid in Christus? Natuurlik het ons dit! Daar kan geen twyfel daaroor bestaan nie! Ons onderlinge verskille oor sekere interpretasies maak tog nie ons volheid in Christus minder waar nie.

Vir my is hierdie die volle kennis van die evangelie wat gepaard gaan met totale geloofsekerheid. Om nou in tale te spreek of profesie te kan uitlÍ kan nie vir my 'n duit of 'n greintjie bydra bo en behalwe dit wat ek in Christus het nie. En dit is nou juis die hele punt van 1 Kor. 13. As die volmaakte gekom het, dan het dit wat ten dele is verby gegaan. Vir my is Jesus Christus volmaak en ek is volmaak in Hom (Kol. 3:3,4). Die seŽninge wat ek van Christus af kry is alles geestelik (Ef. 1:3). Goed, nou moet ek so bietjie kwalifiseer. Daar is tog ook fisiese goed wat ons van God ontvang wat ook seŽninge is, maar let op dat Ef. eintlik die geestelike seŽninge uitsonder en dit op 'n ander vlak plaas. My geestelike seŽning is die goed wat van my 'n Christen maak en dit is tien keer meer belangrik as dit wat ek (fisies) besit of dit wat ek kan doen. Dit is die gawe van die hemel, dit is volmaak en dit is die eerste keer ten volle geken toe die volle Bybel tot lering vir mense gegee is.
    Baie groete
    Ek stem ook saam dat Christus volmaak is, maar dit gaan nie hier oor 'n volmaakte persoon nie, maar 'n volmaakte bedeling.

Die volmaakte wat gekom het kan nie Christus wees nie, want Christus het reeds gekom ten tyde van Paulus se skrywe. Dit kan ook nie die Bybel wees nie, want ons besit nie 'n volmaakte Bybel nie.

Hartlike groete
    Joh 8:32 "And you shall know the truth, and the truth shall make you free."

Philippense 3:12 "Nie dat ek dit al verkry het of al volmaak is nie, maar ek jaag daarna of ek dit ook kan gryp, omdat ek ook deur Christus Jesus gegryp is." (Paulus se eie woorde.) Ek kan nie verstaan hoe enigiemand kan dink dat ons die volmaakte al bereik het nie. Daar is soveel gebreke en tekortkominge in ons as mense, in die Bybel soos ons dit ken, in ons verhouding met God. Maar eendag, na die wederkoms, dan sal ons volmaak wees in elke opsig, ons sal al die kennis he, daar sal geen verskille meer wees nie, geen misverstande, geen vrae, geen sonde nie. Dit is tog duidelik dat dit die "volmaakte" is waarna Paulus verwys.

Wanneer Paulus op ander plekke praat van volwassenheid, dan verwys hy na geestelike volwassenheid, waarheen ons almal besig is om te groei. Dit is iets wat ons nooit in hierdie wereld ten volle sal bereik nie, maar ons streef daarna. Ons kan nie vir altyd babas in die geloof bly en melkkos eet nie, ons moet na 'n punt beweeg waar ons meer en meer volwasse word en vaste spys kan verteer. Maar dit impliseer myns insiens hoegenaamd nie dat ons al die volmaakte bereik het nie. Terloops, Paulus was nader daaraan as die meeste van ons - tog se hy dat hyself meer in tale praat as almal. Die tale het dus nie opgehou toe hy geestelik volwasse geword het nie? Daarom voel ek dat die volmaakte beslis nog nie kon aangebreek het nie....

Quote Originally Posted by Philip dT View Post

Ek stem ook saam dat Christus volmaak is, maar dit gaan nie hier oor 'n volmaakte persoon nie, maar 'n volmaakte bedeling.

Die volmaakte wat gekom het kan nie Christus wees nie, want Christus het reeds gekom ten tyde van Paulus se skrywe. Dit kan ook nie die Bybel wees nie, want ons besit nie 'n volmaakte Bybel nie.
    Dit is besig om 'n erg interesante draad te word hierdie !
    Ek het nog niks raak gelees wat my oortuig dat die volmaakte iets of iemand anders kan wees as Christus nie :

Die Bybel : Philip en myself se vrae staan nog steeds : watter Bybel is die volomaakte, want dit kan onmoontlik nie al die Bybels wees nie.

