Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 19 of 19

Thread: Die kankerswaard oor my lewensdraad

Re: Die kankerswaard oor my lewensdraad

Dankie vir jou boodskap Louwrens. Dit is baie stil hier, maar hier is steeds genoeg leesstof oor baie onderwerpe.
    The Rapture

My dearest friends, I’m so sorry… so sorry
    but I must confess, don’t worry
    the rapture is not before the Great Tribulation
    it’s before God’s wrath!!!

Because His wrath is not meant for you
    it’s for all the people in the zoo
    think about it and refresh…
    you will see there’s no way out of here, in the flesh

If you really believe, you will see
    the rapture is for you and me
    when we decide to leave from here
    that very day, oh! God adhere…

Hallo Lourens

Het jy al ooit die reeks "The Truth about Cancer - A Global Quest" gekyk? Dit is 'n reeks wat uit 9 episodes bestaan.
    Indien nie kan jy solank hier begin:

Episode 1
    Episode 2
    Episode 3
    Episode 4
    Episode 5
    Die res is ook daar. Ek het dit baie interessant gevind.

Groete

Ben

Blog Entries
    12

BEN dit is juis die probleem. Daar is nie net een tipe kanker nie, en meesste mense veralgemeen. En dit is wat hierdie monster binne my doen. Volgens almal wat my sien en ek mee gesels lyk ek heel goed, maar hulle weet nie wat binne aangaan nie. Die kanker veroorsaak net 'n oorvloed van hormone wat elke persoon nodig het. En so terwyl hy besig is daarmee gaan kruip hy weg in jou lewer, jou ingewande waar hy gewoonlik eerste opgespoor word, en soos in my geval seker op 10 plekke net op my skelet alleen. Maar dit is juis hierdie hormone wat sy tol eis op die ou einde van die dag. Daar is geen oplossing vir die probleem nie, en hy steel net elke dag 'n bietjie meer van jou krag en skei soos in my geval net soveel histamien af dat wanneer jy by 'n dokter kom h onmiddelik dink jy het griep. Dan veroorsaak hy 'flushing', wat maak dat alhoewel ek geen alkohol gebruik nie, die een spesialis wat ek in Bloem gesien het se eerste vraag was hoeveel drink ek per dag, want my neus en gesig lyk soos iemand s'n party dae wat 'n bottel of twee bradewyn inkry. Lees maar meer oor die kanker hier:

https://www.carcinoid.org/for-patien...cinoid-cancer/
    Shama - A primitive root; to hear intelligently (often with implication of attention, obedience, etc.; causatively to tell, etc.): - X attentively, call (gather) together, X carefully, X certainly, consent, consider, be content, declare, X diligently, discern, give ear, (cause to, let, make to) hear (-ken, tell), X indeed, listen, make (a) noise, (be) obedient, obey, perceive, (make a) proclaim (-ation), publish, regard, report, shew (forth), (make a) sound, X surely, tell, understand, whosoever [heareth], witness

Quote Originally Posted by Louwrens Erasmus View Post
    BEN dit is juis die probleem. Daar is nie net een tipe kanker nie, en meesste mense veralgemeen.
    Ek begryp Lourens.

Maar werk gerus deur hierdie reeks waarna ek jou verwys het. Jy het niks om te verloor nie, my vriend. Dit begin met geskiedenis en kyk dan na dieet ook. Hul kyk vir seker na meer as een tipe kanker. Die reeks het my laat terug sit. Dalk kry jy -ten meeste-selfs net een stukkie praktiese raad daarin, wie weet. Dit is ten minste interessant.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks