Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Thread: Kersfees

Kersfees

Kersfees

Ek kan met jou praat in raaisels en my argumente inkleur met versiersuiker, maar weet jy wat, is ek dan nie besig om die naakte waarheid te verdoesel nie. Sneeuwytjie sou nooit die gif ge-eet het as dit nie in n appel was nie. Ek sal beslis nie n bottel arseen down nie. So, ek gaan reguit praat, op die man/vrou af, sodat jy self kan besluit uit watter beker jy wil drink.

Wat is die inhoud:

Ek wil in kort met julle gesels oor die volgende punte

Die Geskiedenis van Kersdag
    Wat s die Bybel?
    Ek moet kies

Geskiedenis

In die Begin
    Die geskiedenis wat ek hier uitbeeld is redelik verkort met slegs die nodige hoogtepunte uitgelig.

Lank gelede was die laaste dag van die winter in die Noordelike halfrond herdenk as die nag waarop die Groot Moeder Godin geboorte gee aan die baba Son God. Op die dag is n groot hout stomp op n vuur gegooi waar rondom almal sou dans en sing om die son van sy winterslaap wakker te maak.

In die Romeinse tyd het dit n geleentheid geword om Saturnus te vereer (die god van die oes) en Mithras (die antieke god van die lig), n vorm van son aanbidding wat na Rome gekom het vanaf n Siriese kultus Sol Invictus wat aangekondig het dat die winter nie vir ewig is nie, dat lewe voortgaan, en n uitnodiging om opgeruimd van gees te bly.

Die laaste dag van die winter in die Noordelike halfrond is tussen 20 en 22 Desember. Die Romeine het Saturnalia herdenk tussen 17 en 24 Desember.

Die Vroe Christene
    Om vervolging tydens die Romeinse feesvieringe te ontduik, het Christene hulle huise versier met groen takke soos die gebruik was. Na mate die christene vermeerder het en hulle praktyk voortbestaan het, het dit begin om n christelike karakter aan te neem. Maar, die christene het nie Jesus Christus se geboorte in Desember herdenk tot en met Telesphorus nie. Hy was die 2de biskop van Rome vanaf 125 136 nC. Hy het die gebruik ingestel dat die feeste wat deur die christene gehou word in hierdie tyd die Geboorte van ons Here en Verlosser moet herdenk. Omdat niemand seker was wanneer Jesus gebore was nie is die geboorte dikwels ook in September herdenk tydens die Joodse fees van die trompette (Ros Hashanah). Vir meer as 300 jaar is die geboorte van Jesus Christus op verskillende dae herdenk. In teen deel, die Kerk van Armeni hou dit nog op 6 Januarie.

In 274nC het die winter son stilstand op 25 Desember geval. Die Romeinse Keiser Aurelian het die dag uitgeroep as Natalis Solis Invicti, die fees van die geboorte van die onvernietigbare son. In 320nC het biskop Julius I, 25 Desember as die offisile dag van Jesus Christus se geboorte aangekondig.

n Offisile Christmas, maar nie herdenk nie
    In 325nC het Konstantyn die grote, die eerste Romeinse Keiser, Kersfees vasgemaak op die datum 25 Desember. Hy het ook sondag ingestel as n heilige dag in n 7 dae week, asook Paasfees. In 354nC het biskop Liberius van Rome sy lede amptelik opdrag gegee om die geboorte van Jesus Christus op 25 Desember te vier.

Ten spyte van Konstantyn se pogings om die dag as Christelike dag te verklaar het die christene dit steeds as heidens beskou en nie in die Keiser se goeie bedoelings gedeel nie. Kersdag (Christmas) het misluk om byval te vind by christene tot onlangs. In Engeland het Oliver Cromwell Kersdag Feesvieringe geban tussen 1649 en 1660.

Eers toe baie protestante uit vervolging ontsnap het na kolonies oral oor die wreld het die behoefte aan feesvieringe weer begin posvat. Kersdag was tot en met die 1800s nie n wetig erkende dag nie. Daar was ook nog nie n kersvader (Santa Claus) figuur nie.

Populariteit van Kersfees
    Eers in 1820 het Washington Irving se boek The Keeping of Christmas at Bracebridge Hall populariteit laat begin toeneem. In 1834 het die Britse Koningin Victoria haar man, en so Brittanje, bekend gestel aan die tradisie van n Kersboom en liedere wat in Europa gehou was. In 1907 het Oklahoma die laaste US staat geword om Kersdag as vakansiedag te erken. Jaar na jaar het al meer lande begin om Kersdag te erken.

Kers Vader, Saint Nicolaus, Santa Claus

Die Bybel

Ek het nog nie eers iets ges oor Vader Kersfees nie. Kom ons volstaan eers by die bostaande geskiedenis en kyk na die Bybel.

Indien ek nou sou s, kom ons verban Kersfees, wat sou jou reaksie wees, sou jy in opstand kom?

As jou hart dit doen moet jy jouself onder die eerste gebod plaas, Daar is net een God. Is Kersdag so evangelie dat jy dit nie kan verwyder nie? Is jy nie dalk besig om Kersdag te aanbid in plaas van God nie?
    Het jy geweet dat Kersdag nrens in die Bybel voorkom nie?

Sou dit reg wees van my om n heksepoot/onderstebo kruis om my nek te hang en dit die kruis van Jesus te noem? Nee, dit sal Godslasterlik wees, want ek misbruik die Naam van God om n heidense simbool te probeer verchristelik.
    Nog n toets, moenie jou kind vra waaroor Kersfees gaan nie, luister wat hulle speel. Hoeveel keer word daar oor Jesus gepraat, hoeveel keer oor Kersvader en hoeveel keer oor geskenke? Kan jy die verwronge prentjie sien. Ons haal Kersfees Rande uit en lei selfs honger om kinders se begeertes te bevredig. Jy mag nie begeer nie.
    Ek wonder maar net hardop en eerlik oor alles.

Wat het die Christendom nou eintlik gedoen. Hulle het heidense praktyke geneem en dit verchristelik. Dit klink baie edel, mense wat n plan maak om die evangelie in die wreld in te smokkel.

Daar is n groot woord in Afrikaans, Sinkretisme. Die vermening van wreldse godsdienste met die Christelike waarheid.

Deut 12:4 s: Julle mag nie die Here julle God dien op die manier waarop ander nasies hulle gode dien nie

Jer 10:1-4 verduidelik ons dat daar n gebruik by heidense volke was om hulle gode mee te soek:

Luister wat die Here vir julle s, Israeliete! 2So s die Here: Moenie die gewoontes van die heidennasies aanleer nie. Moenie bang wees vir die tekens aan die hemel nie, want dit is die heidennasies wat daarvoor bang is. 3Hulle voorskrif om n god te kry, is sinloos: hulle kap n boom in die bos af, n ambagsman kerf dit uit met n beitel, 4hy versier dit met silwer en goud, met hamer en spyker slaan hy dit vas dat dit nie omkantel nie.

Dit is verbasend hoe naby hierdie gebruik aan die Kersboom is?

2 Kor 4:3As die evangelie wat ons verkondig, tog nog met n sluier bedek is, is dit bedek net vir di wat verlore gaan. 4Hulle is die ongelowiges wie se verstand deur die god van hierdie wreld verblind is, sodat hulle die lig van die evangelie nie kan sien nie. Dit is die evangelie van die heerlikheid van Christus, wat die beeld van God is.

Ons moet nie toelaat dat ons gebluf word deur die gode van hierdie wreld nie. Die gode van hierdie wreld wil ons verblind sodat ons nie die evangelie van die heerlikheid van Christus kan sien nie.

Ek moet kies

Hierdie is sekerlik die moeilikste vir die meeste van ons. Kersfees voel so godsdienstig en reg. Ja, dit kan wees as ons harte gesuiwer kan word van al die heidense invloede, maar ek wonder of dit moontlik is. Kersfees is nie al godsdienstige oorlewering wat nie Bybels is nie.