Die huidige dispensasie (bedeling ?) : Dit kan ook nie as volmaak gesien word nie, bloot omrede daar nog dinge moet gebeur. Kan hierdie bedeling as volmaak gesien word wanneer die oorspronklike Verbondsvolk nog nie deel het hieraan nie ?

Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post

Die huidige dispensasie (bedeling ?) : Dit kan ook nie as volmaak gesien word nie, bloot omrede daar nog dinge moet gebeur. Kan hierdie bedeling as volmaak gesien word wanneer die oorspronklike Verbondsvolk nog nie deel het hieraan nie ?
    ..... as profesiee reeds "verbygegaan" het, wat dan van Openbaring ? ....

... en hoekom is die "tekens" soos tale, profesie, kennis ...... ens dan nog steed "alive and active" in die Christen kerk van vandag.........

.... as wat ons vandag het "die volmaakte" is......... het God baie van sy beloftes opsygeskuif ........ ek kan dit net nie glo nie.....

........................ m

het God baie van sy beloftes opsygeskuif
    Nee, God het nie beloftes opsy geskuif nie. Hy het wel 'n baie groter en volkome openbaring gegee en sy verlossingsplan bekend gemaak en dit het alle tydelike en onvolkome openbaringsvorme beŽindig.

en hoekom is die "tekens" soos tale, profesie, kennis ...... ens dan nog steed "alive and active" in die Christen kerk van vandag
    Ek glo nie dit is oral in die Christelike kerk aktief nie. En, nou ja, om op meganiese wyse aan te leer om in tale te praat, is nie so moeilik nie ...

watter Bybel is die volomaakte, want dit kan onmoontlik nie al die Bybels wees nie.
    Nee, dit is nie 'n spesifieke Bybel of vertaling wat die volmaakte is nie. Dit het niks daarmee te doen nie. Dit gaan oor die volkome openbaring van God se verlossingsplan, iets wat in vorige bedelings bitter min van verstaan is.

Dit kan ook nie as volmaak gesien word nie, bloot omrede daar nog dinge moet gebeur. Kan hierdie bedeling as volmaak gesien word wanneer die oorspronklike Verbondsvolk nog nie deel het hieraan nie ?
    Dit is nie die mense in die huidige bedeling wat volmaak moet wees nie, dit is ons geestelike erfenis in Christus wat nou volmaak is. Ten spyte van ons eie onvolkomenheid, sien God ons aan in dit wat Christus van ons gemaak het - en dit is wel totaal volkome. Die verbondsvolk is ook nie van vandag se geestelike weldade uitgesluit nie. Die middelmuur tussen Jood en heiden is afgebreek. Daar bestaan vandag streng gesproke nie so iets soos 'n verbondsvolk nie. Almal word vandag aangesien in Christus Jesus, of hulle nou Jode is of nie.

"Nie dat ek dit al verkry het of al volmaak is nie, maar ek jaag daarna of ek dit ook kan gryp, omdat ek ook deur Christus Jesus gegryp is."
    In ons eie praktiese geloofslewe, gehoorsaamheid en toewyding aan die Here is dit inderdaad so dat nie een van ons volmaak is nie. Maar, soos hierbo aangetoon, is ons in beginsel, geestelik gesproke, op grond van die soenverdienste van Christus aan die kruis, totaal volkome en volmaak in Christus. Ek glo julle is darem seker bewus van hierdie belangrike lering van die Nuwe Testament. M.a.w. Daar is 'n verskil tussen ons praktiese onvolkome stand as Christene en ons geestelike volkome status. Dit word in die gereformeerde teologie ook ons "volkome toegerekende geregtigheid" genoem.

Wat beteken "kennis" in hierdie konteks? Phillip nee, ek kan hoegenaamd nie met jou saamstem nie. In die oorgrote meerderheid van gevalle dink Paulus aan geestelike kennis as hy die woord gebruik, en hier is dit sekerlik nie anders nie.

