View Poll Results: Was daar 'n Holocaust

Voters
10. You may not vote on this poll
  • Daar was.

9 90.00%
  • Daar was nie.

1 10.00%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Thread: Die Holocaust...was dit regtig?

Die Holocaust...was dit regtig?

Net soos wat al hoe meer mense/lande/regerings beweer dat Israel en die Joodse staat nie regtig bestaan nie.......net so is daar al hoe meer mense wat beweer dat die Holocuat NOOIT plaasgevind het nie. Net maar nog 'n uitgedinkte storie van die Jode.

Wat se julle?

Attachment 9375

Re: Die Holocaust...was dit regtig?

Ek dink daar is genoeg fisiese bewyse dat daar wel 'n holocaust was,

net soos wat Suid Afrika sy eie holocaust in die britse konsentrasiekampe gehad het.

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Ek dink daar is genoeg fisiese bewyse dat daar wel 'n holocaust was,

net soos wat Suid Afrika sy eie holocaust in die britse konsentrasiekampe gehad het.
    My dogter moes nou die dag 'n taak inhandig oor die 1ste en 2de Vryheids oorlog. Hulle het ook maar lekker swaar geleef in daardie kampe.

Blog Entries
    10

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    My dogter moes nou die dag 'n taak inhandig oor die 1ste en 2de Vryheids oorlog. Hulle het ook maar lekker swaar geleef in daardie kampe.
    My Ouma het altyd verwys na die "kakies" se luise... hulle het blykbaar vreeslik met luise gesukkel
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Persoonlik glo ek vas dat daar 'n Holocaust was in die 2de WÍreldoorlog en dat dit iets is wat mens met afgryse kan vervul. Daar was egter ander soortgelyke en selfs erger traumas wat ander bevolkingsgroepe betref en die konsentrasiekampe van byvoorbeeld die Anglo-Boere oorlog was heel waarskynlik wat getalle en meer spesifiek persentasies betref, erger as die Joodse Holocaust.

Dat hierdie dinge erg is en nie goed gepraat kan word nie, is iets wat mens 'n klem op moet lÍ. Ongelukkig is daar wat die Joodse Holocaust betref, onredelike propaganda wat die weegskaal gemeet teen ander soortgelyke gebeure, feitlik vals kan maak. Van die Afrikaner (spesifiek in eie geledere) is verwag om alles te vergeet en regmatig is dit wat enige regdenkende gelowige moet doen, vergewe en vergeet. (Ons sien ook nou met die tipiese Afrika-denke dat by die swartman net eenvoudig nie iets soos vergewe bestaan nie en dit is wat mens pla van die Joodse Holocaust, dit word al feller en meer genadeloos opgedis as iets wat einlik nie vergewe kan word nie, om deur die gewete aangekla te hou, mense te kan manipuleer. Daar is een wat ons aankla staan daar..., iets wat satan in spesialiseer! Britse kolonialisme by Asiese nasionaliteite soos Singapoer is byvoorbeeld dankbaar vir die hupstoot wat dit wel aan hul beskawings kon bring, maar Afrika sal ondankbaar bly, want alles moet verniet wees en moet veral verniet bly.) As dit nie hiervoor was nie, sou veel meer mense simpatie getoon het met die Holocaust, maar hierdie simpatie word geforseer en eintlik is dit subtiele en bepaald blatante manipulasie. Tog het ekself simpatie daarmee, want ek glo mens moet verby hierdie manipulasie van watter aard dit ook mag wees, kan kyk.
    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
    but I must confess, donít worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    itís for all the people in the zoo
    think about it and refreshÖ
    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhereÖ

Jy moet miskien ook in ag neem dat die Jode al vir 2,000 so vervolg is.As mens terug gaan in die geskiedenis is die Jode as volk aanhoudend vervolg en ander volke was nie so aanhoudend vervolg soos die Jode nie.

Quote Originally Posted by trudie View Post
    Jy moet miskien ook in ag neem dat die Jode al vir 2,000 so vervolg is.As mens terug gaan in die geskiedenis is die Jode as volk aanhoudend vervolg en ander volke was nie so aanhoudend vervolg soos die Jode nie.
    Persoonlik dink ek daar is maar min wat kan kersvashou as dit by die Jode se vervolging kom. Ek glo dit is egter langer as dit........vanaf die dae van Faroo.......en tot vandag toe is hulle 'n nasie wat deur alles nogsteeds bymekaar staan en een van die magtigste nasies ter wereld geword het. Dit kan net God se hand in die saak wees.....God se volk! GEEN ander nasie kan dieselfde aanspraak maak as hulle nie. GEEN ander nasie het nog gehou nie.

Quote Originally Posted by trudie View Post
    Hi Trudie,

Die Jode het werklik 'n unieke geskiedenis en wanneer ons daarna kyk, kan ons vele dinge daarin lees, wat God verheerlik. Die ongelowige Jood sonder Christus is egter nie God se volk vandag nie, want God het 'n nuwe volk vir Hom berei..., maar daar waar God se wortels gelÍ het, daar sal mens altyd tekens vind van Hom. Dit gaan nie oor die Jode nie, maar oor God.

Net soos die Jode 'n baie spesiale plek het, glo ek het die EuporeŽr ook, want Europa was die enigste plek waar die Christendom 'n algehele kultuur was en ook daar sien mens dinge wat God verheerlik, al ken meeste EuropeŽrs God glad nie meer nie. As daar 'n groot ramp iewers is, kyk maar wie het empatie en simpatie, meer as al die ander nasies, die EuropeŽrs. Sluit die verlenging van Europa ook in, Amerika, AustraliŽ en someer...
    The Rapture

My dearest friends, Iím so sorryÖ so sorry
    but I must confess, donít worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    itís before Godís wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    itís for all the people in the zoo
    think about it and refreshÖ
    you will see thereís no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhereÖ

Dink julle sy is anti-semitic?

Quote Originally Posted by Johnny View Post
    Dink julle sy is anti-semitic
    Sy moet dan seker 'n dopper wees !

Quote Originally Posted by Die Filadelfieer View Post
    Sy moet dan seker 'n dopper wees !
    Ahhh papa lalah.....as Phil en Gene jou nou hoor is jy op die brandstappel. Daar is nog plek langs my...........

Ek het nou so bietjie gaan loer na hierdie "Holocaust ontkenning" , en ek moet sÍ dit is nogals interesant : nie soseer wat gesÍ word nie maar eerder wie dit sÍ. Vir my lyk dit asof hierdie beweringe primer vanaf ver-regse elemente in Amerika (van alle plekke) afkomstig is.... probeer nog agter die kap van die byl kom wat betref die hoekom.

Natuurlik het dit, net soos IV destyds, nou lekker oorgewaai Suid Afrika toe.

Ek kom op hierdie vreeslike interesante artikel af :

'n Uittreksel :

The problem with using the outcome rather than the origins of the Holocaust as our metaphor and our message is that we are totally unprepared for those practices, laws, and arguments that can produce similar outcomes. We study the death chambers when we should be learning about the birth places.

Blog Entries
    3

Die Holocaust het gebeur nie. Dit is nie fiktiewe verhaal.
    Please could everyone pray for Mieke and Charles.

My testimony http://bibleforums.org/forum/showthr...ight=testimony

Blog Entries
    10

Quote Originally Posted by daughter View Post
    Die Holocaust het gebeur nie. Dit is nie fiktiewe verhaal.
    What you posted makes no sense in Afr
    What did you want to say..
    .
    You said : "The Holocaust did not happen, It is not a fictitious story " Is this what you wanted to say???
    The LORD is my Miracle

G_d was gracious He has shown favor

Hope is a seed
    God plants in our hearts
    to remind us
    there are better things ahead.
    -Holley Gerth

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)