Watter vrug dink jy het Eva geet in die tuin van Eden, n Appel dink jy so saggies. Gaan lees weer. Hoeveel wyse manne was by Jesus om Hom te vereer, drie dink jy saggies, gaan lees weer. Waar was Jesus toe die wyse manne kom besoek afle het, in n stal dink jy saggies, gaan lees weer.

Jy sien, soveel menslike dinge word verkondig en voorgehou as die Bybelse waarheid, wat dit eintlik nooit is nie.

Reguit en saaklik en sinlik en veral, die waarheid! Dankie LienQ, vir 'n baie goeie plasing. Die volgende stelling staan werklik uit,

Quote Originally Posted by LienQ
    Indien ek nou sou s, kom ons verban Kersfees, wat sou jou reaksie wees, sou jy in opstand kom?

As jou hart dit doen moet jy jouself onder die eerste gebod plaas, Daar is net een God. Is Kersdag so evangelie dat jy dit nie kan verwyder nie? Is jy nie dalk besig om Kersdag te aanbid in plaas van God nie?
    Het jy geweet dat Kersdag nrens in die Bybel voorkom nie?
    The Rapture

My dearest friends, Im so sorry so sorry
    but I must confess, dont worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    its before Gods wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    its for all the people in the zoo
    think about it and refresh
    you will see theres no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhere

LienQ

Hier is nou soveel verskillende drade oop oor Kersfees, mens raak deurmekaar en weet nie wat op watter draad gese is nie. Ek het hierdie selfde onderwerp ook aangeraak op 'n ander draad

Persoonlik dink ek julle ruk die dam nou onder die eend uit. Goed, Kersfees kom nie in die Bybel voor nie, maar so ook kom baie ander dae en feeste wat christene vier nie in die Bybel voor nie, soos hemelvaart en Goeie Vrydag. Die feit dt dit nie in die Bybel voorkom nie, beteken nie dat 'n mens dit nie mag vier nie? Jesus se geboorte is en bly een van die grootste gebeurtenise vir enige christen. En as ons mekaar se verjaardae elke jaar herdenk, hoeveel te meer nie ook die verjaardag van Jesus nie? Die probleem is dat ons nie presies weet wanneer Jesus gebore was nie. Maar wat verhinder ons om een dag per jaar af te sonder en Sy geboorte te herdenk, al is dit nie op die werklike dag van Sy geboorte nie? Dit gaan tog oor die gedagte daaragter, en nie oor die spesfieke datum nie.

Nou die probleem van die spesifieke dag. Ek is maar alte bewus van die oorsprong van Kersfees, en die 25ste Desember wat vroeer 'n feesdag was waarop die songod aanbid was. Maar ons herdenk tog nie die songod nie? Trouens, dit is nie eens in ons gedagtes nie. Wat my betref, is die 25ste Desember maar net 'n datum soos enige ander datum. "So what" as mense dalk duisende jare voor my tyd op hierdie datum iets anders gevier het? Hoe raak dit my? Wat meer is, is dit nie wonderlik dat die christene 'n dag wat vroeer aan 'n afgod behoort het, vir Christus "gekaap" het nie? Ek het al vertel van die gemeente wat ons 'n aantal jare gelede in Botswana gestig het, wat nou kerk hou in 'n lokaal wat vroeer 'n kantien was waar drank, dwelms, geweld en prostitusie aan die orde van die dag was. Prys die Here daaroor! Kom die gedagte om Kersfees op dieselfde dag te vier wat vroeer gebruik was om afgode te aanbid, nie op dieselfde neer nie?

In Paulus se tyd het die christene in Korinte ook gemor oor vleis wat aan afgode geoffer was. Maar Paulus se "so what"? Daar is niks met sulke vleis verkeerd nie, omdat die afgod geen effek op ons het nie. Hy se daar is tog net een God, wat maak dit saak as ander mense vleis (of 'n dag, soos 25 Desember?) aan 'n afgod geoffer het wat nie bestaan nie? (1 Korintiers 8 : 4 - 6)

Wat ek probeer se, is ek niks verkeerd sien daarmee om Christus se geboortedag te herdenk nie, en ook nie om dit op die 25ste Desember te herdenk nie. Dit is wel so dat die dag so gekomersialiseerd geraak het en dat 'n mens half nie meer lus het om saam met die wereld "Krismis" te vier nie. Maar ons wat die waarheid ken, kan mos maar die dag aan die Here wy, en dit anders vier as die wereld. Ons hoef tog nie saam met die stroom te gaan nie.

Wat betref Kersvader, kersbome en liggies, natuurlik moet elke ou dit maar vir homself uitmaak. Maar wat my betref, is dit nie christelike gebruike nie, en as sulks vorm dit nie deel van my Kersfeesvieringe nie.
    Last edited by Gene; Nov 14th 2008 at 02:17 PM.

Quote Originally Posted by Gene View Post
    Persoonlik dink ek julle ruk die dam nou onder die eend uit.
    Dankie Gene, jy het sopas presies ges waarmee ek al heeldag in my hart rondloop maar nie die "guts" het om te s nie, omdat mense hier op die forum so sterk kan voel oor sake dat mens skoon geintimideerd voel as jy nie soos hulle voel nie.

Likkedilla, ek mik hierdie stelling glad na jou as persoon nie, ek laaik jou eintlik kwaai , ek praat nou eerder oor al die baie opinies op al die baie kersfees drade en sommer oor ander drade wat mense baie sterk oor hulle eie sienings voel...

Ek vier Kersfees. Sonder Kersvader. Maar ons gee geskenke en ons versier vir die kinders 'n kersboom. Dis dalk 'n sentimentele rede maar as kind en selfs nou as grootmens het kersfees vir my 'n baie spesiale betekenis. Kersfees was een van die min tye wat my ouers wat altyd t besig was vreeslik baie tyd aan ons spandeer het. Ja, ek weet dis 'n selfsugtige rede, en ja, as kind was die ware betekenis van kersfees nie werklik aan my oorgedra nie, dit was my ouers se skuld. Maar k is ne my ouers nie. My kinders wt waaroor gaan kersfees, en ek het geen probleem daarmee om 25 Desember te vier as Jesus se geboortedag nie, ek het nie 'n saak of daar 'n heidense konnektasie aan is nie. Ons is Koningskinders wat ons Koning se geboorte herdenk. Ek respekteer jou as jy nie Kersfees wil vier nie, om watter rede al, respekteer asb die mense wat wel kies om dit te doen.

Ek voel regtig ons blaas soms goed op wat nie opgeblaas hoef te word nie. Daar is belangriker dinge waaroor ons kan hare kloof...
    The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Jy is reg Lanie, dit is nie iets waaroor ons mekaar hoef te veroordeel nie en hierdie onderwerp het baie te doen met ons vryheid in Christus. Ek dink juis al die verskillende standpunte wys op die gevaarpunte en ook die vryheid aan die anderkant. Dit is nodig om op hierdie wyse so saak te bespreek en sulke debatte sal altyd gesond wees, al verskil mens dan ook daaroor.
    The Rapture

My dearest friends, Im so sorry so sorry
    but I must confess, dont worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    its before Gods wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    its for all the people in the zoo
    think about it and refresh
    you will see theres no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhere

Hallo julle - hier is my ook :

Kevin en ek het vir 5 jaar lank in Taiwan skool gegee. Natuurlik was die skole deur Buddhiste en ander Oosterse gelowiges bestuur, en Kersdag was maar net 'n gewone werksdag vir ons.

Wat die skole wel van ons as onderwysers verwag het was om 'die kultuur van Kersfees' aan die kinders te leer. Dus was Kersfees (en ook Paasfees) 'n gulde geleentheid om die Evangelie uit te dra. Ek het selfs die kinders se kerskonserte in Evangelie-boodskappe verander (jong, dit maak mens se hart sommer so week as 'n Buddhiste graad tweetjie op die verhoog voor 'n hele groep mense staan en die Goeie Nuus van Jesus uit die Bybel uit verkondig!)

Die kinders (en die onderwysers) kon natuurlik nie verstaan wat krismis vader en Jesus nou juis met mekaar te doen het nie. Dit was vir hulle vreeslik 'confusing'. Toe het ek die volgende gedoen: ek het vir hulle verduidelik dat daar twee kersfese is. Een is kersvader se kersfees, en dit is maar net stories vir die lekker daarvan sodat kinders presente kan kry. En dan is daar Jesus se Verjaarsdag wat ons ook op daardie dag vier. Ek het vir hulle verduidelik dat niemand presies weet op watter dag Jesus gebore was nie, en toe kies ons sommer Desember 25 sodat ons darem een dag 'n jaar Sy geboorte kan herdenk. Nou ja, dit het toe alles vir hulle vreeslik baie sin gemaak.

Elke jaar moes hulle dan ook kerskaartjies vir hulle ouers maak, en wat my so verbaas het is dat hulle meesal gekies het om 'Jesus-cards' te maak i.p.v. 'Father Christmas-cards'. Prys die Here!

Om 'n bietjie hier van die Kersfees draad af te gaan: hulle het ook die Jesus-hemel i.p.v. die 'Buddhiste hemel' verkies omdat mens, as jy eers in die hemel kom, vir ewig en altyd daar kan bly (in die 'Buddhiste-hemel' kan iemand blykbaar nog sondig en dan uitgeskop word).

Geniet julle naweek.
    Jeremiah 29:11
    "For I know the plans that I have for you, declares the Lord, plans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Hallo LienQ
    Dankie vir jou "lekker" reguit plasing. Ek ondersteun jou 100%

Ja, ons moet kies wat maak ons met die sogenaamde "Christelikke feeste"

Vir my was die keuse maklik...

Toe Israel in die beloofde land ingegaan het het God ges dat hulle nie die praktyke van die nasies moet bestudeer en dit aanneem nie.
    Vir my het dit beteken dit dat God bepaal hoe hy aanbid moet word en die heidense metodes/gebrukke is nie vir Hom aanvaarbaar nie.
    Daar is baie skrif hieroor en oa.
    Deu 12:1 Dit is die insettinge en die verordeninge wat julle sorgvuldig
    moet hou in die land wat die HERE, die God van jou vaders, jou gegee
    het om dit in besit te neem al die dae wat julle op die aarde lewe.
    Deu 12:2 Julle moet terde verniel al die plekke waar die nasies wat
    julle gaan verdrywe, hulle gode gedien het op die ho berge en op die
    heuwels en onder elke groen boom.

Ons Messias het ook vir ons 'n voorbeeld gegee van hoe ons die Vader in Gees en Waarheid moet dien.
    Hy het slegs gedoen wat Hy die Vader sien doen het en net gespreek wat Hy die Vader hoor spreek het (Joh5:19 ; Joh 12:49).
    Verder het hy nooit Sy wil gedoen nie maar die wil van die Vader (Joh 5:30)

Daarom, toe die Satan hom kom "ondersoek" het, het hy niks van die wreld in Hom gekry nie. (Joh 14:30)

Ons het 'n opdrag gekry om die Messias te volg in woord en daad . . .
    Sou Jesus 'n "mens idee" goedkeur en dit dan "aanvaar" het (Mat 16:23)
    of sou Jesus dit gebruik om mee "sending werk" te doen?

Die Bybel is vir my duidelik hieroor . . .

Col 3:1 As julle dan saam met Christus opgewek is, soek die dinge daarbo waar Christus is en aan die regterhand van God sit.
    Col 3:2 Bedink die dinge wat daarbo is, nie wat op die aarde is nie.
    Col 3:3 Want julle het gesterwe, en julle lewe is saam met Christus verborge in God.
    Col 3:4 Wanneer Christus, wat ons lewe is, geopenbaar word, dan sal julle ook saam met Hom in heerlikheid geopenbaar word.
    Col 3:5 Maak dood dan julle lede wat op die aarde is, naamlik hoerery, onreinheid, hartstog, slegte begeertes en gierigheid, wat afgodediens is,
    Col 3:6 waardeur die toorn van God oor die kinders van die ongehoorsaamheid kom,

Vir ons word ges:
    1Pe 1:14 Soos gehoorsame kinders moet julle nie jul lewe inrig volgens
    die begeerlikhede wat tevore in julle onwetendheid bestaan het nie.
    1Pe 1:15 Maar soos Hy wat julle geroep het, heilig is, moet julle ook
    in jul hele lewenswandel heilig word,

1Pe 1:16 omdat daar geskrywe is: Wees heilig, want Ek is heilig.

Die woord heilig beteken "afgesonderd".
    Sonder jou af van die wreld se praktyke en gewoontes . . . veral die wat
    sy onstaan in menslikke gebruike het en jou gees kan besoedel . . .
    ?

Nou is daar natuurlik ook nog my getuienis in die wreld.
    Die hele wreld hou "Xmast" en ek wat ook daaraan deelneem s ek is anders ...??

Dit sukkel maar . . .

Laastens . . ., hier is nou vir nou 'n RILLER SKRIF

Hos 5:2 Ja, in verderflike praktyke verdiep die afvalliges hulle, maar Ek sal hulle almal tot tugtiging wees.

!

Vrede-groete

Daai boom is weg!

LienQ,

dankie vir daai oor die boom! WOW, die woord het altyd die antwoord.

Smuggler
    : Deu 12:2 Julle moet terde verniel al die plekke waar die nasies wat
    julle gaan verdrywe, hulle gode gedien het op die ho berge en op die
    heuwels en onder elke groen boom

Praat vir my oor die klomp hier in GP (God se provinsie!) wat so onder die bome "kerk" hou

Wat ek ook al doen die dag sal bly, maar definitief sal ek die e-pos stuur oor die boom met goud en silver....

Definitief is die kersboom history in my huis , sal die nativity scene oorweeg, meer kans om oor Jesus te getuig en regte rede vir feesvier te verkondig. Kinders sal ook dan leer dat ons Jesus se "happy day " vier en vir mekaar presente gee.

En LienQ, dankie dat jy weer herinner hoe stadig en stukkie vir stukkie die duiwel die waarheid draai.... 'n gelieg en bedrieg met suiker om.
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Die naweek het ek 'n program gekyk op History channel oor die Britse protestante wat op die Mayflower Amerika toe is om hulle daar te gaan vestig. Interessant, hulle het in die vroe 1600s al ge-protesteer teen die heidense praktyke wat deur die Kerk van Engeland ingebring is, soos spesifiek Kersfees.

Hierdie gesprek is nie sulke nuwe nuus as wat ons dalk gedink het nie.

Diegene van julle wat meer geskoold is in die kerkgeskiedenis kan dalk vir ons 'n bietjie meer hiervan vertel?

Quote Originally Posted by LienQ View Post

Jer 10:1-4 verduidelik ons dat daar n gebruik by heidense volke was om hulle gode mee te soek:

Luister wat die Here vir julle s, Israeliete! 2So s die Here: Moenie die gewoontes van die heidennasies aanleer nie. Moenie bang wees vir die tekens aan die hemel nie, want dit is die heidennasies wat daarvoor bang is. 3Hulle voorskrif om n god te kry, is sinloos: hulle kap n boom in die bos af, n ambagsman kerf dit uit met n beitel, 4hy versier dit met silwer en goud, met hamer en spyker slaan hy dit vas dat dit nie omkantel nie.

Dit is verbasend hoe naby hierdie gebruik aan die Kersboom is?
    Sover ek weet verwys hierdie verse nie na 'n fisiese boom wat in 'n huis gemaak staan is en met goud en silwer versier is, en dan aanbid word as 'n afgod nie, maar na 'n afgodsbeeld wat uit die hout van 'n boom gekerf word deur 'n ambagsman en dan versier of oorgetrek word met goud en silwer, presies soos die heidennasies se gebruik was.

Nog n toets, moenie jou kind vra waaroor Kersfees gaan nie, luister wat hulle speel. Hoeveel keer word daar oor Jesus gepraat, hoeveel keer oor Kersvader en hoeveel keer oor geskenke? Kan jy die verwronge prentjie sien. Ons haal Kersfees Rande uit en lei selfs honger om kinders se begeertes te bevredig. Jy mag nie begeer nie.
    Ek wonder maar net hardop en eerlik oor alles.
    Met alle respek ges, as my kindertjies nie weet waaroor kersfees gaan nie en alles gaan net oor die geskenke en kersvader, is dit my mislukking as christenouer.
    The fallen human will is free the way a sky diver is free until he discovers he has no parachute. - John Piper

Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Sover ek weet verwys hierdie verse nie na 'n fisiese boom wat in 'n huis gemaak staan is en met goud en silwer versier is, en dan aanbid word as 'n afgod nie, maar na 'n afgodsbeeld wat uit die hout van 'n boom gekerf word deur 'n ambagsman en dan versier of oorgetrek word met goud en silwer, presies soos die heidennasies se gebruik was.

Met alle respek ges, as my kindertjies nie weet waaroor kersfees gaan nie en alles gaan net oor die geskenke en kersvader, is dit my mislukking as christenouer.
    Hi Lanie - presies!
    Jeremiah 29:11
    "For I know the plans that I have for you, declares the Lord, plans for welfare and not for calamity to give you a future and a hope." (NASB)

Quote Originally Posted by Lanie View Post
    Lanie,
    Waar sou jy s kom die gebruik van 'n versierde boom, "miscletoe" , ensovoorts dan vandaan ? Sou jy saam stem dat indien dit nie vanaf heidense/pagaanse gebruike afstam nie, dit dan een of ander Christelike herkoms het ?

Hei Fila,

Nee, dis nie wat ek s nie, ek erken dat die hele versierde kersboom idee dalk 'n heidense oorsprong kon gehad het. Wat ook al die oorspronklike idee was en waar dit vandaan kom pla my nie eintlik nie, ons versier dit maar net omdat dit mooi en feestelik is en dis ook 'n plekkie om die geskenke te sit. As ek nou gaan bekommerd raak oor 'n kersboom wat boos is, kom ons weer terug na die hele "Maak jou huis skoon"-debat. Vir my is 'n kersboom 'n versiering, net soos oorbelle, of toonringe of hangertjies wat blykbaar ook "heidens" is.

Al wat ek hier bo ges het is dat daardie vers in Jeremia verwys na afgodsbeelde en nie na 'n kersboom soos ons dit ken nie.

Hi Lanie,

msikien is dit tyd dat ons anders as die wereld moet word en die boom en die vader kersfees ( en die gejok vir die kinders soos met tandemuis , paashaas ens ) vervang met iets beters?

Ek dink sterk daaroor om die nativity ? te doen met die baba wat gebore word en ons wat present bring ens. Ek wil my kinners eerder leer dat Jesus die grootste present ooit gegee het as dat Vader kersfees excitement bring en die babas bang maak ( snaaks dat babas huil vir hom ne? )
    Dis alles net genade -Ma Grace
    "My genade is vir jou genoeg, want my krag word in swakheid volbring"

Hi Willem,

My kinders was vreesbevange vir opgemaakte kersvaders toe hulle baie klein was! Ons doen glad nie die Kersvader-ding nie. Mense was al vies vir my as Carli en Esthie luidkeels voor hulle kinders verkondig dat daar nie 'n kersvader is nie. Dit was natuurlik 'n gulde geleentheid om hulle bietjie te "educate". My girls weet baie mooi dat Kersfees die dag is waarop ons Jesus se geboorte herdenk. En ons gee vir mekaar geskenkies om vir Hom te wys hoe dankbaar ons is vir die GROOT geskenk wat Hy aan ons gegee het - ons geskenkies is 'n blyk van liefde vir mekaar wat deel van Sy grootste gebod is.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)