Ek het nog niks raak gelees wat my oortuig dat die volmaakte iets of iemand anders kan wees as Christus nie
    Die enigste probleem is net dat die volmaakte in die onsydige vorm geskryf is en dus nie na 'n persoon verwys nie. Of kom ek sÍ dit verwys hoogs waarskynlik nie na 'n persoon nie.

Vriendelike Groete
    David

Blog Entries
    1
    Ek glo nie dit is oral in die Christelike kerk aktief nie. En, nou ja, om op meganiese wyse aan te leer om in tale te praat, is nie so moeilik nie ...
    David... hoekom gebeur dit dan spontaan met gelowiges wat bitter min daarvan weet of self nie daarin glo nie ( soos ek ! ) ?

Nee, dit is nie 'n spesifieke Bybel of vertaling wat die volmaakte is nie. Dit het niks daarmee te doen nie. Dit gaan oor die volkome openbaring van God se verlossingsplan, iets wat in vorige bedelings bitter min van verstaan is.
    Paulus en sy tydgenote het hierdie openbaring gehad........... die volmaakte verlossingsplan soos in Christus verwesinlik word in geloof aanvaar met hartsoortuiging en kom nie op 'n magiese wyse uit 'n boek uit nie...... of hoe ?

om te se die Woord = die Bybel = die volmaakte het alles met hierdie bespreking te doen, dan nie ??......

om te se die Woord = die verlossingsboodskap in Christus = volmaakte in Christus is 'n heel ander storie ..... dan praat ons dieselfde taal !

m

Blog Entries
    1
    Die enigste probleem is net dat die volmaakte in die onsydige vorm geskryf is en dus nie na 'n persoon verwys nie. Of kom ek sÍ dit verwys hoogs waarskynlik nie na 'n persoon nie.

Vriendelike Groete
    David
    dan is daar nog 'n probleem - die Heilige Gees word ook van in die onsydige vorm geskryf en is beslis 'n persoon van die Drie-Eenheid......

Mari
    David... hoekom gebeur dit dan spontaan met gelowiges wat bitter min daarvan weet of self nie daarin glo nie ( soos ek ! ) ?
    Die vraag oor "die volmaakte" in 1 Kor. 13 is 'n beginselvraag wat alleen uit die Woord beantwoord kan word. Ervaringe van mense is ver te wispelturig en onbetroubaar om as barometer vir Skrifwaarheid gebruik te word.

dan is daar nog 'n probleem - die Heilige Gees word ook van in die onsydige vorm geskryf en is beslis 'n persoon van die Drie-Eenheid...
    Op 'n tegniese punt het jy my hier vas. Tog weet ons dat die Byebel 'n besondere wyse het om oor die Heilige Gees te praat wat wel anders is as die geval van Christus wat wel 'n menslike persoon was.

om te se die Woord = die verlossingsboodskap in Christus = volmaakte in Christus is 'n heel ander storie ..... dan praat ons dieselfde taal !
    Ek weet nie wat jy eintlik hier wil sÍ nie. Die volle kennis van die verlossingsplan is nou deur die Bybel tot ons beskikking en word nie verder deur buitengewone tekens aangevul nie.
    Last edited by David2; Oct 25th 2008 at 05:15 AM.

Blog Entries
    1
    mari : om te se die Woord = die verlossingsboodskap in Christus = volmaakte in Christus is 'n heel ander storie ..... dan praat ons dieselfde taal !

David : Ek weet nie wat jy eintlik hier wil sÍ nie. Die volle kennis van die verlossingsplan is nou deur die Bybel tot ons beskikking en word nie verder deur buitengewone tekens aangevul nie.

David

die volkome verlossingboodskap is in Christus.... Christus is ons volmaakte verlossing........ nerens in die Skrif word die Bybel soos ons dit vandag ken as die volmaakte of andersins volmaak beskryf nie....want dit sal altyd onderhewig wees aan menslike interpretasie..... daar is wel verwysings na die Boeke van Moses en die profete ens ........ soos die apostels dit toe geken het ....

gaan kyk na 1 Tim 3:16

Die hele Skrif is deur God ingegee en is nuttig tot lering, tot weerlegging, tot teregwysing, tot onderwysing in die geregtigheid,

eerstens : watter "skrif" praat Paulus hier van......... Die ou testamentiese boeke of ....... sy briewe .... of die Bybel soos ons dit vandag ken en interpreteer ?

Tweedens : Hoekom word die woord "nuttig" pertinent hier gebruik en nie "volmaak" nie .....?

Christus is die Volmaakte en ons verlossing is geestelik volmaak in Hom, korrek, maar ons is nog aan 'n sondige, onvolmaakte wereld verbind en ons volmaakte verlossing ( gees, siel en liggaam ) sal kom met die weredkoms.......

... intussen het ons ook die verantwoordelikheid om te groei in geloof en ons denke te vernuwe na sy Woord........ as dit reeds volmaak was sou ons nie nodig gehad het om daaraan te werk nie........ en die Christelikke kerk met al sy takke en sytakke spreek boekdele van hoe onvolmaak ons mensekinders se interpretasies tot op hede was en is......

.... die genadegawes is nog net so aktief in Christen groepe en individue wat dit aanvaar vir wat dit is : Vaderlikke genade in 'n deurmekaar wereld.......... ja sommiges het die kant toe of daai kant toe gaan staan en wet maak van dit wat uit genade gegee word, maar dit maak dit nie minder Skrif nie............. ander is ook bang daarvoor wat dit is makliker om swart woorde op wit papier rond te gooi as om jou te onderwerp aan leiding deur die Gees en jou so oop te maak tot moontlike onverstaanbaarhede wat regtig in geloof ontvang moet word want dit kan nie volkome in mensewoorde beskryf / verstaan word nie.......

..... die mens in onder andere ook 'n emosionele wese en bestaan nie net uit intellek nie..... ons is in ons Vader God se beeld geskape.... en Hy het Sy Seun gestuur vir ons as verlossing en as voorbeeld tot volheid / volmaaktheid....... God het nog nooit van ons verwag om ons emosies dood te maak nie, maar om dit ook in geloof aan Sy Gees te onderwerp.... en weereens het sommiges oorboordgegaan daarmee deur dit of heeltemal te onderdruk, of heeltemal kapabel te gaan......

'n deel van die kerk het dit vir eeue onderdruk met "streep teologie" en 'n ander deel het dit maar weer net soveel "tradisie" as die suurgesigte gemaak...... maar ons kinders gaan weer gesigte sien en ons oumense drome droom.... ens...ens.. ( Openbaring )....... soos die eindtye nader kom gaan hierdie gawes posvat waar dit verban is, nevermaind ons intellektuele rondomtalies.......wanner die Volmaakte kom, gaan 'n paar van ons 'n skok of twee kry wanneer ons "interpretasies" intbloot word in die Lig........ of eintlik, seker meeste van ons.....

.... of dis maar net soos ek dit verstaan............
    Ek is nie 'n teoloog nie........... net 'n mensekind wat God vertrou in Christus en die Skrif as maatstaaf daarin probeer toepas........ My verlossing in Christus is volmaak, ek weet, of eintlik, ek probeer dit verstaan........ maar die wereld waarin ek nog woon ( hoewel ek in Christus nie meer daarvan is nie ) is deurmekaar en onvolmaakte menslike interpretasies skree van alle kante af..... soms moet ek net stil word en my ore toedruk vir al die opinies ( insluitend my eie ) en konkordansies en handleidings en my ore oopmaak vir die Outeur en Skepper en Tema van die boek wat ek graag in my onvolmaaktheid bestudeer..... soms borrel die Gees deur my in onintellektuele maniere soos in hierdie Boek beskryf, wat nou onverstaanbaar is ( en waaroor daar heeltemat te veel teenstrydige opinies is ) ...... wat maar net in geloof aanvaar kan word ........

groetnis
    m

m

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks